The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SD-Cup seizoen 16
Gelukkig had ik e.e.a. aan voorspellingen onthouden, dus de CT-Cup finale is inmiddels geregeld.

Wat betreft de SD-Cup finale: net de opstelling gemaakt. Enkele spelers dachten gespaard te worden i.v.m. de onverwachte kwalificatiematch die zondag wacht, maar de SD-Cup trots beslist anders. Eerst de Cup en dan lijfsbehoud, dan is het toch nog een mooi seizoen. Icon_twisted
Adder, alvast veel plezier gewenst woensdag! Denk dat het een spannende pot zal gaan worden.
Reply
Voel me vereerd met de SD-cup finale in het Vinkennest, zal mijn stoep nog een keertje extra aanvegen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:Voel me vereerd met de SD-cup finale in het Vinkennest, zal mijn stoep nog een keertje extra aanvegen.

Ik heb tot nu toe al mijn wedstrijden in het vinkennest gespeeld.

1. omdat de winnaar van de vorige editie daar is gehuisvest.
2. tot nu toe gaat het goed daar voor mij.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Forever Wrote:Voel me vereerd met de SD-cup finale in het Vinkennest, zal mijn stoep nog een keertje extra aanvegen.

Ik heb tot nu toe al mijn wedstrijden in het vinkennest gespeeld.

1. omdat de winnaar van de vorige editie daar is gehuisvest.
2. tot nu toe gaat het goed daar voor mij.....

Mmmm moet toch eens vaker met mijn beheerder praten.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
gebeurd weinig in beide wedstrijden...beide ook nog 0-0 dus
Reply
Net thuis, zie dat ik niks gemist heb.
Reply
Sjakie Gezelle van het bezoekende team werd door het thuispubliek uitgejoeld nadat hij in de 64e minuut een solo door het midden bekroonde met een prachtig doelpunt: 0-1.

Die Sjakie, heeft zijn wondersloffen maar weer eens aangedaan. :Big Grin
Reply
Gust Agterberg!! maakt de 1-0...gaat het ongelofelijke dan toch waar worden???!!!
Reply
Kooltje, we zijn nog 10 minuutjes van de Super-Cup verwijderd. Maar je weet hoe het kan gaan in HT..... [-o<
Reply
nog 5 sjeffer...en twee terechte winnaars
Reply
Whoohoo, SD-Cup winnaar! :Big Grin Dat mijn teampje dat nog mee mag maken.
Gelijkopgaande strijd was het zo aan de stats te zien, waarin ik de gelukkigste was.

Kooltje feli met de CT-Cup! Volgende week maak je nog een prima kans, aangezien alle sterke spelers zondag spelen in de kwali (met MOTS). Gaat dus hopelijk een spannende Super-Cup worden.
Reply
Ja super!! had dit nooit verwacht als club in de achtste divisie!
jou wisselspelers zijn ook beter dan mijn basis...maar maakt me niks meer uit!! Jammer dat er geen prijsje aan vast zit Wink...
Gaat leuk worden!
Reply
Shit zeg, die cup had ik dus moeten binnenslepen...
Reply
Feli beiden!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
un-fucking-believable. Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil

Feli Sjeffer, maar wat moet ik toch in hemelsnaam doen om die kut cup toch een keer te winnen?!

Ben er goed schijtziek van, ondanks dat de stats gelijkwaardig zijn.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Heren, gefeliciteerd!

Helaas bedacht ik mij om 5 uur dat ik nog een selectie moest aanvinken #-o

Volgend seizoen beter!!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Adder Wrote:un-fucking-believable. Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil

Feli Sjeffer, maar wat moet ik toch in hemelsnaam doen om die kut cup toch een keer te winnen?!

Ben er goed schijtziek van, ondanks dat de stats gelijkwaardig zijn.

Volgend seizoen maak je wat mij betreft weer een goede kans! Niet alleen omdat ik de Cup dan minder prioriteit geef (ik heb hem tenminste al es gewonnen), bovendien ben ik dan op vakantie. :8:
Alleen voor jou dan wel te hopen dat niet weeeer iemand anders het op z'n heupen krijgt. Anders word je onze eigen SD-Jopie Zoetemelk. :wink:

Thnx voor de feli's!
Reply
Kooltje en Sjeffer gefeliciteerd.

En Adder ooit zal het er wel een keer van komen. Gewoon zorgen dat je volgend jaar weer een sterker team hebt.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
heren, van harte....
The great old Ludwig von...
Reply
Feli Sjeffer met de super-Cup...duidelijk beter zelfs met tweede team. Helaas mijn beste spits geblesseerd eraf...geeft andere weer een kans moet ik maar denken
Reply
De Super-Cup is onbedoeld de afscheidswedstrijd geworden voor mijn 42-jarige coach, aangezien hij een +2 aan zijn broek kreeg, wat op die leeftijd niet meer te herstellen is (hiervoor liep hij al twee seizoenen rond met een pleister).
Ik ga hem morgen inwisselen voor een nieuwe coach en had hem in het nieuwe seizoen nog een keer willen laten opdraven in een friendly, wat zijn 100e en tevens afscheidswedstrijd had moeten worden. Helaas mag dit niet zo zijn en blijft hij op 99 steken... Sad

Niettemin morgen de Eregalerij eindelijk maar eens openstellen!
Reply
Het maakt toch niets uit voor zijn coachkwaliteiten als je coach geblesseerd is?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, maar ik wilde hem toch al wisselen (na 7 seizoenen werd dat wel weer es tijd).
Reply


Forum Jump: