The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SD-Cup seizoen 16
#91
gitter tegen EB is ook geregeld...
He Eb, wat las ik nou bij een teamgenootje van jou....

Ontsnapt
Hierbij is SV Malt ontsnapt aan een degradatie naar de VII.
Niemand had verwacht dat Malt van Blue Boys zou winnen maar de wilskracht was dermate hoog dat ook deze ploeg aan de kant werd gezet.
"Blue Boys heeft van te voren gezegt dat ze zouden winnen maar hier hebben wij een stokje voor gestoken" aldus de coach.
Verder zijn we blij dat Alexandre Zumaeta weer van zijn blessure genezen is. Hij zal woensdag meedoen in het tweede om wedstrijdritme te krijgen.


Had je weer een te grote mond gehad...
en ja, ik weet dat t dateert van Oktober, maar toch. Koude oorlog is reeds begonnen
The great old Ludwig von...
Reply
#92
Marshall heeft mijn uitdaging nog niet geaccepteerd. Om deze reden ga ik nu een nieuwe friendly regelen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#93
Je hebt groot gelijk Lennie, thnx dat je zo lang wilde wachten. 3-0 overwinning voor jou dus in ronde 1.

Heb Marshall gisteren een HT-mail gestuurd, hopelijk kan hij wel wedstrijd 2 accepteren. Hij komt namelijk wel regelmatig online.
Reply
#94
Heren, ik heb thuis geen internet nog vanwege verhuizing en de afgelopen dagen cursus gehad dus ik kan nu gewoon weer accepteren...
Overigens werd de uitdaging ook pas laat gedaan LL! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#95
Uiteraard had je mij ook uit kunnen dagen....
Je hebt 4 dagen de tijd gehad, dus helaas. Als ik wist dat je vandaag online zou komen had ik zelfs nog wel tot vandaag willen wachten, maar ik zag geen teken van leven dus heb maar wat anders geregeld. Jammer, aangezien de 3-0 slecht is voor mijn doelsaldo :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#96
oops... rood in de 31e minuut... Gaat Eppie hiervan profiteren?
The great old Ludwig von...
Reply
#97
1-0 achter met 70% balbezit...das jammer
Reply
#98
Owww, wat een prutser.

0 - 1 Alfred Parikka (37)
0 - 2 Alfred Parikka (41)
Geschorst voor de volgende wedstrijd Alfred Parikka (43)

Eerst 2x scoren en daarna rood krijgen :eeeek:

Quote:"Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 43e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams.
:lol:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#99
Slechts 0-1, maar wel een van betere trainees blessee. Ach, zo train je weer een trainee meer :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lib Wrote:Owww, wat een prutser.

0 - 1 Alfred Parikka (37)
0 - 2 Alfred Parikka (41)
Geschorst voor de volgende wedstrijd Alfred Parikka (43)

Eerst 2x scoren en daarna rood krijgen :eeeek:

Quote:"Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 43e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams.
:lol:


:lol:

"Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 62e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Jarno Grooten bij zich en gaf de Klavertje-speler een rode kaart.

Hakkuh
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
kooltjes- himmelsbla 1-1
Reply
Ja, 10 minuten voor tijd scoort die vermaledijde knakker de 1-1. Dan maar volgende week vlammen.
Reply
0-1 gebleven, helaas, vind ik nog alleszins meevallen. Feli Birger!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:DOOR JOU UITGEDAAGD

Uitdagingen: 1
Jansoe United
Aanvangstijd: 23-01-2008 om 17:10
Speelterrein: Empire Stadium, Bekerregels. Intrekken!
Reply
lekker hoor. Is m'n winger net hersteld wordt hij door de Hoblyboys weer 3 weken de lappenmand ingetrapt. :x
Mede daardoor een 1-5 defeat. Sad
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Ik zal hem zodadelijk accepteren, Bakke
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Lib Wrote:"Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 62e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Jarno Grooten bij zich en gaf de Klavertje-speler een rode kaart.

Hakkuh

Jezus wat een hakkers... en rood was geen rood, die grensrechter is omgekocht ! Zag je ook aan de 2 buitenspelgoals !!......

Feli Lib Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Jansoe Wrote:Ik zal hem zodadelijk accepteren, Bakke

Gloeiende gloeiende. Staat er nog een uitdaging open en zonder ook maar een moment na te denken druk ik zo ineens op Accepteren. :oops: :oops:

Sorry Bakke Sad
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Wat een pijnlijke nederlaag zeg! Volgens mij heb ik nog nooit met zulke getallen veloren.
Van harte met je 9-0 overwinning Adder.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Verantwoord Frituren met 0-7 onderuit. Tijd om het frituurvet weer eens te verversen.

Feli, Forever!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Geachte heer Sjeffer,

Dhr. Jansoe heeft per abuis een verkeerde, zondige uitdaging geaccepteerd van een mede-Hattricker. Derhalve ga ik ervanuit dat Himmelsblå IF een reglementaire 3-0 zege zal worden toegewezen. Daarmee rest de flamboyante manager van HIF niets anders dan een vrienschappelijke ontmoeting te arrangeren tegen een ander team. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd verblijft de flamboyante manager van Himmelsblå IF met vriendelijke groet.
Reply
Bakke Wrote:flamboyante manager van Himmelsblå IF

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Verantwoord Frituren met 0-7 onderuit. Tijd om het frituurvet weer eens te verversen.

Feli, Forever!

Dank je. Er viel zo weinig eer voor jou te halen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:
Mukkus Wrote:Verantwoord Frituren met 0-7 onderuit. Tijd om het frituurvet weer eens te verversen.

Feli, Forever!

Dank je. Er viel zo weinig eer voor jou te halen.

Ja, ik moest de ervaring voor 4-5-1 even opkrikken voor later in de competitie. Zonder aanval en een dramatische verdediging maak je dan weinig kans.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
2-1 verloren van Eppie...
Feli Ep
The great old Ludwig von...
Reply
Ad Wim Wrote:0-1 gebleven, helaas, vind ik nog alleszins meevallen. Feli Birger!

bedankt Smile
was redelijk nipt ja..
sorry voor de blessure Confused (is gelukkig niet lang Big Grin)
Reply
Nette 5-1 zege op NR.12, volgende week Vietjes maar weer es afdrogen. :razz:

Was vanavond een beetje druk en om 6.25 gaat de wekker weer, dus verwerking volgt morgenavond.
Reply
gittermaster Wrote:2-1 verloren van Eppie...
Feli Ep
Dank je Gittermaster! Volgende week tegen Adder, de nummer 1 in onze poule. Dat wordt weer lastig.
Reply
Vietjes Wrote:lekker hoor. Is m'n winger net hersteld wordt hij door de Hoblyboys weer 3 weken de lappenmand ingetrapt. :x
Mede daardoor een 1-5 defeat. Sad


Sorry Vietjes, weet wat het is met die blessureproblemen dit seizoen, heb per ongeluk van een medeHT'er, ik dacht Boca een wing to middle gekocht word die vent er in zijn eerste match voor 6 weken afgetrapt.

Ben natuurlijk wel blij met de zege.
Reply
Box Brother Wrote:
Lib Wrote:"Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 62e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Jarno Grooten bij zich en gaf de Klavertje-speler een rode kaart.

Hakkuh

Jezus wat een hakkers... en rood was geen rood, die grensrechter is omgekocht ! Zag je ook aan de 2 buitenspelgoals !!......

Feli Lib Wink

De spelers namen: "we moeten vechten voor de overwinning" iets te letterlijk!

Thnx box
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply


Forum Jump: