The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
Centre Court (8) - Chiel-Montagne: 9-5
Centre Court (8) door naar de halve finale.

Mist (4) - Elikian: 8-8
BV: 10-11

Mindlight - Mitch (1): 7-9
Mitch (1) door naar de halve finale.

Jappiesevic - Andre: 7-9
Andre door naar de halve finale.

Halve finales tennispoll:
Centre Court (8) - Mist (4)/Elikian
Mitch (1) - Andre

Halve finale poll gaat over de wedstrijden van donderdag en vrijdag.
3e rondes: 2 pnt.
kwartfinales: 3+1 pnt.
Reply
Centre Court (8) - Mist (4): 0-0
Nog niks binnen van Centre Court

Mitch (1) - Andre: 0-0:
Davydenko - Berdych
BV: 34 - 33
Reply
Centre Court (8) - Mist (4): 0-0
Berdych - Davydenko
Tsonga - Djokovic
Blake - Kohlschreiber
BV: x - 36
Reply
Centre Court (8) - Mist (4): 6-8
BV: x - 36

Mitch (1) - Andre: 10-8
BV: 34 - 33

Antwoord BV: 26
Reply
Op het nippertje nog mijn eerste toernooioverwinning dit jaar. In de eerste ronde won ik van Kuiper vanwege de eerstpollende-regel. Wel met een clean-sweep in de 2e ronde en maar 1 keer de BV niet precies goed.
Net als Nalbandian vorig jaar eindig ik daarmee als 9e in de CR.
Reply
Feli Andre nog!

En kom maar op met de deelnemers van de TMC van de tennispoll 2008, Eli!
En laten we meteen deze week een nieuwe opzet bedenken, aangezien we dat nog steeds moeten doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vorig jaar hebben we het iedere dag gedaan als poulewedstrijd, maar ik vond dat niet werken.

Ik zou het op zich wel leuk vinden om 2 groepen te maken van 4, en dan de beste 2 door naar de SF enzo, maar dan zou de finale over 1 wedstrijd gaan en de SFs over 2... dat zijn wel heel veel punten voor heel weinig partijen (daar moet voor volgend jaar ook nog een beslissing over komen trouwens Wink)

Misschien dan de SF's laten gaan over de laatste 4 poulewedstrijden, en de Finales over SFs en F.
En dan gewoon 2 poules van 4 over de eerste 8 poulewedstrijden?
Reply
Dat laatste lijkt me inderdaad het beste, maar kun je dan even een duidelijk overzicht maken?

Lijkt me logisch dat we dit toernooi ook gewoon de CR-punten aanhouden, aangezien we dat het hele jaar al doen. Volgend jaar moet dat wat mij betreft veranderen, maar daar hebben we de hele maand december nog voor Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zoiets dus:

Wij hebben 2 poules van vier deelnemers (loting aan Elikian).

We hebben voor Shanghai 2 poules (A en B).

Eerste twee rondes van poule A en B (dat zijn dus 2x2 wedstrijden voor zowel poule A als B) tellen voor 1e ronde van onze poule. In totaal dus 8 wedstrijden. Puntentelling: 2+1.

De nr. 1 en 2 van elke poule spelen dan kruisfinale tegen elkaar.
Dit zal gaan over de laatste ronde van de poulewedstrijden van poule A en B, in totaal 4 wedstrijden. Puntentelling: 2+1.

De winnaars van deze halve finale spelen finale tegen elkaar.
Dit zal gaan over de kruisfinales en finale van TMC. Puntentelling resp. 4+2 en 6+3.
Reply
Is er nog iemand die afzegt?
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->

Samen met de Parijse Masters zijn uiteraard ook de Masters Cup punten van vorig jaar weggevallen, en daarmee valt ook Mitch heel ver weg, hij staat nu 8e. Zoals verwacht grijpt São Paulo de macht, en door zijn finaleplaats stijgt Mist door naar 2. Buurs en Kuiper hadden ook goede zaken kunnen doen maar verloren allebei in R1, en gaan naar 3 en 4.
Zoals hij zelf al aangaf haalt Andre ondanks de titel net de TMC niet. HIj is 9e.

De CR telt alle weken van deelneme, niet alleen de 5 best zie ik :p en daardoor staat Mist daar bovenaan. Zal ik voor volgend jaar even naar moeten kijken.

Anyway, loting voor de TMC is zoals de ATP. Dus de poules gaan gelijk zijn als die van de ATP.
São Paulo heeft dus de plaats van Federer, Mist van Djokovic, Buurs van Murray, etc.
Reply
Elikian, link klopt niet, ik zou .jpg even vervangen door .html :wink:

Da's trouwens wel een flinke daling, van 1 naar 8, maar ja, als je 190 punten in 1 week moet inleveren....
Dan moet ik er maar 120 bij gaan halen... :Big Grin
Reply
andre Wrote:Is er nog iemand die afzegt?
Misschien kunnen we gewoon de ranglijst hanteren.
Dus Sao Paulo is dan Nadal, die zegt af, pech voor Sao Paulo. :wink:
Kan jij iig wel meedoen \Big Grin/

Zou Sao Paulo het er mee eens zijn? :lol:
Reply
Link aangepast. Tampie was vorig jaar finalist op de Masters, die die verliest ook nog 6 plekken Smile
Je kunt 150 punten halen, en daarmee zou je weer nummer 1 kunnen zijn als São geen punten haalt Smile
(puntentelling poule: 4e 0 pt, 3e 20 pt, 2e 40 pt 1e 60pt)
Reply
ik sta 3e zonder ook maar iets gepresteerd te hebben de laatste tijd :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker Buurs, zo'n sneer naar andere deelnemers =D>
Reply
Pfff, wat een drama zeg, de laatste weken. Dat krijg je aan het eind van het jaar, als gravel je beset ondergrond is. Maar goed, hopen maar dat het sparen was voor de Masters. Kan mijn jaar toch wel wat opfleuren, als ik hier een goed resultaat haal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Lekker Buurs, zo'n sneer naar andere deelnemers =D>
Zo kun je het zien. Ik denk eerder dat ie er weer geen drol van begrijpt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij komt er volgend jaar wel achter als hij z'n punten moet gaan verdedigen.
Reply
1 week iets verdedigen bleek al te lastig :lol: :-({|= \Big Grin/
Reply
mindlight Wrote:1 week iets verdedigen bleek al te lastig :lol: :-({|= \Big Grin/

3e week werd ik pas ingehaald :wink:

Jij hoeft nooit iets te verdedigen :lol: :-({|= \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mitch Wrote:Hij komt er volgend jaar wel achter als hij z'n punten moet gaan verdedigen.


idd, vooral de eerste maanden \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Doet Mitch of Jappiesevic als achtste mee met de Masters Cup poll?
Reply
In ben 8e geworden, ik ga er dus vanuit dat ik mee mag doen. Icon_evil
Ook al vanwege de opmerking van Elikian "São Paulo heeft dus de plaats van Federer, Mist van Djokovic, Buurs van Murray, etc.". Daar maak ik uit op dat we de lijst afgaan en ik als laatste (8e) nog net mee mag doen.
Vorig jaar waren het ook de eerste 8....

Waarom zou Jappiesevic mee mogen doen? Omdat hij een grandslam heeft gewonnen en daarna 10 weken niet heeft gepolld? Lijkt me toch niet.
Reply
Volgens de ATP regels is het "de top 7 en de hoogste geplaatste grand slam winnaar in de top 20. Als ze allemaal bij de top 7 staan mag de nummer 8 mee"

(Sampras en Costa bv waren in 2004 winnaars buiten de top 7.)

Ik heb bij ons de regels bekeken en daar staat gewoon "de top 8", dus dat lijkt me duidelijk. We kunnen daar de regel aanpassen voor volgens jaar als mensen dat willen.
Reply
Mitch Wrote:
andre Wrote:Is er nog iemand die afzegt?
Misschien kunnen we gewoon de ranglijst hanteren.
Dus Sao Paulo is dan Nadal, die zegt af, pech voor Sao Paulo. :wink:
Kan jij iig wel meedoen \Big Grin/

Zou Sao Paulo het er mee eens zijn? :lol:

Eindelijk de nummer 1 positie en dan afzeggen..? :o Overigens is de kans groot dat ik 'm na de AO alweer kwijt ben (als het volgende week al niet is :wink: ).

In ieder geval heb ik geen last van chronische blessures, dus ik ben er bij! :razz:
Reply
mag ik niet eens meedoen als grand slam winnaar? ik had last van opspelende blessures aan me geheugen, kan ik ook niets aan doen Undecided nee maar ik wil wel als reserve invallen als iemand t vergeet, k gun het de reguliere nummer 8 wel om mee te doen :Big Grin anders had ik hem opgeeist
Reply
Nu maar hopen dat Del Potro een beetje gunstig loot. :razz:
Reply
Moet ik me verdomme vereenzelvigen met degene met de kleinste kans om te winnen Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Onze poule-indeling:

Poule 1:
Sao Paulo
Buurs
Ad Wim
Mitch

Poule 2:
Mist
Kuiper
Centre Court
Omyaca
Reply


Forum Jump: