The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heracles Almelo vs FC Twente Enschede
#61
Goede sfeer he D'r an:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=DSBtZRuAdH4">http://www.youtube.com/watch?v=DSBtZRuAdH4</a><!-- m -->

Ook een goede sfeeractie van jullie hoor:

[Image: DSCF0005.jpg]

[Image: DSCF0021.jpg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#62
Onze Jantje van Halst roept ons op om de zwart-wit geverfde viaducten rood te maken =D>


Van <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.almelonieuws.nl">http://www.almelonieuws.nl</a><!-- w -->

Quote:04-11-2007
Moeilijkheden in Polmanstadion door vip regeling van Heracles.
Toen bij de 1-0 voor Twente bijna de gehele hoofdtribune begon te juichen leverde dat veel kritiek op van de Heraclessupporters. Drie bussen met uitgenodigde Twente supporters uit Enschede waren in Almelo en hadden een plaatsbewijs voor de hoofdtribune. De businessclub Heracles wilde de banden verstevigen met FC. Twente. Ze waren vanmorgen al in het stadion waar een etentje werd aangeboden. Het bleef na het Enschedese doelpunt dan ook bijzonder onrustig in het stadion. Toch een ongelooflijke blunder. Een regelrechte belediging, zo werd het door de supporters opgevat. Dat het niet uit de hand liep was ook de verdienste van de supporters. Hoe kun je de hoofdtribune laten bevolken door 053 supporters was een veelgehoorde kreet na de wedstrijd. De meeste supporters hadden maar één mening, dit is een minachting naar de supporter toe. Er werd door de Twente supporters gereageerd of het een thuiswedstrijd betrof. Heracles zakt steeds dieper weg. Met deze ploeg zal degradatie onafwendbaar zijn. Of een goede trainer die spelers op de juiste plaats zet? Op de video de echte supporters van Twente, toch?>>
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#63
Dat bordje heeft natuurlijk een boodschap, je denkt toch niet dat BiancoNero & BTE normaal met zo'n kleinschalig ding komen aanzetten? Wij worden het voortdurende pochende tifo-gezeik van de rode vrienden een beetje zat, Vret :wink: Op de zijtribune was er overigens wel een serieuze tifo actie.

Over die viaducten gesproken, bij Borne hing er nog een mega spandoek waaruit duidelijk werd dat Borne niet zo fct-minded is als velen denken.
Reply
#64
D'r an met de lippe Wrote:Over die viaducten gesproken, bij Borne hing er nog een mega spandoek waaruit duidelijk werd dat Borne niet zo fct-minded is als velen denken.

Neu echt?

[Image: P1070469%20(Small)%20copy.jpg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#65
Ja, dat petje hadden ze afgepakt van een 15-jarig nietsvermoedend jochie. Respect!
Dat fct veel supporters in Borne heeft is duidelijk, maar het is zeker geen rood gekleurde plaats. Onlangs in statistieken gezien dat er een tiental seizoenskaarthouders van fct meer woont, valt dus hard mee. (volgens mij ging het om 450 tegen 400 oid)
Reply
#66
D'r an met de lippe Wrote:Ja, dat petje hadden ze afgepakt van een 15-jarig nietsvermoedend jochie. Respect!
Dat fct veel supporters in Borne heeft is duidelijk, maar het is zeker geen rood gekleurde plaats. Onlangs in statistieken gezien dat er een tiental seizoenskaarthouders van fct meer woont, valt dus hard mee. (volgens mij ging het om 450 tegen 400 oid)


Wie gaat dat dan weer tellen? :roll:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#67
Balthazar Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ja, dat petje hadden ze afgepakt van een 15-jarig nietsvermoedend jochie. Respect!
Dat fct veel supporters in Borne heeft is duidelijk, maar het is zeker geen rood gekleurde plaats. Onlangs in statistieken gezien dat er een tiental seizoenskaarthouders van fct meer woont, valt dus hard mee. (volgens mij ging het om 450 tegen 400 oid)


Wie gaat dat dan weer tellen? :roll:

Had jij toch gedaan voor ons? :razz:
Reply
#68
Wat is de verhouding dan in Wierden?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#69
ik weet wel dat in rossum 1 heracles supporter woont
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#70
Ik heb het even weer opgezocht, zijn cijfers uit 2003\2004, door het boekje 'voetballen in de kleine ruimte'. Dus het weegt wel mee dat wij toen nog eerste divisie speelden, ik denk dat de cijfers iets zijn veranderd in ons voordeel.

Almelo Her:3693 FCT:333 FCZ(Zwolle):2 GAE:9
Wierden Her:248 FCT:258 FCZ:- GAE:1
Tubbergen Her:138 FCT277 FCZ:- GAE:1
Twenterand Her:215 FCT:212 FCZ:13 GAE:-
Hellendoorn Her:138 FCT:273 FCZ:22 GAE:39
Rijssen Her:77 FCT:129 FCZ:- GAE:63

Hardenberg Her:40 FCT:3 FCZ:145 GAE:3

Enschede Her:26 FCT:5482
Borne Her:211 FCT:407
Oldenzaal Her:18 FCT:851
Hengelo Her:123 FCT:1773
Haaksbergen Her:4 FCT:560
Hof van Twente Her:40 FCT:735
Losser Her:- FCT:427
Dinkelland Her:33 FCT:379

Neede Her:- FCT:123
Eibergen Her:- FCT:97

(het verschil in Borne blijkt iets groter te zijn...)
Reply
#71
Is er in die contreien dan helemaal niemand voor PSV, Feyenoord of AZ? :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#72
Bredanaar Wrote:Is er in die contreien dan helemaal niemand voor PSV, Feyenoord of AZ? :wink:

Wel een paar enkelingen voor dat clubje uit A'dam Undecided
Dan verlies ik toch 1000000 keer liever als degradatiekandidaat van mijn streekgenoten dan dat ik ze als teletekst supporter mag uitlachen.
Reply
#73
Check Robbie Wieleart breakdancen na de winst op Heracles, priceless!!!!!!!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.youtube.com/watch?v=7Jas4QU0ITw">http://nl.youtube.com/watch?v=7Jas4QU0ITw</a><!-- m -->
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#74
Vret Mien Gras Wrote:Check Robbie Wieleart breakdancen na de winst op Heracles, priceless!!!!!!!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.youtube.com/watch?v=7Jas4QU0ITw">http://nl.youtube.com/watch?v=7Jas4QU0ITw</a><!-- m -->



:lol: :lol: :lol:
Make tea, not war
Reply
#75
Vret Mien Gras Wrote:Robbie Wieleart

Wie?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Robbie Wieleart

Wie?

Ik denk dat hij Bakkal bedoeld.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://images.google.com/images?q=robbie%20wieleart&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-US&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi">http://images.google.com/images?q=robbi ... a=N&tab=wi</a><!-- m -->
Reply
#77
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Robbie Wieleart

Wie?

Ze schrijf je zijn naam in het Twents.
Maar je wordt steeds afgezaagder Mukkus, pffff.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#78
Nog even deze en dan is voor mij dit onderwerp gesloten, ik heb genoten en nu lach ik nog steeds om alles wat ik lees en zie aan plaatjes en bekijk aan beelden.

[Image: P1070502%20(Small)%20copy.jpg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#79
Die foto is vrij geniaal idd. :lol:
Reply
#80
Waar blijven de foto's van Romano D, Robbie W en Niels W dan? :lol:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply


Forum Jump: