The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tour2006
#61
Is die live uitzending al begonnen op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nos.nl">http://www.nos.nl</a><!-- w -->?
En op Ned. 2?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#62
ja
Make tea, not war
Reply
#63
Gerben Zonderland Wrote:Huushoud = DSQ voor vandaag.
Niet gediskwalificeerd, maar wel teruggezet in de uitslag. Kost 'm zo geen tijd, wel punten.
Reply
#64
Een verrassende overwinning voor Freire, in een fraaie en spannende sprint.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#65
Wat een tijdrit van Posthuma =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
en wat een valpartij van Julich.... :eeeek:
Make tea, not war
Reply
#67
Wat valt dat CSC door de mand zeg! Julich valt, Voigt nergens te bekennen en Zabriskie niet eens top 10.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
En ook Discovery Channel valt enorm tegen. De beste is Savoldelli op de 18e plaats :eeeek:

Wat een vreemde tijdrit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Precies, zwaar tegenvallend van Discovery. Ik denk dat ze geen kopman aanwijzen en pas na de eerste bergrit zullen gaan kijken wie er het beste voor staat. Zal gaan tussen Savoldelli, Hincapie of Popovich.

T-Mobile doet het boven verwachting goed, met 3 renners die in principe kans maken op het podium: Gonchar, Kloden en Rogers. Sinkewitz gaat nog leuke dingen doen in het middengebergte. Landis, maar ook Menchov, staan er lekker voor. Landis maakt de meeste kans op de eindoverwinning.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#70
T-Mobile inderdaad klasse. Reden te meer dat het jammer is dat Ullrich er niet bij is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Als Ullrich erbij was hadden ze niet zo mogen rijden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#72
Dat misschien niet, maar het laat wel zien hoe sterk die ploeg was geweest. En ze hadden ze zich dan helemaal voor Jan gegeven. T-Mobile oogt een stuk sterker dan CSC in ieder geval.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Lamme Lennie Wrote:Precies, zwaar tegenvallend van Discovery. Ik denk dat ze geen kopman aanwijzen en pas na de eerste bergrit zullen gaan kijken wie er het beste voor staat. Zal gaan tussen Savoldelli, Hincapie of Popovich.

T-Mobile doet het boven verwachting goed, met 3 renners die in principe kans maken op het podium: Gonchar, Kloden en Rogers. Sinkewitz gaat nog leuke dingen doen in het middengebergte. Landis, maar ook Menchov, staan er lekker voor. Landis maakt de meeste kans op de eindoverwinning.

verbaast mij ook dat alleen t-mobile het goed doet. je zou toch denken dat niet alleen ulrich aan de snoeppot heeft gezeten?

kloden is nu opeens een grote kanshebber, samen met landis idd. van discovery vergeet je azevedo, de nummer 1, ik denk dat hij toch de beste klimmer is van het zwikkie. voor hincapie is het nog niet verloren, hoewel hij nog maar moet laten zien dat hij allee bergetappes stand houdt.

wel leuk na 6 jaar weer een tour waarbij bij je het eind nog niet weet.
Reply
#74
Lamme Lennie Wrote:Precies, zwaar tegenvallend van Discovery. Ik denk dat ze geen kopman aanwijzen en pas na de eerste bergrit zullen gaan kijken wie er het beste voor staat. Zal gaan tussen Savoldelli, Hincapie of Popovich.

T-Mobile doet het boven verwachting goed, met 3 renners die in principe kans maken op het podium: Gonchar, Kloden en Rogers. Sinkewitz gaat nog leuke dingen doen in het middengebergte. Landis, maar ook Menchov, staan er lekker voor. Landis maakt de meeste kans op de eindoverwinning.
Gonchar en Rogers zullen waarsch wel in de top 10 rijden dankzij de tijdritten maar die gaan gewoon minuten verliezen op de klimmers dus zijn m.i. geen kanshebbers.

Landis is inderdaad de grote favoriet nu met net daarachter Evans, Menchov en Kloden en daar weer achter een groepje met Moreau, Karpets, Savoldelli en Sastre.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ad Wim Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Precies, zwaar tegenvallend van Discovery. Ik denk dat ze geen kopman aanwijzen en pas na de eerste bergrit zullen gaan kijken wie er het beste voor staat. Zal gaan tussen Savoldelli, Hincapie of Popovich.

T-Mobile doet het boven verwachting goed, met 3 renners die in principe kans maken op het podium: Gonchar, Kloden en Rogers. Sinkewitz gaat nog leuke dingen doen in het middengebergte. Landis, maar ook Menchov, staan er lekker voor. Landis maakt de meeste kans op de eindoverwinning.
Gonchar en Rogers zullen waarsch wel in de top 10 rijden dankzij de tijdritten maar die gaan gewoon minuten verliezen op de klimmers dus zijn m.i. geen kanshebbers.

Landis is inderdaad de grote favoriet nu met net daarachter Evans, Menchov en Kloden en daar weer achter een groepje met Moreau, Karpets, Savoldelli en Sastre.

Helemaal mee eens Ad. Alleen verwacht ik ook nog wel iets van Azevedo en misschien krijgt Sinkewitz het na zijn goede tijdrit wel op zijn heupen en kan hij verrassen.
Reply
#76
En opnieuw Freire ! =D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#77
de nieuwe Wrote:En opnieuw Freire ! =D>

Mooie sprint!! En wat was die McEwen weer onwijs rap. De finish lag perfect voor Freire. Iets later en Robbie had het nog gered na ingesloten te hebben gezeten.
Reply
#78
Ik vind het prachtig dat Freire als "eenling" zonder treintje o.i.d. op deze manier (voor de 2e keer) de sprint weet te winnen!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#79
de nieuwe Wrote:Ik vind het prachtig dat Freire als "eenling" zonder treintje o.i.d. op deze manier (voor de 2e keer) de sprint weet te winnen!

Het blijft wel parasiteren natuurlijk en hij heeft ook geen goede ploeg die dat zou kunnen doen. Neemt niet weg dat ik het liefste ook Freire heb als winnaar. Zeker ook voor het moraal van de Rabo. Hopen dat Menchov die vieze Landis op achterstand kan rijden in de bergen.
Reply
#80
Genomico Wrote:
de nieuwe Wrote:Ik vind het prachtig dat Freire als "eenling" zonder treintje o.i.d. op deze manier (voor de 2e keer) de sprint weet te winnen!

Het blijft wel parasiteren natuurlijk en hij heeft ook geen goede ploeg die dat zou kunnen doen. Neemt niet weg dat ik het liefste ook Freire heb als winnaar. Zeker ook voor het moraal van de Rabo. Hopen dat Menchov Landis op achterstand kan rijden in de bergen.
Dat hoop ik met je mee !
Reply
#81
de nieuwe Wrote:
Genomico Wrote:
de nieuwe Wrote:Ik vind het prachtig dat Freire als "eenling" zonder treintje o.i.d. op deze manier (voor de 2e keer) de sprint weet te winnen!

Het blijft wel parasiteren natuurlijk en hij heeft ook geen goede ploeg die dat zou kunnen doen. Neemt niet weg dat ik het liefste ook Freire heb als winnaar. Zeker ook voor het moraal van de Rabo. Hopen dat Menchov die vieze Landis op achterstand kan rijden in de bergen.
Dat hoop ik met je mee !

Hé!! Wel goed quoten hè!!!! :wink:

Tja, ik wist ook niet hoe ik het anders moet verwoorden, maar Landis is nou niet mijn favoriet.
Reply
#82
Genomico Wrote:
de nieuwe Wrote:
Genomico Wrote:
de nieuwe Wrote:Ik vind het prachtig dat Freire als "eenling" zonder treintje o.i.d. op deze manier (voor de 2e keer) de sprint weet te winnen!

Het blijft wel parasiteren natuurlijk en hij heeft ook geen goede ploeg die dat zou kunnen doen. Neemt niet weg dat ik het liefste ook Freire heb als winnaar. Zeker ook voor het moraal van de Rabo. Hopen dat Menchov die vieze Landis op achterstand kan rijden in de bergen.
Dat hoop ik met je mee !

Hé!! Wel goed quoten hè!!!! :wink:

Tja, ik wist ook niet hoe ik het anders moet verwoorden, maar Landis is nou niet mijn favoriet.
Heb Landis in mijn tour-manager-team, en schat 'm redelijk hoog in voor het eindklassement.
Reply
#83
Ja, Landis is wel mijn favoriet voor de eindoverwinning, maar niet mijn favoriete renner. Ik vind hem maar helemaal niets!! Nee, laat Menchov of Hincapie maar winnen. Of Azevedo...
Reply
#84
Hincapie is ook mijn persoonlijke favoriet (eindzege zal helaas heel moeilijk worden), mocht hij het niet redden dan gun ik het Menchov / Rasmussen
Reply
#85
Menchov of Azevedo mogen van mij ook gerust. Hincapie zie ik niet gebeuren, die komt tekort in de bergen, denk ik.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#86
En rasmussen in de tijdrit .... Alleen Landis zie ik als allround renner ... Kloden zou het kunnen... heeft ook indruk gemaakt tijdens de tijdrit.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#87
Menchov heeft ook alles en hij rijdt bij een Nederlandse ploeg. Lijkt me duidelijk wie ik het liefst zie winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Ad Wim Wrote:Menchov heeft ook alles en hij rijdt bij een Nederlandse ploeg. Lijkt me duidelijk wie ik het liefst zie winnen.
Ben ik het zowaar eens een keertje met je eens :wink:
Go Rabo!
Reply
#89
Wat een lijer die Mercado, 10 km niet op kop rijden en dan de sprint winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Toch een mooie eerste bergetappe(Valkenburg tel ik uiteraard niet mee :wink: ).
De tour is nu echt begonnen!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: