The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2006
#1
Hoi allemaal.

Istie dan, de aanmelding voor de MV Game 2006 is geopend.

Mocht je niet weten wat het is (nog steeds niet? Wink)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://members.home.nl/elikian">http://members.home.nl/elikian</a><!-- m -->

Nu maar vast de inschrijving geopend, want over 2 weken is het tennisseizoen afgelopen, en dan is iedereen hier misschien weg.

Enige wat ik aan de regels heb aangepast is dat ik de deadline ruim een uur heb vervroegd naar 23.00u op dinsdagavond. Dan kom ik ook nog ooit op een redelijke tijd in bed ... iets dat me vannacht bv dus al weer niet is gelukt ...

Cheers.
Reply
#2
Ik ben zeker weer van de partij!! Dit jaar was m'n eerste seizoen MV-game en het budget (wat bij tennismanager altijd mijn sterkste punt was) heb ik wat onderschat. Ik dacht dat dat door de rente wel steeds redelijk recht zou worden getrokken, maar dat viel dus wel tegen. Volgend jaar zal ik absoluut voor een topklassering gaan!!

Voor dit jaar heb ik i.i.g. nog een doel; de 23 pnt achterstand op Elikian goedmaken :wink:
Reply
#3
Ik ben erbij.
Roofmagic
Reply
#4
Uiteraard ben ik er ook weer bij.
Reply
#5
Ik ben er ook weer bij Michiel.
Nu hopelijk wel met resultaten.
Reply
#6
Ik wacht nog even af met inschrijven, tot bekend is wat er met TM 2006 gebeurt.
Reply
#7
Genomico Wrote:Ik ben zeker weer van de partij!! Dit jaar was m'n eerste seizoen MV-game en het budget (wat bij tennismanager altijd mijn sterkste punt was) heb ik wat onderschat. Ik dacht dat dat door de rente wel steeds redelijk recht zou worden getrokken, maar dat viel dus wel tegen. Volgend jaar zal ik absoluut voor een topklassering gaan!!

Voor dit jaar heb ik i.i.g. nog een doel; de 23 pnt achterstand op Elikian goedmaken :wink:
Gemiste kans dan, want 3 punten voor mij staat Jankuffo en 20 punten voor mij nog Mitch. Dus we kunnen met ons 4en nog voor de 13e plaats gaan strijden Wink

Over die rente ben ik eerlijk gezegd verbaasd over wat je schrijft. De echte budgetleiders hebben nu 2630 euro eigen budget. Juan Zueco speelt pas 7 weken en heeft al 1190, dus het gat al half gedicht. De gemiddelde speler die het hele jaar heeft ingestuurd zit zo rond de 2000. Zo groot is dat budgetgat toch niet? Ja, het budget effect is er wel, en ik vind ook dat het moet blijven. Maar de verschillen zijn niet zo groot als ze lijken. Of bedoelde je iets anders?

Wil trouwens iedereen zich inschrijven met een berichtje op mijn forum? Dat is voor mijn overzicht wel fijner...
Reply
#8
Ik ben er aankomend jaar zeker weer bij. Ook weet ik dat JW en Meijter zich weer zullen inschrijven.

Deadline om 23:00 is volledig naar mijn wens. Super wat mij betreft, ondanks dat het ook wel eens wat problemen zal geven met het maken van een keuze.

Alvast bedankt voor dit jaar, Elikian! Super! =D>
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#9
Tuurlijk ben ik weer van de partij!

Dit jaar een top 10 klassering en dan ben ik toch tevreden. Volgend jaar maar weer een stapje hoger.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#10
Ik denk dat ik ook maar eens een duike in het diepe ga nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Elikian Wrote:
Genomico Wrote:Ik ben zeker weer van de partij!! Dit jaar was m'n eerste seizoen MV-game en het budget (wat bij tennismanager altijd mijn sterkste punt was) heb ik wat onderschat. Ik dacht dat dat door de rente wel steeds redelijk recht zou worden getrokken, maar dat viel dus wel tegen. Volgend jaar zal ik absoluut voor een topklassering gaan!!

Voor dit jaar heb ik i.i.g. nog een doel; de 23 pnt achterstand op Elikian goedmaken :wink:
Gemiste kans dan, want 3 punten voor mij staat Jankuffo en 20 punten voor mij nog Mitch. Dus we kunnen met ons 4en nog voor de 13e plaats gaan strijden Wink

Over die rente ben ik eerlijk gezegd verbaasd over wat je schrijft. De echte budgetleiders hebben nu 2630 euro eigen budget. Juan Zueco speelt pas 7 weken en heeft al 1190, dus het gat al half gedicht. De gemiddelde speler die het hele jaar heeft ingestuurd zit zo rond de 2000. Zo groot is dat budgetgat toch niet? Ja, het budget effect is er wel, en ik vind ook dat het moet blijven. Maar de verschillen zijn niet zo groot als ze lijken. Of bedoelde je iets anders?

Als je eenmaal een budgetachterstand hebt van zo'n 500 euro, dan is dat bijna niet goed te maken (over het algemeen blijft het verschil met een gelijkwaardig team de weken erna hetzelfde). Er is namelijk wel een compensatie (de rente die je moet betalen), maar met dat extra beetje budget heb je de week erna wel weer een spelertje extra, die de extra rente weer goedmaakt. Tuurlijk is het zo dat het budgetgat beperkt blijft (zeg hoogstens 1000 euro), maar dat vind ik toch nog vrij veel...

Zal allemaal wel heel vreemd gezegd zijn zoals het hierboven staat, maar ik ga volgend jaar toch iets meer op budget letten :Big Grin Nou jah, op budget letten heb ik het hele jaar wel gedaan, maar ik moet iets vaker meerdere kleintjes nemen...
Reply
#12
Ik respecteer je mening en ik ben heel blij te horen dat je feedback geeft. Ik zal proberen mijn visie te geven.

Zelf ben ik van mening dat het budgetaspect in het spel moet blijven, als je het kleiner maakt kun je het net zo goed helemaal weglaten, en dat zou ik jammer vinden. Mist is iemand die daar echt op speelt en die vond al dat het effect te klein was nu Smile

Zelf vind ik 1000 euro niet zo veel, het is het feit dat erop letten gewaardeerd wordt met een speler als Chela, of twee Carlsens. Hoeft het verschil in een week echt niet te zijn denk ik.
Alleen wat bij TM het probleem was met budget was dat wanneer je eenmaal bovenaan staat (AOpen winnen) je daar niet meer weg te krijgen bent omdat je nu eenmaal meer hebt dan de concurrentie. De winnaar van de AOpen eindigde altijd wel zo'n beetje in de top 10.

Bij de MV Game wilde ik vooral daar vanaf door te zorgen dat het voordeel wat je hebt van je budget van kortere duur is. Zelf had ik toen een maximum van 3000 euro extra geld in gedachten, en dat blijkt redelijk te kloppen. Achterblijvers blijven zo iig kans houden op succes en het inhalen van de achterstand. Juan Zueco is daar een heel goed voorbeeld van lijkt me.

Wanneer iemand in een week 1000 euro budgetwinst boekt is daar na een maand nog 439 van over. Iemand die diezelfde week maar 500 boekt heeft na een maand nog 201 over, dus van die 500 achterstand zijn er nog maar 238 over.

Ik kijk even naar de budgetwinsten van afgelopen week:
01. Meijter 689 5,62%
02. Jagermeester 632 5,17%
03. JW 531 4,03%
04. Swieten 503 4,19%
05. Jankuffo 484 3,67%
Meijter, Jagermeester, JW zijn allemaal mensen die lager staan maar met een goede week opeens flink stijgen. 3e grote winnaar was Kostas, maar die is wel rijk.
12. Kostas 370 2,77%
13. Lady Carlita 349 2,94%
Wordt dus duidelijk minder gewaardeerd. Net boven Lady Carlita die niet rijk is en daarbij een slechte week had. Arco won zelfs vrijwel niks, en dat op een Masters:
33. Arco 39 0,28%

Ik hoop dat je mijn visie een beetje kan volgen. Wat vinden anderen?

Ik heb thuis een grafiek van de complete budgetontwikkeling van alle deelnemers door het jaar heen, die zal ik vanavond wel even attachen.
Die grafiek heeft een enorme piek bij RG, waar iedereen er opeens 1000 won door Nadal, maar die is binnen een paar weken weer weg. Post ik vanavond wel ff.
Reply
#13
yup ik ben al vanaf day one groot voorstander van dit systeem en dit seizoen is het alleen maar beter geworden. Budget heeft op deze manier wel invloed maar ook niet zoveel dat je gelijk kansloos bent bij een achterstand.
Natuurlijk blijft de AO belangrijk maar lang niet zo belangrijk als bij SD het geval was.

EDIT
Enige wat ik anders zou willen zien hoop ik eigenlijk al jaren op is online je team maken en elk moment kunnen updaten. Bij SD zette ik vaak maandags mn team neer en keek er dan dinsdags naar en paste dingen aan. Dit doe je nu minder snel omdat je het moet emailen. Uiteraard ben ik altijd bereid te helpen mocht je dit willen gaan doen.
Reply
#14
Begrijp me niet verkeerd:

Dat budget aspect moet er absoluut in blijven!!!! Dat is juist het mooiste aan het hele spel!!!! Ik had het alleen wat onderschat aan het begin van het seizoen...
Reply
#15
Mac Wrote:EDIT
Enige wat ik anders zou willen zien hoop ik eigenlijk al jaren op is online je team maken en elk moment kunnen updaten. Bij SD zette ik vaak maandags mn team neer en keek er dan dinsdags naar en paste dingen aan. Dit doe je nu minder snel omdat je het moet emailen. Uiteraard ben ik altijd bereid te helpen mocht je dit willen gaan doen.
Ja, daar ben ik al 2 jaar over bezig, maar het is me nooit gelukt om dat een beetje redelijk OK te krijgen. Dus daar moeten we het maar eens over hebben dan. We hebben nog 2 maanden Smile
Reply
#16
Elikian Wrote:Wanneer iemand in een week 1000 euro budgetwinst boekt is daar na een maand nog 439 van over. Iemand die diezelfde week maar 500 boekt heeft na een maand nog 201 over, dus van die 500 achterstand zijn er nog maar 238 over.

Dat is dus precies wat ik aan het begin van het seizoen ook dacht, maar iemand met 1000 euro meer, kan een extra speler nemen en de extra rente kosten daarmee compenseren en daarmee zijn voorsprong behouden.

Nogmaals: Telkens de afweging budget/punten maken, is juist het mooie van het spel. Vind de rente-regeling ook prima. Budgetten zijn prima zo (precies goed).
Reply
#17
Wat probeer je nu precies duidelijk te maken, Geno? Undecided
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#18
Laat maar :Big Grin Dat MV-game een fantastisch spel is!! En dat de regels moeten blijven zoals ze nu zijn...
Reply
#19
Elikian Wrote:Gemiste kans dan, want 3 punten voor mij staat Jankuffo en 20 punten voor mij nog Mitch. Dus we kunnen met ons 4en nog voor de 13e plaats gaan strijden Wink

Dat was ik toch niet van plan, kijk liever omhoog :Big Grin

En wat betreft de renteregeling, die is nu gewoon in orde. Verschil in budget moet er gewoon blijven, dat verdien (of niet). De verschillen niet meer zo groot als vroeger dat het beslissend zal zijn voor het spel.
Reply
#20
[Image: mvbudget.jpg]

Zoals je ziet ben je nooit langer dan een paar weken budgetleider, die leiding hou je niet lang.

Ik heb het verval van Oosterloo laten staan. Hij ging op vakantie en kwam nooit meer terug, maar dan kun je iig zien hoe het vervalt. Juan Zueco en Lady Carlita zijn later toegevoegd (heb ik lege andere teams voor gebruikt), dus die beginnen op het eind ergens opnieuw)
Reply
#21
Provisional Entrylist:

1. Aap
2. Arco
3. Boca
4. Centre Court
5. Dennis
6. El Gringo Colombiano
7. Elikian
8. Fred Naaigaren
9. FredddyW
10. Gauss
11. Genomico
12. Jagermeester
13. Jappiesevic
14. Jet
15. Joost Zuidberg
16. Jopesc
17. Kuiper
18. Lady Carlita
19. Manon
20. Mist
21. Mitch
22. Murphy
23. Overdune
24. Roofmagic
25. Roy
26. São Paulo
27. Stijn
28. Swieten
29. Tafeltennis
30. Vitas Gerulaitis
31. Weertenaar
32. Witte Gei't
Reply
#22
33. Robert-vdl
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
#23
Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil

Ik heb sinds kort dus een irritante popup op mijn pagina. Die komt van die klote counter van Nedstat. Vroeger waren die prima, maar nu hebben ze hun gebruiksvoorwaarden aangepast en nu hebben ze popups.

Die moeten er dus vanaf. Heeft iemand anders een goeie counter-site ergens zonder popups of shit? (liefst zo onopvallend mogelijk, en dat vond ik juist zo goed aan Nedstat)
Reply
#24
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.belstat.nl">http://www.belstat.nl</a><!-- w -->

zie ook <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl">http://www.competitieteam.nl</a><!-- w --> onderaan Smile
Reply
#25
Thanks. Heb hem vervangen.
Reply
#26
34. Ad Wim
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
ehhm, 40 dus Smile
Reply
#28
Ik had me al een tijd geleden aangemeld, en ik snap bovenstaande entry list niet helemaal. Maar ik ben nu eenmaal ook nieuw met de MV Game.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Zijn een hele zooi mensen die roepen "Ik doe mee", maar voor mij ben je pas ingeschreven als je lijst op de officiele inschrijvingslijst staat.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://elikian.proboards1.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=1130185834">http://elikian.proboards1.com/index.cgi ... 1130185834</a><!-- m -->
Reply
#30
Het is voor mij gewoon best veel werk om iemand 'aan te melden' in het spel, dus ik doe dat pas als mensen zich daadwerkelijk inschrijven.

Eowyn, Jeroen, en nog een vriend van Cornholiio hebben ook al gezegd dat ze meedoen bv.
Reply


Forum Jump: