The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Excelsior - Heracles
#1
Deze belangrijke wedstrijd wordt zaterdag gespeeld en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van deze wedstrijd denken. Zowel Excelsior als Heracles moeten deze wedstrijd eigenlijk winnen, wil je de nacompetitie ontlopen.

Ik hoop de komende dagen nog wat moed bijeen te rapen maar zit momenteel met een gebrek aan vertrouwen. Ik kan mij gewoon niet meer voorstellen dat we een uitwedstrijd winnen. En als ze zo spelen als de laatste weken dan mogen we al blij zijn dat we met een puntje vertrekken. Ik vrees een nieuwe mokerslag in uitwedstrijden, dit keer niet zomaar een mokerslag, maar een mokerslag die met 500 k\m per uur in het gezicht aankomt. Oke, ik ben momenteel mischien té negatief maar daarom probeer ik ook op positieve gedachtes te komen :wink:

Zal wel de reis maken naar Rotterdam. Als we daar niet winnen dan winnen we hugodver wederom het hele seizoen niet buiten Almelo. Bloed, zweet en tranen!!!
Reply
#2
Exc. wint hier met 2-1... Steur maakt de winnende
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Excelsior wint met 1-0 door Altheer Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#4
Treesong Wrote:Altheer

Die heb ik :Big Grin
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#5
Ekslem Wrote:Exc. wint

Treesong Wrote:Excelsior wint

Bedankt jongens, mijn vertrouwen mbt deze wedstrijd is sterk toegenomen!
Zonder gekte, ik had er als niet-Heraclied waarschijnlijk hetzelfde neergezet. Wat zeg ik, zelfs als Heraclied weet ik zo'n openingspost te schrijven...

Maar oke, dat was dan ook wel het doem-scenario. Uiteraard zie ik ook wel mogelijkheden. Ik denk dat we vooral moeten oppassen voor de counter want daar ligt een grote kracht van Excelsior volgens mij. Het gebrek aan zelfvertrouwen in uitwedstrijden (bevorderd de rust in het spel niet, en dit heb je juist nodig wil je een goed counterende ploeg overleven) kan ons wel eens parten gaan spelen. Het wordt loodzwaar, ik acht de kans op een nederlaag aanwezig, maar ik verzamel de komende dagen nog wel iets moed. Als we winnen zal het qua beleving in ieder geval één van de mooiere wedstrijden van de laatste jaren zijn\worden!
Reply
#6
Blablabla.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
Denk dat beide ploegen heel angstig gaan spelen, wat gaat resulteren in een 0-0 of 1-1.
Bangkok resident.
Reply
#8
Quote:Heracles-verdediger Bosnar loopt rugblessure op
24 oktober 2007


Heracles Almelo moet het komend weekend, in de uitwedstrijd tegen Excelsior, mogelijk stellen zonder Eddy Bosnar. De centrale verdediger heeft een rugblessure opgelopen, zo meldt de Almelose formatie op haar officiële website.


"Eddy heeft rugklachten en is niet fit genoeg voor de groepstraining", zegt Heracles-fysiotherapeut Jos van Putten. Pas in de loop van de week zal besloten worden of de Australische verdediger, die dit seizoen al zeven competitieduels speelde voor Heracles, zaterdag in actie kan komen tegen Excelsior.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
[Image: WeekvhBos.JPG]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#10
Fijn plaatje goa :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
Eindelijk weer eens een uitzege voor Heracles! =D>
Reply
#12
Zqaterdag avond amar eens even live bekijken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#13
Ekslem Wrote:Fijn plaatje goa :roll:

Deze beter?

[Image: wouter_bos_120530a.jpg]
[Image: wilders3.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#14
Bocaloca Wrote:Zqaterdag avond amar eens even live bekijken

Bedoel je in het stadion of thuis achter de buis?
Voor het goede voetbal hoef je het in ieder geval niet te doen, maar ik verwacht wel een heerlijke pot voetbal met veel strijd en spanning.
Reply
#15
Excelsior beviel me vorige week in de Kuip wel. Sterk centrum met een uitblinkende van Dieren. Wel hele andere wedstrijd natuurlijk. Ben benieuwd wie 't spel wil, kan en gaat maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
D'r an met de lippe Wrote:
Bocaloca Wrote:Zqaterdag avond amar eens even live bekijken

Bedoel je in het stadion of thuis achter de buis?
Voor het goede voetbal hoef je het in ieder geval niet te doen, maar ik verwacht wel een heerlijke pot voetbal met veel strijd en spanning.

Stadion Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
D'r an met de lippe Wrote:maar ik verwacht wel een heerlijke pot voetbal met veel strijd en spanning.

Dat verwachtte je van ook voor Heerenveen - Heracles.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#18
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:maar ik verwacht wel een heerlijke pot voetbal met veel strijd en spanning.

Dat verwachtte je van ook voor Heerenveen - Heracles.

Tuurlijk niet, alleen Alves kan ballen, de rest zuigt!!!!!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#19
Waar blijft de smiley :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#20
Bocaloca onderschrift Wrote:Shaven, not furred!

[gay]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#21
:lol: :lol: :lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#22
Bocaloca Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Bocaloca Wrote:Zqaterdag avond amar eens even live bekijken

Bedoel je in het stadion of thuis achter de buis?
Voor het goede voetbal hoef je het in ieder geval niet te doen, maar ik verwacht wel een heerlijke pot voetbal met veel strijd en spanning.

Stadion Smile

Hehe oke, ik sta wel ergens in het hopelijk goed gevulde uitvak :8:
Spanning begint toe te nemen, over 2.5 uur maar eens richting Rotterdam!
Reply
#23
9-0, 7 doelpunten van Alvoskamp.

(met dank aan waf)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
0-1 Gluscevic
1-1 Korf (Pieckenhagen kansloos)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
Voorlopig 0-1 voor de boertjes :|

* EDIT * :waf: onee
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#26
Assist Excelsior volgens LdL vermoedelijk Steur.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#27
Wederom een slechte wedstrijd.
Maar in ieder geval strijdlust gezien en een keer weer voorgestaan in een uitwedstrijd, dat is het positieve. Dankzij Piecke nog vertrokken met een puntje.
Reply


Forum Jump: