The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM aanmelden
#1
Beste deelnemers

Graag zou ik willen dat jullie je alvast aanmelden voor FTM. Dit kun je doen op <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/ftm/register.php">http://www.competitieteam.nl/ftm/register.php</a><!-- w --> . Let goed op de bevestigingsmail die je krijgt deze kan in je junkmail terecht komen. Mocht ja na 2 uur ofzo nog geen mail hebben ontvangen meld dat dan even hier in t topic of stuur me een pb dan activeer ik je account handmatig.

Nadat je je hebt aangemeld zou het ook handig zijn als je je huidige team vast invult! Log in op <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/ftm/index.php">http://www.competitieteam.nl/ftm/index.php</a><!-- w --> en maak je team. AUB hetzelfde team als je vorige week hebt ingestuurd via de sheet dan kunnen we gelijk de scores automatisch laten uitrekenen en kijken of ze kloppen.
Reply
#2
Haggie en Scholten zijn aangemeld. klopt het dat je je team nog niet kan invullen?
Reply
#3
jullie hadden nog geen budget idd Big Grin nu wel
Reply
#4
Ik ben mn team ook aan het maken, maar kom ineens over m'n budget. Ik zie nu dat bij jou Massu 544 is en op de sheet 514. Hoe zit dat?

Edit: en Guccione 462 ipv 357. Stepanek en Fish kloppen ook niet, dus de verkeerde lijst is denk ik gebruikt? Heb wel een account dus inmiddels.
Reply
#5
hmmm ik heb de huidige waardes genomen...op de sheet stonden zeker oudere waardes?
Reply
#6
Dat lijkt erop idd, gezien de sprong van Guccione, is z'n finaleplaats. Maar deadline was zondag, dus Kooltje heeft de waarden van de week ervoor genomen, aangezien de nieuwe nog niet bekend waren.
Reply
#7
ok pak ik zo even de sheet erbij met die waardes
Reply
#8
Ok Mac. Verder niets dan lof natuurlijk, ziet er goed uit! =D>
Reply
#9
ik heb de waardes inmiddels aangepast, het zou nu dus wel moeten uitkomen Smile
Reply
#10
Mac, ik heb nog een speler waarvan de waarde niet overeen komt met de lijst die wij hebben gehanteerd.
Alun Jones staat nu op 313, maar ik heb hem voor 308 gekocht. Hierdoor kom ik precies boven mijn budget..
Reply
#11
hehe idd over t hoofd gezien, klopt nu wel.

Misschien dat ik trouwens ook een enkele speler gemist heb die uit de top150 is gevallen, als je iemand niet kan kiezen die je wel hebt gekozen moet je het even zeggen.
Reply
#12
Your activation code is incorrect. Please check your email and try again. Otherwise contact <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:elikian@hetnet.nl">elikian@hetnet.nl</a><!-- e -->

:|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
ow hehe thx...is een bug, hij vindt het niet leuk als je een spatie in je naam zet.
Ik heb je account handmatig geactiveerd
Reply
#14
En je moet mij contacteren? hehe.
Reply
#15
Ja, ik had ook een bevestigings-email van jou. Ik werd er een beetje weemoedig van. :cry: :wink:
Reply
#16
Guccione staat nog steeds op 462 bij mij. Moet 357 zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
en dan heb ik nog 800 te weinig besteed ook nog. #-o

Geen team meer maken met bier op.. OSmile :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
Precies, nuchter was je nooit tot de belachelijke keuze voor Tsonga gekomen. :wink:
Reply
#19
hmmm ja stomme fout van mij, als t goed is moet t nu weer allemaal kloppen.
Reply
#20
Yep, mijn team is gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ziet er goed uit Mac =D>

Wat misschien nog wel een toegevoegde waarde is:

Wanneer je nu op de naam van een manager klikt, krijg je alleen het team.
Misschien is het leuker als de punten per speler er ook bij staan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
hehe thx buurs maar ben juist bezig om die pagina's helemaal aan te passen. Zorgen dat je kan sorteren enzo Wink Dat komt er ook zeker bij te staan.

Straks kun je aan het eind van het jaar nog bekijken wie welk team heeft gehad in week 1 Smile
Reply
#23
Mac Wrote:ow hehe thx...is een bug, hij vindt het niet leuk als je een spatie in je naam zet.
Ik heb je account handmatig geactiveerd

Zelfde geldt voor mij! Ook een spatie! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
heb je ook geactiveerd Smile
Reply
#25
Mac Wrote:heb je ook geactiveerd Smile

:Big Grin Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
ha! ik ben beter dan ad wim! terwijl ik gewoon random een paar spelers heb aangeklikt Wink
Reply
#27
Nu nog wel, zondag niet meer Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
allebei federer nog over hoor!

alhoewel de punten voor (q) nog niet doorgevoerd zijn.
Reply
#29
En de spelers die in de eerste ronde verliezen (zoals Murray) krijgen hier wel gewoon 1 punt volgens mij. Maar dat hoeft niet perse aangepast te worden van mij hoor...
Reply
#30
Ik heb geen gelegenheid gehad mijn team op deze manier in te vullen.
Reply


Forum Jump: