The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heracles Almelo - FC Groningen
#1
1-1 Quansah en Nijland....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#2
1-2 Laak
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#3
Speelde Heracles uit?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Heracles zet Brood op straat
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 24 december om 11:00

Aan het verstandshuwelijk tussen Heracles Almelo en trainer Ruud Brood is maandagochtend een definitief eind gekomen. De oefenmeester kreeg van het bestuur te horen dat hij zijn taken neer moest leggen vanwege ‘de tegenvallende resultaten en de huidige stand op de ranglijst’.

Brood was vanaf 2006 werkzaam bij de Twentenaren, nadat hij de naar Feyenoord vertrokken Peter Bosz opvolgde. Het afgelopen seizoen eindigde hij knap veertiende, waardoor de Tukkers de play-offs wisten te ontlopen.

Momenteel staat Heracles er iets minder florissant voor. Met tien punten uit zestien duels laat de ploeg alleen Willem II onder zich. Voorlopig zullen de werkzaamheden van Brood worden overgenomen door voormalig assistent Hendrie Krüzen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
Dat werd eens tijd!
Normalitair wordt er te snel op een trainer afgegeven maar in dit geval ben ik het er volledig mee eens.
Die man heeft geen lef, maakt vreemde keuzes en laat elke week een ander team starten.
Krüzen is een clubicoon, die weet waar wij van houden. Op naar de eerste uitoverwinning sinds de geboorte van jezus christus.
Uiteraard maak ik mij zorgen om de capaciteiten van Hendry, zeker met het cruciale duel met Willem II as donderdag voor de boeg. Maar je moet toch een keer handelen, had dit niet verwacht van het bestuur maar ben ze zeer dankbaar. Ruud, je bent een beste gast maar niet geschikt als trainer voor onze trots.
Reply
#6
D'r omheen met de lippe Wrote:Krüzen is een clubicoon, die weet waar wij van houden.

D'r omheen met de lippe Wrote:Uiteraard maak ik mij zorgen om de capaciteiten van Hendry

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
Mukkus snapt het verband niet, ik zal het je even uitleggen.
Krüzen is bekend bij Heracles dus het is niet zo dat er een nieuw gezicht vlak voor het cruciale duel met Willem II nog moet worden 'ingewerkt'. Maar of Krüzen ook daadwerkelijk genoeg capaciteiten beschikt om de taken voorlopig waar te nemen is natuurlijk wel de vraag.
Reply
#8
D'r an met de lippe Wrote:Mukkus snapt het verband niet, ik zal het je even uitleggen.
Krüzen is bekend bij Heracles dus het is niet zo dat er een nieuw gezicht vlak voor het cruciale duel met Willem II nog moet worden 'ingewerkt'. Maar of Krüzen ook daadwerkelijk genoeg capaciteiten beschikt om de taken voorlopig waar te nemen is natuurlijk wel de vraag.

Ja, en? Ik hoop dat Willem II wint. Kan Heracles mooi terug naar die Oberliga Nord met dat homogras.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
Net het interview met Brood gezien, 1 ding is zeker, ze zijn goed uit elkaar gegaan.
Moet ook wel aangezien Heracles helemaal niet zo impulsief is als vele andere clubs.
Verder respect voor Ruud hoe hij nog over de club praatte, ik hoop voor hem dat hij snel een nieuwe werkgever vind.

Kijken hoe het nu verder gaat. Vanmorgen een enthousiaste reactie gegeven maar zo langzamerhand zie ik er de grote nadelen ook van in.
Hoe nu verder is de grote hamvraag.
Reply


Forum Jump: