The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2008
#1
En om voor de tm ook maar direct een topic te openen.

Ben benieuwd wie er volgend jaar nog meedoen.

En ik ben ook zeer benieuwd wat de veranderingen binnen tm zullen zijn.

Ik wacht nog even af, maar ik ben denk ik wel weer van de partij, als ze niet gaan sleutelen aan de deadline.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Alleen als ze net zo gaan kloten als met CM ben ik er niet bij, anders natuurlijk zeker. En zelfs als ze dat gaan doen en Eli besluit geen MV te doen, ben ik er ook zeker bij. Het blijft het mooiste spel!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Ad Wim Wrote:Alleen als ze net zo gaan kloten als met CM ben ik er niet bij, anders natuurlijk zeker. En zelfs als ze dat gaan doen en Eli besluit geen MV te doen, ben ik er ook zeker bij. Het blijft het mooiste spel!

dat laatste ben ik het zeker mee eens.

we zijn verslaafd ad, anders waren we er al lang mee gestopt :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
be er oook bij...geen credits toch he :|
Reply
#5
misschien ook mee doen Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#6
Wanneer begint de inschrijving voor 2008? Ik kan niet wachten.... Ik heb er zoveel zin in
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
Zo, de medewerkers van Sportdreams hebben het forum ook gevonden...
Reply
#8
Gata het spel nog wel door in 2008? Over 13 dagen begint de Australia Open..
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Dat zou wel heel veel tijdwinst betekenen tov de afgelopen 6 jaar...
Reply
#10
Op de site van Sportdreams staat het spel ook al niet meer. Ik ga er vanuit dat er geen TM meer georganiseerd wordt. GVD ! Ook reageren ze niet op e-mails.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
Vorig jaar begonnen ze pas vanaf de 2e week van de AO.
En toen was de inschrijving ook heel laat.

Zou me niks verbazen als je je vanaf volgende week kan inschrijven.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Ik heb een mail van SD gehad:

Helaas is het nog niet zeker of tennismanager ook in 2008 weer zal worden
uitgebracht. De startdatum kunnen wij u dan ook niet geven. Wij proberen
hier zo snel mogelijk uitsluitsel over te geven.

Met vriendelijke groet,

Team Sportdreams

Voor mij is dit weer een aanwijzing dat het gewoon afgelopen is..... Dat is mijn voorgevoel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Inmiddels is de site van tennismanager omgebouwd naar de homepage van sportdreams. KUT!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Dat wordt dus niks meer... :cry:
Reply
#15
Ik vermoedde al wel dat ze het of zouden verkloten of ermee zouden kappen, maar nu het (bijna) zover is... Icon_cry

Geen MV en geen TM, dat is in een keer wel heel radicaal... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Vorig jaar was er een onderlinge competitie (tennisteams voor de excell sheet) onder de vaste forumgangers hier....dit jaar hopelijk ook??
Reply
#17
Dat is dan idd een alternatief wat we kunnen maken. Ik zou 't wel heel zuur vinden als zowel mv als tm er nu mee stopt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
centre court Wrote:Dat is dan idd een alternatief wat we kunnen maken. Ik zou 't wel heel zuur vinden als zowel mv als tm er nu mee stopt.

Ja ik ook... daarom hoop ik dat we dan onderling wat kunnen opzetten. Het liefst nog natuurlijk voordat de AO begint maandag.
Reply
#19
vrijdag nog geen tm...dan zet kooltje wel wat op.
mindlight al een tijd gemist op forum btw
Reply
#20
We kunnen natuurlijk gezamenlijk wel wat verzinnen in de geest van TM. Met een vast budget en de up-to-date spelersprijzen.
Wel een gedoe en het zal niet zo als TM zijn, maar dan hebben we iig wat, naast de poll.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Zie nieuw topic.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#22
Mindlight is maandag aan nieuwe job begonnen en mag helaas nog niet te veel prive internetten.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#23
Het is nog steeds niet helemaal zeker volgens mij, maar het lulligste is het nog wel voor Buurs: hij zal dan voor altijd de Joop Zoetemelk van TM blijven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Komt er dan toch een Tennismanager 2008.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sportdreams.com/page.php?lang=nl&template=prereg&gameid=225">http://www.sportdreams.com/page.php?lan ... gameid=225</a><!-- m -->
Reply
#25
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LACHWEKKEND
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#26
ik verwacht er nog niks van
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Whaha, zal wel een stunt zijn, maar lijkt mij ook stug..
Reply
#28
Dat staat er al 2 maanden geloof ik.....
Reply
#29
Gaan ze zeker met RG beginnen om vervolgens alles pas vanaf de kwartfinale mee te laten tellen Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Ad Wim Wrote:Gaan ze zeker met RG beginnen om vervolgens alles pas vanaf de kwartfinale mee te laten tellen Undecided
en jij doet nog mee ook Smile
Reply


Forum Jump: