The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roda - Feyenoord
#1
Nog geen topic over :roll:

0-0 bij rust, interessant...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
1-0 Tiote Big Grin
Reply
#3
Hoe kom je daar nou bij :roll:

39e minuut 1-0 Tioté
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#4
TT had nog 0-0 staan :roll:

Maar mooi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
1-1 Makaay (pen.)
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#6
1-2, De Guzman
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Assist De Cler
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#8
goa Wrote:Assist De Cler

Die heb ik niet!
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#9
En de 1-3 van hetzelfde laken een pak.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#10
Weer assist de Cler?!

Lijkt een knappe overwinning te worden voor Feyenoord.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Weer assist De Cler inderdaad
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#12
Ad Wim Wrote:Lijkt een knappe overwinning te worden voor Feyenoord.

Zeker knap, alleen hebben ze wel een erg zwakke bank gezien de wissels waardoor ze bij blessures in de problemen gaan komen. Nu kunnen ze zich vanaf morgen focussen op PSV, terwijl 'wij' eerst CL moeten spelen. Vind het in de titelstrijd echt een voordeel voor Feyenoord dat zij geen europees voetbal spelen. Volgende week in ieder geval een absolute kraker op het programma, heb er nu al zin in!
Reply
#13
En ook nog eens AZ-Ajax!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
jahaa, maar hier gaat het over Feyenoord. Bang dat je aandacht te kort komt? :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#15
huilebalk Wrote:Zeker knap, alleen hebben ze wel een erg zwakke bank gezien de wissels waardoor ze bij blessures in de problemen gaan komen. Nu kunnen ze zich vanaf morgen focussen op PSV, terwijl 'wij' eerst CL moeten spelen. Vind het in de titelstrijd echt een voordeel voor Feyenoord dat zij geen europees voetbal spelen.

Volgend seizoen andersom dan, knul?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#16
Bredanaar Wrote:jahaa, maar hier gaat het over Feyenoord. Bang dat je aandacht te kort komt? :roll:
cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Peter Wrote:Vind het in de titelstrijd echt een voordeel voor Feyenoord dat zij geen europees voetbal spelen.

Het indekken is reeds begonnen :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
Peter Wrote:Zeker knap, alleen hebben ze wel een erg zwakke bank gezien de wissels waardoor ze bij blessures in de problemen gaan komen.

ik vind onze bank niet super, hoewel slory en greene nog moeten terugkomen. als je niet europees speelt heb je sowieso wat minder spelers nodig, maar als we een bank hadden met spelers als addo, fagner, vayerinen, john de jong, culina, marcellis, mendes, alcides, vd leegte en zeefuik, en noem nog een paar dwarstraten, dan was het niet beter geweest.

het is verstandig dat feyenoord veel spelers weggesaneerd heeft en als we nu spelers te kort komen moeten we terugvallen op jeugd. dan kunnen mooi wijnaldum, jordi buijs en schet worden gebracht.
Reply
#19
Schet? Wat is dat voor speler?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
Bredanaar Wrote:jahaa, maar hier gaat het over Feyenoord. Bang dat je aandacht te kort komt? :roll:

Het gaat hier over de wedstrijd van Roda-Feyenoord, dus dat gelul over psv - feyenoord van volgende week hoort hier ook niet thuis..
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#21
Lamme Lennie Wrote:Schet? Wat is dat voor speler?

één van de weinig leuke A-spelers op dit moment. voorhoede speler. verder loopt er op dit moment niet heel veel talent rond bij de beloften en de A-jeugd. Al hoeven er ook maar 1 of 2 per jaar echt door te breken natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Vind het in de titelstrijd echt een voordeel voor Feyenoord dat zij geen europees voetbal spelen.

Het indekken is reeds begonnen :Big Grin

Wat heeft dat in vredesnaam met indekken te maken? Het is gewoon duidelijk een voordeel, wat ze net zo goed hebben als ze straks na een Europese week tegen Ajax, AZ, Twente, Heerenveen of Groningen spelen. Die hebben dan op donderdag 90 minuten moeten knokken en vervolgens een voorbereiding van 2 dagen. Feyenoord is volledig uitgerust en heeft een voorbereiding van 7 dagen gehad.

waf Wrote:
Peter Wrote:Zeker knap, alleen hebben ze wel een erg zwakke bank gezien de wissels waardoor ze bij blessures in de problemen gaan komen.

ik vind onze bank niet super, hoewel slory en greene nog moeten terugkomen. als je niet europees speelt heb je sowieso wat minder spelers nodig, maar als we een bank hadden met spelers als addo, fagner, vayerinen, john de jong, culina, marcellis, mendes, alcides, vd leegte en zeefuik, en noem nog een paar dwarstraten, dan was het niet beter geweest.

het is verstandig dat feyenoord veel spelers weggesaneerd heeft en als we nu spelers te kort komen moeten we terugvallen op jeugd. dan kunnen mooi wijnaldum, jordi buijs en schet worden gebracht.

Waarom noem je de tribuneklanten als banzitters bij PSV? De PSV bank bestaat in principe uit Da Costa, Mendez, Bakkal of Aissati en Koevermans. In elke linie dus een prima wisselspeler die het team niet verzwakt als hij erin moet komen. Vind de bank juist de grote kracht van PSV ivm vorig jaar toen daar Kluivert en Tardelli als beste spelers opzaten.
Reply
#23
Peter Wrote:Tardelli

Is die Tarreldelli alweer vertrokken?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Tardelli

Is die Tarreldelli alweer vertrokken?

Yep, hij was gelukkig niet gekocht met slechts gehuurd met een optie tot koop. Schijnt nu ergens in Kroatië ofzo te spelen.
Reply
#25
Peter Wrote:ik vind onze bank niet super, hoewel slory en greene nog moeten terugkomen. als je niet europees speelt heb je sowieso wat minder spelers nodig, maar als we een bank hadden met spelers als addo, fagner, vayerinen, john de jong, culina, marcellis, mendes, alcides, vd leegte en zeefuik, en noem nog een paar dwarstraten, dan was het niet beter geweest.

het is verstandig dat feyenoord veel spelers weggesaneerd heeft en als we nu spelers te kort komen moeten we terugvallen op jeugd. dan kunnen mooi wijnaldum, jordi buijs en schet worden gebracht.

Waarom noem je de tribuneklanten als banzitters bij PSV? De PSV bank bestaat in principe uit Da Costa, Mendez, Bakkal of Aissati en Koevermans. In elke linie dus een prima wisselspeler die het team niet verzwakt als hij erin moet komen. Vind de bank juist de grote kracht van PSV ivm vorig jaar toen daar Kluivert en Tardelli als beste spelers opzaten.[/quote]

met bahia werd fainoid gister niet slechter (sterker nog....). als greene of lucius samen met hofs/slory op de bank zit wordt het al een ander verhaal. voorin is het te mager, hoewel mols goed kan kaatsen met ons goeie middenveld.

ik vind trouwens dat psvee wel degelijk verzwakt wordt als mendes mee gaat spelen, en da costa heeft ook een enorme dip als ik het goed begrijp.
Reply
#26
waf Wrote:ik vind trouwens dat psvee wel degelijk verzwakt wordt als mendes mee gaat spelen, en da costa heeft ook een enorme dip als ik het goed begrijp.

Beiden niet waar/niet mee eens. Mendez speelt woensdag wrs ten kosten van Bakkal. Aanvallend is Bakkal wat beter, verdedigend Mendez. Het is maar wat je wilt. In de competitie is dat aanvallend spelen, CL wat meer zekerheid inbouwen dus Mendez erin. Zeker geen verzwakking. Da Costa heeft geen dip, maar het is m wat hoog in de bol geschoten. Daarom houdt Koeman hem even op de bank. Als hij woensdag tegen Moskou (Salcido geschorst) prima speelt kan Addo ook zomaar naar de bank verdwijnen denk ik als speelt hij best goed tot nu toe.
Reply
#27
stond addo in het veld? tsja, dan heb je al snel een goeie wisselspelers op die positie. :wink:
Reply
#28
waf Wrote:
Peter Wrote:ik vind onze bank niet super, hoewel slory en greene nog moeten terugkomen. als je niet europees speelt heb je sowieso wat minder spelers nodig, maar als we een bank hadden met spelers als addo, fagner, vayerinen, john de jong, culina, marcellis, mendes, alcides, vd leegte en zeefuik, en noem nog een paar dwarstraten, dan was het niet beter geweest.

het is verstandig dat feyenoord veel spelers weggesaneerd heeft en als we nu spelers te kort komen moeten we terugvallen op jeugd. dan kunnen mooi wijnaldum, jordi buijs en schet worden gebracht.

Waarom noem je de tribuneklanten als banzitters bij PSV? De PSV bank bestaat in principe uit Da Costa, Mendez, Bakkal of Aissati en Koevermans. In elke linie dus een prima wisselspeler die het team niet verzwakt als hij erin moet komen. Vind de bank juist de grote kracht van PSV ivm vorig jaar toen daar Kluivert en Tardelli als beste spelers opzaten.

met bahia werd fainoid gister niet slechter (sterker nog....). als greene of lucius samen met hofs/slory op de bank zit wordt het al een ander verhaal. voorin is het te mager, hoewel mols goed kan kaatsen met ons goeie middenveld.

ik vind trouwens dat psvee wel degelijk verzwakt wordt als mendes mee gaat spelen, en da costa heeft ook een enorme dip als ik het goed begrijp.[/quote]

Waf, het wordt tijd dat jij eens gaat inzien dat Hofs een echte basisspeler is, vult zijn taken als aanvallende middenvelder prima in.
De feyenoord supporters die ik ken en die de thuiswedstrijden bezoeken zijn zeer te spreken over dit felle kereltje.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#29
waf Wrote:ik vind trouwens dat psvee wel degelijk verzwakt wordt als mendes mee gaat spelen, en da costa heeft ook een enorme dip als ik het goed begrijp.

Die da costa zit dan al sinds zijn komst bij pisvlek in die dip.... :lol:
Reply
#30
FC Petr Wrote:Waf, het wordt tijd dat jij eens gaat inzien dat Hofs een echte basisspeler is, vult zijn taken als aanvallende middenvelder prima in.
De feyenoord supporters die ik ken en die de thuiswedstrijden bezoeken zijn zeer te spreken over dit felle kereltje.

de meningen zijn verdeeld, ik weet het. ik vind hem niet goed genoeg, te aanvallend en hij pakt veel te veel onnodige kaarten. maar ik bewonder zijn wedstrijdinstelling, daar is niks mis mee.

maar als slory terugkomt denk ik dat guzman centraal komt. het is toch niet gek dat ik guzman beter vind dan hofs?
Reply


Forum Jump: