The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Spa - PSV
Wie zou Koeman centraal zetten naast Salcido? Marcellis of toch gewoon Addo :-k
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Wie zou Koeman centraal zetten naast Salcido? Marcellis of toch gewoon Addo :-k

Interseert me geen fluit... ik ga vol op de aanval
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Wie zou Koeman centraal zetten naast Salcido? Marcellis of toch gewoon Addo :-k

Interesseert me geen fluit!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:

Interesseert me geen fluit!

Vraag het dan ook niet! Icon_evil

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Zal me niets verbazen als Marcellis gewoon zal spelen, hij deed het woensdag best aardig en Addo heeft zich woensdag nou ook niet al te netjes gedragen....

Ik denk dat Marcellis zoweizo wel wat minuutjes gaat pakken..
Wie dit leest is gek
Reply
Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:minuutjes

[gay]
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Zal me niets verbazen als Marcellis gewoon zal spelen, hij deed het woensdag best aardig en Addo heeft zich woensdag nou ook niet al te netjes gedragen....

KJ, kun je me even vertellen of je de gok neemt en Dirk opstelt, want dan kan ik hem ook nemen :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Marcellis is gewoon zeker van zn plek bij PSV. Vorige week tegen VVV kreeg hij gewoon de voorkeurs boven Addo, die helemaal geen rust kreeg ofzo. Bovendien staat Marcellis er bij Koeman (die Marcellis net als mij erg hoog heeft zitten) ook beter op dan Kromkamp. Marcellis en Salcido zijn zekerheidjes en Zonneveld, Addo en Kromkamp strijden met zn 3en om de overige 2 posities. Volgens mij heeft Sparta snelle spitsen, dus het zou me niks verbazen als Koeman voor een behoudende verdeding kiest met Kromkamp of Zonneveld op de bank.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Kleine Jan Wrote:Zal me niets verbazen als Marcellis gewoon zal spelen, hij deed het woensdag best aardig en Addo heeft zich woensdag nou ook niet al te netjes gedragen....

KJ, kun je me even vertellen of je de gok neemt en Dirk opstelt, want dan kan ik hem ook nemen :wink:

Tis geen gok! De laatste weken zeker Koeman niet gehoord in interviews? Marcellis doet het geweldig op trainingen en in wedstrijden is hij (vooral centraal) erg sterk opbouwend. Verdedigend heb ik hem nog geen slippertjes zien maken zoals Addo die bijna wekelijks maakt. En Addo heeft intern een slechte beurt gemaakt getuige dit bericht:
Quote:PSV meldt dat Eric Addo in een onderhoud met hoofdcoach Ronald Koeman en algemeen directeur Jan Reker zijn excuses heeft aangeboden vanwege het spuugincident. “Dit had niet mogen gebeuren. PSV kan dat soort gedrag in het veld niet accepteren. Dat mág niet gebeuren en is heel ernstig. We waren dan ook verbaasd dat juist Eric Addo zijn zelfbeheersing verloor. Hij is een echte voorbeeldjongen voor heel veel spelers en heeft in al die jaren bij PSV nog nooit iets van laakbaar gedrag vertoond. Eric heeft ons bekend dat hij zich liet meeslepen en bood zijn excuses aan. We hebben het nu intern opgelost. Laat één ding glashelder zijn, spugen hoort niet op het voetbalveld thuis.”
Reply
Kleine Jan Wrote:best aardig

Kleine Jan Wrote:netjes

[gay]

Kleine Jan Wrote:zoweizo

[baby]

Song of the decade:

Reply
Vret Mien Gras Wrote:

Ik twijfel nog of ik (net als Treesong) vol voor de aanval of voor een verdediger + aanvaller ga...

In het laatste geval ga ik zeker voor Dirk...
Wie dit leest is gek
Reply
Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:verdediger + aanvaller

[gay]
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:ga ik zeker voor Dirk...

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:

[gay]

In dat geval zou ik hem nemen....
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
Mukkus Wrote:

[gay]

In dat geval zou ik hem nemen....
Dead
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Je vergeet trouwens deze.....

Mukkus Wrote:
Kleine Jan Wrote:(net als Treesong)

[gay]
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
Mukkus Wrote:

[gay]

[gay]
Reply
Ricochan Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Mukkus Wrote:

[gay]

[gay]

[Image: _39367963_dumbledore.jpg]

Sad)

Song of the decade:

Reply
=D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Addo bank en Dirk basis, olee.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Lazovic 0-1 =D> =D>
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
0-2 Zonneveld vrije trap.
Reply
=D>

Boven Sparta na dit weekend. Daar moet maar op gedronken worden bij Bruins :razz:
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Addo bank en Dirk basis, olee.

beterrrr
Wie dit leest is gek
Reply
Voyou Wrote:Lazovic 0-1 =D> =D>

Beterrrr
Wie dit leest is gek
Reply
:-({|= Wij gaan daar heel veel scohoren, SP-AR-TA! :-({|=

Hakkuh
Reply
0-3 Farfan.
Vrije trap wederom.
Reply
Nu nog even een frommelgoaltje van Sparta :razz:

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:Nu nog even een frommelgoaltje van Marcellis :razz:

Notworthy
Wie dit leest is gek
Reply
Haha, mijn chef-kok zei vanmiddag bij de lunch dat hij wel verwachtte dat Sparta PSV op een gelijkspel zou houden. "Tuurlijk," zei ik, "jij hebt er echt geen verstand van." Volgende keer even duidelijk zeggen Wink.
Reply

Forum Jump: