The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Gladiator?
#61
gevangenen/barbaren kamp
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#62
Lib Wrote:Ach heel goed - ik verwachte je al. De jacht is geopend.
Dood: 1 x Deserteur

Deserteur? Waar zit die????

Die kan overal zitten, dus je hebt mazzel.... :wink:
IK heb hem een aantal keer gezien in de tempel en ook wel eens bij piraat( maar naar die 2 ga ik het meeste toe om te "shoppen".)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#63
T00L Wrote:die zit in de markt (jaja, logisch Smile)

In de markt? :|
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#64
Jansoe Wrote:
T00L Wrote:die zit in de markt (jaja, logisch Smile)

In de markt? :|

gewoon markt aanklikken, komt er een verhaaltje, klik je nog een keer en dan zegt die kwak waarschijnlijk dat je iemand om moet leggen of dat je een voorwerp naar hem moet brengen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#65
Moet 3 deserteurs doden, maar heb al 2 dagen niets gevonden...
Gok dat ik deze quest maar ga annuleren, ondanks de 6 ervaringspunten....
Reply
#66
bij mij zaten ze constant in het bandieten kamp
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#67
Exp punten alweer bijna op, 3x bandieten kamp gedaan , 3x bandiet.... #-o
Reply
#68
Wat moet je eigenlijk met al die ringen?
May The Schwartz Be With You
Reply
#69
daar kan je door middel van stofjes ( bij de koopman) ooke xtra vaardigheden op plaatsen

Koop bijvoorbeeld een stofje met instant vaardigheid +1 sleep deze op je ring en mnu geeft je ring je 1 vaadrigheid extra. Ook zo bij de harnassen en helmen en wapens en schoenen Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#70
Dat van die harnassen en zo had ik al door, maar die ringen nog niet. Als ik het goed begrijp kan je ook maar 1 extra voorziening op je harnas (bijvoorbeeld) plakken. En die er weer afwassen en er een andere op plakken?
May The Schwartz Be With You
Reply
#71
Berend Botje Wrote:Dat van die harnassen en zo had ik al door, maar die ringen nog niet. Als ik het goed begrijp kan je ook maar 1 extra voorziening op je harnas (bijvoorbeeld) plakken. En die er weer afwassen en er een andere op plakken?

Ik verkoop mijn harnas als ik een betere win, die quests leveren zo nog wel eens wat op. Vaak is dat goedkoper dan het eraf wassen. Verder ben ik nog geen betere stoffen tegengekomen dan +1....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#72
Ik heb een harnas (koperen schouders) met +2 bescherming.
May The Schwartz Be With You
Reply
#73
ik ben nu een formule voor +1 vaardigheid aan het 'uploaden' in de bibliotheek (zie gilde). geen idee wat het doet, dus probeer allen ff als ie klaar is (over 1,5uur ofzo)

@Fabian: probeer dan de cheap ass expedities, dan kun je iig 6x langs Wink
Reply
#74
Doe ik ook, maar na 8 x was ik dus nog steeds geen 1 deserteur tegengekomen... =D>
Reply
#75
lol, daar word je idd niet vrolijk van dan

ik heb nu voor een quest een of andere hamer moeten roven, nu blijkt dat ding 4 tot 8 dmg te doen.
ik kan em gewoon gebruiken voor aanvallen (doe ineens 7-8 ipv 4 damage, won laatste gevecht 52-6), dus ik denk dat ik die quest maar ga droppen en het item hou Wink
Reply
#76
T00L Wrote:lol, daar word je idd niet vrolijk van dan

ik heb nu voor een quest een of andere hamer moeten roven, nu blijkt dat ding 4 tot 8 dmg te doen.
ik kan em gewoon gebruiken voor aanvallen (doe ineens 7-8 ipv 4 damage, won laatste gevecht 52-6), dus ik denk dat ik die quest maar ga droppen en het item hou Wink

Je bedoelt deze?

Verdwenen maar niet verlorenOnderdeel 1/4
Hé jij! Breng me 1 van mijn favorieten en ik zal je rijkelijk betalen. En ga nu! Wat sta je daar nog te wachten? Oh, je weet niet wat je me brengen moet? Hamer natuurlijk. 1 zou genoeg moeten zijn. Dus, ga. Rome is niet in één dag gebouwd maar zit niet zo te luieren!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#77
Ik meen toch ergens in de spelregels gelezen te hebben dat je een in een queeste veroverd voorwerp niet zelf kan houden en gebruiken. Het is mij in elk geval al een paar keer overkomen dat ik het pakketje niet goed afgeleverd heb en dat het voorwerp daarna niet meer terug te vinden was.
May The Schwartz Be With You
Reply
#78
Berend Botje Wrote:Ik meen toch ergens in de spelregels gelezen te hebben dat je een in een queeste veroverd voorwerp niet zelf kan houden en gebruiken. Het is mij in elk geval al een paar keer overkomen dat ik het pakketje niet goed afgeleverd heb en dat het voorwerp daarna niet meer terug te vinden was.

Zolang je het voorwerp niet afgeeft kan je het gebruiken, echter als je de quest annuleerd verdwijnt het voorwerp volgens mij. Kweet het echter niet zeker....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#79
Hoewel ik had gezworen na Travian niet meer aan zulke spellen mee te doen toch maar aangemeld...*zucht*

Nog geen flauw idee wat ik moet doen, op zoek naar een zilveren schild ben ik maar een bandietenkamp aan het aanvallen.. #-o
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#80
Voyou Wrote:Hoewel ik had gezworen na Travian niet meer aan zulke spellen mee te doen toch maar aangemeld...*zucht*

Nog geen flauw idee wat ik moet doen, op zoek naar een zilveren schild ben ik maar een bandietenkamp aan het aanvallen.. #-o

Dit spel is niet zo verslavend als Travian. En je kan er zo veel tijd in steken als je zelf wil. Er zit geen druk achter. Heb je zin, dan speel je. Heb je geen zin of tijd, ga je poepscheppen.
Reply
#81
Berend Botje Wrote:poepscheppen.

Hakkuh :razz:

Heb net gelijk gespeeld tegen een deserteur geloof ik, nu op weg naar het piratenkamp waar ik tegen een harpy ga vechten, en dat allemaal op zoek naar een zilveren schild..
Reply
#82
Berend Botje Wrote:Ik meen toch ergens in de spelregels gelezen te hebben dat je een in een queeste veroverd voorwerp niet zelf kan houden en gebruiken. Het is mij in elk geval al een paar keer overkomen dat ik het pakketje niet goed afgeleverd heb en dat het voorwerp daarna niet meer terug te vinden was.

ik loop dr nog steeds mee rond, terwijl de quest geannuleerd is Wink

iemand enig idee waarom ik al 2x verlies terwijl ik (in mijn ogen) betere stats heb? ik ben (uiteraard) de bovenste en verlies 10-12 en 13-14

Level 4 Levenspunten 136 / 136
Kracht 14
Vaardigheid 16
Snelheid 19
Levenskracht 13
Charisma 10
Bescherming 153
Schade 5 - 9
Raakkans 55 %
Dubbele aanval 0 %

vs

Level 3
Levenspunten 128 / 128
Kracht 13
Vaardigheid 12
Snelheid 13
Levenskracht 11
Charisma 12
Bescherming 150
Schade 3 - 6
Raakkans 38 % Dubbele aanval 2 %
Reply
#83
domme pech ? Ik had gisteravond 2 uur lang alleen maar gasten met lvl 7 tegenover mij terwijl ik lvl 5 was Sad Ben nu lvl 6 en krijg weer lvl 5 gassies tegenover mij... ik snap er geen reet van.

Wellicht kunnen we afspreken om de nieuwe spelers onze 'oude' spullen goedkoop te verkopen ? Moet je afspreken wanneer je het op de markt gooit zodat diegene het er direct af kan halen ...

@Tool: wat is dat met die formule ? Hoe werkt dat ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#84
Voyou Wrote:
Berend Botje Wrote:poepscheppen.

Hakkuh :razz:

Heb net gelijk gespeeld tegen een deserteur geloof ik, nu op weg naar het piratenkamp waar ik tegen een harpy ga vechten, en dat allemaal op zoek naar een zilveren schild..

En ik ben dus al 2 dagen op zoek naar een deserteur, niet in het bandietenkamp en niet bij de piraten....

Maar ik roof wel overal wapens en harnassen, etc. weg! Als er iemand interesse heeft, roep maar
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#85
Box Brother Wrote:@Tool: wat is dat met die formule ? Hoe werkt dat ?

zodra die formule activeert wordt, kan waarschijnlijk alleen door T00L, dan profiteren alle leden van de gilde van die formule (levenskracht +1) voor de tijd van 1 uur
Reply
#86
Lib Wrote:
Voyou Wrote:
Berend Botje Wrote:poepscheppen.

Hakkuh :razz:

Heb net gelijk gespeeld tegen een deserteur geloof ik, nu op weg naar het piratenkamp waar ik tegen een harpy ga vechten, en dat allemaal op zoek naar een zilveren schild..

En ik ben dus al 2 dagen op zoek naar een deserteur, niet in het bandietenkamp en niet bij de piraten....

Maar ik roof wel overal wapens en harnassen, etc. weg! Als er iemand interesse heeft, roep maar

op de markt kan flink wat geld verdienen, levert veel meer geld op dan dat je het terug zou verkopen aan de wapensmid op pansersmid, gewoon even kijken naar wat de rest voor dat artikel vraagt en er dan net iets onder gaan zitten, ben je t zo kwijt...
Reply
#87
Ik weet het, maar zoals box als zegt: als er mensen zijn die het voor een prikkie willen kopen....u roept, wij draaien! :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#88
Lib Wrote:
Voyou Wrote:
Berend Botje Wrote:poepscheppen.

Hakkuh :razz:

Heb net gelijk gespeeld tegen een deserteur geloof ik, nu op weg naar het piratenkamp waar ik tegen een harpy ga vechten, en dat allemaal op zoek naar een zilveren schild..

En ik ben dus al 2 dagen op zoek naar een deserteur, niet in het bandietenkamp en niet bij de piraten....

Maar ik roof wel overal wapens en harnassen, etc. weg! Als er iemand interesse heeft, roep maar

Na wat training heb ik mijn eerste deserteur (de 2de die ik tegenkwam) verslagen en een zilveren schild geroofd Hakkuh

Nu dat schild maar naar de herberg brengen.
Reply
#89
Box Brother Wrote:
Berend Botje Wrote:Dat van die harnassen en zo had ik al door, maar die ringen nog niet. Als ik het goed begrijp kan je ook maar 1 extra voorziening op je harnas (bijvoorbeeld) plakken. En die er weer afwassen en er een andere op plakken?

Ik verkoop mijn harnas als ik een betere win, die quests leveren zo nog wel eens wat op. Vaak is dat goedkoper dan het eraf wassen. Verder ben ik nog geen betere stoffen tegengekomen dan +1....

Komt allemaal goed. Hoe hoger je level, des te hoger de bescherming, kracht enz. je kan kopen.
Wel vaker met juwelen, dus als je dat niet wilt kopen, moet je de markt in de gaten houden en zoeken onder level. In mijn geval, ik ben nu level 9 en ik kan level 11 kopen op de markt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#90
inmiddels is mn questitem wel pleite Sad
gelukkig jat ik net een bijl die 1-6 dmg doet, dus die heb ik nu maar gebruikt.

formule activeren kan ik niet, mijn vermoeden is dat dit alleen door de guildleiders gedaan kan worden.
Reply


Forum Jump: