The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Amateurvoetbal 2007/2008
Nog geen nieuwe topic?

Wij beginnen vanavond, zonder enige vorm van voorbereiding, aan het nieuwe seizoen tegen Helpman 1, dus ik vermoed dat ik daarna een zuurstoffles leeg ga hijgen... :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Reeds een 2-tal bekerwedstrijden erop zitten.
9-2 winst en 0-0.
Morgen weer beker en dan is dat hopelijk voorbij...
The great old Ludwig von...
Reply
Het lijkt wel of we in de beker hebben gekorfbald...

10-3, 8-4 en 6-4 gewonnen...
Reply
Mitch Wrote:Het lijkt wel of we in de beker hebben gekorfbald...

10-3, 8-4 en 6-4 gewonnen...

Dat past toch noooooooooooit? :8:

[Image: beker.jpg]
Reply
Nog naar de tandarts gemoeten?
May The Schwartz Be With You
Reply
Vorige week competitie begonnen. 4-4 bij het altijd lastige SVGG 1. 2x gescoord.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Helpman 1

Sinds wanneer heeft VV Helpman een G-afdeling?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Helpman 1

Sinds wanneer heeft VV Helpman een G-afdeling?

Sinds 24 april 1985...
Reply
3-0 pak slaag tegen young boys vorige week...vandaag tegen argon
Reply
9-5 verloren, puur op conditie/wedstrijdritme/geen wissels. :|
Reply
9-5? :eeeek:
Reply
3-0 gewonnen in de beker afgelopen woensdag, nu al beter dan het hele afgelopen seizoen, ondanks slechte conditie.
Vandaag helaas afgelast.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Was het korfbal of zo? :lol:

In de beker 8-1 gewonnen en 3-1 verloren. Als het goed is, is mijn team nu net klaar met de eerste competitie wedstrijd, maar aangezien ik vanmorgen moest werken, kon ik niet op tijd zijn...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
centre court Wrote:9-5? :eeeek:

Ik doe alleen aan futsal... :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:3-0 gewonnen in de beker afgelopen woensdag, nu al beter dan het hele afgelopen seizoen, ondanks slechte conditie.
Vandaag helaas afgelast.
afgelast :eeeek:
Reply
De eerste drie punten zijn binnen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
7-1 gewonnen van EDS 1. =D>
Reply
Ja hoor.. wedstrijd van vanmiddag afgelast. waarom? Ik zou het niet weten.. gister meeste van de dag droog geweest, nu schijnt de zon volop en we moesten ook nog eens op kunstgras.

Teringzooi.. had ik ook gewoon lekker op Het Kasteel kunnen zitten :roll:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Hier ook afgelast en eindelijk winterstop. 29 uit 11 en een 2e plaats in de competitie. Had slechter gekund...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
harry_bierdop Wrote:Ja hoor.. wedstrijd van vanmiddag afgelast. waarom? Ik zou het niet weten.. gister meeste van de dag droog geweest, nu schijnt de zon volop en we moesten ook nog eens op kunstgras.

Teringzooi.. had ik ook gewoon lekker op Het Kasteel kunnen zitten :roll:

Als er een algehele aflasting is, mag er ook niet op kunstgras worden gespeeld :|
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
I Know maar onze wedstrijd zou in 1e instantie, met toestemming van KNVB, toch doorgaan omdat het team waar tegen we moeten ook nog later ingestroomd is en al een flinke achterstand heeft. Hebben ze gister toch besloten dat het niet mag.. om 7 uur 's avonds! Zeg het dan smiddags.. dan kan ik nog een kaartje halen :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:I Know maar onze wedstrijd zou in 1e instantie, met toestemming van KNVB, toch doorgaan omdat het team waar tegen we moeten ook nog later ingestroomd is en al een flinke achterstand heeft. Hebben ze gister toch besloten dat het niet mag.. om 7 uur 's avonds! Zeg het dan smiddags.. dan kan ik nog een kaartje halen :wink:

Denk je dat het een leuke wedstrijd word dan?

Of een wedstrijd met veel spanning en strijd?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Interesseert me niet of het een leuke wedstrijd wordt.. ik ga gewoon voor NEC. M'n cluppie steunen :wink:. Daarnaast was het toch wel gezellig geworden aangezien het 1 van de weinige wedstrijden is die we op eigen vervoer mogen..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Ik ga morgen na 5 jaar niet gevoetbald te hebben (en nauwelijks gesport) mijn debuut maken op het veld. Dus kilo of 8 te zwaar, weinig conditie, zo traag als een pad.... verneem ik net dat we maar 12 man hebben Dead Dan maar alles op techniek :razz: (als ik dat nog wel heb :wink: )
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik ga morgen na 5 jaar niet gevoetbald te hebben (en nauwelijks gesport) mijn debuut maken op het veld. Dus kilo of 8 te zwaar, weinig conditie, zo traag als een pad.... verneem ik net dat we maar 12 man hebben Dead Dan maar alles op techniek :razz: (als ik dat nog wel heb :wink: )

Ik vermoed dat jij de 3e helft gaat winnen...
Reply
Team waar ik ga voetballen, schijnt idd nog nooit een 3e helft verloren te hebben. Zowel thuis als uit niet Undecided
Reply
Techniek en balcontrole waren nog wel ok. Conditie, snelheid en actie waren redelijk belabberd, maar was wel lekker om weer een keer te ballen. Heb nu al een verschrikkelijke spierpijn en één rib doet onwijs pijn. Dat laatste komt omdat een 90 kilo zware donk het nodig vond om vol in mijn rug te klimmen Icon_evil
Reply
Uitslag?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
3-0 verloren van ons tweede (selectie-elftal). Een uur konden we het voetballend bijbenen, maar daarna verloren we het op conditie. Gasten zijn al een aantal weken in training en was voor ons eerste wedstrijd.
Reply
Ekslem Wrote:Team waar ik ga voetballen, schijnt idd nog nooit een 3e helft verloren te hebben. Zowel thuis als uit niet Undecided

Dat zal nu dan wel een stuk lastiger worden, met iemand erbij die een mickey mouse avatar heeft....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply

Forum Jump: