The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Firefox ipv IE
#1
Ja of nee en waarom?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
IE kapte er bij maak in het verleden vaak mee, toen ben ik overgegaan op Firefox... Kvind het wel handig, vooral de 'tabs' zijn wel handig...
Reply
#3
En kapt je internet er nu nog mee of is dat verholpen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#4
Lamme Lennie Wrote:En kapt je internet er nu nog mee of is dat verholpen?

Dat is verholpen...
Reply
#5
firefox! zeker in combinatie met hattrick fantastisch!

firefox een stuk minder last van spyware

bovendien kun je nog je eigen skins installeren (geen echt iets van wow maar toch leuk detail)

enige nadeel is dat sommige sites het niet helemaal goed doen. Sites met spelletjes of filmpjes willen nog wel eens weigeren maar dat wordt ook steeds minder aangezien mensen intussen hun sites gaan afstellen op firefox en IE
Reply
#6
Ik overweeg om ook over te stappen naar Firefox, omdat ik veel positieve reacties hoor.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#7
Ik hag nogal wat last van fouten in IE (hungapp, kernell), dus ik heb zojuist Firefox geinstalleerd. Ik ben zeer benieuwd.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#8
Lamme Lennie Wrote:Ik hag nogal wat last van fouten in IE (hungapp, kernell), dus ik heb zojuist Firefox geinstalleerd. Ik ben zeer benieuwd.

verwacht geen grote verschillen. De belangrijkste punten zijn hierboven reeds aangegeven. Firefox is veiliger (zegt men) maar niet alle pagina's worden goed weergegeven. De tabbladen zijn idd erg handig, maar deze komen ook in i.e. 7. Die zal binnenkort ook verschijnen.

Eigenlijk is het lood om oud ijzer, en met name microsoft haters zijn overgestapt op firefox
Reply
#9
Het gaat mij er voornamelijk om dat ik geen foutmeldingen meer krijg.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
Ik gebruik al jaren Avant Browser naar volle tevredenheid. Deze maakt gebruik van de engine van IE. Werkt ook met tabbladen en heeft een ingebouwde popupkiller en andere handige foefjes. Verder ben ik van Outlook Expres overgestapt op Thunderbird, van Mozilla, omdat OE om mij duistere redenen plotseling telkens hardnekkig mijn wachtwoord ging veranderen in mijn gebruikersnaam...
May The Schwartz Be With You
Reply
#11
Na een dag nog geen foutmeldingen gehad en het werkt heerlijk. En het ziet er nog vet uit ook! Themes en Extensies werken ook simpel!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#12
ja he Big Grin foxtrick is fantastisch toch!
Reply
#13
Wat zijn precies die tabbladen bij FF?
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#14
Lamme Lennie Wrote:Het gaat mij er voornamelijk om dat ik geen foutmeldingen meer krijg.

Ik krijg bij IE NOOIT foutmeldingen die te maken hebben met IE zelf.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#15
FC Wageningen Wrote:Wat zijn precies die tabbladen bij FF?

ik wil best wat uitleggen, maar is dit een vraag?
Reply
#16
Gerben Zonderland Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Het gaat mij er voornamelijk om dat ik geen foutmeldingen meer krijg.

Ik krijg bij IE NOOIT foutmeldingen die te maken hebben met IE zelf.

Bij mij werd IE afgesloten door bv fouten met kernel32.dll. dat kan verschillende oorzaken hebben. Nu ik Firefox gebruik heb ik er iig geen last meer van.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#17
FC Wageningen Wrote:Wat zijn precies die tabbladen bij FF?

[Image: tabbed-browsing.gif]

Per pagina kan je verschillende tabbladen openen. Deze zie je niet onder in je scherm, maar bovenin (per pagina)

Quote:Tabbed browsing makes surfing the web faster and more convenient. Web pages are loaded in "tabs" within the same browser window, making it easy to switch back and forth among multiple web pages. Tabbed browsing is perfect for reading the news or sifting through search results.

You can open a new tab by going to the File menu -> New Tab or Ctrl+T with your keyboard. To open a link in a new tab, right click on it and choose "Open in New Tab," or just middle click the link on Windows.

You can also load all your favorite web sites with one click. Bookmark all your favorite web sites (or the sites you visit daily) and place them in a folder. Selecting 'Open in Tabs' through bookmarks, loads your favorites sites all at once - saving you time.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
Heb het nu sinds een paar uurtjes, zeer handig.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#19
Computer is geherinstalleerd (?), daardoor heb ik Firefox ook opnieuw moeten installeren.

Nu heb ik alleen een probleem, eerst opende je een tabblad door met de scrollknop (middelste) op een site/kop van VI/etc. te drukken. Nu doet hij dat helaas niet meer.
Je kunt dat nog wel met rechtermuisknop doen, maar dat is natuurlijk niet snel en handig.

Bovendien doet het scrollen het ook niet helemaal goed: als ik eerst de middelste (scrollknop) indruk en twee seconden later op en neer ga met de muis, 'beweegt' de site niet. Als je die knop drukt en meteen heen en weer gaat doet hij dit wel.


Iemand een oplossing? Want tabbladen vind ik toch wel hét grote voordeel van Firefox.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#20
denk dat dat met de instellingen van je muis te maken heeft. Kijk eens bij control panel en dan muis daar kun je de functie van de middelste knop veranderen.
Reply
#21
Mac Wrote:denk dat dat met de instellingen van je muis te maken heeft. Kijk eens bij control panel en dan muis daar kun je de functie van de middelste knop veranderen.
Hij doet het inmiddels al, toch bedankt.

Edit: nu doet ie het weer (verkeerd) :razz:, ik snap niet waar het mee te maken heeft.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#22
Ik haat dubbele programma's op PC. Ik baal er wel van dat je IE niet kunt verwijderen ( geldt ook voor Windows Media Player). Firefox is geweldig Big Grin.
Reply
#23
control panel --> add/remove programs (software in het nederlands) en dan windows componenten toevoegen verwijderen. Daar kun je zowel IE als windows media player verwijderen
Reply
#24
Er is een nieuwe Internet Explorer, mét tabbladen! =D>
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#25
en binnenkort komt er ook een nieuwe firefox (RC3 is er al...binnen 2 weken wordt de final verwacht) Stuk sneller met opstarten in vergelijking met de huidige versie. Voor sommigen misschien wel handig: spellingscheck.
Reply
#26
Mac Wrote:spellingscheck.
Spellingscheck bij Firefox?

Hoe moet ik dat zien? Als je iets typt op (bijv.) het forum wordt aangegeven als je een spellingsfout maakt?
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#27
FC Wageningen Wrote:Er is een nieuwe Internet Explorer, mét tabbladen! =D>

Moet je maar even op Tweakers.net kijken wat ze daar van vinden... :wink: Deze versie (IE7) schijnt (zoals gewoonlijk) weer een proefversie te zijn die op de markt geflikkerd is in de hoop dat nerds de bugs er wel uit halen. Ik gebruik hoofdzakelijk Firefox, maar (zoals Mac ook zegt) werkt het bij sommige sites nog steeds niet goed.

Voorbeeldje: bij Itsagoal kan ik de niet-geselecteerde spelers onderling niet van 'positie' wisselen, maar slaat hij de opstelling wel automatisch op. Waarschijnlijk heeft dit met elkaar te maken, maar echt handig is anders...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#28
net zoals in Word wageningen. Als je hier iets typt krijg je rode streepjes eronder als iets fout is. Dan kun je rechtsklikken en dan krijg je opties voor goed gespelde woorden te zien.

@gerben: sites die het niet goed doen in firefox worden steeds zeldzamer. Elke zichzelf respecterende webmaster schrijft z'n site tegenwoordig ook voor firefox. Zelfs microsoft is overstag gegaan en schrijft alles nu op zo'n manier dat het ook goed in firefox werkt. Iets wat ze een tijdje geleden nog wel eens wilden vertikken.
Reply
#29
Travian S4 werkt bij mij niet goed in FF. In IE weer wel :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#30
dat ligt dan niet aan FF, maar aan jouw pc.. Hier namelijk geen problemen
Reply


Forum Jump: