The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tour2006
#91
Ad Wim Wrote:Wat een lijer die Mercado, 10 km niet op kop rijden en dan de sprint winnen.
Mooie verdeling, Mercado de ritwinst, Dessel het geel, allebei blij.
Reply
#92
Dat is waar, maar help dan nog even mee met op kop rijden, dan gaan ze als vrienden over de streep.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Mee eens, maar ja, That's life.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#94
de nieuwe Wrote:Toch een mooie eerste bergetappe(Valkenburg tel ik uiteraard niet mee :wink: ).
De tour is nu echt begonnen!

Een mooie etappe?? Ik vond hem super saai en ben ook niet voor niets in slaap gevallen. Toen ik wakker werd, kon ik niet wachten tot de finish, want de top 5 was toch allang bekend.
Reply
#95
Genomico Wrote:
de nieuwe Wrote:Toch een mooie eerste bergetappe(Valkenburg tel ik uiteraard niet mee :wink: ).
De tour is nu echt begonnen!

Een mooie etappe?? Ik vond hem super saai en ben ook niet voor niets in slaap gevallen. Toen ik wakker werd, kon ik niet wachten tot de finish, want de top 5 was toch allang bekend.
Ik vind het lang niet zo saai als al die massasprints en massale aankomsten die voor het klassement van geen enkele waarde zijn. Die vind ik als etappe stukken saaier, omdat je op het moment van starten al weet dat alleen de laatste paar honderd meter interessant zijn.
Reply
#96
de nieuwe Wrote:
Genomico Wrote:
de nieuwe Wrote:Toch een mooie eerste bergetappe(Valkenburg tel ik uiteraard niet mee :wink: ).
De tour is nu echt begonnen!

Een mooie etappe?? Ik vond hem super saai en ben ook niet voor niets in slaap gevallen. Toen ik wakker werd, kon ik niet wachten tot de finish, want de top 5 was toch allang bekend.
Ik vind het lang niet zo saai als al die massasprints en massale aankomsten die voor het klassement van geen enkele waarde zijn. Die vind ik als etappe stukken saaier, omdat je op het moment van starten al weet dat alleen de laatste paar honderd meter interessant zijn.

Ben het helemaal eens dat vlakke etappes ook alleen maar leuk is in de laatste 10 km. Maar ik had vandaag toch wel gehoopt dat er wat actie kwam. Bijvoorbeeld op de positie van Landis of zo die zijn hele team al kwijt was. Ik hoopte een beetje op renners als Moreau, Sinkewitz, Sastre en Azevedo. Misschien dat die alles voor morgen bewaren en dat lijkt misschien ook wel verstandig, maar dat maakte voor mij vandaag wel een saaie dag.
Reply
#97
Het beste wordt bewaard voor morgen (Rasmussen! ), en dan krijgen we de Alpen natuurlijk ook nog!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#98
Ik tip Moreau voor morgen. Weet niet waarom, maar zag er sterk uit vandaag. Steeds makkelijk voorin rijdend.
Reply
#99
Ik weet niet of Rasmussen de etappe zal gaan winnen, maar aanvallen zal ie zeker !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ik tip Pereiro voor morgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik tip Kessler voor morgen.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik tip 1 van deze 2 dames (of allebei, moeten ze in de sprint maar uitmaken wie het eerste klaark......eeeeeehh...finished.

[Image: CARTOON_BIKE.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Heerlijk, eindelijk weer een Tour zonder de dominantie van Armstrong. Het wordt dus echt ieder voor zich, want er zal geen grote ploeg goed genoeg zijn of er zin in hebben om het tempo te bepalen. Misschien T-Mobile, maar die hebben gisteren al wat werk gedaan, dus die zullen vandaag wel gaan aanvallen. Hartstikke leuk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vergeef me maar dat ik het gisteren had over een mooie etappe :oops:
DIT was pas een mooie etappe ! Boogerd, Menchov en Rasmussen Notworthy Notworthy Notworthy
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
T-Mobile, Discovery :cheers:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En Landis die geen ploeg om zich heen heeft :Big Grin Ik denk dat we nog veel van T-mobile (die moeten nu wel) en de Rabo-jongens kunnen verwachten. Veel demarages die Landis in zijn eentje mag dichten Icon_twisted
Reply
Genomico Wrote:En Landis die geen ploeg om zich heen heeft :Big Grin Ik denk dat we nog veel van T-mobile (die moeten nu wel) en de Rabo-jongens kunnen verwachten. Veel demarages die Landis in zijn eentje mag dichten Icon_twisted

Als Landis het eenmaal op zijn heupen krijgt kan hij gekke dingen doen hoor, zelfs in zijn eentje!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gelukkig heeft hij al 1 iets mindere heup
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb het al gezien: Boogerd gaat overmorgen winnen op Alpe d"Huez.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb het al gezien: Boogerd gaat overmorgen winnen op Alpe d"Huez.


Ik niet gezien dat hij daar gaat winnen, maar wel dat hij daar een hele serieuze poging gaat doen om daar te winnen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Boogerd moet gewoon knechten voor Menchov, ook op Alpe D'Huez. Mocht hij op het einde nog vooraan zitten, kan het wellicht zijn dat ie de sprint van het eerste groepje wint. Helaas zal hij niet helemaal tot het einde mee kunnen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Boogerd aast volgens mij een beetje op de bolletjestrui.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Boogerd aast volgens mij een beetje op de bolletjestrui.

Dat weet ik dan wel weer zeker, want dat zei hij na de etappe zelf. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Heb ik niet gehoord, vond hem erg gretig bij dat eerste colletje vandaag. Het komt hem wel toe, tot dusver vind ik hem de beste klimmer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Heb ik niet gehoord, vond hem erg gretig bij dat eerste colletje vandaag. Het komt hem wel toe, tot dusver vind ik hem de beste klimmer.

Hij zei dat hij op die laatste col die puntjes nog even mee wilde pakken en niet op een ontsnapping zat te azen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Heb ik niet gehoord, vond hem erg gretig bij dat eerste colletje vandaag. Het komt hem wel toe, tot dusver vind ik hem de beste klimmer.

Hij zei dat hij op die laatste col die puntjes nog even mee wilde pakken en niet op een ontsnapping zat te azen.

Op de eerste col vandaag, 1 van de derde, pakte hij 6 punten, omdat hij als eerste boven kwam. Vond ik al te opvallend.

We kunnen dus een aanvallende Boogerd verwachten de komende dagen. Ik kijk er naar uit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
gaat rasmussen niet gewoon voor de bollentrui? boogie zal idd graag alpe duez willen winnen maar zal gewoon moeten knechten voor menchov. hopelijk kan rabo landis pijn doen de komende dagen. wat een ritten komen er aan!! balen dat er morgen een rustdag is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk eerder dat Rasmussen moet knechten voor Menchov omdat hij niet goed genoeg is om zelf te gaan. Hij heeft het regelmatig geprobeerd maar telkens tevergeefs. Boogerd is echt goed en mag denk ik best voor dagsucces gaan. En waar kan dat beter dan op de enige echte Nederlandse berg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zowel Boogerd als Rasmussen zal moeten knechten voor Menchov. Als ze met een groep boven op een berg aankomen zullen ze punten kunnen/mogen pakken, maar volgens mij mogen ze niet vol in de aanval de komende dagen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik verwacht ook dat Rabo vol voor het klassement van Menchov zal gaan. Boogerd zal daar geen moeite mee hebben. Zoals hij zelf van de week in een interview zei als reactie op de opmerking dat hij misschien nog wel nooit zo goed had gereden:"ik heb ook nog nooit zo'n goede kopman gehad." Dus dat zit wel goed. Rasmussen heeft ook al wel laten zien dat ie niet zo sterk is als vorig jaar, dus ook hij zal vol aan de bak moeten voor Menchov.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: