The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Wie is de Mol?
#1
wie gaat dit volgen? (heeft het gisteren gezien?)

Ik heb iig al een sterk vermoeden.

ook op uitzending gemist kun je het kijken
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#2
Ik zit alweer helemaal in [gay]. Mijn vermoeden gaat uit naar die Joris, puur op gevoel. Na 1 uitzending met 10 kandidaten kun je er nog weinig / niks over zeggen. Alleen dat Nicolette het niet was.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Mukkus Wrote:Ik zit alweer helemaal in [gay]. Mijn vermoeden gaat uit naar die Joris, puur op gevoel. Na 1 uitzending met 10 kandidaten kun je er nog weinig / niks over zeggen. Alleen dat Nicolette het niet was.

het is altijd een wijf, dus ik ga ervan uit dat het nu een keer een vent is.

meestal is het ook een acteur, dus het zal die dikke wel wezen. joris was te verdacht, als je de mol bent ga je toch niet zo overduidelijk mollen.
Reply
#4
Het is inderdaad die talentloze vetvlek van een Edo Brunner Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#5
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik zit alweer helemaal in [gay]. Mijn vermoeden gaat uit naar die Joris, puur op gevoel. Na 1 uitzending met 10 kandidaten kun je er nog weinig / niks over zeggen. Alleen dat Nicolette het niet was.

het is altijd een wijf, dus ik ga ervan uit dat het nu een keer een vent is.

meestal is het ook een acteur, dus het zal die dikke wel wezen. joris was te verdacht, als je de mol bent ga je toch niet zo overduidelijk mollen.

Ja, da's waar....Hij sprong naar voren om de pot te beheren.

Wat mij wel opviel wat het verhaal van Annette van Trigt: Die Georgina Verbaan moest een vraag beantwoorden, wat Annette om haar pols droeg. Was een zwart leren bandje of zoiets, terwijl Georgina antwoordde: "een zweetbandje". Volgens Annette had ze vier uur naast elkaar in de auto gezeten en dan weet je heus wel dat ze geen zweetbandje om hebt. Ze had ook alle vragen ingevuld met als mol Georgina en ze bleef in de race, in tegenstelling tot Nicolette, die haar antwoorden gespreid had over meerdere personen. Dat zou betekenen dat Annette veel vragen goed heeft, dus dan zou of Georgina of Annette de mol zijn.....of zie ik iets over het hoofd?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
ik kijk dit programma nooit hoor...maar georgina is veel te dom om een mol te zijn ik ga dus voor annette
Reply
#7
Precies. Tot dusver is de Mol altijd iemand geweest met een IQ van boven de 100... Annette is te saai, Nicolette en Georgina te dom. Die bolle gaat geheid gebruik maken van z'n joviale holadijee gezellige Amsterdammer image...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#8
ik denk Nicolette
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#9
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik zit alweer helemaal in [gay]. Mijn vermoeden gaat uit naar die Joris, puur op gevoel. Na 1 uitzending met 10 kandidaten kun je er nog weinig / niks over zeggen. Alleen dat Nicolette het niet was.

het is altijd een wijf, dus ik ga ervan uit dat het nu een keer een vent is.

meestal is het ook een acteur, dus het zal die dikke wel wezen. joris was te verdacht, als je de mol bent ga je toch niet zo overduidelijk mollen.

Ja, da's waar....Hij sprong naar voren om de pot te beheren.

Wat mij wel opviel wat het verhaal van Annette van Trigt: Die Georgina Verbaan moest een vraag beantwoorden, wat Annette om haar pols droeg. Was een zwart leren bandje of zoiets, terwijl Georgina antwoordde: "een zweetbandje". Volgens Annette had ze vier uur naast elkaar in de auto gezeten en dan weet je heus wel dat ze geen zweetbandje om hebt. Ze had ook alle vragen ingevuld met als mol Georgina en ze bleef in de race, in tegenstelling tot Nicolette, die haar antwoorden gespreid had over meerdere personen. Dat zou betekenen dat Annette veel vragen goed heeft, dus dan zou of Georgina of Annette de mol zijn.....of zie ik iets over het hoofd?

dat georgina een zwart leren bandje een zweetbandje noemt wijt ik aan haar onvoorstelbare domheid. dat van trigt hier iets achter zoekt lijkt me ook niet al te snugger. maar ik geloof niet dat van trigt zo dom is om bij haar antwoorden nu al op 1 paard (whats in a name) te wedden. ze zenden dat ook altijd zo marginaal uit, je kan aan de hand van die tv uitzendingen geen enkele conclusie trekken, ze kunnen er al het verdachte uitlaten. dat vind ik eigenlijk de zwakte van het programma.
Reply
#10
Treesong Wrote:Nicolette en Georgina te dom.
Maar ik vind die Nicolette toch best wel lekker :-"

joep Wrote:ik denk Nicolette
Dat iig niet.
Reply
#11
Mitch Wrote:
Treesong Wrote:Nicolette en Georgina te dom.
Maar ik vind die Nicolette toch best wel lekker :-"

én: elke dag verse biefstuk op tafel! \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#12
Mitch Wrote:Maar ik vind die Nicolette toch best wel lekker :-"

iig de lekkerste die erbij zat.
Reply
#13
ik denk dat het dennis is.

duidelijke mollenstreek door te zeggen dat het een duiveltje is op edo's petje (beetje goed maar niet helemaal)
hij ging wachten op annette, dat vond ik heel verdacht. omdat hij wist dat je snel moest zijn trok hij het zooitje in het begin aan, toen de voorste snel genoeg gingen ging hij zelf om zich niet verdacht te maken met de langzaamste meerijden (van trigt dus). Op het einde zei hij ook dat hij z'n jokers ingeleverd had. Dit klopte ook maar het was er maar 1 (niet meervoud dus). Bij het jokers pakken was hij zogenaamd zo dom om als eerste te pakken. Mol is dan niet verdacht wanneer hij er 1 inlevert (makkelijker om te doen dan wanneer je er drie hebt) en het is weer honderd euro er uit. De mol heeft sowieso zijn jokers ingeleverd.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#14
Muzikale aanwijzing bij Schiffers.fm: 'I see trouble on the way', uit het nummer 'Bad Moon Rising' van CCR.

Een van de fietsers? Of Coen die tijdens het klimmen 'zijn' fietser (Dennis dacht ik) aan ziet komen en meteen stopt?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#15
een van de fietsers dus Smile
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#16
Dus Coen, Dennis, Nicolette, Georgina, Annette, Joris en Edo zijn de Mol? Mooi; hoef ik dit ook niet meer te kijken..
Reply
#17
Annette, Regina of Joris.
Reply
#18
AssyriskaFF Wrote:Annette, Regina of Joris.

Ik heb zo'n vermoeden dat het Annette niet is.... :-"
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#19
Gerben Zonderland Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Annette, Regina of Joris.

Ik heb zo'n vermoeden dat het Annette niet is.... :-"

Nee Big Grin. Maar ik blijf bij Regina. En Joris is ook een lul. Dus die blijft verdacht.
Reply
#20
en dennis z'n tas was maar 4 kilo dus die is het zeker niet... Dus daarom wel #-o
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#21
Frits Wrote:en dennis z'n tas was maar 4 kilo dus die is het zeker niet... Dus daarom wel #-o

Om de schijn niet tegen zich te krijgen? Hij is echt de enige die niet continu mollenstreken uithaalt, dus dan zal juist hij de mol wel zijn.
Reply
#22
Ik denk die Dunya na gister gezien te hebben. Die tranen bij dat schieten waren niet echt volgens mij!
Reply
#23
Woutiknout Wrote:Ik denk die Dunya na gister gezien te hebben. Die tranen bij dat schieten waren niet echt volgens mij!


ja maar das te duidelijk... ze is het dus niet
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#24
Gisteren was hij wel heel onopvallend, maar de uitzending daarvoor vond ik hem "mijn mol", Coen. Deze week blijf ik hem nomineren.
Joris ligt er veel gte dik bovenop lijkt mij...
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#25
Ik vond Edo gisteren wel verdacht: had schietervaring, kon Joris precies uitleggen hoe hij het pistool moest houden etc. en toch schoot hij twee keer mis.. Ook dat oranje shirt was erg hinderlijk bij het uitbeelden van die letters. Verder is hij een van de weinigen die niet expres verdacht wil worden en dus rustig de fanatieke kandidaat kan uithangen omdat de rest het verkloot; net als Inge vorig jaar.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#26
Voyou Wrote:Ik vond Edo gisteren wel verdacht: had schietervaring, kon Joris precies uitleggen hoe hij het pistool moest houden etc. en toch schoot hij twee keer mis.. Ook dat oranje shirt was erg hinderlijk bij het uitbeelden van die letters. Verder is hij een van de weinigen die niet expres verdacht wil worden en dus rustig de fanatieke kandidaat kan uithangen omdat de rest het verkloot; net als Inge vorig jaar.

Ja, maar dat komt doordat hij een naakte MOLrat is en die zien niks.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Naakte_molrat">http://nl.wikipedia.org/wiki/Naakte_molrat</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#27
Voyou Wrote:Ik vond Edo gisteren wel verdacht: had schietervaring, kon Joris precies uitleggen hoe hij het pistool moest houden etc. en toch schoot hij twee keer mis.. Ook dat oranje shirt was erg hinderlijk bij het uitbeelden van die letters. Verder is hij een van de weinigen die niet expres verdacht wil worden en dus rustig de fanatieke kandidaat kan uithangen omdat de rest het verkloot; net als Inge vorig jaar.

Lijkt mij nog het meest aannemelijk inderdaad. Hoewel ik hem dan wel vaak te fanatiek vind. Aflevering 1: Met de instructies voor het klimmen en gisteren met die schietopdracht. Dat oranjeshirt was redelijk hinderlijk, ja.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#28
Frits Wrote:ik denk dat het dennis is.

duidelijke mollenstreek door te zeggen dat het een duiveltje is op edo's petje (beetje goed maar niet helemaal)
hij ging wachten op annette, dat vond ik heel verdacht. omdat hij wist dat je snel moest zijn trok hij het zooitje in het begin aan, toen de voorste snel genoeg gingen ging hij zelf om zich niet verdacht te maken met de langzaamste meerijden (van trigt dus). Op het einde zei hij ook dat hij z'n jokers ingeleverd had. Dit klopte ook maar het was er maar 1 (niet meervoud dus). Bij het jokers pakken was hij zogenaamd zo dom om als eerste te pakken. Mol is dan niet verdacht wanneer hij er 1 inlevert (makkelijker om te doen dan wanneer je er drie hebt) en het is weer honderd euro er uit. De mol heeft sowieso zijn jokers ingeleverd.


yeah, still possible!!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#29
Frits Wrote:
Frits Wrote:ik denk dat het dennis is.

duidelijke mollenstreek door te zeggen dat het een duiveltje is op edo's petje (beetje goed maar niet helemaal)
hij ging wachten op annette, dat vond ik heel verdacht. omdat hij wist dat je snel moest zijn trok hij het zooitje in het begin aan, toen de voorste snel genoeg gingen ging hij zelf om zich niet verdacht te maken met de langzaamste meerijden (van trigt dus). Op het einde zei hij ook dat hij z'n jokers ingeleverd had. Dit klopte ook maar het was er maar 1 (niet meervoud dus). Bij het jokers pakken was hij zogenaamd zo dom om als eerste te pakken. Mol is dan niet verdacht wanneer hij er 1 inlevert (makkelijker om te doen dan wanneer je er drie hebt) en het is weer honderd euro er uit. De mol heeft sowieso zijn jokers ingeleverd.

yeah, still possible!!
Netjes, ben er ook wel (zo goed als) zeker van nu dat hij het is. De aflevering waarbij ie driefm niet snapte (bij het seinen) heeft mij als eerste overtuigd. En gewoon z'n hele houding natuurlijk.
Reply
#30
Voyou Wrote:Ik vond Edo gisteren wel verdacht: had schietervaring, kon Joris precies uitleggen hoe hij het pistool moest houden etc. en toch schoot hij twee keer mis.. Ook dat oranje shirt was erg hinderlijk bij het uitbeelden van die letters. Verder is hij een van de weinigen die niet expres verdacht wil worden en dus rustig de fanatieke kandidaat kan uithangen omdat de rest het verkloot; net als Inge vorig jaar.

Ook Edo als mol is nog steeds mogelijk :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply


Forum Jump: