The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
#61
Ik ga nu een Mc aanmaken, en hoor wel wat ik moet doen. Heb dit nog nooit gedaan. Zal de komende tijd dagelijks online zijn door ziekte (landurig) en zie Adder wel op msn verschijnen hoop ik.

Speler word nu aangemaakt.
Reply
#62
Speler is aangemaakt voor een beetje uitvogelen en heeft zich aangesloten bij de club. Kees Kicken heet hij hij gaat voor de positie van CM, met als er een AM word gebruikt dan train ik deze jongen ook uiteindelijk op verdedigende/opbouwnede activiteiten..
Reply
#63
ik heb nog 2 bekenden van ons forum benaderd, dus ff afwachten of die ook interesse hebben.
Fab ook een bericht gestuurd, maar die heeft nog niets gelezen.
Ik wilde voor een mannetje of 14 gaan, maar ik ga toch doorzoeken en proberen om 22 man te krijgen. We gaan dan toch ook vol voor de friendlies, maar dan rouleren we gewoon en de friendly sowieso AGT.
Weet niet of het slim is om dat bij de comp.wedstrijd ook te doen( ervaringsverlies). Maar dat zien we over een aantal weken wel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#64
Zal even kijken of ik hier wat mee kan.
Zit te wachten op validatie.
qua veldbezetting zit ik aan een aanvallende mid te denken.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#65
Als ik een nieuw team moet maken( als ik dus niet terug kan stappen naar FC CT, hoe gaan we heten?
FC CT?
FC SD?
SD/CT?
Welke divisie ( Bof C) willen jullie beginnen dan?

Wie gaat er silver aanschaffen en wordt mijn lieftallige asistent(e)?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#66
Als het mij bevalt, wil ik wel silver aanschaffen, maar wil het eerst even bekijken.
Reply
#67
ik wil ook wel silver aanschaffen adder, kan ik ook gelijk 2d wedstrijden bekijken om zo beter te analyseren
Reply
#68
Wat is nou precies de bedoeling, wanneer kan ik mijn spelertje aanmaken?

Adder Wrote:Als ik een nieuw team moet maken( als ik dus niet terug kan stappen naar FC CT, hoe gaan we heten?
FC CT?
FC SD?
SD/CT?
Welke divisie ( Bof C) willen jullie beginnen dan?

Wie gaat er silver aanschaffen en wordt mijn lieftallige asistent(e)?

Naam maakt mij niet zoveel uit, het lijkt me wel leuk om in de laagste divisie te beginnen en dan als in een sprookje ( [gay] ) binnen een paar jaar kampioen van de eredivisie te worden Wink
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#69
SD??

Als we maar betere teamkleuren krijgen dan nu het geval is Wink
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#70
SportDreams

Lijkt mij duidelijk dat als CT niet kan, we gewoon SD nemen. Elk spel overheersen met SD \Big Grin/
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#71
Farmersmother Wrote:SD??

Als we maar betere teamkleuren krijgen dan nu het geval is Wink

Het Competitieteam forum heette vroeger het Sportdreamz forum, vandaar SD.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#72
Lib Wrote:SportDreams

Lijkt mij duidelijk dat als CT niet kan, we gewoon SD nemen. Elk spel overheersen met SD \Big Grin/

Mijn idee.
Eerste aanvraag was trouwens geweigerd omdat ik mijn voornaam niet voluit had. Stelletje miereneukers.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#73
Voyou Wrote:Wat is nou precies de bedoeling, wanneer kan ik mijn spelertje aanmaken?

Adder Wrote:Als ik een nieuw team moet maken( als ik dus niet terug kan stappen naar FC CT, hoe gaan we heten?
FC CT?
FC SD?
SD/CT?
Welke divisie ( Bof C) willen jullie beginnen dan?

Wie gaat er silver aanschaffen en wordt mijn lieftallige asistent(e)?

Naam maakt mij niet zoveel uit, het lijkt me wel leuk om in de laagste divisie te beginnen en dan als in een sprookje ( [gay] ) binnen een paar jaar kampioen van de eredivisie te worden Wink

Ja, je kan hem al aanmaken. Met een MSN sessie lul ik je zo wel bij( met Ara al gedaan en ben nu bezig met Jansoe).
Kan je nu oefenen om over een week of 10 je account te resetten en te gaan vlammen.

1 probleem: na travian heb ik een heel zootje mensen geblokkeerd bij MSN. Ik weet bij god niet meer wie jij bent, dus als je mij kan opzoeken.....

<!-- e --><a target="_blank" href="mailto:famderuiter@hotmail.com">famderuiter@hotmail.com</a><!-- e -->
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#74
Ronnie D. Wrote:
Lib Wrote:SportDreams

Lijkt mij duidelijk dat als CT niet kan, we gewoon SD nemen. Elk spel overheersen met SD \Big Grin/

Mijn idee.
Eerste aanvraag was trouwens geweigerd omdat ik mijn voornaam niet voluit had. Stelletje miereneukers.

Ook voor jou natuurlijk, jouw MSN heb ik nog wel, dus als je een keer bij geluld wilt worden.
Ik ben 's avonds meestal wel aanwezig.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#75
Nou, Adder heeft me wat dingetjes bijgebracht...Het ziet er allemaal moeilijker uit dan het eigenlijk wel zou zijn.. Ach, ik heb 10 weken om het onder controle te krijgen :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#76
Het lijkt moeilijker dan het is. Ik had ook geen idee wat ik moest doen en ben altijd te lui om handleidingen te lezen....Soms staan daar best handige tips in :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#77
Quote:Een nieuwe speler is vandaag bij de club gekomen: Harm Boersma. Je kunt nu met hem communiceren door de link in dit bericht aan te klikken en vervolgens de optie "Communiceer met speler" te kiezen. Onthoud dat communiceren met je teamgenoten essentieel is om de moraal hoog te houden.

Een nieuwe farmersmother Undecided
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#78
Ara en/of Mac, klasse dat 1 van jullie ( of allebei) silver willen aanschaffen.
Ik ben namelijk 1 week begin Mei( weet niet of ik dan kan inloggen)en vanaf 19 Juli 2 weken niet of nauwelijks in staat om wat te doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#79
Lib Wrote:
Quote:Een nieuwe speler is vandaag bij de club gekomen: Harm Boersma. Je kunt nu met hem communiceren door de link in dit bericht aan te klikken en vervolgens de optie "Communiceer met speler" te kiezen. Onthoud dat communiceren met je teamgenoten essentieel is om de moraal hoog te houden.

Een nieuwe farmersmother Undecided

Dat ik nu precies jou moet aanklikken in die lijst :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#80
Lib Wrote:
Quote:Een nieuwe speler is vandaag bij de club gekomen: Harm Boersma. Je kunt nu met hem communiceren door de link in dit bericht aan te klikken en vervolgens de optie "Communiceer met speler" te kiezen. Onthoud dat communiceren met je teamgenoten essentieel is om de moraal hoog te houden.

Een nieuwe farmersmother Undecided

Undecided Undecided

Sterker nog, bij mij heette ie ook Harm...dit IS dus gewoon mijn oude ventje!
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#81
wanneer moet ik het jonkie aanmaken?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#82
Bocaloca Wrote:wanneer moet ik het jonkie aanmaken?

je kan je account resetten, begin volgend seizoen.
Ga je met 2 accounts aan de gang, dan er voor zorgen dat ze nooit met elkaar gelinkt kunnen worden.
In dat geval kan je nu een nieuwe beginnen en over een week of 10 die resetten.
Reset mag je namelijk om de 60 dagen doen. Of je dan ook weer 17 wordt, dat weet ik eigenlijk niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#83
Je wordt 17 op de dag dat je je naam kiest. Dus zodra je start ben je jarig.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#84
Op Box geboden. Hoop alleen maar dat het goed gaat met die grootverdiener.
Ik kan max.6500 bieden, maar hij springt automatisch naar 10.000. Weet dus niet of dat Za. wel goed gaat.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#85
Adder Wrote:Op Box geboden. Hoop alleen maar dat het goed gaat met die grootverdiener.
Ik kan max.6500 bieden, maar hij springt automatisch naar 10.000. Weet dus niet of dat Za. wel goed gaat.....

Vaag... loonoffer van CT staat idd op 10.000, betekent dit dat je niet minder kan verdienen als je weggaat ? Uiteraard wil ik best minder verdienen (die 6500) en dus een verlaagd contract tekenen bij als ik net getekend heb maar dan heb ik wel 3 jaar een contract... hoe kom ik dan aan het einde van het seizoen weg bij CT ? mutual ontbinding voor 0 ? Misschien dat je even een vraag hierover op het footstar forum kan gooien ?

Overigens ga ik kijken of ik er nog iets moois uit kan trekken (kom wel naar CT hoor)...

Footstar Wrote:Dear mr. Brasileiro

I got a offer that matches my min. release clause and immediately you think I've something to do with it ? I'm as surprised as you are but this reply from you will def. make me think.

And you already knew I wasn't happy playing in the 3rd division of Portugal without a GK-TT day and not playing all the matches... improve your offer and I might decline the offer from FC CT.If not it was nice to be a part of Aguiar utd and I wish you good luck

You know my demands. The ball is in your court now...

Sincerely,

Sjaak Born


OSmile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#86
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:Op Box geboden. Hoop alleen maar dat het goed gaat met die grootverdiener.
Ik kan max.6500 bieden, maar hij springt automatisch naar 10.000. Weet dus niet of dat Za. wel goed gaat.....

Vaag... loonoffer van CT staat idd op 10.000, betekent dit dat je niet minder kan verdienen als je weggaat ? Uiteraard wil ik best minder verdienen (die 6500) en dus een verlaagd contract tekenen bij als ik net getekend heb maar dan heb ik wel 3 jaar een contract... hoe kom ik dan aan het einde van het seizoen weg bij CT ? mutual ontbinding voor 0 ? Misschien dat je even een vraag hierover op het footstar forum kan gooien ?

Overigens ga ik kijken of ik er nog iets moois uit kan trekken (kom wel naar CT hoor)...
OSmile


Dan ontsla ik je gewoon. Dan ga ik niet gokken om FC CT terug te krijgen, als ik weg stap om een nieuwe speler te maken.
Ik rot iedereen op straat op het moment dat de nieuwe competitie gaat beginnen.
Dan maak ik een nieuw account aan en schaf dan gold aan om een team te beginnen.
Word het nu FC CT als voorkeur of FC SD?
Als ik dat team heb, ga ik jullie binnenhengelen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#87
ik snap er nog geen ene donder van moet ikzeggen... :|

Maar Harm heeft wel gescoord Undecided
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#88
Heb overigens een bod (en garantie voor 1e keeper) binnen van Bulls United... Undecided
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#89
Je mag mij wel op die open plek op het middenveld invullen.
Kijken of we er een soort Davids van kunnen maken in zijn betere dagen :8:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#90
Dan zou ik tackelen nog even flink doortrainen.....want die rode kaart was niet zo best afgelopen week :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply


Forum Jump: