The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
#31
Antidote Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Ik kies er dan voor om aan het eind van het seizoen FC CT de rug toe te keren om over een paar seizoenen als oude bok jullie verdediging dicht te timmeren.
Hoop dat je een leuke team zult vinden. Het zou wel stoer zijn als je als oude veteraan je laatste jaren bij het nieuwe FC CT komt slijten.

Anti, begin jij nu ook opnieuw?
Heb je voor de zekerheid wel al als DRC ingevuld( met een vraagteken).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#32
wat worden eerste teamtrainingen? Conditie en snelheid. Denk dat dat het slimste is omdat je dan in de wedstrijden zo weinig mogelijk verliest. Waardoor je uiteindelijk minder fitheid hebt hoeven trainen.
Reply
#33
kooltje Wrote:wat worden eerste teamtrainingen? Conditie en snelheid. Denk dat dat het slimste is omdat je dan in de wedstrijden zo weinig mogelijk verliest. Waardoor je uiteindelijk minder fitheid hebt hoeven trainen.

idd. Ik wilde voorstellen 3 x snelheid, 2x conditie en 1 pos.spel( of 3x conditie)
Iedereen heeft dat nodig, ik wilde alleen later daarover gaan beginnen , omdat de selectie nog niet helemaal rond is.
De 1e seizoenen zoveel mogelijk algemene dingen doen en als de PT hoog is bij iedereen, wat meer op linies gericht.
Ik wil alleen wat later daarover gaan discussiëren, wie wat (evt.) nodig heeft.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#34
Adder Wrote:
kooltje Wrote:wat worden eerste teamtrainingen? Conditie en snelheid. Denk dat dat het slimste is omdat je dan in de wedstrijden zo weinig mogelijk verliest. Waardoor je uiteindelijk minder fitheid hebt hoeven trainen.

idd. Ik wilde voorstellen 3 x snelheid, 2x conditie en 1 pos.spel( of 3x conditie)
Iedereen heeft dat nodig, ik wilde alleen later daarover gaan beginnen , omdat de selectie nog niet helemaal rond is.
De 1e seizoenen zoveel mogelijk algemene dingen doen en als de PT hoog is bij iedereen, wat meer op linies gericht.
Ik wil alleen wat later daarover gaan discussiëren, wie wat (evt.) nodig heeft.

Heb je er ook over nagedacht om of 7 dagen TT voor spelers te doen en je keeper een heel hoog salaris te geven, of je keeper de eerste 2 seizoenen (of misschien wel eerste 4 seizoenen) in een keepersfarm te gooien ? Daar pak je als jonge veldspeler namelijk de meeste winst mee... keepers zullen alleen een kans maken op het nationale team als ze in de jeugd in een farm gespeeld hebben...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#35
7 dagen TT voor veldspelers is idd wel interessant
Reply
#36
mwa de zaterdag ben je meestal toch kwijt door conditietrainingen.
Reply
#37
Fred Naaigaren Wrote:Ik kies er dan voor om aan het eind van het seizoen FC CT de rug toe te keren om over een paar seizoenen als oude bok jullie verdediging dicht te timmeren.

Wij zoeken nog een sterke verdediger.......(United (160)
Mocht je interesse hebben laat het dan maar weten, dan komen we er vast uit met de coach.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#38
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:
kooltje Wrote:wat worden eerste teamtrainingen? Conditie en snelheid. Denk dat dat het slimste is omdat je dan in de wedstrijden zo weinig mogelijk verliest. Waardoor je uiteindelijk minder fitheid hebt hoeven trainen.

idd. Ik wilde voorstellen 3 x snelheid, 2x conditie en 1 pos.spel( of 3x conditie)
Iedereen heeft dat nodig, ik wilde alleen later daarover gaan beginnen , omdat de selectie nog niet helemaal rond is.
De 1e seizoenen zoveel mogelijk algemene dingen doen en als de PT hoog is bij iedereen, wat meer op linies gericht.
Ik wil alleen wat later daarover gaan discussiëren, wie wat (evt.) nodig heeft.

Heb je er ook over nagedacht om of 7 dagen TT voor spelers te doen en je keeper een heel hoog salaris te geven, of je keeper de eerste 2 seizoenen (of misschien wel eerste 4 seizoenen) in een keepersfarm te gooien ? Daar pak je als jonge veldspeler namelijk de meeste winst mee... keepers zullen alleen een kans maken op het nationale team als ze in de jeugd in een farm gespeeld hebben...

Ikzelf had voor de keep in mijn hoofd om 1 dag tt(Za) te doen en als beginsalaris 2000. Bij de veldspelers wil ik beginnen met 1000. Ik wil iedereen een 4-jarig contract aanbieden, waarvan de contracten toch wel tussentijds steeds worden verbeterd.
Eerst weten wat we gaan maken in de 2 weken, geen idee hoe groot het stadion is in het begin, en aande hand daarvan stadion iets vergroten(evt.) en de salarissen aanpassen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#39
Adder Wrote:
Antidote Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Ik kies er dan voor om aan het eind van het seizoen FC CT de rug toe te keren om over een paar seizoenen als oude bok jullie verdediging dicht te timmeren.
Hoop dat je een leuke team zult vinden. Het zou wel stoer zijn als je als oude veteraan je laatste jaren bij het nieuwe FC CT komt slijten.

Anti, begin jij nu ook opnieuw?
Heb je voor de zekerheid wel al als DRC ingevuld( met een vraagteken).
Ik begin idd opnieuw als DCR!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#40
Waar blijft Depor?
Tool heb ik gisteren gesproken en die zit nog in dubio.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#41
Depor heeft al gezegd dat ie als spits overnieuw ging Smile
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#42
Heb ook ergens de naam van forever zien staan. Gaat hij ook opnieuw beginnen en zo ja, welke positie?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#43
Lib Wrote:Heb ook ergens de naam van forever zien staan. Gaat hij ook opnieuw beginnen en zo ja, welke positie?

forever gaat niet opnieuw beginnen. Is tevreden met de keeper die ik heb gecreeerd. En verwacht nog wel genoeg lol aan hem te beleven. Wat en waar dat laat ik maar op me afkomen. Geen idee wie er interesse in mij heeft. Verwacht niet gelijk dat ik keeper ga worden tussen al die groentjes. Wink Maar kan natuurlijk overtuigd worden. Ik heb nog een goede 120.000 nodig voor een PT6. Wink
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#44
Bumme Wrote:Wat is het risico om met een dubbele account te spelen?
Ik wil Jonas niet opgeven maar heb in het begin wel heel veel domme dingen gedaan waardoor ik nu lang niet ben waar ik had kunnen zijn.
Dit spel zou ik best makkelijk vanaf mijn werk kunnen spelen voor Jonas (is elke 2 dagen 5 minuten) en vanaf huis met mijn nieuwe man.

Als jij het voor elkaar kan krijgen dat Jonas en je nieuwe mannetje niet met elkaar gelinkt kan worden, ben je meer dan welkom.
Als er mensen een dubbele account gaan nemen, hoop ik dat ze zo'n zelfde constructie in elkaar kunnen flansen, want ik ga behoorlijk balen als je na een x- aantal weken weg valt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#45
Lees nu pas allemaal wat er gaande is.
Op zich wil ik graag doorspelen, maar ik zie ook wel in dat ik in het begin niet helmaal goed getraind heb, dus ben ook wel een voorstander.
il het liefst op mijn eigen positie doorgaan, maar als dat al bezet is, hoor ik graag op welke positei ik kan gaan spelen dan.
The great old Ludwig von...
Reply
#46
is het niet mogelijk om allemaal als 17-jarige binnen het bestaande FC CT terug te keren? Of moet er een nieuw team worden aangemaakt met als nadeel het kleine stadion...

voordeel van de 1ste optie is tevens dat er de rest van het seizoen nog geld kan worden gespaard zodat er flink wat in kas is als we volgend seizoen opnieuw starten met onze spelers...
Reply
#47
Mee eens...
The great old Ludwig von...
Reply
#48
Maar al bekend wat de posities gaan worden en waar ik kan spelen?
Als er genoeg spelers zijn ga ik nl. gewoon door met Lips en zou ik ook graag voor maandag weg willen ivm de keeperstrainingen...
The great old Ludwig von...
Reply
#49
check de 1e post gitter, adder edit daar steeds de posities in! volgens mij kunnen we zeker nog wel een MC gebruiken. Selectie moet ook weer niet te krap worden natuurlijk we moeten ook beetje ruimte hebben om te varieren in opstellingen.
Reply
#50
oke, had ik idd niet gezien Smile thx..
The great old Ludwig von...
Reply
#51
Btw Adder, ik ga weer hetzelfde doen, een soort Makaay type langzaam maar wel op de juiste plek staan en ballen er hard in rossen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#52
Forever Wrote:
Lib Wrote:Heb ook ergens de naam van forever zien staan. Gaat hij ook opnieuw beginnen en zo ja, welke positie?

forever gaat niet opnieuw beginnen. Is tevreden met de keeper die ik heb gecreeerd. En verwacht nog wel genoeg lol aan hem te beleven. Wat en waar dat laat ik maar op me afkomen. Geen idee wie er interesse in mij heeft. Verwacht niet gelijk dat ik keeper ga worden tussen al die groentjes. Wink Maar kan natuurlijk overtuigd worden. Ik heb nog een goede 120.000 nodig voor een PT6. Wink

excuus.....sliep al half! Bedoelde aragorn ](*,)
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#53
Depor Wrote:Btw Adder, ik ga weer hetzelfde doen, een soort Makaay type langzaam maar wel op de juiste plek staan en ballen er hard in rossen.

Nee, dat gaan we dus niet.
Iedereen volgt de tt in het begin. Dus je zal een snelle, dampfmachende speler zijn.
En je mag met mac uitvechten wie FC wordt(lees de 1e post ff helemaal, zie je de planning en opstelling))
Als we een speler of 15 hebben, dan zal er wel een 2e FC zijn. Nadeel is dan weer dat je niet alles zal spelen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#54
Devlin Wrote:is het niet mogelijk om allemaal als 17-jarige binnen het bestaande FC CT terug te keren? Of moet er een nieuw team worden aangemaakt met als nadeel het kleine stadion...

voordeel van de 1ste optie is tevens dat er de rest van het seizoen nog geld kan worden gespaard zodat er flink wat in kas is als we volgend seizoen opnieuw starten met onze spelers...

onder gebruiker staat reset account. Op zich erg handig, alleen kan ik dat pas doen als ik zonder club zit.
Ik ga het wel proberen op de dag dat ik een nieuwe wil gaan maken, maar ben bang dat het niet kan
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#55
Adder Wrote:Waar blijft Depor?
Tool heb ik gisteren gesproken en die zit nog in dubio.

log nagenoeg niet meer in en denk niet dat dat verandert als ik met een nieuwe char begin, dus ik kap er gewoon mee.
is het niet een optie om Cas een free transfer te geven en dan naar het nieuwe team te halen? zit het achter iig mooi dicht en kan ie toch blijven proberen om in het NT te komen
Reply
#56
T00L Wrote:
Adder Wrote:Waar blijft Depor?
Tool heb ik gisteren gesproken en die zit nog in dubio.

log nagenoeg niet meer in en denk niet dat dat verandert als ik met een nieuwe char begin, dus ik kap er gewoon mee.
is het niet een optie om Cas een free transfer te geven en dan naar het nieuwe team te halen? zit het achter iig mooi dicht en kan ie toch blijven proberen om in het NT te komen

Nee, want de training zal voor hem niet interessant zijn.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#57
Adder Wrote:
Devlin Wrote:is het niet mogelijk om allemaal als 17-jarige binnen het bestaande FC CT terug te keren? Of moet er een nieuw team worden aangemaakt met als nadeel het kleine stadion...

voordeel van de 1ste optie is tevens dat er de rest van het seizoen nog geld kan worden gespaard zodat er flink wat in kas is als we volgend seizoen opnieuw starten met onze spelers...

onder gebruiker staat reset account. Op zich erg handig, alleen kan ik dat pas doen als ik zonder club zit.
Ik ga het wel proberen op de dag dat ik een nieuwe wil gaan maken, maar ben bang dat het niet kan

Dit staat in de regels:


Je kan op ieder moment ontslag nemen uit je ploeg indien je dit zou wensen (Team >> Treed af), maar weet dat je de volgende 6 maanden geen ploeg meer zal mogen overnemen!
Wel kan ik proberen om af te treden, een nieuw account aan te maken en dan FC CT als bot overnemen. Misschien dat we dan het stadion en zo houden (denk het niet)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#58
Jansoe Wrote:Ik ben gewoon vriendelijk doch dwingend verzocht om me hierin te verdiepen :|

Same here.. :razz:

Ik ben dan ook zo'n verslaafde die meteen overgehaald is :oops: Vul mij maar in als MR, die was nog vrij geloof ik. Nu alles maar eens goed gaan lezen!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#59
Voyou Wrote:
Jansoe Wrote:Ik ben gewoon vriendelijk doch dwingend verzocht om me hierin te verdiepen :|

Same here.. :razz:

Ik ben dan ook zo'n verslaafde die meteen overgehaald is :oops: Vul mij maar in als MR, die was nog vrij geloof ik. Nu alles maar eens goed gaan lezen!


[-o< hoe komt het toch steeds.......
enniewee..... hier is jullie verzorger !!! \Big Grin/
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#60
Saartje Wrote:
Voyou Wrote:
Jansoe Wrote:Ik ben gewoon vriendelijk doch dwingend verzocht om me hierin te verdiepen :|

Same here.. :razz:

Ik ben dan ook zo'n verslaafde die meteen overgehaald is :oops: Vul mij maar in als MR, die was nog vrij geloof ik. Nu alles maar eens goed gaan lezen!


[-o< hoe komt het toch steeds.......
enniewee..... hier is jullie verzorger !!! \Big Grin/


Zijn vast mijn ogen......
Ik heb Visio( deze man heeft he-le-maal niets met sport) ook benaderd en hij zal ook een mannetje aanmaken tegen die tijd. Ik spreek hem dagelijks( MSN, gladiatus) , dus qua trainen en zo komt dat helemaal goed met hem.
Ik heb Devlin, Bumme en Gitter geen plek gegeven ( nog niet) in het nieuwe team( zie beginpost), omdat ik niet weet of ze opnieuw beginnen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: