The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Heerenveen vs AZ
#1
Tegen De Graafschap liet de jonge Italiaan Pellè een zeer goede indruk achter. In de tweede helft werd hij door Van Gaal in het veld gebracht en in de weinige minuten die hij speelde, was hij wel gevaarlijk.

Helaas raakte hij in die wedstrijd geblesseerd aan zijn enkel en nu wordt gevreesd dat deze licht gekneusd is. Wellicht dat hij hierdoor niet inzetbaar is tegen Heerenveen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
Quote:AZ Louis van Gaal mist zaterdagavond tegen Heerenveen, naast de langdurig geblesseerden, alleen Julian Jenner, die nog twee wedstrijden is geschorst.

De selectie is wel vermoeid zo liet van Gaal weten, maar dat is ook niet zo vreemd met het loodzware programma van drie wedstrijden in de week. Van Gaal was afgelopen woensdag met name tevreden over het optreden van Pellè en Poulsen die hij beide zeer verdienstelijk vond invallen.

Tegen Heerenveen neemt Milano Koenders de plaats in van de naar Engeland vertrokken Steinson.

Quote:Afonso Alves hoopt de verslechterde relatie tussen hem en AZ te verbeteren. De begeleiders van de Braziliaanse spits hebben voorzichtig contact gezocht met de Alkmaarders om binnenkort een afspraak te maken, meldt het AD.
De relatie tussen Alves en AZ was tot het dieptepunt gezakt nadat de club een arbitragezaak aanspande tegen sc Heerenveen. Woensdag kwam uit het voorlopige vonnis naar buiten dat de partijen zelf naar een oplossing moesten zoeken.
Om die reden besloot het kamp Alves de draad weer op te pakken. In de strijd om de Braziliaanse spits is Middlesbrough inmiddels afgehaakt. AZ wil er alles aan doen de goaltjesdief alsnog in het Alkmaarse shirt te hijsen.

Het drukke programma van AZ begint zijn tol te eisen. AZ begint zaterdag in het Abe Lenstra Stadion aan de derde uitwedstrijd in een week tijd. ,,Dat kun je merken, ze zijn vermoeid.’’ laat trainer Louis van gaal op de website van de Alkmaarder club weten.


,,Ze zijn vermoeid”, zei Van Gaal over de fysieke gesteldheid van zijn spelersgroep. ,,Maar dat is ook niet zo vreemd nadat we afgelopen zondag en woensdag uitwedstrijden hebben gespeeld tegen Ajax en De Graafschap. En zaterdagavond spelen we weer uit tegen Heerenveen.”

Het is Van Gaal opgevallen dat Heerenveen gedurende het seizoen is veranderd van speelstijl. ,,Eerst speelden ze 4-4-2 met twee vaste spitsen. Nu spelen ze in balbezit 4-3-3, dat is dynamisch en moeilijk te verdedigen. Vandaar dat ze ook zonder Afonso Alves zijn blijven scoren. Heerenveen speelt sowieso sterk in eigen huis, al hebben we daar de afgelopen twee edities gewonnen.”

In december trok AZ de Mexicaan Héctor Moreno aan. De linksbenige verdediger is echter nog niet inzetbaar, omdat hij nog in afwachting is van zijn tewerkstellingsvergunning. Van Gaal: ,,Daar zijn instanties in Nederland nu druk mee bezig. Het duurt denk ik niet lang meer voordat hij hier is. Ondertussen heeft hij nog met zijn vorige club Pumas meegetraind, dus hij is in principe direct inzetbaar.”

Bron: AZ.nl
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#3
1-0 Pranjic (pingel) in de 2e minuut of zo.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#4
2-0 heerenveen
koenders is al gewisseld hahahaha
ze hadden beter steinsson niet kunnen verkopen stomme kut ajax2
Reply
#5
3-0 sulejmani
Mijn gras is groener
Reply
#6
ik zou van Gaal ontslaan.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#7
Volgens de radio: één grote galavoorstelling van Heerenveen. Az heeft niets in te brengen en de Friezen spelen fantastisch voetbal in deze beladen wedstrijd.
Mijn gras is groener
Reply
#8
Amor Fati Wrote:Volgens de radio: één grote galavoorstelling van Heerenveen. Az heeft niets in te brengen en de Friezen spelen fantastisch voetbal in deze beladen wedstrijd.

Mwoah, ze creëren 3/4 kansen en maken er 3. Een echte galavoorstelling is bullshit en media praat.
Koenders maakt dom hands, 2 minuten al 1-0 achter. Die 2-0 is een goede aanval net als de 3-0, in de tussentijd is het gewoon AZ wat het probeert, alleen is Heerenveen feller, altijd eerder bij de bal. Maar van een galavoorstelling is geen sprake.

Tele 2, I love it... :wink:
Reply
#9
dankje voor deze relativering Wink
ondanks dat het dan geen galavoorstelling is, ben ik dik tevreden met de 4-0 die er nu op het scorebord staat
Mijn gras is groener
Reply
#10
Nu kan AZ nog maar op 73 punten komen al ze geen punten meer verspelen, te weinig voor de titel. :eeeek:
Reply
#11
Van Gaal zou inderdaad zomaar eens foetsie kunnen zijn na vanavond. 'AZ heeft besloten in het belang van de club het contract met Van Gaal te ontbinden en een frisse wind te laten waaien door het DSB-stadion.'

En dan Louis na dit seizoen de duobaan bondscoach/trainer van Ajax [-o<.
Reply
#12
Het gaat nu toch wel de kant van een galavoorstelling toe moet ik zeggen :eeeek: ! AZ loopt zich nu suf voor niets, elke bal is voor een Fries.
Maar op dat strontveld in Heerenveen valt vrij lastig galavoetbal te spelen, het eerste hakballetje van Pranjic mislukte dan ook :wink:
Reply
#13
Zit nu een kwartiertje te kijken en idd mooie galashow. Bij AZ gaat alles meteen fout, meer dan 3x overspelen lukt niet eens. Ook qua felheid, strijd en inzet wordt AZ op alle fronten afgetroefd. Schotenverhouding 16-4. Ook wonderbaarlijk hoe geweldig zo'n Sibon weer voetbalt, terwijl hij bij de topclubs altijd duidelijk tekort kwam.
Reply
#14
@ Bakke

morgenavond zit je ook voor de buis met je Brett Favre shirtje aan?
ik heb em in ieder geval weer eens tevoorschijn gehaald Wink
Mijn gras is groener
Reply
#15
Ik kan maar 1 ding zeggen om de verhoudingen vanavond duidelijk te maken: Zelfs Breuer was beter dan welke AZ-speler dan ook....

En die Koenders....wat was die slecht. Zo slecht heb ik nog nooit iemand zien voetballen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Mukkus Wrote:Zo slecht heb ik nog nooit iemand zien voetballen.

:lol:
Reply
#17
waar zit (of sta) je in het stadion altijd Mukkus?

En Koenders wat dus zelfs slechter dan welke speler dan ook bij Heracles op bezoek? Dat zegt aardig wat :lol:
Mijn gras is groener
Reply
#18
En die Van Gaal wil wel weer bondscoach worden met zijn slechte positie-beleid, dan zie ik het somber in de aankomende jaren mocht hij het weer worden.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#19
Misschien kunnen de heren Hofland, Bahia en Greene even naar deze wedstrijd kijken. Een lesje inzet
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#20
Die van Gaal weer.. AZ had pech door die snelle pingel tegen en individuele fouten, anders had het duel heel anders kunnen lopen. Ja zo lust ik er nog wel 1. Viel nog mee dat ie wel toegaf dat ze niks in de pap te brokkelen hadden.
Reply
#21
Peter Wrote:dat ze niks in de pap te brokkelen hadden.
:lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Zo slecht heb ik nog nooit iemand zien voetballen.

:lol:

Ik heb er vandaag nog eens over nagedacht. En ik kan niet tot een andere conclusie komen. Koenders staat bij mij op 1 in de ranglijst 'Profvoetballer die ik ooit het slechtst heb zien voetballen".
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Kom op konijntje doe maar wiebeluh wiebeluh.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: