The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




SD-Cup seizoen 16
aaah ik wist wel dat adwim en marshall grote vrienden zouden worden :/\
Reply
Marshall Wrote:Vrijdag heb ik een bericht gestuurd aan Lib of ik hem moest hebben, zoals je kon lezen. Zodat ik niet per ongeluk de verkeerde accepteer... Daarna ben ik er niet aan toegekomen...

Als ik had geweten dat je hem nog zou accepteren had ik hem laten staan. Aangezien ik geen bericht terug kreeg ben ik een andere friendly gaan regelen. Ik ga nu met het team een dagje naar de VS....maar had net zo goed het stadion van Box kunnen verbouwen :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:
Marshall Wrote:Vrijdag heb ik een bericht gestuurd aan Lib of ik hem moest hebben, zoals je kon lezen. Zodat ik niet per ongeluk de verkeerde accepteer... Daarna ben ik er niet aan toegekomen...

Als ik had geweten dat je hem nog zou accepteren had ik hem laten staan. Aangezien ik geen bericht terug kreeg ben ik een andere friendly gaan regelen. Ik ga nu met het team een dagje naar de VS....maar had net zo goed het stadion van Box kunnen verbouwen :wink:

Had de extra stoeltjes al klaar staan... konden jullie meteen een extra ring als straftaak erop zetten Wink nou moet ik weer dure polen inhuren Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik wil Marshall best uitdagen ... en zelfs tot woensdagmiddag wachten (die ene training jammer dan)... maar wat is in godsnaam zijn team ? Kan alleen een bot-team vinden ... wat is zijn username :-k
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Ik wil Marshall best uitdagen ... en zelfs tot woensdagmiddag wachten (die ene training jammer dan)... maar wat is in godsnaam zijn team ? Kan alleen een bot-team vinden ... wat is zijn username :-k

Sjeffer Wrote:Hij is opnieuw gestart, je moet dit team hebben:

cdfMarshall (765387)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Box Brother Wrote:Ik wil Marshall best uitdagen ... en zelfs tot woensdagmiddag wachten (die ene training jammer dan)... maar wat is in godsnaam zijn team ? Kan alleen een bot-team vinden ... wat is zijn username :-k

Sjeffer Wrote:Hij is opnieuw gestart, je moet dit team hebben:

cdfMarshall (765387)

Dank u

Quote:Uitdagingen: 1
cdfMarshall
Aanvangstijd: 30-01-2008 om 17:10
Speelterrein: The Jailhouse, Bekerregels. Intrekken!
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
de kooltjes pakken de devils =D>
Reply
nipte overwinning van de Addertjes tegen de blauwe jongens, 2-1
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
4-2 verloren, vind ik wederom alleszins redelijk. Feli Forever.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Holbytlan veegt nr12 met 5-0 en heeft helaas een blessure opgelopen bij een van de trainee's.
Reply
Nette 3-1 zege op Vietjes zonder blessures, de ideale friendly. Scores zijn reeds bijgewerkt, topscorers volgen morgenavond.

Conclusies na twee speelronden, veel is al duidelijk:

In Poule A strijden Aragorn en ikzelf om de poulewinst in een directe confrontatie. De winnaar gaat naar de halve finale. Bij een gelijkspel gaan beiden naar de halve finale (Ara op doelsaldo als poulewinnaar), komt daar die salonremise aan? :wink:
Poule B en Poule C zijn vrij duidelijk. Titelhouder Forever en eeuwig titelfavoriet Adder zullen de halve finale alleen mislopen bij een zeer grote nederlaag in ronde 3. En in Poule C heeft EB dan ook nog eens een grote zege nodig. Volgende week wordt de indeling van de halve finales duidelijk.

De CT-Cup dan. In Poule Y is bijna alles beslist. Lib en Lamme Lennie gaan door, alleen mogen ze onderling nog even duidelijk maken wie de poulewinnaar gaat worden.
De spannendste poule dit seizoen is Poule Z. Nog drie teams strijden hier om twee halve finaleplaatsen. De winnaar van Bakke - Dre plaatst zich sowieso, en Kooltje moet het hoofd koel zien te houden tegen de uitgeschakelde Jansoe. Bij gelijkspelen is er echter nog heel veel mogelijk!
Reply
En voor ieders geruststelling uitdaging van Box maar vast geaccepteerd...
:-({|= \Big Grin/
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Zoek jij ff een stadion uit Sjeffer.
Reply
Quote:Uitdagingen: 1
Dredevils
Aanvangstijd: 30-01-2008 om 17:05
Speelterrein: "The Princess 182626 Friteuse", Normaal. Intrekken!
Reply
Uitdagingen: 1
Verantwoord Frituren
Aanvangstijd: 30-01-2008 om 17:05
Speelterrein: Sonar Stadium, Normaal. Intrekken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Uitdagingen: 1
Verantwoord Frituren
Aanvangstijd: 30-01-2008 om 17:05
Speelterrein: Sonar Stadium, Normaal. Intrekken!

Accepted.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Uitdagingen: 1
Jansoe United
Aanvangstijd: 30-01-2008 om 17:05
Speelterrein: Devils place, Normaal. Intrekken!

Zorgen de Kooltjes voor de verrassing van de sd-cup dit jaar??!!
Reply
Ct cup, kooltjes. Ct cup :wink:

Wel geaccepteerd trouwens :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Aragorn Wrote:Zoek jij ff een stadion uit Sjeffer.

Uitdagingen: 1
Holbytlan
Aanvangstijd: 30-01-2008 om 17:05
Speelterrein: Saint Peter Stadium, Normaal. Intrekken!

In Marshall zijn stadion, dan wordt ook daar dit seizoen een top SD-Cup match gespeeld! :wink:
Reply
=D>
De oliebollenmix was in de bonus deze week dus de balletjes liggen al in het vet voor jullie
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Kooltjes nog gefeli. Nette overwinning.
Insane life.
Reply
Dre Wrote:Kooltjes nog gefeli. Nette overwinning.
Dank je man...was spannend
Reply
Stel dat ik de volgende ronde in de SD-cup haal, ik kan dan pas zondagmiddag de wedstrijd accepteren. Kom dan terug van een studiereis naar Leeds, verwacht niet dat ik tussendoor een keer inlog.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Bij deze genoteerd, veel succes/plezier in Leeds.

Ik zie dat alle uitdagingen inmiddels geaccepteerd zijn, een mooi compleet programma in ronde 3. =D>
Reply
je kan nog door ad! je kan nog tweede worden. Mochten beide wedstrijden gunstig uitvallen heb jij waarschijnlijk ook het beste doelsaldo...succes
Reply
2-0 na 22 minuten...de halve finale met 3 zesde klassers!!
Reply
Geen grote verrassingen de laatste speelronde. Poule A levert twee halve finalisten van de SD-Cup, naast mijzelf lift Aragorn dankzij zijn fijne doelsaldo mee als beste nummer twee. In Poule B en Poule C lieten favorieten Forever en Adder zich niet verrassen. Adder en Gittermaster maakten er nog een mooi spektakel van met maar liefst 11 treffers. Adder heeft met afstand het beste doelsaldo en neemt het in de semis op tegen beste nummer 2 Aragorn. Forever en ik spelen een reprise van de halve finale van vorig seizoen, nu hopelijk met andere afloop. :wink:

De CT-Cup dan, hier veel 'nieuwe' namen die gaan strijden om de Cup. Lib sleepte in Poule Y de eerste plaats in de wacht ten koste van Lamme Lennie, met een krappe 1-0 zege. In Poule Z viel het doek voor Dre, ondanks vele kansen kon hij geen gaatje vinden in de dichte verdediging van Bakke: 0-0. Omdat Kooltje netjes met 3-0 won van Jansoe is hij poulewinnaar en gaat Bakke door als 2e. De halve finales worden dus Lib - Bakke en Kooltje - Lamme Lennie.

Zie ook de openingspost voor het hele overzicht!
Reply
:cry:

De remise tegen Dre is een heuglijk moment in de geschiedenis van Himmelsblå IF. Sinds de oprichting van de club op 6 november 2003 en alle deelnames aan de SD/CT-cup kwam het nog niet voor dat men de poulefase overleefde.

En nu binnenhalen, die cup Icon_twisted !

Sjeffer, bedankt voor de snelle verwerking =D> !
Reply
Quote:DOOR JOU UITGEDAAGD

Uitdagingen: 1
Fc Multiculto
Aanvangstijd: 06-02-2008 om 17:05
Speelterrein: Empire Stadium, Normaal. Intrekken!
Reply
Bakke Wrote:
Quote:DOOR JOU UITGEDAAGD

Uitdagingen: 1
Fc Multiculto
Aanvangstijd: 06-02-2008 om 17:05
Speelterrein: Empire Stadium, Normaal. Intrekken!

En geaccepteerd!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply


Forum Jump: