The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Parijs-Bercy
#1
Ligt de site er bij jullie ook af? Wat een gezeik weer joh, met die sites!
Reply
#2
Site doet het prima, maar ik moet werken.
Reply
#3
Deze link werkt niet bij mij:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fft.fr/bnpparibasmasters/">http://www.fft.fr/bnpparibasmasters/</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Impossible d'afficher la page

dat bericht krijg ik steeds, heel irritant! Maar via livescore worden de standen goed bijgewerkt, en die franse site zal het snel wel weer doen, denk en hoop ik tenminste.
Reply
#5
<!-- m --><a class="postlink" href="http://tennis.france2.fr/open-paris-bercy/point-par-point/indexf2-fr.php">http://tennis.france2.fr/open-paris-ber ... xf2-fr.php</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
Dank je en succes in deze laatste week. Het zij je gegund.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ad Wim Wrote:Dank je en succes in deze laatste week. Het zij je gegund.

Dank je.
Het gaat heel spannend worden.
Ben flink aan het puzzelen, maar doordat de toppers afwezig zijn kunnen er verrassende halve finales ontstaan :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
Thnx buurs! Het is echt verdomd lastig, dit is mijn kans om de top 5 in te stromen, het zit echt dicht bij elkaar. Maar het is echt puzzelen ja, succes. Ik hoop dat je die bomgaarsjes verslaat :8:
Reply
#9
Ik hoop het ook. :8:
Heb je nog tips, aangezien jij in vorm bent :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Ik red het niet meer om de top tien in te komen als ik een standaardteam neem, dus ga ik maar voor verrassingen. Tevens een manier om de laatste rondeprijs in de wacht te slepen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Ik twijfel vooral over het nemen van Johansson, Gonzalez en Ginepri...
Deze 3 kunnen je deze week maken en breken :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
hopelijk gaan de hardhitters het deze week helemaal maken...
Reply
#13
Ik ga voor een finale Ljubicic-Ginepri en dat zijn ook meteen de enige twee grote namen die ik zal nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Hehe, tips...het indoorseizoen gaat tot nu toe heel goed ja :Big Grin

Er zijn natuurlijk een paar zekerheidjes die goedkoop zijn, maar ik zie toch de grotere jongens deze week ver komen. Ik twijfel alleen heel veel over Santoro-Nieminen. Santoro goedkoop, in eigen land, goed resultaat vorige week. En de winnaar van dit potje kan wel eens ver komen. Allebei kiezen vind ik niks, daar doe ik nooit aan. En natuurlijk reken ik ook wel op een paar jongens die zich nog kunnen kwalificeren voor de Masters Cup.

Jij nog tips?
Reply
#15
Johansson is in topvorm.
Gonzo wel goed, maar nooit als het er ECHT toe doet.
Ginepri wisselvallig maar goed in de draw.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#16
Ljubicic net zo in topvorm en zal Johansson mijns inziens op waarde kloppen. Verder moet ik me herstellen, ik ga voor een finale Ljubicic-Davydenko. Ze hebben zich beiden enigszins gespaard vorige week en beiden zullen alles op deze week zetten om hun snoepreisje naar Shanghai te verdienen.
Rusedski gaat er dan uit, ook al is ie een oudwinnaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
jantjuhhh86 Wrote:Hehe, tips...het indoorseizoen gaat tot nu toe heel goed ja :Big Grin


Jij nog tips?

Tja, ik heb toch weer (4e week op rij) veel vertrouwen in Nalbandian.
Verder zou Rusedski weleens voor een verrassing kunnen zorgen.
(hij heeft het toernooi immers al een keer gewonnen)
En Ginepri heeft een goede loting, maar ik heb altijd mijn twijfels over hem.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Wie in het 1e kwart?
Dure Roddick voor de 100 puntjes? Grosjean, Monfils in eigen huis of toch maar Hrbaty voor 15 puntjes met kans op meer tegen Roddick?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Ik zie Tojo niet winnen van Ljubi, die heeft zich deze week kunnen sparen om te knallen in Parijs.
Gonzalez stond goed te spelen in Basel, maar ik zie hem niet ver komen in Parijs.
En Ginepri, tja, ik heb het indoor nooit zo met hem. 2 x gekozen, 2 x teleurstellend, en die ene keer dat ik hem niet koos, kwam hij ver. Ondanks z'n goede loting neem ik hem niet.
Reply
#20
jantjuhhh86 Wrote:En Ginepri, tja, ik heb het indoor nooit zo met hem. 2 x gekozen, 2 x teleurstellend, en die ene keer dat ik hem niet koos, kwam hij ver. Ondanks z'n goede loting neem ik hem niet.
Dus Ginepri gaat vlammen deze week.
Reply
#21
Ik zie Rusedski ook ver komen, Davy heb ik helemaal afgeschreven. En een ander gokje waar ik over zit te denken, is Robredo... :roll:
Reply
#22
Ja, Ginepri gaat het dan goed doen deze week. Van mij mogen jullie hem allemaal kiezen, maar dan wil ik geen gezeur als hij meteen verliest :wink:
Reply
#23
jantjuhhh86 Wrote:Ja, Ginepri gaat het dan goed doen deze week. Van mij mogen jullie hem allemaal kiezen, maar dan wil ik geen gezeur als hij meteen verliest :wink:

En Stepanek???

Vorig jaar verliezend finalist en de laatste weken ook in goede vorm en geen verkeerde loting
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Stepanek zie ik ( in mijn voorspelling dan :razz: ) de kwart winnen van Rusedski...dus die 2 heb ik in mijn team kan ik je al verklappen
Reply
#25
buurs Wrote:
jantjuhhh86 Wrote:Ja, Ginepri gaat het dan goed doen deze week. Van mij mogen jullie hem allemaal kiezen, maar dan wil ik geen gezeur als hij meteen verliest :wink:

En Stepanek???

Vorig jaar verliezend finalist en de laatste weken ook in goede vorm en geen verkeerde loting
Stepanek is een zekerheidje, net als Ljubicic en een aantal qualifiers. Voor de rest lijkt het een beetje een loterij.
Reply
#26
centre court Wrote:Wie in het 1e kwart?
Dure Roddick voor de 100 puntjes? Grosjean, Monfils in eigen huis of toch maar Hrbaty voor 15 puntjes met kans op meer tegen Roddick?
Monfils en Grosjean.
Reply
#27
Nalban, Djokovic, Vliegen, Ljubicic, Stepanek en Lapentti zijn zekerheidjes voor mij. Als gokjes heb ik dan Rusedski en een paar anderen die je over een uurtje wel ziet :Big Grin

Bij Santoro-Nieminen heb ik nog steeds het grootste vraagteken staan...
Reply
#28
En Stepanek? Ik vrees dat Lopez revanche gaat nemen op zijn onnodige verlies in Wenen. En mocht ie dat winnen, dan heeft Davydenko een betere H2H en een betere motivatie.
Reply
#29
De winnaar van Santoro-Nieminen zie ik wel in de kwart en mss wel halve finale staan. TMC kanshebbers Davy(met rusedski als 1e tegenstander), Puerta en Gaudio zijn geen opties? ze zijn weliswaar vrij duur en indoor niet top, maar ze hebben wel een toploting(puerta en gaudio) en ze spelen nog ergens voor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Mmm, ik denk het niet. Lopez kan je als gokje nemen, je weet het natuurlijk maar nooit. Maar persoonlijk ga ik voor Stepanek. Lopez staat nu in de 3de set een break voor, maar heeft het elke game moeilijk in die 3de set op z'n serve. Ik ga toch voor indoor-radek, net als indoor-ivan en goedkope Tursunov, die was ik net vergeten bij m'n zekerheidjes.
Reply


Forum Jump: