The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NT's - Footstar
Hierbij de IO's van de Nationale team onder 18. FL staat er niet bij, in plaats daarvan kun je de IO's van de FR gebruiken.

160____________________________________________________________________________
|________________________________ _|_Bram(DMC)_|_Karel(DML)_ |_Willem(DMR)_|
|_Schiet van Afstand______________ _|_Nee________|_Nee________|_Nee________ _|
|_Ren naar het midden (met bal)___|_nee________|_Nee________|_nee________ _|
|_Houd de bal vast_________________|_Nee________|_Nooit_______|_Nooit________|
|_Passing Type____________________|_Gemengd_ _|_Gemengd_ _|_Gemengd____|
|_Dribbelen________________________|_Nee________|_nee________|_nee________ _|
|_Vermijd vermoeidheid____________|_Nee________|_Nee________|_Nee________ _|
|_Verd. Corner_____________________|_Origineel___|_Origineel___|_Origineel___ _|
|_Aanv. Corner___________________ _|_Origineel___|_Zone_______|_Origineel___ _|
|_Vrije trap________________________|_Pass_______|_Pass_______|_Pass_______ _|
|_Penalty__________________________|_Zijkanten___|_Zijkanten___|_Zijkanten____|
|_Onder druk zetten______________ _|_Sterk_____ _|_sterk_______|_sterk________|
|_Voorkeurszijde passing___________|_Gemengd_ _|_Gemengd_ _|_Gemengd____|
|_Voorzetten vanaf_________________|_3/4________|_3/4________|_3/4__________|
|_Mannier van voorzetten___________|_Hoger______|_Hoger______|_Hoger______ _|
|_Beweging________________________|_Normaal____|_Normaal____|_Normaal_____|
|_Speel de bal de ruimte in_________|_Zelden_____|_Zelden_____|_Zelden_____ _|
|_Probeer los te komen___________ _|_Nee________|_nee________|_nee________ _|
|_Ren naar het midden (bij voorzet)_|_Nee________|_Nee________|_nee________ _|
|_Effectballen______________________|_Nee________|_Nee________|_Nee________ _|
|_Hardheid Tackles_______________ _|_hard_______|_hard_______|_hard_________|
|_Speel naar voren_________________|_Regelmatig_|_Regelmatig_|_Regelmatig_ _|
|_Weg met de bal________________ _|_Normaal____|_normaal____|_normaal_____|

160____________________________________________________________________________
|________________________________ _|_Bram(DMC)_|_Karel(DML)_ |_Willem(DMR)_|
|_Schiet van Afstand______________ _|_Nee________|_Nee________|_Nee________ _|
|_Ren naar het midden (met bal)___|_nee________|_Nee________|_nee________ _|
|_Houd de bal vast_________________|_Nee________|_Nooit_______|_Nooit________|
|_Passing Type____________________|_Gemengd_ _|_Gemengd_ _|_Gemengd____|
|_Dribbelen________________________|_Nee________|_nee________|_nee________ _|
|_Vermijd vermoeidheid____________|_Nee________|_Nee________|_Nee________ _|
|_Verd. Corner_____________________|_Origineel___|_Origineel___|_Origineel___ _|
|_Aanv. Corner___________________ _|_Origineel___|_Zone_______|_Origineel___ _|
|_Vrije trap________________________|_Pass_______|_Pass_______|_Pass_______ _|
|_Penalty__________________________|_Zijkanten___|_Zijkanten___|_Zijkanten____|
|_Onder druk zetten______________ _|_Sterk_____ _|_sterk_______|_sterk________|
|_Voorkeurszijde passing___________|_Gemengd_ _|_Gemengd_ _|_Gemengd____|
|_Voorzetten vanaf_________________|_3/4________|_3/4________|_3/4__________|
|_Mannier van voorzetten___________|_Hoger______|_Hoger______|_Hoger______ _|
|_Beweging________________________|_Normaal____|_Normaal____|_Normaal_____|
|_Speel de bal de ruimte in_________|_Zelden_____|_Zelden_____|_Zelden_____ _|
|_Probeer los te komen___________ _|_Nee________|_nee________|_nee________ _|
|_Ren naar het midden (bij voorzet)_|_Nee________|_Nee________|_nee________ _|
|_Effectballen______________________|_Nee________|_Nee________|_Nee________ _|
|_Hardheid Tackles_______________ _|_hard_______|_hard_______|_hard_________|
|_Speel naar voren_________________|_Regelmatig_|_Regelmatig_|_Regelmatig_ _|
|_Weg met de bal________________ _|_Normaal____|_normaal____|_normaal_____|

160_________________________________________________________________________________________
|________________________________ _|_EVOH (FC)__|_Maurice (FR)_|_Theo(AMC)160 |_Edwin(AMC)_|
|_Schiet van Afstand______________ _|_Nee________|_Nee_________|_Nee________|___________ _|
|_Ren naar het midden (met bal)___|_Ja________ _|_Ja_________ _|_ja__________|_ja__________|
|_Houd de bal vast_________________|_Nooit_______|_Nooit________|_Nooit_______|_Nooit_______|
|_Passing Type____________________|_Kort________|_Kort_________|_Kort________|_Kort________|
|_Dribbelen________________________|_Ja________ _|_Normaal_____|_Normaal____|_Normaal____|
|_Vermijd vermoeidheid____________|_Nee________|_Nee_________|_Nee________|_Nee________|
|_Verd. Corner_____________________|_origineel__ _|_origineel___ _|_origineel__ _|_origineel__ _|
|_Aanv. Corner___________________ _|_1e_________|_2e__________|_Zone_______|_zone_______|
|_Vrije trap________________________|_Pass_______|_Pass________|_Pass_______|_schiet______|
|_Penalty__________________________|_Zijkanten___|_Zijkanten____|_Zijkanten___|_zijkanten___|
|_Onder druk zetten______________ _|_Zwak_______|_Zwak________|_normaal____|_normaal____|
|_Voorkeurszijde passing___________|_Midden_____|_Midden______|_normaal____|_normaal____|
|_Voorzetten vanaf_________________|_gemengd_ _|_gemengd__ _|_gemengd_ _|_gemengd_ _|
|_Manier van voorzetten____________|_Hoger______|_Hoger_______|_Hoger______|_hoger______|
|_Beweging________________________|_Normaal____|_Normaal_____|_Vooruit_____|_normaal____|
|_Speel de bal de ruimte in_________|_Normaal____|_Normaal_____|_Normaal____|_Normaal____|
|_Probeer los te komen___________ _|_Ja________ _|_Ja_________ _|_Ja________ _|_ja__________|
|_Ren naar het midden (bij voorzet)_|_Ja________ _|_Ja_________ _|_Ja________ _|_ja__________|
|_Effectballen______________________|_Nee________|_Nee_________|_Nee________|_nee________|
|_Hardheid Tackles_______________ _|_Normaal____|_Normaal_____|_Normaal____|_normaal____|
|_Speel naar voren_________________|_Regelmatig_|_Regelmatig__|_Regelmatig_|_regelmatig_ |
|_Weg met de bal________________ _|_Zelden_____|_Zelden______|_Zelden_____|_zelden_____|

Heb intussen mijn IO's al aangepast om de gele kaart van de leiding te ontlopen.
Reply
Weet iemand hoe de ervaringsgradaties eruit zien?
Heb nu 5 wedstrijden in NT gespeeld en mijn ervaring lijkt echt snel omhoog te gaan, maar kan nergens zien hoe de gradaties zijn.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Weet iemand hoe de ervaringsgradaties eruit zien?
Heb nu 5 wedstrijden in NT gespeeld en mijn ervaring lijkt echt snel omhoog te gaan, maar kan nergens zien hoe de gradaties zijn.

Die van mij gaat ook vlotjes.
Reply
Quote:Hi Anthony,

Hier even een vraagje vanuit het U18. In principe zien wij jou als de FR voor het Wk, echter heb jij 0 dribbelen en 0 voorzetten. De vraag is dus is het mogelijk en ben jij bereidt om de komende weken deze twee skills te gaan trainen?

Dit geldt voor de FL positie voor je teamgenoot Pascal Tergau. Misschien is het dus mogelijk dat jullie coach 1 of 2 dagen deze skills in de TT wil zetten?

Je zou ons en heel FSNL hier enorm mee helpen!

Gr,

Thomas Lamey
Bondscoach U18 Nederland

Ik kan me voorstellen dat je niet wil afwijken van de tt, maar laat het ff weten, dan kan ik zun mail beantwoorden.
"Footballidentity.com" - Creer je eigen voetbal identiteit als voetballer, manager of journalist in een wereld volledig opgebouwd door andere gebruikers.
Reply
Nee, ik ga niet afwijken.
Geduld hebben voor de U21, dan kan echt niemand tippen aan jullie( ons).

Btw. Haute speelt altijd zonder vermoeidheid en dendert iedereen voorbij in de 2d.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Quote:Onderwerp: RE:
Auteur Bericht Datum
Thomas Lamey Hi Sjonnie,

Helaas zit je niet bij de selectie voor het duel van a.s. maandag tegen Venezuela. Vanaf morgen/vandaag zal je daarom geen toegang meer hebben tot het U18 forum. In de loop van dinsdag zal je weer wel toegang hebben.

Succes en tot dan!

Gr,

Thomas Lamey
Bondscoach U18 Nederland

Dit bericht snap ik niet helemaal, ik heb nooit bij de selectie gezeten dus waarom dit bericht opeens? Of zat ik bij een voorlopige selectie oid?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Quote:Onderwerp: RE:
Auteur Bericht Datum
Thomas Lamey Hi Sjonnie,

Helaas zit je niet bij de selectie voor het duel van a.s. maandag tegen Venezuela. Vanaf morgen/vandaag zal je daarom geen toegang meer hebben tot het U18 forum. In de loop van dinsdag zal je weer wel toegang hebben.

Succes en tot dan!

Gr,

Thomas Lamey
Bondscoach U18 Nederland

Dit bericht snap ik niet helemaal, ik heb nooit bij de selectie gezeten dus waarom dit bericht opeens? Of zat ik bij een voorlopige selectie oid?

Geen idee. Ik heb sowieso geen contact met de BC-er(s)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Dat bericht heb ik ook gekregen. We zaten idd bij de voorselectie, maar we zijn 'afgevallen' omdat we onze trainingsschema niet wilden aanpassen.
Reply
Na een reeks onbelangrijke oefenwedstrijden, volgende week maandag met Canada tegen Paraguay. De eerste kwalificatiewedstrijd.
Weet iemand hoe het met ervaringspunten zit? Ik neem aan dat een kwalificatiewedstrijd meer punten oplevert dan een oefenpot? Of is dit niet zo?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Na een reeks onbelangrijke oefenwedstrijden, volgende week maandag met Canada tegen Paraguay. De eerste kwalificatiewedstrijd.
Weet iemand hoe het met ervaringspunten zit? Ik neem aan dat een kwalificatiewedstrijd meer punten oplevert dan een oefenpot? Of is dit niet zo?

Volgens mij even veel. Heb dat een keer gelezen, maar waar ik zou het niet meer weten.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
eerste wedstrijd van de kwalificatie reeks met Canada met 6-0 gewonnen van Paraguay.
Lips scoort een nette 8
The great old Ludwig von...
Reply
Gisteren de toch wel belangrijke uitwedstrijd tegen Colombia gewonnen.
Komen 0-3 voor, dan binnen 2 minuten ineens 2-3, maar uiteindelijk 2-4.
Lips speelde de volle 90 minuten en kreeg een bescheiden 6-je.
Eerste 2 wedstrijden voor wk-kwalifictie nu gewonnen, volgende week Uruguay thuis en daarna Brazilie uit.
Die wedstrijd wordt bijna onmogelijk, maar als 2e eindigen moet kunnen, zou een mooie stunt zijn.
The great old Ludwig von...
Reply
afgelopen maandag het eerste puntverlies geleden n de kwalificatie. Thuis werd er met 0-0 gelijk gespeeld tegen Uruguay. Erg zuur, daar Uruguay toch als 1 van de mindere kandidaten gezien werd. Als we dit gewonnen hadden, dan hadden we er zeer goed voorgestaan. Nu wordt t met Brazilie en Chili nog een echte strijd.
Maar Lips wil WK spelen, dus dat gaat ook gebeuren!
The great old Ludwig von...
Reply
Vanavond de zeer belangrijke uitwedstrijd tegen Chili met 2-3 gewonnen, mede dankzij 2 assists van Henk "da tank" Lips. Kwalificatie lijkt nu de goede kant op te gaan
The great old Ludwig von...
Reply
Ik heb afgelopen maandagnacht mijn debuut gemaakt voor de nationale ploeg van Honk Kong (friendly thuis tegen IJsland). 1 helft gespeeld en keurig de nul gehouden. Volgens de BC ben ik de 3e keeper van HK aangezien hij de voorkeur geeft aan andere skills. Zijn nr. 1 keeper die mij in de rust heeft vervangen heeft vervolgens 1x mogen vissen. Tot nu toe dus 1-0 voor mij Undecided Laten we hopen dat ik de BC kan overtuigen van mijn kunnen maar ik ben bang dat dit niet het geval is Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Vandaag in mailtje ontvangen dat ik in de voorselectie van U21 zit. Zijn er meerder CTers die een bericht hebben ontvangen?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Vandaag in mailtje ontvangen dat ik in de voorselectie van U21 zit. Zijn er meerder CTers die een bericht hebben ontvangen?

Beste Sjonnie,

Zoals je wellicht hebt gelezen of gehoord, heeft U21 een nieuwe Technische Staff gekregen.
We zijn daarom nu ook volop aan het kijken en scouten van spelers die wellicht de komende periode in aanmerking gaan komen voor het nationaal team. We hebben je dan ook bij deze toegevoegd aan de voorselectie, en je zal nu ook toegang gaan krijgen tot het U21 forum. We willen zoveel mogelijk spelers die uit seizoen 5/6 komen, alvast kennis laten maken met U21 en wellicht komen er ook al speelminuten aan.

We zullen elke week de gehele selectie bekijken, hoe men zich ontwikkeld, hoe het vertrouwen is etc. en dan een keuze maken uit de gehele voorselectie die we aan het maken zijn.

Mocht je nog vragen hebben omtrent je trainingen of dergelijke staat onze inbox altijd open.

We hopen op een mooie samenwerking de komende periode, en dat we deze dan ook met de steun van jullie gaan aflsuiten met een WK en eventueel een mooie periode daarna nog.

Met vriendelijke groet,

Sam Bosschieter ( BC ) Bennie Venema en Daan Brama ( Assitenten )


Hakkuh
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ronald van Leeuwarde heeft het ook tot de voorselectie geschopt :8:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Simon en Andy ook.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ruud wentelt zich nog steeds in onwetenheid.
Reply
Van Groningen is (voorlopig) ook niet geselecteerd. :cry:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Van Groningen is (voorlopig) ook niet geselecteerd. :cry:

Je hebt geen voorzetten of scoren. En een beetje weinig dribbel. Wat toch wel belangrijke skills voor een vleugelaanvaller zijn. Misschien ff met Adder praten of deze in het trainingsschema mogen komen. Je hebt voor je leeftijd iets te veel spelinzicht, positiespel en koppen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Van Groningen is (voorlopig) ook niet geselecteerd. :cry:

Je hebt geen voorzetten of scoren. En een beetje weinig dribbel. Wat toch wel belangrijke skills voor een vleugelaanvaller zijn. Misschien ff met Adder praten of deze in het trainingsschema mogen komen. Je hebt voor je leeftijd iets te veel spelinzicht, positiespel en koppen.

Hmmm... wanneer gingen wij ook alweer op toernee naar die andere club om te trainen?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Adriaanse ook...Is dat gunstig? gaat het niet ten koste van de training?
Reply
25 Mei gaan de vleugels 12 weken op stap.
Maar ik had bij FS al gezegd dat je vanaf nu niet meer zo direct aan het schema hoeft te houden, want ik kan niet iedereen plezieren.
Daarom hadden de aanvallers ook meer loon, zodat ze met de pt aan de gang kunnen.
Dat moment is nu gekomen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
kooltje Wrote:Adriaanse ook...Is dat gunstig? gaat het niet ten koste van de training?

Ja, gaat ten koste, maar de ervaring gaat daarentegen weer veel vergoeden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:25 Mei gaan de vleugels 12 weken op stap.
Maar ik had bij FS al gezegd dat je vanaf nu niet meer zo direct aan het schema hoeft te houden, want ik kan niet iedereen plezieren.
Daarom hadden de aanvallers ook meer loon, zodat ze met de pt aan de gang kunnen.
Dat moment is nu gekomen.

Ok, dan doe ik er scoren in, zodat dat wat bijtrekt, want dribbelen staat al op 12 en koppen op 5.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Adder Wrote:25 Mei gaan de vleugels 12 weken op stap.
Maar ik had bij FS al gezegd dat je vanaf nu niet meer zo direct aan het schema hoeft te houden, want ik kan niet iedereen plezieren.
Daarom hadden de aanvallers ook meer loon, zodat ze met de pt aan de gang kunnen.
Dat moment is nu gekomen.

Ok, dan doe ik er scoren in, zodat dat wat bijtrekt, want dribbelen staat al op 12 en koppen op 5.

Hou er wel rekening mee dat je nu maar 1 % fitheid aftraint,ipv 2%
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Wat kan Ruudje het beste doen?
Reply
Adder Wrote:25 Mei gaan de vleugels 12 weken op stap.
Maar ik had bij FS al gezegd dat je vanaf nu niet meer zo direct aan het schema hoeft te houden, want ik kan niet iedereen plezieren.
Daarom hadden de aanvallers ook meer loon, zodat ze met de pt aan de gang kunnen.
Dat moment is nu gekomen.

Dit gaat dit niet meer door?
Misschien dan een idee om het trainingsschema wat beter te verdelen over de posities of op zoek gaan naar een andere team?
Ik zou het erg zonde vinden moest ik nu al mijn PT moeten raadplegen (wat ik overigens jammer genoeg al een tijdje heb moeten doen...)
"Footballidentity.com" - Creer je eigen voetbal identiteit als voetballer, manager of journalist in een wereld volledig opgebouwd door andere gebruikers.
Reply


Forum Jump: