Threads: 133
gk born
dl souer
dc poel
dr onstein
dmc meerte
dmc klop
ml ijp
mr leede
amc boer
fc onno
fc lucas
61' - - - Levi de Wit Sjaak Born
61' - - - Ricky Louwerens Jelle de Leede
61' - - - Bart Topcu Wiebe van IJperen
61' - - - Henk Lips Jonas Boer
61' - - - Joep Segeren Onno van den Berg
61' - - - Dario de Lange Wilfred Souer
61' - - - Cas Oosterhuis Giel van de Poel
Joep en Jelle moeten echt wat aan hun moraal gaan doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Threads: 57
Adder, ik zou Eddy 1 plekje naar voren zetten zodat ie gewoon links op het middenveld staat. op DMC sta je denk ik te ver naar achteren om echt het spel te kunnen verdelen
dat ga ik dus nu uitproberen of hij niet te ver naar achteren staat. Kan Klop wel naar voren bewegen aanzetten?
Winnen is niet alles,
Threads: 15
Adder Wrote:Joep en Jelle moeten echt wat aan hun moraal gaan doen.
Moraal gaat elke dag met 2 of 3% omhoog. Het training van having fun vind ik persoonlijke zonde en dit heb ik vorige week 1x gedaan. Hierdoor steeg mn moraal niet meer dan de andere dagen.
Heb toen tijdens having fun 'ga uit om meisjes te ontmoeten' gedaan. Dit heeft me een hoop moraal gekost. Enkele verkeerde interacties gedaan blijkbaar :wink: Als ik nu vriendschap beeindig zal dit wel weer ten koste gaan van mn moraal...iemand ervaring mee?
Threads: 325
snap niet dat moraal zo laag kan zijn bij mensen...zorgen dat je relaties redelijk up to date blijven is voldoende normaal gesproken. Ik heb echt geen dure spullen, mobieltje en wat kleren geloof ik. Verder wel 100% relatie met ouders en train 1x per week having fun.
Threads: 3
Devlin Wrote:Adder Wrote:Joep en Jelle moeten echt wat aan hun moraal gaan doen.
Moraal gaat elke dag met 2 of 3% omhoog. Het training van having fun vind ik persoonlijke zonde en dit heb ik vorige week 1x gedaan. Hierdoor steeg mn moraal niet meer dan de andere dagen.
Heb toen tijdens having fun 'ga uit om meisjes te ontmoeten' gedaan. Dit heeft me een hoop moraal gekost. Enkele verkeerde interacties gedaan blijkbaar :wink: Als ik nu vriendschap beeindig zal dit wel weer ten koste gaan van mn moraal...iemand ervaring mee?
gewoon laten doodbloeden.
Threads: 5
Mac Wrote:snap niet dat moraal zo laag kan zijn bij mensen...zorgen dat je relaties redelijk up to date blijven is voldoende normaal gesproken. Ik heb echt geen dure spullen, mobieltje en wat kleren geloof ik. Verder wel 100% relatie met ouders en train 1x per week having fun.
Ik kom net uit een bot-team. Daar doet niemand wat aan vriendschap onderhouden....logisch ook. Vandaar dat mijn moraal wat laag is, maar het is alweer stijgende!
Life's too short for dancing with fat chicks
I know lib had t ook niet over jou 
Het kwam regelmatig voor vorig seizoen dat we een wedstrijd verloren en dat bij sommige mensen op zondag de moraal nog niet terug was op 100% en ik vroeg me vooral af hoe dat kwam. Geen verwijt maar wel een onderzoekje waard aangezien die van mij vaak al op woensdag op donderdag weer terug was.
Threads: 99
Adder Wrote:dat ga ik dus nu uitproberen of hij niet te ver naar achteren staat. Kan Klop wel naar voren bewegen aanzetten? heb het gedaan
Threads: 22
De afgelopen tijd was mijn moraal aan de wat lagere kant. In totaal heb ik 3x having fun gedaan. Vrouwtje vinden, stappen met mijn matties en thuis chillen. Door dit is mijn moraal 5% gestegen. Aangezien je moraal 1 a 2% per dag stijgt heeft having fun geen ene fuck invloed in mijn ogen.
Verder komt de interactie met teamgenoten bijna niet lager dan 90%. Voor ouders geldt hetzelfde. Wat betreft spullen heb ik een motor, boot, mobiel, kleding en laptop. De meeste staan op lvl 3.
Wat nou precies invloed heeft op je moraal heb ik geen flauw benul van, maar één ding weet ik wel en dat is dat ik geen having fun meer opneem in mijn schema en verder niks aan mijn moraal ga doen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Threads: 3
Misschien heeft het invloed of jij interact of dat de ander speler de relatie met jou hoog houdt?
Hier stond iets veel te lang.
Bij mij heeft het zeker wel geholpen. Heb mij de afgelopen week wezenloos geklikt en mijn moraal is dan ook in een week met 20% toegenomen. Dat terwijl ik niet eens vriendinnetjes heb :wink:
ik blijk trouwens een huis te hebben? heeft iedereen dit? ik weet zeker dat ik m niet aangeschaft heb
Die schaf je aan op het moment dat je begint met spelen. Je moet immers ergens wonen!
03/10/2007 FC CT vs FC Barca
sjaak
dario
poel
cas
klop
roel
boer
topcu
ricky
onno
lucas
61' - - - Levi de Wit Sjaak Born
61' - - - Henk Lips Eddy Kloppenberg
61' - - - Didier Onstein Cas Oosterhuis
80' - - - Wilfred Souer Giel van de Poel
61' - - - Joep Segeren Lucas van Boxel
ijp, leede en meerte krijgen rust ( tenzij ze graag willen invallen)
Poel speelt wat langer, want ik had vorige week een fout gemaakt met hem.
Winnen is niet alles,
fijn da'k een keer op de tribune plaats mag nemen coach
Threads: 312
dan heeft ie ff tijd om aan de rerlaties te werken
The great old Ludwig von...
Threads: 10
Tja, Poel gaat niet meer zitten zeiken over speel minuten. Vind het spelen met zijn mobieltje van level 5 ook erg leuk. Er zit Snake op!
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
dat doe ik gewoon regelmatig (paar keer in de week) Gitter. alleen klik ik dan alleen de laagste 5 ofzo weg, dus als jij dan net geklikt hebt lijkt het alsof ik niks doe
Threads: 312
was no offense tool, vandaar het knipoogje...
The great old Ludwig von...
hmm die was ik vergeten zo te zien
waarom zette je Roel trouwens op het middenveld adder? die is toch aangetrokken als reserve spits?
Threads: 99
1-0 winst...onno scoorde..tijd voor een nieuwe opponent
Threads: 22
kooltje Wrote:1-0 winst...onno scoorde..tijd voor een nieuwe opponent
Hoezo?
Je kan nu juist dingen uitproberen omdat je vergelijkingsmateriaal hebt
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
precies.. naast het voorbeeld wat depor geeft, heeft het ook als voordeel dat adder niet hoeft te zoeken naar een tegenstander (wat gewoon een klote werk is) en spelen we mooi in regio a'dam, zodat we niet hoeven te reizen en dus gewoon kunnen trainen.
85:04': Noël Maglio probeert met een aantal mooie bewegingen langs Ricky Louwerens te komen maar een tackle was voldoende om de bal te veroveren.
:lol: Mijn tackelen staat op 1!!
85:07': Ricky Louwerens houdt de bal vast zoals hem waarschijnlijk opgedragen is in deze situatie.
85:08': Ricky Louwerens probeert met een aantal schijnbewegingen voorbij Jochum Booi te gaan.
85:08': Ricky Louwerens probeert met een aantal mooie bewegingen langs Jochum Booi te komen maar een tackle was voldoende om de bal te veroveren.
Heb toch echt in de individuele orders:
Houd de bal vast: Nooit
Dribbelen/Trukendoos: Voorkom
T00L Wrote:waarom zette je Roel trouwens op het middenveld adder? die is toch aangetrokken als reserve spits?
ook Roel is slet, dus die zet ik in waar dat ik denk dat ik hem nodig heb.
dit keer was het middenveld.
Winnen is niet alles,
Lib Wrote:85:04': Noël Maglio probeert met een aantal mooie bewegingen langs Ricky Louwerens te komen maar een tackle was voldoende om de bal te veroveren.
:lol: Mijn tackelen staat op 1!!
85:07': Ricky Louwerens houdt de bal vast zoals hem waarschijnlijk opgedragen is in deze situatie.
85:08': Ricky Louwerens probeert met een aantal schijnbewegingen voorbij Jochum Booi te gaan.
85:08': Ricky Louwerens probeert met een aantal mooie bewegingen langs Jochum Booi te komen maar een tackle was voldoende om de bal te veroveren.
Heb toch echt in de individuele orders:
Houd de bal vast: Nooit
Dribbelen/Trukendoos: Voorkom
jij mag wel trukendozen hoor. Je staat op de vleugel.
Winnen is niet alles,
deze pot nog niet helemaal bekeken, maar wel wat opvallende dingetjes.
Passing van ons blijft zwak. Waarom? ik ben er nog steeds niet achter.
Cas en Poel: bij aanvallende corner orginele positie invullen aub.
Wat tool een tijdje terug al zei, er staat niemand achterin.
Klop: aanvcallende corner, staat bij jouw 2e paal?
Zo ja, gauw uit doen
Zo nee, wegwezen daar! :wink: doe maar orgineel of zo....
Barca overloopt ons middenveld steeds met breedte passen op maat. Dus ik ga de aanvallende vleugels terug halen.
Koemde pot wil ik zo gaan spelen:
gk
dl, dlc, drc,dr
dmc
ml, mlc, mr
flc, frc
poppetjes vul ik Zaterdag in.
Winnen is niet alles,
kooltje Wrote:1-0 winst...onno scoorde..tijd voor een nieuwe opponent
wat depor en tool al zei, geen fitnessverlies en een meer dan acceptabele tegenstander. Het enige wat jammer is, is dat hij niet communiceert betreffende de sim.
Winnen is niet alles,
|