The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beker seizoen 23
#1
Vanaf morgen mogen we weer bekeren! Voor mij in ronde 1 de altijd lastige Grastrappers, een ploeg die vorig seizoen nipt degradeerde naar IX. Via 'speel het rustig' en een wingtrainee met slecht verdedigen als aanvallende wingback denk ik een kansje te maken. Wel nog even de penaltynemers instellen uiteraard.
Reply
#2
Oei, dat is meteen een lastige pot voor je Sjeffer. Hoop voor je dat als je de volgende ronde haalt een makkelijkere tegenstander klaarstaat... :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#3
Ik ga ook pic spelen natuurlijk en mijn zojuist getrokken yp inzetten.
Reply
#4
Sjeffer Wrote:Vanaf morgen mogen we weer bekeren! Voor mij in ronde 1 de altijd lastige Grastrappers, een ploeg die vorig seizoen nipt degradeerde naar IX. Via 'speel het rustig' en een wingtrainee met slecht verdedigen als aanvallende wingback denk ik een kansje te maken. Wel nog even de penaltynemers instellen uiteraard.
die mogen wel bekeren en ik niet :eeeek:
Reply
#5
Precies

Zo ook de pic ingesteld en ruuuustig de middjes nog een weekje op passen trainen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#6
Ik moet tegen een gast die net gepromoveerd is naar VI. Ik ga met mijn sterkste team spelen, maar wel PICen denk ik. Hij speelt zelf 5-3-2 dus zelfs met PIC moet ik het middenveld kunnen pakken. Hij heeft alleen een idioot goede verdediging, ben benieuwd of ik daar doorheen ga komen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Godver, bijna drie niveaus hoger in middenveld, beide helften 90 procent (!) balbezit maar er toch nog met 2-0 afgaan Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
jezus...dat is zuur...nu maar op zevende divisie concentreren ad
Reply
#9
Ad Wim Wrote:Godver, bijna drie niveaus hoger in middenveld, beide helften 90 procent (!) balbezit maar er toch nog met 2-0 afgaan Sad

Wat waren de rest van de stats??? :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#10
Wat een gezeik vandaag met Hattrick. Ik zat al de halve middag (tentamens hè Wink) in spanning te wachten... komen er allemaal van die kleine kutbugjes kijken waardoor ik pas na 35 minuten een keer wist hoe of wat. Hoe dan ook: met 3-2 en PIC door, ronde 1 is in ieder geval voorbij.
Reply
#11
Wat een drama, uitgeschakeld door een team dat in de VIII speelt :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#12
Eenvoudige overwinning (1-6) hier, 61.5 ster waarvan 1 plek was ingeruimd voor een toekomstig coach om ervaring op te doen. Deze week nog een korte pass training (50% conditie), waarna voorlopig wordt overgeschakeld naar verdedigen (10% conditie).

Eerste seizoen in divisie IV, zal waarschijnlijk heel zwaar worden gezien het feit dat de concurrentie 'actieve' spelers zijn. Financieel staat het er aardig voor, 246k aan loonkosten (zeer brede selectie, 11 spelers met TSI van 20k+) en ruim 1 miljoen in kas.
Reply
#13
8-0 winst hier, volgende week tegen een div 8 team. Zal ook nog wel lukken ga sowieso picén.

Eens kijken wat het niveau is van de div. VI. Sta er gezond voor 153K loonkosten daar kan ik wel tegen, heb nu een kleine 1,7 mln. op de bank.
Reply
#14
zo! Hier een zeer nipte 1-2 overwinning na verlenging... :roll: :roll:

Fc Bobcelona
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek pressievoetbal
Tactiekvaardigheid slecht

Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging slecht (hoog)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging slecht (hoog)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval waardeloos (laag)


gittermaster
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd speel het rustig
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)

Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (hoog)
Rechteraanval uitstekend (hoog)
Centrale aanval uitstekend (hoog)
Linkeraanval uitstekend (heel laag)
The great old Ludwig von...
Reply
#15
jeuh een 3-1 overwinning
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#16
Een, achteraf, te verwachten 0-5 overwinning. Tegenstander had sinds 26/10 niet meer ingelogged en kwam met een zeer verrassende 1-0-1 opstelling het veld in.

0-5 derhalve, met pic en dus ook geen blessures.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#17
makkelijke 0-6 overwinnning.. zelfs met PIC haalde ik een goed (laag) middenveld :lol:
Reply
#18
Krappe overwinning. In de verlenging door nog doorgegaan door na 3-1 achter te hebben staan.
Insane life.
Reply
#19
Een regelmatige 8-1 overwinning behaald.
What, me worry?
Reply
#20
Quote:In de verlenging door nog doorgegaan door
:lol:
gezopen Dre?
The great old Ludwig von...
Reply
#21
0-1 scheit Icon_evil
Reply
#22
gittermaster Wrote:
Quote:In de verlenging door nog doorgegaan door
:lol:
gezopen Dre?

Ikke nee joh *hik* Ikke niet zuipen is niet goed voor ikke.
Insane life.
Reply
#23
Hier een simpele 0-6 pic overwinning, maar wel met een rode kaart en twee blessures van belangrijke basisspelers +2 en +4. Geld om vervanging te halen heb ik niet, dus wordt pic en verliezen in competitie. Heb mijn tegenstander van volgende ronde nog niet bekeken.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#24
De Grastrappers werden met 0-7 onder het gras gestopt, gelukkig geen blessures.

Tegenstander in ronde 2 haalt al een formidabele verdediging, maar de rest stelt op het eerste gezicht weinig voor. Maandag/dinsdag maar es in verdiepen.
Reply
#25
Een eenvoudige 0-5 overwinning voor De Kontenschoppers welke het nu op mogen nemen tegen een zwakke 7e klassert
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#26
Ik moet nog even wennen aan wat er allemaal bij het hebben van een counterteam komt kijken. Ronde 1 (3-2) ging op zich wel, maar ronde 2 wordt al lastiger. Een tegenstander met een uitermate sterk middenveld en voor de rest ook goeie stats... speelt altijd 3-5-2, zoals ik zelf ook altijd deed in mijn PM-tijdperk. Hoe kan ik hem het beste bestrijden? Met 5-4-1 counter en aanvallende wingbacks, lijkt me?
Reply
#27
4-3-3 niet?
The great old Ludwig von...
Reply
#28
Een makkelijke 0-2 overwinning. In de volgende wedstrijd krijg ik weer een tegenstander die te doen is. Dit zal mijn eerste keer worden als mijn ploeg in de 3e ronde terecht komt.
Reply
#29
gittermaster Wrote:4-3-3 niet?

Hoe zie je dat dan voor je? Bedankt voor je reactie!
Reply
#30
Bakke Wrote:Ik moet nog even wennen aan wat er allemaal bij het hebben van een counterteam komt kijken. Ronde 1 (3-2) ging op zich wel, maar ronde 2 wordt al lastiger. Een tegenstander met een uitermate sterk middenveld en voor de rest ook goeie stats... speelt altijd 3-5-2, zoals ik zelf ook altijd deed in mijn PM-tijdperk. Hoe kan ik hem het beste bestrijden? Met 5-4-1 counter en aanvallende wingbacks, lijkt me?
Dit is niet te doen voor je. Je verdediging is pas sterk genoeg als je uitmuntend (hoog) vleugel/centrale verdediging hebt, of anders zou je moeten investeren in betere middenvelders: reusachtig positiespel is een must. Anders kan je deze wedstrijd naar je buik schrijven en je laatste redmiddel er tegenaan gooien: pressie.
Reply


Forum Jump: