The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Twente vs Feyenoord
#1
Wellenberg kan waarschijnlijk wel spelen.
Elia heeft een hattrick gescoord voor de beloften. Misschien een basisplaats voor Elia tegen de Rotterdammers. Hij kan het niet slechter doen dan de in-de-huidige-vorm-vekerende Denneboom en/of Huysegems. Tevens wil in Rendla zien, en als Kufo niet naar behoren presteert Arnautovic erin.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
Dit wordt een 0-0 of 0-1 pot. Wat denk jij Vret?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
tegen een topclub :razz: zal twente zich wel weer weten op te laden. jammer dat het op zaterdagavond is, dan zijn die boeren allemaal wakker en maken ze meer herrie. ik verwacht een lastig avondje met een gelijkspel of een klein verlies voor de koploper. twente moet toch een keer punten gaan pakken.
Reply
#4
Persoonlijk denk ik ook een 0-0 waar zeer weinig kansen worden gecreeerd. Misschien een beetje pech voor ons en Makaay scoort vlak voor tijd de winnende. Tenzij Rutten actie onderneemt en start met een beter wisselbeleid. Ik ben tevreden over Rutten, alleen zijn wisselbeleid moet en kan beter. Dat heeft ons veel punten gekost en ook de volgende ronde in de Uefa Cup. Als Rutten wakker wordt zie ik een overwinning voor ons, maar dan zeker niet meer dan een magere 1-0.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#5
waf Wrote:tegen een topclub :razz: zal twente zich wel weer weten op te laden. jammer dat het op zaterdagavond is, dan zijn die boeren allemaal wakker en maken ze meer herrie. ik verwacht een lastig avondje met een gelijkspel of een klein verlies voor de koploper. twente moet toch een keer punten gaan pakken.

In de avond zijn de boeren zeker wakker.
Met een bult bier in de flikker produceren we zeker een bult kabaal.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#6
Wanneer heeft Twente eigenlijk voor het laatst een competitiedoelpunt gemaakt? :razz:
Reply
#7
Dat kun je vinden op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl">http://www.vi.nl</a><!-- w --> beste Peter.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#8
WAARSCHUWING:

Degene die filmpjes/foto's heeft/bekijkt waar Peter sexuele handelingen in/op verricht kan vanaf 1 januari gestraft worden.
Reply
#9
Dugarry Wrote:waar Peter sexuele handelingen in/op verricht
[baby]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Hofs moet misschien passen voor Enschede
26/10/2007 13:24

Rick Hofs ontbreekt mogelijk in de selectie van Feyenoord die zaterdag de uitwedstrijd tegen FC Twente speelt. De middenvelder kampt met knieklachten.

Uit voorzorg trainde Hofs vrijdag niet mee. Pas op de wedstrijddag wordt beslist of hij al dan niet aan de selectie wordt toegevoegd. Feyenoord-trainer Bert van Marwijk tegen VItv: 'Die knie blijft een zwakke plek. We besteden er al het hele seizoen extra aandacht aan.'
Wie dit leest is gek
Reply
#11
Die Rick!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#12
1-0 N'Kufo
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
2-0 Huysegems
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Het rode leger was oppermachtig, Feyenoord kreeg geen poot aan de trapper. San Marco kwam kijken naar onze held Robbie die wederom heer en meester was in de verdediging. Ik hoop niet dat San Marco hem nu gaat tippen bij zijn cluppie Ajax. Ondanks dat de scheids rare beslissingen nam die uiteraard in het voordeel van Feyenoord waren, bleven wij combineren en hebben we prachtig voetbal laten zien aan het publiek. Het Feyenoord legioen zal er ook wel van genoten hebben. Tevens zullen ze wel genoten hebben van hoe je een ploeg aanmoedigd 90 minuten lang, en dan hebben ze niet eens "welkom in de hel van Enschede gehoord". Toch kwamen de kakkerlakken in grote getallen naar pluskut, helaas hebben ze niks van zich laten horen.

FC Twente bedankt, ik heb weer eens heerlijk genoten!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#15
Sparta is de club van Rotterdam cry

Ga je geen overwinningsbiertje doen Vret?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
Ekslem Wrote:Sparta is de club van Rotterdam cry

Ga je geen overwinningsbiertje doen Vret?

Ik drink alleen Grolsch.
En daar ben ik nu mee bezig ja :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#17
Ik heb heerlijk geslapen vannacht. Het trommelgebonk in mijn oren werd langzaam en langzaam zachter, totdat ik heerlijk in slaap viel en kon nadromen over het prachtige attractieve voetbal wat onze FCT heeft laten zien.

Volgende week Heracles uit, het zal deze week wel een heksenketel worden; bruggen in de regio die (over)geverfd worden, internethooliganisme, real-life grappen etc etc.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#18
Gefeliciteerd fct'ers!

Vret Mien Gras Wrote:Volgende week Heracles uit, het zal deze week wel een heksenketel worden; bruggen in de regio die (over)geverfd worden, internethooliganisme, real-life grappen etc etc.

:lol:

Eerst Omniworld maar aan de derby heb ik minstens zoveel zin!
Ik zal wel vast een voorproefje geven van internethooliganisme:

[Image: 35.jpg]
Reply
#19
D'r an met de lippe Wrote:Gefeliciteerd fct'ers!

Vret Mien Gras Wrote:Volgende week Heracles uit, het zal deze week wel een heksenketel worden; bruggen in de regio die (over)geverfd worden, internethooliganisme, real-life grappen etc etc.

:lol:

Eerst Omniworld maar aan de derby heb ik minstens zoveel zin!
Ik zal wel vast een voorproefje geven van internethooliganisme:

[Image: 35.jpg]

Mooie RODE cijfers en letters :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#20
http://www.bianconero.nl/Voor wie zijn jullie banger voor ons of voor de Sint :lol:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#21
Er moet ook aan de ruiten drie gedacht worden hé!

Kennedy Wrote:http://www.bianconero.nl/Voor wie zijn jullie banger voor ons of voor de Sint :lol:

Wij vrezen geen club op voetbalterrein, daar zullen wij strijden om de eerste te zijn!

Aldus een stukje uit een toespraak van Hein Hilbrink, 1921. Ja, ook toen voetbalde de parel van het oosten al!
Reply
#22
Vret Mien Gras Wrote:Het rode leger was oppermachtig, Feyenoord kreeg geen poot aan de trapper. San Marco kwam kijken naar onze held Robbie die wederom heer en meester was in de verdediging. Ik hoop niet dat San Marco hem nu gaat tippen bij zijn cluppie Ajax. Ondanks dat de scheids rare beslissingen nam die uiteraard in het voordeel van Feyenoord waren, bleven wij combineren en hebben we prachtig voetbal laten zien aan het publiek. Het Feyenoord legioen zal er ook wel van genoten hebben. Tevens zullen ze wel genoten hebben van hoe je een ploeg aanmoedigd 90 minuten lang, en dan hebben ze niet eens "welkom in de hel van Enschede gehoord". Toch kwamen de kakkerlakken in grote getallen naar pluskut, helaas hebben ze niks van zich laten horen.

FC Twente bedankt, ik heb weer eens heerlijk genoten!

In Enschede schenken ze dus blijkbaar wel bier tijdens wedstrijden tegen topploegen? :lol:

Feyenoord is een erg vreemde ploeg tot dusverre. In Kerkrade, Utrecht en Arnhem verrassen geduldig en dus goed, in Enschede en Eindhoven compleet kansloos. Geen idee hoe ik hun titelkansen moet inschatten. Confused
Reply
#23
Als die dekselse "das Phantom" niet geblesseerd raakt dan is Feyenoord een titelkandidaat. Thuis ballen ze goed, uit effectief. FC Twente was gewoon ontzettend goed aan het ballen, daar had Feyenoord geen antwoord op.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#24
D'r an met de lippe Wrote:Wij vrezen geen club op voetbalterrein, daar zullen wij strijden om de eerste te zijn!
[Image: homos.gif]
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#25
Kennedy Wrote:[Image: homos.gif]

cry
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#26
Vret Mien Gras Wrote:Als die dekselse "das Phantom" niet geblesseerd raakt dan is Feyenoord een titelkandidaat. Thuis ballen ze goed, uit effectief. FC Twente was gewoon ontzettend goed aan het ballen, daar had Feyenoord geen antwoord op.

Niet overdrijven he? Twente was fel en scherp en Feyenoord speelde (vooral voorin) slap, maar echt ontzettend goed was het niet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#27
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Het rode leger was oppermachtig, Feyenoord kreeg geen poot aan de trapper. San Marco kwam kijken naar onze held Robbie die wederom heer en meester was in de verdediging. Ik hoop niet dat San Marco hem nu gaat tippen bij zijn cluppie Ajax. Ondanks dat de scheids rare beslissingen nam die uiteraard in het voordeel van Feyenoord waren, bleven wij combineren en hebben we prachtig voetbal laten zien aan het publiek. Het Feyenoord legioen zal er ook wel van genoten hebben. Tevens zullen ze wel genoten hebben van hoe je een ploeg aanmoedigd 90 minuten lang, en dan hebben ze niet eens "welkom in de hel van Enschede gehoord". Toch kwamen de kakkerlakken in grote getallen naar pluskut, helaas hebben ze niks van zich laten horen.

FC Twente bedankt, ik heb weer eens heerlijk genoten!

In Enschede schenken ze dus blijkbaar wel bier tijdens wedstrijden tegen topploegen? :lol:

Feyenoord is een erg vreemde ploeg tot dusverre. In Kerkrade, Utrecht en Arnhem verrassen geduldig en dus goed, in Enschede en Eindhoven compleet kansloos. Geen idee hoe ik hun titelkansen moet inschatten. Confused

overdrijf niet zo. bij psvee uit was het de eerste helft gelijkwaardig en wordt het in 10 minuten beslist door weergaloze goals die eigenlijk geen kansen waren. dan is het 3-0 en dan is de wedstrijd gespeeld.

nu in enschede kom je snel op een achterstand, niet omdat je een kans weg geeft, maar omdat koefo een niet kans weergaloos omzet in een doelpunt. dan voetbal je een veel andere wedstrijd, je geeft vanzelf wat meer ruimte weg.

als ik het goed begrijp (ik zag alleen de samenvatting) was feyenoord begin 2de helft beter en dat duurde totdat huysegems vanuit een halve kans 2-0 maakte. als ik teletekst las werd het kanslozer voorgedaan dan het in werkelijkheid was, op de samenvatting zal ik voor beide goals kansen, maar uberhaupt geen echte grote kansen.
Reply
#28
Vret Mien Gras Wrote:Het rode leger was oppermachtig, Feyenoord kreeg geen poot aan de trapper. San Marco kwam kijken naar onze held Robbie die wederom heer en meester was in de verdediging. Ik hoop niet dat San Marco hem nu gaat tippen bij zijn cluppie Ajax. Ondanks dat de scheids rare beslissingen nam die uiteraard in het voordeel van Feyenoord waren, bleven wij combineren en hebben we prachtig voetbal laten zien aan het publiek. Het Feyenoord legioen zal er ook wel van genoten hebben. Tevens zullen ze wel genoten hebben van hoe je een ploeg aanmoedigd 90 minuten lang, en dan hebben ze niet eens "welkom in de hel van Enschede gehoord". Toch kwamen de kakkerlakken in grote getallen naar pluskut, helaas hebben ze niks van zich laten horen.

FC Twente bedankt, ik heb weer eens heerlijk genoten!

jij overdrijft ook.

denk maar niet dat iemand bij feyenoord er wakker van ligt dat jullie 'sparta is de club van rotterdam zingen'. buiten het feit dat het verre van origineel is weten wij namelijk toch dat het onwaar is. dat levert dus louter wat gegaap op.

ik vind het wel zoet dat je nog altijd denkt dat je een een goed supportert als je de hele tijd zingt. dat blije gelul doen ze in thialf ook. echt supporteren is de ploeg steunen als het nodig is, de tegenstander uit het ritme brengen, de scheids onzeker maken, en daar hoef je echt niet 90 minuten voor op een trommel te slaan en gedateerde liedjes te zingen.

ik ben blij dat je het naar je zin gehad hebt, van harte feli met de overwinning, leuk dat jullie anders dan al die andere wedstrijden dit seizoen nu wel wat extra's konden brengen (kwam zeker een topclub langs?), maar een tegenstander ligt er echt niet wakker van als je de hele wedstrijd een beetje zingt en op een trommel slaat. dat is voor mij ook niet echt sfeer verhogend.
Reply
#29
waf Wrote:weergaloze goals die eigenlijk geen kansen waren.
:roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#30
de nieuwe Wrote:
waf Wrote:weergaloze goals die eigenlijk geen kansen waren.
:roll:

nee, die kopbal van koefo vond ik echt geen kans. een man in zijn rug, met zijn rug half naar de goal en een voorzet die zowat nog achter hem komt.

en hij weet een doepunt te maken. knap, maar daar hoef en kun je als verdediging niet echt bedacht op zijn.
Reply


Forum Jump: