The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SD-Cup seizoen 16
Aragorn Wrote:
Vietjes Wrote:lekker hoor. Is m'n winger net hersteld wordt hij door de Hoblyboys weer 3 weken de lappenmand ingetrapt. :x
Mede daardoor een 1-5 defeat. Sad


Sorry Vietjes, weet wat het is met die blessureproblemen dit seizoen, heb per ongeluk van een medeHT'er, ik dacht Boca een wing to middle gekocht word die vent er in zijn eerste match voor 6 weken afgetrapt.

Ben natuurlijk wel blij met de zege.

Nou, proficiat dan maar. The ButtKickers kunnen "Sorry zeggen" en de daarbij behorende steunbetuiging wel appriciëren.

Aan de andere kant; kan wel de degradatiedruppel zijn. Ga maar op zoek naar een fijne counterversterking in de defence. Misschien kan ik dan nog een sneaky 1-0 uit het vuur slepen. Zo niet dan ziet het er niet lekker uit voor het V avontuur van de KontenSchoppers Sad
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Quote:Uitdagingen: 1
Zo lam als een balletje
Aanvangstijd: 23-01-2008 om 17:10
Speelterrein: Olympia Stadion, Bekerregels. Intrekken!
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Uitdagingen: 1
Sjeffer Utd
Aanvangstijd: 23-01-2008 om 17:05
Speelterrein: De HoutZagerij, Normaal. Intrekken!
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Uitdagingen: 1
cdfMarshall
Aanvangstijd: 23-01-2008 om 17:10
Speelterrein: Het Klavertjesveld, Bekerregels. Intrekken!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Box Brother Wrote:
Quote:Uitdagingen: 1
Zo lam als een balletje
Aanvangstijd: 23-01-2008 om 17:10
Speelterrein: Olympia Stadion, Bekerregels. Intrekken!

Mooi stadion, lekkere hapjes, schaars geklede spelersvrouwen op de tribune... met andere woorden: de perfecte ambiance. HIF is vereerd!
Reply
Aantal uitdagingen: 1
FC MHOKDH
Aftrap: 23-01-2008 om 17:05
Speelterrein: "The Princess 182626 Friteuse", normaal. Intrekken!

Hup forum F5'er accepteren die pot. :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Vietjes Wrote:Uitdagingen: 1
Sjeffer Utd
Aanvangstijd: 23-01-2008 om 17:05
Speelterrein: De HoutZagerij, Normaal. Intrekken!

[-X Da's ook in Noord-Brabant, wel echt neutraal terrein heh? :wink:

Uitdagingen: 1
The ButtKickers
Aanvangstijd: 23-01-2008 om 17:05
Speelterrein: Fc Multiculto Arena, Normaal. Intrekken!
Reply
Ietwat laat, maar de standen zijn geupdate. Jansoe is door zijn snelle-acceptatie-blunder als eerste uitgeschakeld voor de cup.
Reply
Sjeffer Wrote:Ietwat laat, maar de standen zijn geupdate. Jansoe is door zijn snelle-acceptatie-blunder als eerste uitgeschakeld voor de cup.

Die twijfelachtige eer heb ik dan wel weer. :oops:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Forever Wrote:Aantal uitdagingen: 1
FC MHOKDH
Aftrap: 23-01-2008 om 17:05
Speelterrein: "The Princess 182626 Friteuse", normaal. Intrekken!

Hup forum F5'er accepteren die pot. :wink:

Ik kan me niet voorstellen dat hij niet online is geweest. Maar de uitdaging staat nog steeds. Anders graag een 10-0 overwinning ivm mijn doelsaldo. Wink
Hier stond iets veel te lang.
Reply
DOOR JOU UITGEDAAGD

Uitdagingen: 1
cdfMarshall
Aanvangstijd: 23-01-2008 om 17:10
Speelterrein: Het Klavertjesveld, Bekerregels. Intrekken!

:|
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Die Marshall is wel fanatiek... :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En verdorie wel dagelijks online, maar even een wedstrijd accepteren ho maar. Icon_evil

Lib, het staat je vrij een andere pot te regelen. Leuk is anders, maar het zal dan maar zo moeten. Ik ga Marshall ook geen berichten meer sturen, hem achter de broek aan zitten laat ik maar aan zijn moeder over.
Reply
Hij had mij nog wel een bericht gestuurd of ik tegen hem moest. Ik had teruggestuurd dat dat klopte en dat de uitdaging al stond. Dat was vrijdag :roll:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
DOOR JOU UITGEDAAGD

Uitdagingen: 1
NR12EU
Aanvangstijd: 23-01-2008 om 17:05
Speelterrein: Arena auf Limmen, Normaal. Intrekken!

Beetje laat maar ik hoop dat hij accepteert.
Reply
Nr.12 vandaag nog online geweest maar niet geaccepteerd. Hopelijk wordt deze morgen nog geregeld! Mocht Holbytlan - NR12EU niet doorgaan dan stel ik een reglementaire 0-0 voor wegens laksheid van beide partijen. :razz:
Reply
Tot wanneer moet ik wachten, enne hij is toch online geweest ???

Hoezo 0-0 of speler er andere belangen mee. [-X
Reply
Sjeffer Wrote:Nr.12 vandaag nog online geweest maar niet geaccepteerd. Hopelijk wordt deze morgen nog geregeld! Mocht Holbytlan - NR12EU niet doorgaan dan stel ik een reglementaire 0-0 voor wegens laksheid van beide partijen. :razz:

Stuur hem wel ff een sms
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Is gergeld inmiddels.

Sorry dat ik zo laat ben met regelen maar ben vorige week onderuit gegaan op het werk en zit inmiddels overspannen thuis, vandaar. Sad
Reply
en jawel.. Mukkus heeft zijn 1e punten beet Sad
Het was een spannende pot, die eigelijk geen winnaar verdiende Big Grin
Reply
Birger Wrote:en jawel.. Mukkus heeft zijn 1e punten beet Sad
Het was een spannende pot, die eigelijk geen winnaar verdiende Big Grin

23-01-2008 10:00 (Vriendschappelijk) Verantwoord Frituren - Track United 1 - 0

Gewoon een duidelijke winnaar. Je zag het vanaf minuut 1 al in de lucht hangen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jongens?! Ik heb toch al gezegd dat ik momenteel geen internet thuis heb en het razend druk heb?! Ik zorg dat ik in ieder geval voor alle wedstrijden online ben alleen kan niet meteen elke dag accepteren?! Niet iedereen heeft een luizebaan Ad Wim.... :roll:

Waar komt dat gebrek aan vertrouwen vandaan?! Icon_evil
Beide wedstrijden ha dik gewoon voor woensdag 12uur geaccepteerd als de uitdaging was blijven staan?!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Niet iedereen heeft een luizebaan Ad Wim.... :roll:
Wat heeft dit er nou weer mee te maken? :roll:
Ik lees dat je wel dagelijks online bent, maar je accepteert niet...

Quote:Waar komt dat gebrek aan vertrouwen vandaan?! Icon_evil
Misschien omdat je nu al twee keer niet accepteert, terwijl de uitdaging er meestal al vanaf woensdagavond staat. Kost 1 minuut...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Marshall Wrote:Niet iedereen heeft een luizebaan Ad Wim.... :roll:
Wat heeft dit er nou weer mee te maken? :roll:

Dat heeft er mee te maken dat een opmerking "Marshall is wel lekker fanatiek...." kant nog wal raakt...
Als je tijdelijk dagen maakt van minimaal 11 uur per dag, thuis geen internet hebt en ook nog eens net een huis opgeleverd hebt gekregen is het vaak lastig om internetspelletjes tot een prioriteit te stellen...
Dat anderen precies 8 uur per dag op kantoor hangen en hun tijd volmaken met hyves, nu.nl, fora en internetpokeren tijdens werktijd betekent niet dat ik ook die tijd heb.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik vind het allemaal prima, maar doe dan niet mee met die cup. Nu heb je al twee keer een reglementair verlies moeten nemen, dat is toch ook niet leuk? Voor jezelf niet en voor de cup niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als de uitdagingen gewoon blijven staan kan ik prima accepteren voor woe 1200uur wat anders ook al 2x gebeurd was... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Tja, maar dat weten je tegenstanders niet en die lopen straks een friendly mis...
En waarom accepteer je dan niet gewoon voor het weekend?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vrijdag heb ik een bericht gestuurd aan Lib of ik hem moest hebben, zoals je kon lezen. Zodat ik niet per ongeluk de verkeerde accepteer... Daarna ben ik er niet aan toegekomen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Box Brother Wrote:
Sjeffer Wrote:Nr.12 vandaag nog online geweest maar niet geaccepteerd. Hopelijk wordt deze morgen nog geregeld! Mocht Holbytlan - NR12EU niet doorgaan dan stel ik een reglementaire 0-0 voor wegens laksheid van beide partijen. :razz:

Stuur hem wel ff een sms

Heb geaccepteerd, ik heb het gewoon een beetje druk, met werk en daarna thuis met Pes2008.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Nr. 12 Wrote:
Box Brother Wrote:
Sjeffer Wrote:Nr.12 vandaag nog online geweest maar niet geaccepteerd. Hopelijk wordt deze morgen nog geregeld! Mocht Holbytlan - NR12EU niet doorgaan dan stel ik een reglementaire 0-0 voor wegens laksheid van beide partijen. :razz:

Stuur hem wel ff een sms

Heb geaccepteerd, ik heb het gewoon een beetje druk, met werk en daarna thuis met Pes2008.

Tijd voor een kinderslotje op die PS3... kan natuurlijk niet zo zijn dat je zonder mij speelt Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: