The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Het Wordt Een Eenzame Kerst(OT)
#1
R.I.P. Hazes
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
:eeeek:

Quote:'André Hazes heeft zware longontsteking'

Uitgegeven: 23 september 2004 09:55
Laatst gewijzigd: 23 september 2004 10:09

AMSTERDAM - Zanger André Hazes is opgenomen in een ziekenhuis in Amsterdam. De vertolker van het levenslied kampt met hoge koorts en een longontsteking. Dat melden diverse media donderdag. Op sommige websites werd door bewonderaars ten onrechte verkondigd dat Hazes al zou zijn overleden.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#3
Nu al?
What, me worry?
Reply
#4
volgens teletekst wordt op verschillende sites ten onrechte vermeld dat hij overleden is......
Reply
#5
waf Wrote:volgens teletekst wordt op verschillende sites ten onrechte vermeld dat hij overleden is......

Dat stond er al Waf.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#6
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:volgens teletekst wordt op verschillende sites ten onrechte vermeld dat hij overleden is......

Dat stond er al Waf.....

ja gutver, ik wilde hem net verwijderen, maar dat kon niet omdat jij deze nutteloze replaai had..... Icon_evil
Reply
#7
Ik zie het, het ANP maakt er ook al melding van.

Hij heeft een mooi leven gehad.
What, me worry?
Reply
#8
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:volgens teletekst wordt op verschillende sites ten onrechte vermeld dat hij overleden is......

Dat stond er al Waf.....

ja gutver, ik wilde hem net verwijderen, maar dat kon niet omdat jij deze nutteloze replaai had..... Icon_evil

Ja hm hm, en nu zeggen dat ik een nutteloze reply had. Het was geen nutteloze reply aangezien ik jou erop wou attenderen dat het er al stond op een beetje sarcastische manier.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#9
hij is ECHT zojuist overleden! Damn zeg!!

Mooie artiest!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#10
[Image: andrehazes.jpg]

R.I.P. Dre
Reply
#11
<!-- m --><a class="postlink" href="http://teletekst.nos.nl/gif/109-01.html">http://teletekst.nos.nl/gif/109-01.html</a><!-- m -->


[Image: 9021596695b.jpg]
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#12
idd echt zo Confused r.i.p was een mooie man...
Reply
#13
:cry: Jeetje.....
Reply
#14
Onze enigste volkszanger, respect voor Hazes!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#15
Vret Mien Gras Wrote:Onze enigste volkszanger, respect voor Hazes!

enige :razz:

we hebben fransje b toch nog?
Reply
#16
hij liep al meer dan een jaar rond als een zombie, het laatste concert was hij ook niks m eer waard. Alles ging met Autocue
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#17
net toch wel ff kippenvel toen ze de Vlieger draaide op de radio...... vanavond ZEKER ff een biertje drinken op Hazes.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#18
Heineken geeft winstwaarschuwing

AMSTERDAM (DFT/Dow Jones) - Heineken heeft donderdagochtend laten weten dat zijn afzet in de komende maanden zal achterblijven bij de verwachtingen door een aantal 'uitzonderlijke factoren'.
De te verwachten lagere bierverkopen zullen zich met name voordoen in Nederland en Spanje.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#19
Quote:Onze enigste volkszanger, respect voor Hazes!

Beaam.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#20
Daar komt wat volk op af hoor. tijdens die begrafenis
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#21
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Onze enigste volkszanger, respect voor Hazes!

enige :razz:

we hebben fransje b toch nog?

Die komt niet in de buurt bij Hazes.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#22
Winstonicus Wrote:Daar komt wat volk op af hoor. tijdens die begrafenis

Crematie...
Reply
#23
Bumme Wrote:Heineken geeft winstwaarschuwing

AMSTERDAM (DFT/Dow Jones) - Heineken heeft donderdagochtend laten weten dat zijn afzet in de komende maanden zal achterblijven bij de verwachtingen door een aantal 'uitzonderlijke factoren'.
De te verwachten lagere bierverkopen zullen zich met name voordoen in Nederland en Spanje.
:lol:
Reply
#24
Voorlopig maar nie aan de knakworsten dan.... :lol:

maar tis jammer, kleurrijk figuur, fenomeen, de enige echte levensliedzanger van Nederland... RIP Dre, en laten we hopen dat barretje Petrus Heineken op de tap heeft... :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#25
Nu is onze grote vriedn, volkszanger en man van het volk André Hazes dan toch overleden.

*1951 - +2004, Geboren, getogen en gestorven in Amsterdam.
Reply
#26
Kan ie eindelijk die brief aan z'n moeder geven!!!
Reply
#27
Zo te horen is het nu Hazes week op 3FM
Reply
#28
Quatro Wrote:Kan ie eindelijk die brief aan z'n moeder geven!!!
:lol: :lol: :lol:
Reply
#29
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Onze enigste volkszanger, respect voor Hazes!

enige :razz:

we hebben fransje b toch nog?

Die komt niet in de buurt bij Hazes.

das ook een end rijden vanuit brabant.
Reply
#30
Terecht!
Dit bericht heeft mij ontdaan..... elk jaar wer een feest, al vanaf 1998 gaan we eens per jaar naar een concert, Ahoy, Olympisch Stadion, ArenA...
Reply


Forum Jump: