The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SD-Cup seizoen 15
#91
Sjeffer Wrote:Yep dat geeft thuisvoordeel.

In achterlijke provincies heeft niemand thuisvoordeel, dus doe idd maar Flevoland ofzo. Nadeel is wel dat er in Flevoland veel minder bezoekers komen (en dus minder inkomsten).
Eeeeh Flevoland is geen achterlijke provincie! Maar jullie zijn wel welkom om in mijn stadion te spelen.

Nr. 12 Wrote:
Antidote Wrote:Van harte met de overwinning Nr.12.
Beetje stom dat maar 9 spelers had opgesteld. Al kan ik zweren dat ik de orders met 11 heb gedaan. Wie wordt mijn volgende tegenstander. Fred of Adder?

Wie niet slim of goed is, moet maar hebben van de domheid van zijn tegenstander. :wink:
En bedankt!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#92
kooltje Wrote:flierefluiters stelt zijn beste team op :eeeek:
8-0 klop logisch vervolg...zeker tegen mijn reserves

Sorry, vergeten op het knopje te klikken na het veranderen van de opstelling.... :eeeek:
Reply
#93
Ad Wim Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
EB Sports Wrote:In dezelfde poule maakte LL een fout door te counteren met zijn betere middenveld. Hierdoor komt hij nu al op een 0-2 achterstand.

Goed gezien EB!! :roll:

FC MHOKDH
Middenveld: slecht (heel laag)

Zo lam als een balletje
Middenveld: rampzalig (laag)


Feli Ad, met mijn C-team heb ik eigenlijk niets te zoeken in deze Cup.
Dank je Lennie. Ik koos maar voor de counter, omdat ik zag dat je in voorgaande wedstrijden een veel beter middenveld had dan mijn trainees. Waarom niet met je B-team gespeeld?

Dit is mijn B-team :oops:
Ik heb begin van dit jaar al mijn middenveld-trainees verkocht (gezien de leeftijd) en alles geinvesteerd in jonge verdediging-trainees. Ik heb slechts 3 spitsen en 2 middenvelders overgehouden, die slechts in mijn A-team spelen. Voor de rest heb ik spelers van de TL geplukt die me 1K hebben gekost en alleen spelen als veldvulling. Vandaar dat ik het een C-team noem, maar eigenlijk mijn B-team is. Niet zo vreemd dat ik dit jaar geen enkele rol zal spelen in de Cup.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#94
Ah oke, dat is het dus. Ik keek echter naar een friendly aan het begin van september en daar had je een redelijk middenveld dus daarom besloot ik maar te counteren. Succes tegen die andere twee iig :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Nou, ronde twee op het punt van beginnen:

- Wie pakt de leiding in poule A?
- Kan titelhouder Parasito terugkomen in poule B?
- Kan Nr.12 opnieuw stunten in poule C?
- Wie bereiken als eerste de halve finales in de CT-Cup?

We weten het over een paar uurtjes...
Reply
#96
Sjeffer Wrote:- Kan titelhouder Parasito terugkomen in poule B?

Als het aan mij ligt wel. Dan kan ik nog 1ste in de poule worden. Maar moet eerst ff Boca verslaan om degradatie naar de CT-cup te voorkomen. Want daar krijg ik mijn spelers nooit voor ge motiveerd
Reply
#97
Feli alvast he Tongue mijn kampioenschap gaat voor alles. Het wordt tijd voor de V :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#98
Sjeffer Wrote:Nou, ronde twee op het punt van beginnen:

- Wie pakt de leiding in poule A?
- Kan titelhouder Parasito terugkomen in poule B?
- Kan Nr.12 opnieuw stunten in poule C?
- Wie bereiken als eerste de halve finales in de CT-Cup?

We weten het over een paar uurtjes...

Stunten zou ik het niet noemen, ik noem het angst inboezemen bij de tegenstander, waardoor die fouten gaat maken.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#99
Bocaloca Wrote:Feli alvast he Tongue mijn kampioenschap gaat voor alles. Het wordt tijd voor de V :oops:

Daarom hoop ik ook dat Para wint. Anders wordt het 9 uit 3 voor Dublindaypackers.
Reply
Mijn speler geblesseerd, daarentegen heeft de speler van Ad Wim zijn 2e gele kaart te pakken en spelen we met een man meer.
Reply
Ara heeft mijn clown eraf geschopt. Oh oh, wat zullen we die missen Wink. Helaas voor Holbytlan echter heeft mijn nieuwste aanwinst zijn 5,5* keeper er eveneens afgeschopt. Wat is dat toch met die SD Cup-duels, iedere keer raken mijn spelers weer zwaar geblesseerd.
Reply
Mijn beste speler ook nog eens :|

Nog een helft met 10 man, dat kan nooit goed gaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog een speler geblesseerd, maar daarbij komt mijn betere middenvelder erin.
Reply
Hee EB maar dat is mooi! Niet die blessure natuurlijk, maar zo maak je wel een grotere kans op de overwinning.
Reply
Hoe kan ik in godsnaam meer bbz hebben dan jij LL? Ik speel met dramatische spelers op het MF. Is het van jou dan NOG erger? :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ach, ik doe er alles aan om EB te laten winnen, anders heeft ie een kutavond :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En tuurlijk, de eerste kan van EB is wel raak...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jansoe Wrote:Hoe kan ik in godsnaam meer bbz hebben dan jij LL? Ik speel met dramatische spelers op het MF. Is het van jou dan NOG erger? :wink:
Hij heeft maar 2 middenvelders en waarschijnlijk een rampzalig (laag) middenveld (net als vorige week).
Reply
Ad Wim Wrote:Ach, ik doe er alles aan om EB te laten winnen, anders heeft ie een kutavond :wink:
Mijn middenveld was in eerste instantie toch hoger, maar nu wordt het nog makkelijker voor me gemaakt ondanks de 2 blessures in mijn club.
Reply
Nou, feli EB. Mijn tactische opzet was goed, maar helaas heb jij HT omgekocht zodat ik rood kreeg op slag van rust :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nog tien minuten en 2-2...me eerste punt in de ct-cup ooit??!!
Reply
had ik maar mn a spitsen laten spelen dan was het spannend geworden

anyway feli forever!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waarom mag dublin bay packers altijd thuis spelen en zo thuis voordeel halen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Voor het vlaggetje denk ik?

Heb zelf nog geen Iers vlaggetje, dus als ik tegen Herman zou moeten is een wedstrijd in zijn stadion wat mij betreft prima.
Reply
En de uitslagen van ronde 2:

Poule A:
Sjeffer Utd - The ButtKickers 4 - 1
Himmelsblå IF - Holbytlan 0 - 2

Poule B:
Haastige Spoed - Bokken FC 2 - 0
Dublin Bay Packers - Riverside United start om 20.15 uur

Poule C:
FC Adder Amsterdam - NR12EU 7 - 1
FC Kralingen - Xyon United 1 - 6


Poule Y:
FC Blue Boys - FC MHOKDH 2 - 0
Jansoe United - Zo lam als een balletje 3 - 0

Poule Z:
Dredevils - FC De Flierefluiters.tk 1 - 1
Fc Multiculto - de kooltjes 2 - 2
Reply
Even wat conclusies:

In Poule Y is EB de eerste die zich heeft geplaatst voor de halve finales! =D>

In Poule C is Adder na twee monsterzeges zo goed als zeker van de eerste plaats. Icon_twisted

In Poule A heb ik nu goede papieren, een gelijkspel tegen Aragorn is volgende week genoeg. :8:

In Poule B kan Herman vanavond goede zaken doen, maar als Parasito wint ligt alles nog open... :o

En in Poule Z hebben Lib en Kooltje weinig aan hun gelijkspel, beiden hebben volgende week een dikke zege nodig om zich alsnog naar de halve finale te spelen.
Reply
Jansoe Wrote:Hoe kan ik in godsnaam meer bbz hebben dan jij LL? Ik speel met dramatische spelers op het MF. Is het van jou dan NOG erger? :wink:

Ik speel met spelers die ik voor 1K van de transfermarkt heb geplukt :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
kooltje Wrote:nog tien minuten en 2-2...me eerste punt in de ct-cup ooit??!!

De mijne ook! :Big Grin
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Sjeffer Wrote:Even wat conclusies:


In Poule A heb ik nu goede papieren, een gelijkspel tegen Aragorn is volgende week genoeg. :8:

Dat zullen we dan maar moeten voorkomen Sjeffer. Uitdaging is inmiddels geaccepteerd.
Reply
Ik zie het net, goede zaak.

Ook in Ierland zijn ze klaar met ballen:

Dublin Bay Packers - Riverside United 0 - 4

Genoeg spanning dus nog in Poule B!
Reply


Forum Jump: