The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal
Ja ik speel dit ook nog.. Sta 'stevig' op de 4de plaats, 4 punten voor, 8 achter, dus promotie gaat niet lukken dit seizoen :cry:

Mijn bankbalans is inmiddels negatief geworden waardoor ik geen betere trainers aan kan schaffen, mijn beste 2 spelers hebben rating 38 en 36. Transfers willen ook nog steeds niet lukken, niemand biedt op mijn spelers dus heb ik uit geldnood er maar een paar laten vertrekken toen hun contract afliep.. Gelukkig waren dat de mindere goden. Gelukkig heeft mijn youth coach wel steeds jonge spelers gevonden, al komt dat de gemiddelde rating van mijn elftal niet ten goede natuurlijk..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
3e geworden, dus weer promo. Hopelijk krijg ik wat meer harde valuta, want stond nu op -450. In ieder geval heb ik twee jeugdspelers kunnen binden (kiep en HPL) en die denderen omhoog in rating. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Middelmatig seizoen met het nieuwe team, toch eens beter op de fitness letten.
Reply
Na 3 speelrondes sta ik 6e met 2 winst en 1 gelijk. Een overbodige spits wordt, als het goed is, vandaag verkocht, dus dan weer financiële mogelijkheden nadat ik een 2e uitbreiding van de tribunes heb ingezet. 2 jonkies gaan als een trein, maar heb wel 'slechts' 1 keeper, dus daar moet gauw een nieuwe bij... #-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ook ik heb 2 gewonnen en 1 gelijk (tegen de huidige nr. 3 op de world rank =D> ) en sta daarmee 3e. Nog steeds wil niemand mijn overbodige spelers hebben dus is het wachten tot de contracten aflopen, wat mijn financiën zeker niet ten goede komt.. Morgen laat ik weer een 35-jarige speler vertrekken wiens contract afloopt..

Mijn jeugdacademie zit wel vol, voor mij de enige manier om nieuwe spelers te krijgen, zit een talentvolle 16-jarige doelman tussen, die ga ik binnenkort maar eens naar mijn a-selectie overhevelen.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
4e ronde league-cup 2-1 gewonnen van een ploeg die 125e staat. Ben benieuwd vanaf welke ronde je harde valuta krijgt, aangezien er nu nog maar 32 ploegen over zijn in de 5e ronde. Hopelijk nu tegen een andere ploeg die niet heel hoog staat...
Ga een 2e flutspits voor 650K verkopen en mijn pensioengerechtigde keeper heeft 2 dagen voor zijn pensioen besloten dat hij toch maar wil blijven en dus heb ik hem voor 5 jaar vastgelegd. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kutjebef...verloren in de QF van de league-cup.... :cry: wel 250K in de tas, maar had liever de halve finale gehaald uiteraard...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gaat bij mij nog niet naar wens.
Reply
Halverwege de competitie sta ik 2de met 7 punten achterstand op de nr.1 die slechts 1x puntverlies heeft geleden (een gelijkspel tegen mij =D> ). Vannacht speel ik weer tegen hem, thuis deze keer, ik ben benieuwd. Mijn voorsprong op de nr. 3 en 4 is resp. 4 en 6 punten.

League cup lag ik (net als voorgaande seizoenen) de 1ste ronde al uit (:oopsSmile , IAG Cup speel ik zaterdag de 2de ronde, kijken of ik daar wat geld uit kan peuren want ik maak nog steeds verlies.. Mijn jeugdacademie zit vol omdat niemand mijn spelers wil kopen en ik dus geen geld heb om zelf spelers te kopen..
Reply
Klinkt allemaal heel bekend Voyou, ik loop inmiddels naar de -500K.
Reply
Ik sta nu 'slechts' op -39.9K, ik heb mijn ticketprices op 20 staan zodat ik tijdens thuiswedstrijden wel een beetje winst maak...

Ik moet nu ook wel promoveren omdat ik het promotiegeld niet nog een jaartje kan missen.. Misschien toch ook maar eens een goede speler verkopen als ik echt geld nodig heb :roll:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
[EB-mode]En 2-1 gewonnen van de nr. 4 van de world rank (Panathinaikos) Hakkuh :razz: [/EB-mode]
Reply
Welke divisie zit jij in Voyou
Reply
Anubis--> Division 2
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ja, ik word 3e in de competitie en promoveer dus weer. Door de ticketprijs op te schroeven naar 32 credits klim ik zelfs langszaam uit het finansjeele dal, aangezien de toko toch elke keer wel vol zit. Nu alleen nog wat betere spelers zien te krijgen zodat ik ook eens voor de titel kan gaan, want dat zit er nu met de nummers 15 en 100 van de totale ranking niet echt in. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
hmm, ik dobber rond de 6/10 e plek in div 5. Heb wel leuke spelers maar heb nog niet de juiste taktiek gevonden om het echt top te laten worden. sta inmiddels 1,3 mln in het rood.
Reply
Ik word 2de dit seizoen en promoveer dus ook, naar Division 1..

Gerben Zonderland Wrote:Nu alleen nog wat betere spelers zien te krijgen zodat ik ook eens voor de titel kan gaan, want dat zit er nu met de nummers 15 en 100 van de totale ranking niet echt in. :|

Dit is niet helemaal waar GZ, totale ranking zegt niet alles. Ik zou volgens de totale ranking 4de moeten worden maar ga dus 2de worden. Alleen de nr. 5 van de totale ranking heb ik voor me moeten dulden, waar ik overigens wel 4 punten tegen heb gepakt. De nr. 113 wordt 4de in mijn divisie en promoveert dus niet, terwijl ik zelf nr. 813 ben. Een goede taktiek kan je dus wel helpen aan een hoge klassering.

Het financiele dal hoop ik uit te klimmen door de promotiebonus en de verkoop van een oude (reserve)spits met marktwaarde van 1mln, dit is de enige manier om winst te maken, ticketprijzen van 32 credits vind ik te gortig..
Reply
sta inmiddels 1,9 mln in het rood en heb ook een paar spelers opde TL gezet. Maar volgens mij gaat dit spel verkeerd in de verhouding opbrengst versus kosten.
Reply
Zelf denk ik eraan om het grootste gedeelte van mijn spelers te verkopen en van het geld mijn stadion uitbreiden.
Reply
HALLO, IS DAAR IEMAND?????????? :wink:

Ik vroeg me af of iemand vanaf zondag mijn team in de gaten kan houden, ga namelijk op vakantie en ik wil mijn team niet kwijt... Begin het spelletje steeds beter door te krijgen, sta 2de in divisie 1 met nu al 14 :eeeek: punten voorsprong op de nr. 4 dus ik ben op weg naar het Championship.

Ik hoor wel of er gegadigden zijn.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Helaas, ik ga dinsdag zelf op vakantie (naar Italia) en heb mijn team dus al uitbesteed aan iemand anders. Ik sta ook 2e (in div. 4, maar dat zegt nog niet zoveel). Pas na 8 seizoenen zijn de verhoudingen tussen alle teams, min of meer, uitgebalanceerd. Ik word ook waarschijnlijk ook wel minimaal 3e (9 pnt voor op de nummer 4) en 252e overall... Succes andere overgebleven IAG-ers. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Voyou Wrote:HALLO, IS DAAR IEMAND?????????? :wink:

Doet nog iemand mee? Ik ben WEER gepromoveerd, na van 2 naar 3 te zijn gezakt op de 1-na-laatste speeldag. Nu verloren van 1 mede-promovendus en vannacht verliespot 2 tegen de andere mede-promovendus, dus dus dus.....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik sppel nog steeds maar zit vast in div 5, ben begonnen met een saldo van -1.5 mln. dus kan erg weinig op dit moment en mijn spelers worden niet verkocht als ik ze op de tl zet.
Reply
Ik ben ook gepromoveerd, naar het Championship deze keer. Ik kon voor mijn vakantie niemand vinden om het over te nemen dus heb ik het maar op de automatische piloot gezet, trainingschema in elkaar gedraaid en ervoor gezorgd af en toe in te loggen. Resultaat: slechts 1 plekje gezakt (van 2 naar 3).

Nu in het Championship sta ik alweer 2de dus het gaat weer de goede kant op, ook al beginnen mijn spelers nu langzaam met pensioen te gaan..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
*HOP* Speelt iemand dit nog?

Even gloryhunten hoor: ik heb de finale van de League Cup (in Anubis) bereikt! \Big Grin/ Afgezien van het prijzengeld (2 mln voor de winnaar, 1mln voor de runner-up) ben ik hier natuurlijk zeer blij mee en hoop ik op de overwinning. :8: Ik speel tegen een sterker team maar ik heb nu 3 keer op rij een sterker team verslagen dus wie weet!

Verder zit ik nu in het Premiership, doe niet echt mee om het kampioenschap maar hoor bij het rijtje clubs wat zo tussen plek 6 en 12 gaat/kan eindigen..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ja, ik doe nog mee! Elk jaar gepromoveerd en nu in Div. 2 van Copper wederom op de 2e plaats.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Jaaaaaaaa....was ik weer. Op de laatste speeldag 2e geworden (gestegen vanaf 4) door een gelijkspel en verlies van de nummers 2 en 3 van dat moment. Er gaan wel weer 2 bepalende spelers met pensioen trouwens, dus dat rukt aan alle kanten. Ik denk dat ik het nog 1 seizoen op deze manier kan redden of ik moet ineens allerlei goede jeugdspelers kunnen promoveren... :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik ben 9de geworden in mijn eerste seizoen Premiership. Om ook maar een beetje rol van betekenis te spelen in de toekomst heb ik mijn selectie grondig gerenoveerd: bijna alle matige spelers de deur uit, betere spelers gekocht en aangevuld met wat talentvolle jeugdspelers. Doordat ik ook financieel gezond wil blijven heb ik gekozen voor een zeer kleine selectie (slechts 18 spelers). Eventuele retirements probeer ik nu al op te vangen door op zoek te gaan naar goede jeugdspelers waarvan ik er nu een paar in mijn academie heb. Enige probleem is dat ik mijn bonus meteen zal moeten opmaken aan een goede aanvaller, eentje is er vorige week met pensioen gegaan en eentje stopt zeer binnenkort, waardoor ik maar 2 aanvallers overhoud..

Volop aan het bouwen dus, al is het de vraag of ik daar de tijd voor krijg in een zeer sterk Premiership (volgend seizoen een rating van 46/47 waarschijnlijk)
Reply


Forum Jump: