The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
Jappiesevic Wrote:mag ik niet eens meedoen als grand slam winnaar? ik had last van opspelende blessures aan me geheugen, kan ik ook niets aan doen Undecided nee maar ik wil wel als reserve invallen als iemand t vergeet, k gun het de reguliere nummer 8 wel om mee te doen :Big Grin anders had ik hem opgeeist
Als wij gewoon de ranglijst aanhouden, dan lijkt me dat ik de reserve ben. Gunnen is niet relevant, de regels tellen.
Reply
Kan een van de heren van de organisatie misschien de puntentoekenning van deze Masters geven?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Poule 1-2-3-4: 60-40-20-0
Halve finale winst: 40
Finale winst: 50
Reply
2008 Year-end Ranking: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->

Feli Mist met de wel verdiende eindoverwinning (al is het krap aan). Je haalde dit jaar maar 1 titel, nog net: de Masters van Madrid. Maar dat je verder gewoon de constantste was is duidelijk. Buiten die ene titel *nog* 8 finales, waaronder nog 3 TMS finales en de US Open finale. Tot slot dan de finale van de TMC en dan mag je toch spreken van een succesvol jaar.

Runner up is Ad Wim, die in tegenstelling tot Mist wel bijna altijd zijn finales won: 5 van de 6, waaronder Roland Garros, Monte Carlo en nu de Masters Cup.

Op de derde plek eindigt de man die het hele jaar de Champions race zo'n beetje heeft aangevoerd. Australian Open winnaar, en RG finalist: São Paulo!

Tot slot een hartelijk woord van dank aan Mitch, voor de vele vele vele uren werk met het uitrekenen van de scores! Notworthy

Dank allemaal voor het meespelen, en hopelijk tot volgend jaar Wink
Reply
Mooi verhaal, Eli, hulde. En natuurlijk feli Mist, met je eindejaarsranking. Het was close, maar je hebt het inderdaad verdiend. En gelukkig loopt deze ranking gewoon door en ik maak in de eerste weken van het komende jaar hele goede kans om de nummer 1 te pakken.
Maar we hebben allebei tot Monte Carlo niet heel veel te verdedigen, dus dat kan een leuk stuivertje wisselen worden volgend jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moeten we trouwens niet deze vakantieweken gebruiken om onze opzet te herzien, en dan voornamelijk de puntentoekenning?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsjonge zeg, eindejaars #1 had ik nooit verwacht. Ik had bij dit systeem wel eens het idee dat het belangrijker is dat je altijd snel pollt, dan dat je goed kunt voorspellen. Maar op lange termijn valt dat misschien toch mee Wink

Feli Ad Wim met de Masterstitel. Helaas wist Simon het niet te flikken, waarna ik wel Davydenko móest pollen. Kans lijkt me groot dat je in januari direct de #1 overneemt.
Reply
Laten we zeggen dat je in ieder geval niet de reputatie hebt de eerste te zijn met pollen Wink

En Ad, ja dat klopt. Vooral de discussie over puntentelling is redelijk relevant Wink
Reply


Forum Jump: