The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Excelsior vs Sparta Rotterdam
#1
[Image: hvk_logo.jpg]

[Image: 10_1.jpg]

[Image: 10_2.jpg]

[Image: 10_3.jpg]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
Waf.........
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#3
Mooiste wedstrijd van het jaar, tijd om de crisis bij Sparta uit de hand te doen lopen Tongue
Reply
#4
eeeej mindlight.... Zou Voskamp zijn kans krijgen in de basis? of mag ie weer genoeg nemen met een plekkie op de bank?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
Nee daar geloof ik niets van. Onze trainer is helaas nogal den Ouden fan Wink

Het probleem voor ons ligt de komende wedstrijd achterin. Van Steensel komt nog terug van zijn operatie en van Dieren speelt de komende weken niet. Stam komt duidelijk flink te kort voor dit niveau, dus hopelijk durft Lokhoff Luijckx achterin op te stellen. (als hij wel weer fit is)

Maar Voskamp is een held, wat mij betreft de komende 4-5 wedstrijden een basisplaats, en maar zien wat hij met de geboden kans doet.
Reply
#6
mindlight Wrote:Nee daar geloof ik niets van. Onze trainer is helaas nogal den Ouden fan Wink

Het probleem voor ons ligt de komende wedstrijd achterin. Van Steensel komt nog terug van zijn operatie en van Dieren speelt de komende weken niet. Stam komt duidelijk flink te kort voor dit niveau, dus hopelijk durft Lokhoff Luijckx achterin op te stellen. (als hij wel weer fit is)

Maar Voskamp is een held, wat mij betreft de komende 4-5 wedstrijden een basisplaats, en maar zien wat hij met de geboden kans doet.

vorig jaar was lokhof een voskamp fan en toen bakte die krotenkoker er geen pepernoot van. maar ik ben ervan op de hoogte dat het excelsior publiek hem wel ok vind. echt onbegrijpelijk.
Reply
#7
waf Wrote:
mindlight Wrote:Nee daar geloof ik niets van. Onze trainer is helaas nogal den Ouden fan Wink

Het probleem voor ons ligt de komende wedstrijd achterin. Van Steensel komt nog terug van zijn operatie en van Dieren speelt de komende weken niet. Stam komt duidelijk flink te kort voor dit niveau, dus hopelijk durft Lokhoff Luijckx achterin op te stellen. (als hij wel weer fit is)

Maar Voskamp is een held, wat mij betreft de komende 4-5 wedstrijden een basisplaats, en maar zien wat hij met de geboden kans doet.

vorig jaar was lokhof een voskamp fan en toen bakte die krotenkoker er geen pepernoot van. maar ik ben ervan op de hoogte dat het excelsior publiek hem wel ok vind. echt onbegrijpelijk.

Alles beter dan den Ouden wmb. En Voskamp knokt zich altijd helemaal verrot en heeft een neusje voor de goal.
En vorig jaar heeft Lokhoff het eerst lang met Grot geprobeerd, en vaak ook helemaal zonder diepe spits. Voskamp heeft ook toen niet echt veel basisplaatsen gehad.
Reply
#8
Mindlight, ik ben benieuwd hoe jij de kansen voor lijfsbehoud inschat voor Excelsior...
Ik weet dat het nog lastig te zeggen is, maar mischien dat je er al iets zinnigs over kan zeggen?
Reply
#9
D'r an met de lippe Wrote:Mindlight, ik ben benieuwd hoe jij de kansen voor lijfsbehoud inschat voor Excelsior...
Ik weet dat het nog lastig te zeggen is, maar mischien dat je er al iets zinnigs over kan zeggen?

Uhhhm, ik denk dat we net als vorig jaar het geluk hebben dat er een club nog slechter is dan wij. Vorig jaar was dat ADO, nu VVV. Die 17e plek moeten we wel kunnen halen dus, en alles daarboven is mooi meegenomen.

15e plaats acht ik uitgesloten.
Reply
#10
mindlight Wrote:Alles beter dan den Ouden wmb.

mwoah, die terugspeelbal tegen nek getuigt wel van klasse. cry
Reply
#11
waf Wrote:
mindlight Wrote:Alles beter dan den Ouden wmb.

mwoah, die terugspeelbal tegen nek getuigt wel van klasse. cry

Verschrikkelijk, welke spits gaat nou vanaf de middenlijn terugspelen? Het was trouwens tegen Heracles Wink
Reply
#12
mindlight Wrote:
waf Wrote:
mindlight Wrote:Alles beter dan den Ouden wmb.

mwoah, die terugspeelbal tegen nek getuigt wel van klasse. cry

Verschrikkelijk, welke spits gaat nou vanaf de middenlijn terugspelen? Het was trouwens tegen Heracles Wink

oh ja, nou had ik iig goed dat het een duitse tegenstander was. :wink:
Reply
#13
mindlight Wrote:
waf Wrote:
mindlight Wrote:Alles beter dan den Ouden wmb.

mwoah, die terugspeelbal tegen nek getuigt wel van klasse. cry

Verschrikkelijk, welke spits gaat nou vanaf de middenlijn terugspelen? Het was trouwens tegen Heracles Wink

Als je de terugspeelbal die de corner en vervolgens doelpunt tot gevolgd bedoeld:

D'r an met de lippe lag in het uitvak rollend op de grond van het lachen :razz:
Reply
#14
D'r an met de lippe Wrote:
mindlight Wrote:
waf Wrote:
mindlight Wrote:Alles beter dan den Ouden wmb.

mwoah, die terugspeelbal tegen nek getuigt wel van klasse. cry

Verschrikkelijk, welke spits gaat nou vanaf de middenlijn terugspelen? Het was trouwens tegen Heracles Wink

Als je de terugspeelbal die de corner en vervolgens doelpunt tot gevolgd bedoeld:

D'r an met de lippe lag in het uitvak rollend op de grond van het lachen :razz:

Ik niet, Pieckenhagen was weer goed trouwens zeg bij jullie die wedstrijd.
Reply
#15
mindlight Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
mindlight Wrote:
waf Wrote:
mindlight Wrote:Alles beter dan den Ouden wmb.

mwoah, die terugspeelbal tegen nek getuigt wel van klasse. cry

Verschrikkelijk, welke spits gaat nou vanaf de middenlijn terugspelen? Het was trouwens tegen Heracles Wink

Als je de terugspeelbal die de corner en vervolgens doelpunt tot gevolgd bedoeld:

D'r an met de lippe lag in het uitvak rollend op de grond van het lachen :razz:


Ik niet, Pieckenhagen was weer goed trouwens zeg bij jullie die wedstrijd.

Maar dat is dan ook 1 vd beste keepers uit de eredivisie! :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
mindlight Wrote:Pieckenhagen was weer goed trouwens zeg bij jullie die wedstrijd.

Klopt! Zonder hem waren wij met 0 punten weer naar huis gegaan...
Reply
#17
Excelsior-Sparta


Excelsior: geblesseerd: Van Dieren, Van Steensel, Rojer.

Sparta Rotterdam: geblesseerd: Van Bueren, Duplan, Schenkel.
Wie dit leest is gek
Reply
#18
Kleine Jan Wrote:Excelsior-Sparta


Excelsior: geblesseerd: Van Dieren, Van Steensel, Rojer.

Sparta Rotterdam: geblesseerd: Van Bueren, Duplan, Schenkel.

Icon_evil
Reply
#19
Geen glazenwasser, das jammer Big Grin
Reply
#20
Damn wat ben ik zenuwachtig.....
Reply
#21
mindlight Wrote:Damn wat ben ik zenuwachtig.....

Kan ik me voorstellen...
De zenuwen voor de Twentse derby beginnen langzamerhand ook op te komen, maar bij jullie is het buiten de derby om ook nog is een rechtstreeks gevecht om lijfsbehoud! Ik zie overigens het liefst een gelijkspel.
Reply
#22
K - Ronald Graafland
V - Sigourney Bandjar
V - Jos van Nieuwstadt
V - Jeffrey Altheer
V - Mitchell Piqué
M - Adnan Alisic
A - Tjeerd Korf
M - Sebastián Pardo
A - Geert den Ouden
M - Kees Luyckx
A - Sebastiaan Steur



K - Sander Westerveld
V - Sepp De Roover
V - Dele Adeleye
M - Yuri Rose
A - Nourdin Boukhari
M - Olaf Lindenbergh
V - Wouter Gudde
V - Kim Jaggy
M - Sani Kaita
A - Darryl Roberts
A - Charles Dissels
Wie dit leest is gek
Reply
#23
0 - 1 Yuri Rose(Sani Kaita) 17
Wie dit leest is gek
Reply
#24
Toch weer die Voskamp... :lol:
Wie dit leest is gek
Reply
#25
Haha, dat Sparta was weer echt compleet de weg kwijt in het laatste kwartier, die Aandewiel kan wel opstappen.
Reply
#26
Kleine Jan Wrote:Toch weer die Voskamp... :lol:

ongelooflijk, ik vind het helemaal niks, maar hij doet het toch telkens weer. erg knap, lijkt inzaghi wel. :razz:

mooie uitslag voor deze derby. ik ga er eens lekker voor zitten strakkies.
Reply
#27
Dank aan Geert voor 8 puntjes =D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#28
Prachtig het scoreverloop kon ook niet mooier!!! Wow wat een ontlading zeg bij die 3-3 en 4-3, ik zou bijna zeggen, seizoen geslaagd! =D> =D>
Reply
#29
mindlight Wrote:Prachtig het scoreverloop kon ook niet mooier!!! Wow wat een ontlading zeg bij die 3-3 en 4-3, ik zou bijna zeggen, seizoen geslaagd! =D> =D>

feli! :cheers:

jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar zelf voetballen en naar 2 wedstrijden in het weekend krijg ik er nog niet doorheen thuis.....
Reply
#30
Thnx, nee maar het was ook helemaal uitverkocht, dus was lastig verhaal geworden. Ik ben nog steeds in de gloria, alleen nu ook blauw Big Grin
Reply


Forum Jump: