Threads: 57
Adder wil positiespel toevoegen aan de TT, daarvoor gaat of korte pass of tackelen eruit. stem dus welke skill je UIT de TT wil.
3 dagen de tijd om te reageren, zodat de TT op zondag omgezet kan worden.
Threads: 312
tackelen
The great old Ludwig von...
Threads: 99
beide niet is geen optie?...dan tackelen...waar ik eigenlijk ook mee door had willen gaan.
Threads: 3
tackelen er uit, want korte pass is voor al onze veldspelers interessant. Tackelen alleen voor de middenvelders.
Hier stond iets veel te lang.
Threads: 133
sorry heren voor de verwarring
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Threads: 5
Ik heb gekozen voor korte pass eruit, maar eigenlijk maakt het voor mij niks uit...want beide staan nog te laag.
Het is jullie feestje :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Threads: 22
Ik train ze allebei niet...blanco stem
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
14 stemmen, lijkt me duidelijk nu?!
T00L Wrote:Adder wil positiespel toevoegen aan de TT, daarvoor gaat of korte pass of tackelen eruit. stem dus welke skill je UIT de TT wil.
3 dagen de tijd om te reageren, zodat de TT op zondag omgezet kan worden.
Dat heb ik ook gelezen, maar volgens mij hebben we geen 20 spelers die hier zullen stemmen en vandaar de opmerking "lijkt me duidelijk nu"
Threads: 14
Tackelen eruit. Heb er toch niks meer aan
Insane life.
pospel staat er ipv tackle op de Maandag.
Winnen is niet alles,
Om weer de discussie aan te zwengelen. Volgens mij zijn de vaardigheden in korte passes voor de verschillende posities nu wel op niveau. Onze verdedigers hebben al meer dan genoeg vaardigheid hierin. Zij doen geeneens onder voor onze middenvelders. En kunnen zich beter op positiespel, lange pass of koppen richten. Vleugelspelers en Spitsen hebben in mijn ogen voor dit moment ook genoeg vaardigheid hierin. Hebben nu meer baat bij training op andere vaardigheiden.
Sommige middenvelders kunnen nog wel een paar levels gebruiken. Maar om hier nou nog steeds 2 teamtrainingen in de week voor te gebruiken, lijkt mij wat overbodig.
Ben benieuwd hoe de rest hier tegenover staat. Dus brandt maar los.
Hier stond iets veel te lang.
eddy op 18...wil hem graag op 20 hebben...maar 1 dag lijkt me meer dan genoeg
Threads: 11
Ik opper wel voor wat meer kopwerk of lange halen.
What, me worry?
Ben zelf niet zo enthousiast van een skill gelijk naar 20 brengen. Zie liever wat meer allround spelers. Vooral ook omdat als je ouder wordt je per jaar 25% trainingseffectiviteit verliest. En dan gaat het erg lang duren om een vaardigheid nog op te trekken. Dit gaat binnenkort voor onze basis een feit worden.
Heeft iemand eigenlijk een idee over of het effect van een stijging van 5 naar 10, van 10 naar 15 of van 15 naar 20 allemaal even groot is?
korte pass erg belangrijk...dus nu ik op 18 ben..wil ik 20 ook wel...daarna allround inderdaad belangrijk...
zal ik ook weer keuzes moeten gaan maken wat te trainen
Fred Naaigaren Wrote:Ik opper wel voor wat meer kopwerk of lange halen.
lange pass vind ik zonde, want dat is niet voor iedereen van toepassing.
Ikzelf zie voor het team meer voor pos.spel of koppen.
Het is mij om het even of we nou 1 of meteen allebei die korte pass er uit halen.
Winnen is niet alles,
ik vind de huidige TT wel prima
T00L Wrote:ik vind de huidige TT wel prima
Moet je als middenvelder ook wel vinden. Want je kan elke dag wel teamtraining doen.
wat stel jij voor dan forever? wat anders maar wat?
Threads: 8
Forever Wrote:Heeft iemand eigenlijk een idee over of het effect van een stijging van 5 naar 10, van 10 naar 15 of van 15 naar 20 allemaal even groot is?
is overal even groot, maar zoals je zelf aangeeft zal de verminderde trainingsefficiëntie daar binnenkort wat aan veranderen
kooltje Wrote:wat stel jij voor dan forever? wat anders maar wat?
Ik zie graag weer dat men meer positie specifiek gaan trainen.
Dus dat spitsen in eerste instantie aan hun scoren en techniek werken. Daarnaast aan skills als spelinzicht of positiespel. Dat vleugelspelers hun voorzetten opkrikken. En dat verdedigers wat doen aan hun lange pass of koppen.
Dit kan natuurlijk niet allemaal in een teamtraining schema. Dus mijn voorstel is dat deze 2 plekken om de 5 (een getal) weken weer wisselen. En dat of de aanvallers, of de verdedigers of de vleugelspelers deze mogen invullen. Middenvelders hebben de laatste tijd al veel profijt gehad van de teamtraining. Tackelen kwam er speciaal voor hen in.
Want met het huidige schema, heb je wel veel vaardigheden die iedereen kan trainen. Ze hebben nut voor meerdere posities. En ook veel mensen doen dat. Misschien ook omdat ze graag efficiënter willen trainen (een hoger percentage bij footsteps). Maar niet gelijk voor hun positie de meest relevante skills zijn.
Als er toch iets algemeens moet komen. Dan zie ik graag in ieder geval 1 keer koppen.
Forever Wrote:T00L Wrote:ik vind de huidige TT wel prima
Moet je als middenvelder ook wel vinden. Want je kan elke dag wel teamtraining doen.
of ik er wat aan heb is alleen iets anders..
positiespel is voor mij niet echt nodig, staat op 10 en met m'n IO's sta ik toch wel tegen mn tegenstander aan geplakt.
techniek heb ik ook niet veel aan, mijn taak is om de bal te veroveren en in te leveren, niet meer. sowieso valt de TT van woensdag meestal al weg omdat er dan conditie getraind moet worden
spelinzicht op zondag doe ik ook niet, is met 11 voorlopig wel hoog zat en korte passes krijgen de voorkeur..
T00L Wrote:Forever Wrote:T00L Wrote:ik vind de huidige TT wel prima
of ik er wat aan heb is alleen iets anders..
positiespel is voor mij niet echt nodig, staat op 10 en met m'n IO's sta ik toch wel tegen mn tegenstander aan geplakt.
techniek heb ik ook niet veel aan, mijn taak is om de bal te veroveren en in te leveren, niet meer. sowieso valt de TT van woensdag meestal al weg omdat er dan conditie getraind moet worden
spelinzicht op zondag doe ik ook niet, is met 11 voorlopig wel hoog zat en korte passes krijgen de voorkeur..
Oke, bedankt voor je uitleg. Het is wel duidelijk dat ik geen verdedigende middenvelder ben.
verdedigende middenvelder is eigenlijk gewoon een verdediger die iets meer richting de middenlijn staat tenminste, zo zie ik 'mijn' rol
T00L Wrote:verdedigende middenvelder is eigenlijk gewoon een verdediger die iets meer richting de middenlijn staat tenminste, zo zie ik 'mijn' rol
Ja dat klopt wel. Zag in de 2d wedstrijden die ik gisteren wat bekeken heb ook vaak de DMC als een soort 3de mandekker functioneren. Plakte vaak tegen de AMC van de tegenstander aan.
dat zijn dus ook precies de orders die ik Ed meegeef
Forever Wrote:kooltje Wrote:wat stel jij voor dan forever? wat anders maar wat?
Ik zie graag weer dat men meer positie specifiek gaan trainen.
Dus dat spitsen in eerste instantie aan hun scoren en techniek werken. Daarnaast aan skills als spelinzicht of positiespel. Dat vleugelspelers hun voorzetten opkrikken. En dat verdedigers wat doen aan hun lange pass of koppen.
Dit kan natuurlijk niet allemaal in een teamtraining schema. Dus mijn voorstel is dat deze 2 plekken om de 5 (een getal) weken weer wisselen. En dat of de aanvallers, of de verdedigers of de vleugelspelers deze mogen invullen. Middenvelders hebben de laatste tijd al veel profijt gehad van de teamtraining. Tackelen kwam er speciaal voor hen in.
Want met het huidige schema, heb je wel veel vaardigheden die iedereen kan trainen. Ze hebben nut voor meerdere posities. En ook veel mensen doen dat. Misschien ook omdat ze graag efficiënter willen trainen (een hoger percentage bij footsteps). Maar niet gelijk voor hun positie de meest relevante skills zijn.
Als er toch iets algemeens moet komen. Dan zie ik graag in ieder geval 1 keer koppen.
Verdedigers hebben al een dag(inzicht)
2 techniek is algemeen en 2 korte pass ook. 1 pos.spel heb ik ingevoerd.
Ik wil best om de 5 weken 2 dagen specifiek een groepje doen.
puur uit eigen belang zeg ik dat dribbelen ook door een grote groep gevolgd kan worden.
Daarnaast kan er ook wat aan koppen ( beetje algemeen) worden gedaan.
Specifiek moet er maar in de diverse topics door de bewuste personen gediscussieerd worden
Winnen is niet alles,
|