The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Lingo!
#61
Ricochan Wrote:die bal in zijn hand is blauw hoor Jantje :wink:

Ik heb dat moment maar niet vastgelegd.. wilde niet dat Gitter elke keer ermee geconfronteerd zou worden als hij op het forum zou zijn.... t zou allemaal beetje pijnlijk worden..
Wie dit leest is gek
Reply
#62
Wel stoer dat hij als eerste bal het nummer van Van der Vaart trekt !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#63
Ehmm....Bumme!....B-U-M-M-E...

Jury is dit een bestaand woord? Nee helaas...de beurt gaat naar de tegenpartij!

Gitter: ECHT WEL BUMME IS EEN GOZER VAN HET FORUM! :lol:
Economists do it with models...
Reply
#64
Gitter kwam ook met het woord "ezelin" :roll:

Had er echt nog nooit van gehoord maar de jury zei dat het goed was! :lol:
Wie dit leest is gek
Reply
#65
Dat is mevrouw ezel kleine jan... :Big Grin
Economists do it with models...
Reply
#66
Kleine Jan Wrote:Gitter kwam ook met het woord "ezelin" :roll:

Had er echt nog nooit van gehoord maar de jury zei dat het goed was! :lol:

Als je wat meer in den Bijbel had gelezen, had je het ook geweten [-(
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#67
hehe, dank KJ Smile maar waar haal je die foto's in vreedesnaam vandaan.
Ezelin was nog tot daar aan toe.
De eerste keer bij Francois Boulangier hadden we bij de z als 1 van de 2 woorden, het woord "zaluw". Wij hadden dit uiteraard vantevoren opgezocht.
Toen wij dit woord spelden zei Francois " Jury zaluw is dat correct?" Op dat moment werd toen nog de camera stopgezet en werd t opgezocht. Hij vertelde ons dat hij daar nog nooit van had gehoord en wij zeiden dat t geelachtig was. Het bleek inderdaad correct. Camera weer aan; Francois: "Jury? Zaluw, is dat niet geelachtig?
Ik lag in een stuip daar.
The great old Ludwig von...
Reply
#68
gittermaster Wrote:hehe, dank KJ Smile maar waar haal je die foto's in vreedesnaam vandaan.
Ezelin was nog tot daar aan toe.
De eerste keer bij Francois Boulangier hadden we bij de z als 1 van de 2 woorden, het woord "zaluw". Wij hadden dit uiteraard vantevoren opgezocht.
Toen wij dit woord spelden zei Francois " Jury zaluw is dat correct?" Op dat moment werd toen nog de camera stopgezet en werd t opgezocht. Hij vertelde ons dat hij daar nog nooit van had gehoord en wij zeiden dat t geelachtig was. Het bleek inderdaad correct. Camera weer aan; Francois: "Jury? Zaluw, is dat niet geelachtig?
Ik lag in een stuip daar.

Boelansjee, ouwe relnicht. Dat waren nog eens tijden. Nu zit ik naar een zwangere manke te kijken, of is ze gewoon dik?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#69
Vrouwen die zeggen: "Mijn lichaam is mijn vriendje", daar loop ik met een wijde boog omheen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#70
Ik heb geen idee, maar mank is ze idd wel...
Echt snugger niet overigens, Francois was d eleukste m.i. van de 3. Nu heb ik Robert natuurlijk niet meegemaakt als kandidaat.
The great old Ludwig von...
Reply
#71
gittermaster Wrote:hehe, dank KJ Smile maar waar haal je die foto's in vreedesnaam vandaan.

Heb een TV kaart in me pc, kan je gewoon van tv "caps" maken...
Wie dit leest is gek
Reply
#72
Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:Gitter kwam ook met het woord "ezelin" :roll:

Had er echt nog nooit van gehoord maar de jury zei dat het goed was! :lol:

Als je wat meer in den Bijbel had gelezen, had je het ook geweten [-(

Luciel wist het ook niet.. en die is zelf zo mank als een ezelin.. dus die had het echt wel moeten weten...
Wie dit leest is gek
Reply
#73
gittermaster Wrote:Nu heb ik Robert natuurlijk niet meegemaakt als kandidaat.

Is Robert dan zelf ook kandidaat geweest?






Sorry, die is flauw. Maar ik heb het helaas gemist.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#74
gittermaster Wrote:Nu heb ik Robert natuurlijk niet meegemaakt als kandidaat.

Gelukkig maar, anders was ik verplicht je voortaan überlingonerd te noemen :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#75
Ricochan Wrote:die bal in zijn hand is blauw hoor Jantje :wink:

[Image: KleineJan-lingo4.jpg]

We hebben het hier over de linkerhand van Gittermaster, Rico :razz:
Reply
#76
GROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, GROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#77
Balthazar Wrote:GROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN, GROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

Dat moet je tegen Guido Weijers zeggen !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#78
Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... Wink

Over een tijdje ben ik met een vriend vermoedelijk ook op TV, de formulieren gaan maandag de deur uit. Uiteraard volgt er pas meer nieuws als we ook echt toegelaten zijn Smile.
Reply
#79
De Ballebakke !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#80
Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... Wink

Over een tijdje ben ik met een vriend vermoedelijk ook op TV, de formulieren gaan maandag de deur uit. Uiteraard volgt er pas meer nieuws als we ook echt toegelaten zijn Smile.

Knoop in je zakdoek? Wink
Nee lachen man, wel ff laten weten he als t doorgaat want dan kan KJ weer de plaatjes erbij plakken...
The great old Ludwig von...
Reply
#81
Absoluut Smile ! Maar misschien draait het wel op niets uit. Het zou wel leuk zijn om een paar honderd euro te winnen, als beginnend student is dat nooit weg.
Reply
#82
speciaal voor gitter ook dit topic even bumpen Big Grin
Reply
#83
Damn, dat was voor mijn afvalrace... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#84
Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... Wink

Over een tijdje ben ik met een vriend vermoedelijk ook op TV, de formulieren gaan maandag de deur uit. Uiteraard volgt er pas meer nieuws als we ook echt toegelaten zijn Smile.

En?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#85
Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... Wink

Over een tijdje ben ik met een vriend vermoedelijk ook op TV, de formulieren gaan maandag de deur uit. Uiteraard volgt er pas meer nieuws als we ook echt toegelaten zijn Smile.

Mukkus Wrote:
Bakke Wrote:Maandag naar een aflevering van Voetbal Insite in Hilversum. In het publiek, dat wel... Wink

Over een tijdje ben ik met een vriend vermoedelijk ook op TV, de formulieren gaan maandag de deur uit. Uiteraard volgt er pas meer nieuws als we ook echt toegelaten zijn Smile.

En?

Het ging destijds over de fameuze spelshow That's The Question van de EO. Die vriend meldde zich kort na mijn bericht van toen aan en werd uitgenodigd voor de voorronde. Daar kwam hij helaas niet doorheen...

Zelf had ik meer geluk. Begin december meldde ik me aan; twee weken later kwam ik door de voorrondes en en passant werd ik ook nog uitgenodigd in de studio's. Vanmorgen zijn mijn aflevering(en) opgenomen... uitzending: vanaf 18 februari. Wie plakt de plaatjes Wink ?
Reply
#86
Paar weken geleden de inschrijving gedaan voor 'Deal or no Deal'. Ik wacht nog even met spanning af op een reactie, hoewel de kans erg klein is gezien de hoeveelheid inschrijvingen volgens een reactie die ik ontving.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#87
Mukkus Wrote:Paar weken geleden de inschrijving gedaan voor 'Deal or no Deal'. Ik wacht nog even met spanning af op een reactie, hoewel de kans erg klein is gezien de hoeveelheid inschrijvingen volgens een reactie die ik ontving.

Cool, laat maar weten Wink. Moet je daarvoor lid zijn van een loterij? Dat is namelijk zo bij Miljoenenjacht Icon_evil. Daarom wint daar gemiddeld gezien altijd een welvarende veertiger die toch al twee auto's heeft.
Reply
#88
Hoef Wrote:
Ricochan Wrote:die bal in zijn hand is blauw hoor Jantje :wink:

[Image: KleineJan-lingo4.jpg]

We hebben het hier over de linkerhand van Gittermaster, Rico :razz:

[Image: afbeelding-website-monturen.jpg]

Zoek de verschillen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#89
Het blauwe rondje met nummer 51 is nu een rood vierkantje geworden met nummer 35!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#90
Bakke Wrote:
Mukkus Wrote:Paar weken geleden de inschrijving gedaan voor 'Deal or no Deal'. Ik wacht nog even met spanning af op een reactie, hoewel de kans erg klein is gezien de hoeveelheid inschrijvingen volgens een reactie die ik ontving.

Cool, laat maar weten Wink. Moet je daarvoor lid zijn van een loterij? Dat is namelijk zo bij Miljoenenjacht Icon_evil. Daarom wint daar gemiddeld gezien altijd een welvarende veertiger die toch al twee auto's heeft.

Nee, staat daar los van. Kreeg er iig geen vraag over in het formulier.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: