The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heracles Almelo vs FC Twente Enschede
#31
Nee, uitwedstrijden bezoek ik door al die combiregels zelden. Echt te zot voor woorden hoe je tegenwoordig als vee wordt behandeld. Bovendien werk ik elke zaterdag wat het bezoeken van verre uitwedstrijden sowieso vrij onmogelijk maakt. Hopelijk kan Harry Bierdop dit jaar weer kaartjes in een thuisvak voor NEC-PSV regelen, dan ben ik daar sowieso weer bij.. is me vorig jaar prima bevallen. Van thuiswedstrijden van PSV post ik over het algemeen wel een verslagje van wat ik ervan vond omdat ik het zelf altijd erg leuk vind om dergelijke verslagjes van anderen te lezen.
Reply
#32
Peter Wrote:
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Bedankt Harry :cheers:
Ik kan je niet anders dan gelijk geven!

Overigens intresseert het mij ook geen bal wat ze er van vinden, maar irritant is het wel. Anyway, zet de hap-functie maar weer is uit.

zoals je inmiddels wel weet vind ik het mooi dat er op het forum mensen enthousiast zijn voor nek en herakles. dus laat je vooral niet weerhouden door een paar supportunisten die ooit voor ajakkes gekozen hebben omdat ze anders gepest werden op school. :cheers:

=D> Helemaal mee eens. Ik lees liever verslagen van supporters van welke club dan ook dan die eeuwige zuurpruimerij van sommigen hier. Wanneer komt bv. het 1e wedstrijdverslag van Mukkus over Heerenveen om maar eens @random iemand te noemen? Wel allemaal elke dag druk in de weer zijn om iedere mening van anderen die gepost wordt te attackeren alszijnde bullshit maar nooit zelf iets inhoudelijks over een wedstrijd ofzo inbrengen in de discussie. Xtragaap4de

Komt wel een samenvatting van op tv.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#33
Amor Fati Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Bedankt Harry :cheers:
Ik kan je niet anders dan gelijk geven!

Overigens intresseert het mij ook geen bal wat ze er van vinden, maar irritant is het wel. Anyway, zet de hap-functie maar weer is uit.

zoals je inmiddels wel weet vind ik het mooi dat er op het forum mensen enthousiast zijn voor nek en herakles. dus laat je vooral niet weerhouden door een paar supportunisten die ooit voor ajakkes gekozen hebben omdat ze anders gepest werden op school. :cheers:

=D> Helemaal mee eens. Ik lees liever verslagen van supporters van welke club dan ook dan die eeuwige zuurpruimerij van sommigen hier. Wanneer komt bv. het 1e wedstrijdverslag van Mukkus over Heerenveen om maar eens @random iemand te noemen? Wel allemaal elke dag druk in de weer zijn om iedere mening van anderen die gepost wordt te attackeren alszijnde bullshit maar nooit zelf iets inhoudelijks over een wedstrijd ofzo inbrengen in de discussie. Xtragaap4de

Ben je er zaterdag bij Peter? Ben benieuwd naar je analyse

Ikzelf heb ooit 1 keer in het uitvak (oftewel Friesvak) gezeten in het Abelenstra. Was wel lachen op zich met dat publiek en dat deuntje bij een goal. Maar dat deuntje is schijnbaar vervangen. Jammer!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
Peter Wrote:Nee, uitwedstrijden bezoek ik door al die combiregels zelden. Echt te zot voor woorden hoe je tegenwoordig als vee wordt behandeld. Bovendien werk ik elke zaterdag wat het bezoeken van verre uitwedstrijden sowieso vrij onmogelijk maakt. Hopelijk kan Harry Bierdop dit jaar weer kaartjes in een thuisvak voor NEC-PSV regelen, dan ben ik daar sowieso weer bij.. is me vorig jaar prima bevallen. Van thuiswedstrijden van PSV post ik over het algemeen wel een verslagje van wat ik ervan vond omdat ik het zelf altijd erg leuk vind om dergelijke verslagjes van anderen te lezen.

[gay]
Reply
#35
Treesong Wrote:[gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay][gay]

lachwekkend hoe voorspelbaar de meeste hier zijn... om maar een beetje in de sfeer te blijven deze maar: Xtragaap4de
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#36
harry_bierdop Wrote:in de sfeer te blijven

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
[gay]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#38
Harry.... ga pokeren man!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
D'r an met de lippe Wrote:Gezien het spel van de laatste weken verwacht ik trouwens niet dat Heracles de bovenliggende ploeg zal zijn. De intentie zal er wel zijn maar het ontbreekt aan vorm en dus moeten we niet de illusie hebben dat wij dit voetballend even naar ons toe kunnen trekken, tenzij er weer een fct'er wordt afgestuurd met een rode kaart. Nee, Heracles moet doen waar fct het bangst voor is: met het mes tussen de tanden spelen. Met het eigen publiek er vol achter en een over mijn lijk mentaliteit van de spelers geloof ik in onze kansen. Viel mij vorig jaar ook op dat de fct'ers keer op keer naar een mooie oplossing bleven zoeken (we weten nu wel dat jullie voetballend meer vermogen hebben, dat hoeven jullie niet te bewijzen) maar vechtmachine Heracles wist daar wel raad mee. Ik verheug mij nu al op de leuzen 'anti voetbal' vanuit het uitvak. We don't care, fight for our pride, fight for black & white!

Ik als supporter vrees ervoor dat we het zeer moeilijk krijgen wanneer de Heraclieden hun ploeg massaal steunen. Daarom is het ook belangrijk dat er veel Twentesupporters meegaan. Ja we hebben het betere spel, ja we blijven erin geloven dat we met het betere spel uiteindelijk toch zullen winnen, maar feiten bewijzen anders. Als wij geen strijd tonen dan zal het Enschedese tukkerschip zinken in het Almelo-Nordhorn kanaal. Jullie strijden om de nacompetitie te ontlopen, wij voor Europees voetbal, dus wanneer er onderschatting aan te pas komt dan is het einde zoek. Ik wil zondag geen arrogantie zien, maar mooi aanvallend combinatievoetbal met strijdlust. Laten we de Heraclieden een koekje van eigen deeg geven en ze verslaan met hun eigen sterke wapen; strijdlust.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#40
Vret Mien Gras Wrote:Jullie strijden om de nacompetitie te ontlopen, wij voor Europees voetbal

Het wordt nog leuk als wij ons handhaven, jullie Europees voetbal mislopen en wij dankzij de beker Europa in gaan...
Dat laatste zal alleen niet gebeuren :wink:

Vret Mien Gras Wrote:dus wanneer er onderschatting aan te pas komt dan is het einde zoek. Ik wil zondag geen arrogantie zien, maar mooi aanvallend combinatievoetbal met strijdlust. Laten we de Heraclieden een koekje van eigen deeg geven en ze verslaan met hun eigen sterke wapen; strijdlust.

Als jullie de strijdlust weten te compenseren geeft de kwaliteit normaal gesproken de doorslag...
Ik ben benieuwd of de geprezen ploeg van vorige week dezelfde honger zal hebben als de laatste weken ietswat getergde ploeg, we zullen zien!

Denk ook dat het belangrijk is wie de eerste goal maakt.
Als fct die maakt dan zal er langzaam maar zeker ruimte komen voor de Enschedeërs maar als Heracles in eigen huis op 1-0 komt.... Smile
Reply
#41
Rutten is ook al bang dat de dames uit Enschede met de huidige instelling kopje onder gaan in de Almelose heksenketel:

Fred Rutten reist zondag naar Almelo af voor de streekderby tegen de plaatselijke Heracles. Een zware dobber voor FC Twente, dat volgens de trainer 'mannelijk' voor de dag moet komen om aanspraak te maken op de overwinning.

Afgelopen seizoen verliep de derby niet in het voordeel van de Tukkers. Het verlies van 3-0 kwam in het Twente-kamp hard aan. "Die nederlaag zit nog in ons achterhoofd. We weten dus dat we onze borst nat kunnen maken", aldus de oefenmeester op de clubsite.

Rutten vreest voor de agressiviteit van de mannen van Ruud Brood. "Het komt niet incidenteel voor dat Heracles thuis punten pakt tegen grote clubs, maar structureel. Heracles hanteert in eigen stadion een heel agressieve manier van spelen en van ons wordt dus gevraagd om daar op een mannelijke manier mee om te gaan", besluit hij


Hakkuh
Krijg er steeds meer zin in, D'r an met de lippe!
Reply
#42
Hup Heracles!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#43
Heracles-Twente


Niels Wellenberg is op tijd fit voor de Twentse derby. Patrick Gerritsen, die net is hersteld van een beenbreuk, maakt maandag na ruim een jaar afwezigheid zijn rentree bij Jong FC Twente.

Heracles Almelo: twijfelachtig: Boakye.

FC Twente: niet wedstrijdfit: Gerritsen.
Wie dit leest is gek
Reply
#44
Nog één keer dan, nu het nog kan:

http://www.youtube.com/watch?v=jaGCr1s-qw0

Vret Mien Gras Wrote:Al zenuwachtig D'r An?

Het begint nu aardig te komen.
Vanavond maar eens aan de Grolsch, zakt de spanning iets :wink:
Mischien ook nog wel even Oldenzaal in, al maak ik het niet te laat want ik zit niet te wachten op een eventuele dubbele kater :cheers:
Reply
#45
0-1 DENNEBOOM.
OLEEEEE.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#46
Nu kan de spanning en strijd pas goed losbarsten! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#47
Quote:Hallo, ik ben Romano Denneboom en met kerst sta ik er!

Gelukkig iets eerder :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#48
Ik hoor net van Kennedy dat er allang rood had moeten vallen voor Heracles. Luinge weet er weer zijn eigen show van te maken. Wat een fucking misselijkmakende kutscheids is het ook. Die vent moeten ze z'n fluitje afpakken.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#49
Bijzonder slechte wedstrijd, maar dat komt natuurlijk vooral door dat kunstgras, die bal blijft maar hobbelen, het lijkt eigenlijk niet op voetbal dit. Heracles speelt op zich wel verstandig, alleen maar hoge ballen op Gluscevic, combineren kun je toch niet zo.
Reply
#50
Vret Mien Gras Wrote:Die vent moeten ze z'n fluitje afpakken.

[gay]

Maar zo is er toch een beetje spanning!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#51
KUFO OLEEEEEEEE, 0-2.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#52
Dag spanning :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#53
Tree, wees eens blij voor ons....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#54
Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#55
0-3 OLEEEEEEE.
Engelaar superstar.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#56
Gefeliciteerd fct'ers, geflatteerd maar terecht.

Wat heb ik mij zitten irriteren aan honderden provocerende fusiesukkels. En nee, niet vanuit het uitvak maar vanuit onze eigen hoofdtribune. Het wemelde van de rooien die uitgebreid zaten te juichen bij de doelpunten en het ook niet konden laten om hun shawls te tonen aan de harde kern van Heracles. Het liep dan ook uit de hand, ME'ers stonden de rest van de wedstrijd als een haag tussen de harde kern (korte zijde) en de hoofdtribune. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt in het Polman, maar waarschijnlijk zullen de Heraclieden die zich niet in konden houden wel weer de schuld van alles krijgen terwijl die indenteitslozen maar thuis hadden moeten blijven of zich normaal hadden moeten gedragen. Wat denk je, dat wij gaan klappen voor ze als ze vanuit thuisvakken ons provoceren? Ik kan mijzelf wel beheeren, maar dit kun je niet van iedereen verwachten. Dat moest er even uit.

Grenzeloze zwart-witte liefde.
Reply
#57
Toch nog een beetje strijd dus
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#58
Haha, ik las net op een gastenboek van een van jullie kleurloze sites dat er 053 publiek op de hoofdtribune zat te juichen voor FCT. Waren het kleurloze supporters die eigenlijk FCT fan zijn? Waren het FCT-ers die een plaats op de hoofdtribune wisten te bemachtigen? Waren het identiteitsloze supporters die een kaart via hun werk kregen? Waren het teletesktsupporters die juichen voor elk doelpunt?

Ik hoop echte FCT-ers, dan is het een mooie actie :lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#59
Vret Mien Gras Wrote:Waren het kleurloze supporters die eigenlijk FCT fan zijn?

Kan ik me niet voorstellen, beide clubs lijken voor geen meter op elkaar. Of het moeten al mensen zijn die gewoon trots zijn dat er 2 clubs uit Twente op het hoogste niveau spelen, maar de mensen die er normaal zaten zouden zich nooit zo gedragen kan ik je vertellen. Tegen VVV zitten er weer honderden gedupeerde Heraclieden (met een bloedhekel aan fct) die vandaag geen kaarten konden krijgen.

Vret Mien Gras Wrote:Waren het FCT-ers die een plaats op de hoofdtribune wisten te bemachtigen? Waren het identiteitsloze supporters die een kaart via hun werk kregen?

Dit moet haast wel...

Vret Mien Gras Wrote:Ik hoop echte FCT-ers, dan is het een mooie actie :lol:

Voor jou mischien, ik stond te koken. Ik heb ook meegedaan aan de anti-liederen jegens dat volk, al zou ik nooit mijn vak verlaten om die lui eens een lesje te leren. Maar er waren dus genoeg mensen die dat wel wouden, niet zo gek he? Die bloody buscombi is er niet voor niets!!! Ik kan me nu nog behoorlijk kwaad maken op die mensen die vanuit ONZE hoofdtribune ons tot op het bot zaten te provoceren met hun lelijke sjaaltjes en hun gezwaai. Grr, rot op naar je eigen stadion!!!!!!
Reply
#60
Stein op de paal, let maar op de hoofdtribune :lol:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.youtube.com/watch?v=G_2tysd-TNQ">http://nl.youtube.com/watch?v=G_2tysd-TNQ</a><!-- m -->
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: