The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SD-Cup seizoen 16
#31
Marshall geeft zich zojuist via HT-Mail op en is deelnemer nummer 20.

Overige aanmeldingen komen nu even op de reservebank.
Reply
#32
1e reserve dan maar...

El Parasito - Riverside United
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#33
Gingen wij deze week al beginnen, of volgende week? Want zo enthousiast dat ik ben heb een friendly geregeld in Germany.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#34
Volgende week beginnen we met de SD-cup
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#35
sorry dat ik niet mee doe maar mijn b team heeft de hoogste stat waardeloos Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#36
Nr. 12 Wrote:Gingen wij deze week al beginnen, of volgende week? Want zo enthousiast dat ik ben heb een friendly geregeld in Germany.

Güllukig!
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#37
Bocaloca Wrote:sorry dat ik niet mee doe maar mijn b team heeft de hoogste stat waardeloos Smile

Dat maakt in principe toch niet uit? Of je die friendly nu speelt tegen een Fransman of tegen iemand van je eigen federatie, je speelt 'm toch wel. Kan me herinneren dat ik in het verleden wel bekritiseerd ben nadat ik me afmeldde...
Reply
#38
Bocaloca Wrote:sorry dat ik niet mee doe maar mijn b team heeft de hoogste stat waardeloos Smile

Ja en? Ik heb in mijn B team ook niet echt iets denderend lopen. Enige verkoopbare wat daar speelt zijn mijn trainees. Rest is ook gewoon dramatisch...

Dat is dus geen smoes wat mij betreft.... [-(
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#39
Jansoe Wrote:
Bocaloca Wrote:sorry dat ik niet mee doe maar mijn b team heeft de hoogste stat waardeloos Smile

Ja en? Ik heb in mijn B team ook niet echt iets denderend lopen. Enige verkoopbare wat daar speelt zijn mijn trainees. Rest is ook gewoon dramatisch...

Dat is dus geen smoes wat mij betreft.... [-(

jouw B-team is waarschijnlijk nog beter dan mijn A-team (temeer ik geen B-team heb) Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#40
Mijn B team bestaat voor een groot gedeelte uit mensen die zwak op de hoofdstat hebben :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#41
Jansoe Wrote:Mijn B team bestaat voor een groot gedeelte uit mensen die zwak op de hoofdstat hebben :wink:

mijn B team bestaat voor het grootste deel uit ex coaches.. :-k
Reply
#42
Laat maar, Bokkie wil niet meedoen dus dan hoeft dat ook niet. Vind het wel jammer voor Para, maar van 21 deelnemers valt helaas geen fatsoenlijke cup te maken met maar 5 speelrondes.

Dit seizoen drie "sterke" deelnemers die er vorige keer niet bij waren: Mukkus, Gittermaster en Birger. Om wat meer spanning te krijgen in beide cups doen zij mee aan de SD-Cup, evenals degenen die vorig jaar erbij waren in de SD-Cup (en niet degradeerden) en promovendi EB Sports en Ad Wim.

"Nieuwkomer" Marshall stroomt wel in in de CT-Cup, waar ook de deelnemers van vorig seizoen in zitten evenals degradant Bakke.

Ik hoor de magnetron piepen met de warme balletjes, dus tijd voor de loting!
Reply
#43
Kwam ook nog wat anders tussendoor, maar de loting is verricht!

SD-Cup

Poule A:
Sjeffer
Nr.12
Vietjes
Aragorn

Poule B:
Ad Wim
Birger
Forever
Mukkus

Poule C:
Gittermaster
EB Sports
Antidote
Adder

CT-Cup

Poule Y:
Box
Lib
Lamme Lennie
Marshall

Poule Z:
Kooltje
Bakke
Dre
Jansoe
Reply
#44
Meteen even die overdenking: net als vorig jaar bij Vietjes en Ara in de poule... aan de andere kant won ik ze toen wel allemaal. :razz:
Qua sterkte lijken de poules in de SD-Cup me wel gelijk verdeeld, geen echte poule des doods. In de CT-Cup lijkt poule Z wel een stukje sterker dan poule Y.

Zal de openingspost ook nog even bijwerken, dan weet iedereen ook meteen de speelvolgorde.
Reply
#45
bah.. tegen de titelverdediger Sad
wat zijn de reglementen eigelijk?
Reply
#46
Zit ik in de SD-Cup?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ik voel dat de eindoverwinning in het verschiet ligt...! Zou het dan, na 4 jaar en 2 maanden, me eindelijk lukken het kleine broertje van de SD Cup te winnen? Zou het, zou het?
Reply
#48
@Birger: regelementen zie de openingspost, heb ze gekopieerd uit eerdere edities.

@Ad Wim: vorig jaar finale CT-Cup gehaald, nu tijd om het een niveautje hoger te proberen!

@Bakke: het zou wat zijn! Wink
Reply
#49
Tja, ik vermoedde al zoiets. Maar ik dacht eigenlijk nu de CT-Cup op mijn naam te kunnen schrijven. HEt verschil tussen die twee is zo groot dat het verlies beperken wordt voor mij waarschijnlijk nu...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Ik zal dit seizoen niet meedoen.

Door allerlei privé besognes zie ik mezelf niet in staat goed op te letten tegen wie mijn team moet spelen, laat staan het op tijd accepteren van de friendlies.

Wellicht ben ik er volgend seizoen weer wel bij.
What, me worry?
Reply
#51
wat een loting zeg :eeeek:

drie teams uit de zesde divisie...waarvan 2 op de tweede plaats...alleen bakke heeft het zwaar.
De kooltjes zullen hard moeten werken voor een puntje
Reply
#52
Birger Wrote:bah.. tegen de titelverdediger Sad
wat zijn de reglementen eigelijk?

Dat is een voorrecht. Daarmee moet je blij zijn.
Heb dit seizoen ook nog een competitie die belangrijk is. Vorig jaar werd ik redelijk fluitend kampioen. Dus kon de prioriteiten wat verleggen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#53
kooltje Wrote:wat een loting zeg :eeeek:

drie teams uit de zesde divisie...waarvan 2 op de tweede plaats...alleen bakke heeft het zwaar.
De kooltjes zullen hard moeten werken voor een puntje
Wees blij dat je in de CT-Cup zit, dan maak je iig nog kans! En Jansoe en Dre heb ik vorig jaar ook verslagen Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
yes.... Eb... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#55
gittermaster Wrote:yes.... Eb... Smile
Het zal volgens mij ook mijn eerste ontmoeting met EB zijn.
Verder zal het nog een lastige strijd worden tussen jou, mij en adder.
De latere winnaar zal zeker uit deze poule komen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#56
Hahaha, ik voel m, ja, ik weet het!! Ik win de CT cup in mijn eerste seizoen! Wink :crazy:

[bokkie/EB-mode] Wel flauw hoor, dat ik nu ga verliezen, als ik betere spelers zou hebben zou ik winnen... Notworthy :crazy:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#57
kooltje Wrote:wat een loting zeg :eeeek:

drie teams uit de zesde divisie...waarvan 2 op de tweede plaats...alleen bakke heeft het zwaar.
De kooltjes zullen hard moeten werken voor een puntje

Ja, shit. Ik had niet goed genoeg gekeken... Dredevils en Jansoe wordt nog een zware dobber.
Reply
#58
kooltje Wrote:wat een loting zeg :eeeek:

drie teams uit de zesde divisie...waarvan 2 op de tweede plaats...alleen bakke heeft het zwaar.
De kooltjes zullen hard moeten werken voor een puntje

Troost je. Mijn A team is alles briljant + hoger. B team is alles uitstekend en lager :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#59
Geeb B-team hier. Heb alleen b-trainees en wat opvulling.
Insane life.
Reply
#60
Dre Wrote:Geeb B-team hier. Heb alleen b-trainees en wat opvulling.

Dat heb ik dus ook :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: