The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Lingo!
#91
Mukkus Wrote:Het blauwe rondje met nummer 51 is nu een rood vierkantje geworden met nummer 35!

Ik kan maar een ding zeggen: Photoshop is een geweldig programma!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#92
Mukkus Wrote:
Bakke Wrote:
Mukkus Wrote:Paar weken geleden de inschrijving gedaan voor 'Deal or no Deal'. Ik wacht nog even met spanning af op een reactie, hoewel de kans erg klein is gezien de hoeveelheid inschrijvingen volgens een reactie die ik ontving.

Cool, laat maar weten Wink. Moet je daarvoor lid zijn van een loterij? Dat is namelijk zo bij Miljoenenjacht Icon_evil. Daarom wint daar gemiddeld gezien altijd een welvarende veertiger die toch al twee auto's heeft.

Nee, staat daar los van. Kreeg er iig geen vraag over in het formulier.

Hier heb ik mij ook voor opgegeven.. maar heb tot op heden nog niks gehoord Muk....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#93
Bakke Wrote:
Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... Wink

Over een tijdje ben ik met een vriend vermoedelijk ook op TV, de formulieren gaan maandag de deur uit. Uiteraard volgt er pas meer nieuws als we ook echt toegelaten zijn Smile.

Mukkus Wrote:
Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... Wink

Over een tijdje ben ik met een vriend vermoedelijk ook op TV, de formulieren gaan maandag de deur uit. Uiteraard volgt er pas meer nieuws als we ook echt toegelaten zijn Smile.

En?

Het ging destijds over de fameuze spelshow That's The Question van de EO. Die vriend meldde zich kort na mijn bericht van toen aan en werd uitgenodigd voor de voorronde. Daar kwam hij helaas niet doorheen...

Zelf had ik meer geluk. Begin december meldde ik me aan; twee weken later kwam ik door de voorrondes en en passant werd ik ook nog uitgenodigd in de studio's. Vanmorgen zijn mijn aflevering(en) opgenomen... uitzending: vanaf 18 februari. Wie plakt de plaatjes Wink ?

Voor wie het nog na wil kijken, de uitzending van That's The Question van afgelopen woensdag:

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php...1e2462d970

En ja, ik weet dat 'dolfijnen' en 'prins Charles' intikkertjes waren :-".
Reply
#94
Bakke Wrote:
Bakke Wrote:
Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... Wink

Over een tijdje ben ik met een vriend vermoedelijk ook op TV, de formulieren gaan maandag de deur uit. Uiteraard volgt er pas meer nieuws als we ook echt toegelaten zijn Smile.

Mukkus Wrote:
Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... Wink

Over een tijdje ben ik met een vriend vermoedelijk ook op TV, de formulieren gaan maandag de deur uit. Uiteraard volgt er pas meer nieuws als we ook echt toegelaten zijn Smile.

En?

Het ging destijds over de fameuze spelshow That's The Question van de EO. Die vriend meldde zich kort na mijn bericht van toen aan en werd uitgenodigd voor de voorronde. Daar kwam hij helaas niet doorheen...

Zelf had ik meer geluk. Begin december meldde ik me aan; twee weken later kwam ik door de voorrondes en en passant werd ik ook nog uitgenodigd in de studio's. Vanmorgen zijn mijn aflevering(en) opgenomen... uitzending: vanaf 18 februari. Wie plakt de plaatjes Wink ?

Voor wie het nog na wil kijken, de uitzending van That's The Question van afgelopen woensdag:

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php...1e2462d970

En ja, ik weet dat 'dolfijnen' en 'prins Charles' intikkertjes waren :-".

leuk hoor.

verloren van een vrouw. en van een neger. :razz:

voor het eerst dat ik hoor dat willem alex een feyenoorder is. ik geloof er ook geen hol van. bij de eo vertellen ze wel vaker leugens. :razz:
Reply
#95
Jaja, WimLex is voor Feijenoort en Maxima voor Ajax... kan wel zien wie de broek daar aan heeft thuis :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#96
Bakke je stelt me teleur :cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: