The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
#61
In Kooyong kwam hij net overvliegen vanuit het Midden-Oosten. Enige dat lastig zal worden is Gasquet, maar anders zie ik hem wel de halve finale halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Moet nog zien of hij uberhaupt wel van Tsonga wint....
Reply
#63
Net een kleine reportage over Krajicek gezien, ze kan dus alleen maar slice-backhands slaan vanwege die peesontsteking. Dat moet toch simpel uit te buiten zijn voor haar tegenstandster zou je zeggen.
Reply
#64
Kraai Wrote:Moet nog zien of hij uberhaupt wel van Tsonga wint....

murray heeft idd een klote 1e ronde. als ie dat wint komt ie in de (halve) finale.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
Ach, hij moet dat toch wel kunnen winnen. Tsonga is nou ook weer niet zo goed en volgens mij een lekkere tegenstander voor Andy.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Hmm, nog niet al te beste uitslagen: kleintjes die ik had in mijn team zonder Federer winnen (Schuettler, Vliegen en Fish) en Murray 2-0 in sets achter...

Nu maar hopen dat andere kleine knakkers wel eraf gaan met 1 punt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
En dan opeens 6-0 Murray...
Het gekke is dat hij volgens de stats ook prima aan het spelen was in de eerste twee sets, maar Tsonga gewoon beter en effectiever. Maar het kan dus nog...

Nu trouwens live op Eurosport, Tsonga net blessurebehandeling gehad. Kreeg wel meteen 0-30, maar Murray werkte knap weg.
Murray speelt passief, te passief naar mijn mening. Hij is wel erg fanatiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Em dan een geluksnetbal voor Tsonga op bp voor 2-0 :letitallout:

Edit: hij werkt in de volgende game zelf een 15-40 weg =D>
Dat was ook wel erg tegen de verhouding in geweest...

Murray nog steeds veel te passief. Hij legt veel te weinig druk zodat hij Tsonga iedere keer naar het net laat komen, waar ie toch erg goed is, opvallend goed zelfs; hij mist vrijwel geen volley.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
En ja hoor, 1 slappe game en een goede van Tsonga en weg partij #-o

Edit: Maar nee, Tsonga krijgt een dikke arm en mist opeens van alles! 5-5!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Come on Andy!
Reply
#71
Murray loopt uit naar 2-0 in de tiebreak maar laat Tsonga weer terugkomen....
Reply
#72
Wat een kansen in deze TB! 2-0 voor, grote kans op 3-3 voor de minibreak... #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
df! Tsonga serveert weer voor de wedstrijd!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Tsonga mist een volley, maar toch mp na een goede service :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
En ja hoor, Murray exit. Tsonga goed gespeeld, maar Murray compleet aan zichzelf te danken, ongelofelijk. Veel te passief gespeeld en zijn kansen niet gepakt. Vooral een hele slappe laatste TB doet hem de das om. Als hij die wint, pakt hij gewoon de vijfde met 6-2 tegen een vermoeide en geblesseerde Tsonga...

GElukkig heeft iedereen hem, maar het blijft zuur...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Murray #-o Wat een rare nederlaag weer opeens...
Roddick en Mathieu prima.
Robredo alweer door het oog van de naald tegen Zverev en Nieminen ook niet overtuigend. Dan zal Fish misschien toch 30 punten gaan pakken :x
Reply
#77
Youznhy laat er voorlopig ook geen gras over groeien, eerste set 6-0 =D>
Reply
#78
omyaca Wrote:Robredo alweer door het oog van de naald tegen Zverev en Nieminen ook niet overtuigend. Dan zal Fish misschien toch 30 punten gaan pakken :x
Tja, dat was ook mijn idee. Maar Robredo staat er toch vaak op de GSs, dus je weet het niet met Fish.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
omyaca Wrote:Youznhy laat er voorlopig ook geen gras over groeien, eerste set 6-0 =D>
Youzhny had ik ook zeker gehad in een team zonder Federer. Maar dat dacht ik ook op de US open vorig jaar, zeker na zijn makkelijke overwinning toen in de 1e ronde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Het deel van Murray ligt na de uitschakeling van Chela wel erg open. Daar zal Tsonga wel 30 punten gaan pakken. Maar nu kan Gasquet zo doorlopen naar de kwartfinale.
Reply
#81
En Davy naar de halve, die staat weer prima te spelen namelijk. Stevent af op een nette overwinning tegen Llodra. Hij staat er toch telkens weer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Ik vond Youzhny erg indrukwekkend in Chennai, ik zie Davy daar niet zomaar van winnen...
Reply
#83
Ik vond Murray ook heel indrukwekkend in Doha...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Daar heb je een punt :Big Grin
Zit nu naar davy te kijken, maar llodra maakt het hem ook niet echt bijstermoeilijk.
Reply
#85
Kraai Wrote:Moet nog zien of hij uberhaupt wel van Tsonga wint....

Ik wist het, had al zo'n voorgevoel ... #-o ](*,)
Ik had ze eerst zowel murray als Tsonga in mijn team, maara toch Tsonga eruitgehaald..blijkt maar weer dat je beter altijd je eerste ingeving kunt volgen Sad
Reply
#86
Gasquet verliest de 3e set van Lindahl, zijn ook niet echt beste voortekenen voor Richard
Reply
#87
Inderdaad. Youzhny wint wel in straight, volgende is ook nog een eitje. Dan komt Karlo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Gasquet lijkt toch te gaan winnen. Odesnik, redelijk vaak gekozen zie ik, gaat het niet redden tegen Lopez.
Reply
#89
Dat vond ik ook niet zo gek, toch niet een qualifier die ik zag winnen. Zou dan eerder Sirianni nemen...

Had trouwens wel iets meer verwacht van Benneteau...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Gelukkig wint Wawje ook makkelijk, terwijl Benneteau met zijn vorm geen misselijke tegenstander is.
Reply


Forum Jump: