The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
#91
Een nieuwe Simpson-telg is geboren:

Thomas Simpson (21211)

:lol:

Nu maar eens kijken wat ik precies moet doen..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#92
Adder Wrote:
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:Op Box geboden. Hoop alleen maar dat het goed gaat met die grootverdiener.
Ik kan max.6500 bieden, maar hij springt automatisch naar 10.000. Weet dus niet of dat Za. wel goed gaat.....

Vaag... loonoffer van CT staat idd op 10.000, betekent dit dat je niet minder kan verdienen als je weggaat ? Uiteraard wil ik best minder verdienen (die 6500) en dus een verlaagd contract tekenen bij als ik net getekend heb maar dan heb ik wel 3 jaar een contract... hoe kom ik dan aan het einde van het seizoen weg bij CT ? mutual ontbinding voor 0 ? Misschien dat je even een vraag hierover op het footstar forum kan gooien ?

Overigens ga ik kijken of ik er nog iets moois uit kan trekken (kom wel naar CT hoor)...
OSmile


Dan ontsla ik je gewoon. Dan ga ik niet gokken om FC CT terug te krijgen, als ik weg stap om een nieuwe speler te maken.
Ik rot iedereen op straat op het moment dat de nieuwe competitie gaat beginnen.
Dan maak ik een nieuw account aan en schaf dan gold aan om een team te beginnen.
Word het nu FC CT als voorkeur of FC SD?
Als ik dat team heb, ga ik jullie binnenhengelen.

Heb ff m'n MZ logo aangepast aan de CT kleurtjes :8:


[Image: Footstar_logo.png]
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#93
Die kunnen we mooi gebruiken voor het volgende team.
Team komt tenslotte uit Adam. Of hebben een aantal teamgenoten moeite hiermee?
Je hebt hem idd mooi bewerkt, Ronnie =D>
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#94
Willen de nieuwe deelnemers ( Ronnie, Ara, Voyou?) hun training aanpassen aan de tt?
Het is wel keeperstraining, maar zo raak je wel gewend aan het % verlies en het weer optrainen daarvan met fitheid, zowel van 90% als na een wedstrijd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#95
Adder Wrote:Willen de nieuwe deelnemers ( Ronnie, Ara, Voyou?) hun training aanpassen aan de tt?
Het is wel keeperstraining, maar zo raak je wel gewend aan het % verlies en het weer optrainen daarvan met fitheid, zowel van 90% als na een wedstrijd.

Ik heb een berichtje gekregen van de oud-manager van Nelson City oid, hij heeft nu een nieuw team gemaakt (Almelo Aces). Ik denk dat ik daar eerst eens even de kunst van Footstar ga afkijken door me voor te doen als superserieuze speler etc, waarna ik zodra jullie opnieuw beginnen ook opnieuw begin uiteraard. Wellicht doe ik nu waardevolle informatie op voor FC CT, Nelson is volgens hem 2x landskampioen geweest.

Ik hoop niet dat je het erg vind, ik kom uiteraard bij FC CT als jullie opnieuw beginnen maar nu kan ik beter de training begrijpen om M R te worden. Ik voeg je wel toe op MSN zodat je een beetje bij kunt lullen als ik iets niet begrijp.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#96
Voyou Wrote:
Adder Wrote:Willen de nieuwe deelnemers ( Ronnie, Ara, Voyou?) hun training aanpassen aan de tt?
Het is wel keeperstraining, maar zo raak je wel gewend aan het % verlies en het weer optrainen daarvan met fitheid, zowel van 90% als na een wedstrijd.

Ik heb een berichtje gekregen van de oud-manager van Nelson City oid, hij heeft nu een nieuw team gemaakt (Almelo Aces). Ik denk dat ik daar eerst eens even de kunst van Footstar ga afkijken door me voor te doen als superserieuze speler etc, waarna ik zodra jullie opnieuw beginnen ook opnieuw begin uiteraard. Wellicht doe ik nu waardevolle informatie op voor FC CT, Nelson is volgens hem 2x landskampioen geweest.

Ik hoop niet dat je het erg vind, ik kom uiteraard bij FC CT als jullie opnieuw beginnen maar nu kan ik beter de training begrijpen om M R te worden. Ik voeg je wel toe op MSN zodat je een beetje bij kunt lullen als ik iets niet begrijp.


perfect!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#97
Ik begin ook als jullie beginnen. Of ik Jonas erbij blijf houden weet ik niet. Wat ik wel weet is dat als ik dit doe dit volkomen veilig zal gebeuren.
Ontvang graag een pb tegen de tijd dat ik mijn speler moet aanmaken en hoor dan ook op welke positie ik me moet richten.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#98
same here
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#99
Adder wat gaat er nu precies met het oude team gebeuren?
Zoals ik het dusverre heb begrepen wordt het team opgeheven aan het eind van het seizoen. Tot die tijd wordt de TT volledig afgestemd op de keepers. Forever zal vertrekken naar een andere team. Box en Farmersmother zullen dan overstappen naar het nieuwe team? Zal daar nog een trainingsdag worden ingepland in de TT?
Is er verder al een idee/planning welke trainingschema we gaan voeren en tot welke niveau?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Adder wat gaat er nu precies met het oude team gebeuren?
Zoals ik het dusverre heb begrepen wordt het team opgeheven aan het eind van het seizoen. Tot die tijd wordt de TT volledig afgestemd op de keepers. Forever zal vertrekken naar een andere team. Box en Farmersmother zullen dan overstappen naar het nieuwe team? Zal daar nog een trainingsdag worden ingepland in de TT?
Is er verder al een idee/planning welke trainingschema we gaan voeren en tot welke niveau?

Voortbordurend hierop... Box wil alleen salaris totdat ik PT6 heb (nog 70K nodig), hierna wil ik alleen het salaris om de PT6 te kunnen betalen, al het geld dat hiermee bespaard wordt mag naar een jonge god Wink. Overigens verwacht ik uiteraard de aanvoerdersband tijdens de wedstrijden :p
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Antidote Wrote:Adder wat gaat er nu precies met het oude team gebeuren?
Zoals ik het dusverre heb begrepen wordt het team opgeheven aan het eind van het seizoen. Tot die tijd wordt de TT volledig afgestemd op de keepers. Forever zal vertrekken naar een andere team. Box en Farmersmother zullen dan overstappen naar het nieuwe team? Zal daar nog een trainingsdag worden ingepland in de TT?
Is er verder al een idee/planning welke trainingschema we gaan voeren en tot welke niveau?



Oude team (tenzij ik bij mijn reset het team weer kan leiden, maar ga daar maar niet van uit) weg.
Forever weg.
Sjaak en Jimmy bij het nieuwe team.
Za blijft voor de keepers.
k heb wel een idee wat te doen qua training en tot hoe ver. Ik wlde alleen de discussie nog niet starten, omdat het nog heel ver weg is.
Heb wel al een keer laten vallen dat ik wil beginnen met 3x snelheid, 2 x conditie en 1 x pos.spel( evt. 3x conditie). Dit uiteraard in overleg met jullie, maar bij verschil van meningen, is de mening van assistent(en ) en ondergetekende doorslaggevend.
Vanavond wil ik ook wel een uitleg gaan geven tot hoe ver bepaalde skills en wie wat moet trainen voor positie.
Maar zeker het 1e seizoen( misschien ook nog wel het 2e) zet ik algemene dingen in de tt die iedereen MOET volgen.
Kan je mooi sparen om je pt te verhogen en als die een aantal levels heeft, dan gaan er pas trainingen zijn dat je speler niet de tt volgt.

vb. 4 x tackle( mids en verdediging) en 2x scoren ( aanval)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Zo ik heb echt aanleg voor dit spelletje: meteen mijn eerste vriendschappelijke wedstrijd (tegen een bot-team, dat wel) 2 doelpunten, cijfer 8 en MotM. Komt dus helemaal goed bij FC CT! :8:

Ik ben nu trouwens F R maar heb nog geen enkele trainingspop gehad :lol: :lol:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
trainingen: op- en/of aanmerkingen uiteraard welkom.

keepers: zoek het uit.... :wink:

snelheid: iedereen( minimaal 15, de rest later door weer in de tt te doen of door pt)

conditie: iedereen ( minimaal 10, de rest later door weer in de tt te doen of door pt)

pos.spel: iedereen ( minimaal ??)

inzicht: iedereen ( minimaal 10,middenveld minimaal 15, de rest later door weer in de tt te doen of door pt)

koppen: iedereen? ( ff afwachten of koppen hoog balaanname is/wordt); minimaal 10,verdediging en aanval minimaal 15,de rest later door weer in de tt te doen of door pt.

techniek: iedereen( verdediging minimaal 10, mid 15, aanval 20)

tackle: verdediging en middenveld( ook ML en MR): minimaal 15,de rest later door weer in de tt te doen of door pt)

korte pass: verdediging, middenveld en FL/FR: minimaal 15,de rest later door weer in de tt te doen of door pt

lange pass: vind ik personlijk niet nodig aangezien 1/3 van het veld, als je daar over passed onder een korte pass valt.

afstandschoten :aanvallende MC en aanval( minimaal ??)

scoren: aanval ( en aanvallende MC )minmaal 15, FC 20.

dribbel: FL en FR zeker tot 20. rest weet ik nog niet. Twijfel over MC en FC . ML en MR niet, want die hebben een mannetje voor hun.

Voorzet: FL en FR minimaal 15.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ziet er goed uit adder, weinig aan te merken denk ik. Misschien dat koppen 15 voor def/att iets aan de hoge kant is maar is nog even afwachten hoe belangrijk dat wordt. Positiespel zou ik minimaal 10 doen voor iedereen 15 voor middenveld ofzo.
Reply
de aanvallende mid heeft het het zwaarste dus Smile....
is die 15 echt nodig voor tackelen?
Reply
Beetje dribbelen (tot 5) is ook wel handig voor verdedigers, iets wat ik tot nu toe over het hoofd heb gezien.
What, me worry?
Reply
kooltje Wrote:de aanvallende mid heeft het het zwaarste dus Smile....
is die 15 echt nodig voor tackelen?

Tackle is wel heel belangrijk binnen deze ME. Maar idd de AMC moet wel heel, veel dingen doen, dus zet ik die tot 10.
Ik verplaats dat hele training gedoe ook naar de 1e post.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Zijn de posities al bekend? Ik wil graag FC worden en ben een beetje kwijt wie er nog meer voorin loopt
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Zijn de posities al bekend? Ik wil graag FC worden en ben een beetje kwijt wie er nog meer voorin loopt

Mag je uitvechten met Mac, tenzij jullie allebei FC willen worden. Dan gaan jullie rouleren.
Als we meer dan 11 hebben ( ga daar wel vanuit, heb nog een troef achter de hand.... :wink: ), dan wil ik als 1e een MC en een FC als reserve. Dan kan ik ( kunnen we) wel eens een switch maken van 343 naar 352, als de tegenstander daar om vraagt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Kom op Maccie knokke!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
2 FC's lijkt me sowieso geen overbodige luxe. Ik ga de strijd dus wel aan met onze depor Wink
:nanana: :nanana:
Reply
Mac Wrote:2 FC's lijkt me sowieso geen overbodige luxe. Ik ga de strijd dus wel aan met onze depor Wink
:nanana: :nanana:

ok, 1e post aangepast.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ziet er goed uit de trainingsvormen Adder.
Nu hopen dat iedereen zich eraan gaat houden. Is het misschien niet een idee om een min. percentage tegen aan te zetten. Net zoals bij conditie voor een wedstrijd. Zo verplicht je bijna iedereen om zich aan de TT te houden. Laten we zeggen 65 of 70%.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Ziet er goed uit de trainingsvormen Adder.
Nu hopen dat iedereen zich eraan gaat houden. Is het misschien niet een idee om een min. percentage tegen aan te zetten. Net zoals bij conditie voor een wedstrijd. Zo verplicht je bijna iedereen om zich aan de TT te houden. Laten we zeggen 65 of 70%.

Ik stuur onmiddellijk berichten naar iemand als die niet de tt volgt. Hoop dat mijn assitent(en) mij daarmee helpen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
En jawel.... Visio staat op het veld!!!

Gebruiker: Visio
Speler: Danny Doverman
Team: FC CT
Land: Nederland
Huid. Locatie: Amsterdam

Haal die beker maar vast uit de kast en poets hem op :Big Grin

Details Speler met vreselijke ervaring (ze bedoelen vreselijk veel ervaring, denk ik)
Amicis Inimicis Promptus

Voor vriend en vijand paraat
Reply
Aangezien het forum eruit lag en ik me verveelde, ben ik eens wat vragen gaan stellen aan de mods:

Ik heb een paar vragen.
Mijn vrouw heeft een paar keer meegekeken bij mij en ze wilt eigenlijk ook wel een speler aanmaken.
Probleem is dat we dus dezelfde IP adressen hebben, wel verschillende e-mail adressen.
Mag zij een speler aanmaken?

Andere vraag:

Einde van het seizoen gaat FC CT stoppen, maar we overwegen een doorstart, maar wel dat iedereen reset.
Als ik reset, kan ik 6 Maanden geen team leiden?
Dat betekent dus, dat ik niet meteen een nieuw team kan gaan leiden?

Met vriendelijke groet, Adder


antwoord Mod Stefan van Schie:

Hoi Adder,

Je vrouw kan gewoon een speler aan maken. Wat je eventueel kan doen is SM-Stef mailen voor de zekerheid.
Wat betreft een team leiden weet ik het ook niet zeker. Ik meende dat je niet in hetzelfde team kon maar wel een andere. Ook dit moet SM-Stef weten. Sorry dat ik je niet verder kan helpen.

Grtzz,
Stefan van Schie



dus ik mailen met die SM Belg, zelfde mailtje als naar Stefan, maar dan met reactie van Stefan.


antwoord SM Belg:


Zoals Stefan zei kan je vrouw inderdaad het spel spelen, maar kijk uit en geef elkaar niet jullie paswoord want we weten het snel wanneer mensen op elkaars account inloggen.

Wat dat resetten betreft, nee je zal 6 maanden geen ploeg kunnen overnemen wanneer je reset, maar de admins werken eraan dat zoiets in de toekomst wel mogelijk zal zijn.

mvg

Stef Wink




Had ik dus nog een reactie/vraag op:

We geven niet elkaars paswoord, maar we gebruiken wel de zelfde laptop.
Mogen we ook bij elkaar in hetzelfde team zitten?
Zo ja, mag dat dan ook als de 1 een team leid?

Ik hoop dat dat van die 6 Maanden spoedig geregeld wordt, want ik zit er sterk aan te denken om begin volgend seizoen te resetten en wil dan ook een team ( weer) gaan leiden, aangezien ik gold heb tot November.

Met vriendelijke groet, Adder



reactie SM Belg:


Het is niet aan te raden om bij elkaar in de ploeg te zitten als één van de twee manager is, maar het is zeker niet verboden. Laten we zeggen dat het nogal snel kan overkomen als cheaten dan.
Maar het is zeker niet verboden en zolang jullie niet inloggen op elkaars account is er niets aan de hand.

Ik hoop dat je iets aan mijn antwoorden had? Ik zal proberen je naam te onthouden. Je weet nooit Wink

Stef






Wat leer ik hier uit?
Dat mijn vrouw ook mee gaat doen en het team gaat leiden( ik kan dat niet doen)
Om geen verwarring te gaan krijgen, zorg ik ervoor dat mijn vrouw 's morgens inlogt en ik 's avonds....
Als jullie vrouwen interesse hebben, graag!
Het team kan 22 mensen bergen.....maar zorg er wel voor dat je niet voor cheaten gepakt kan worden.
Als je denkt dat het listig is, NIET DOEN dan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Mijn vrouw speelt dus ook spoedig mee......

Wanneer kan de nieuwe Jonas gemaakt worden?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Mijn vrouw wilt me zoveel mogelijk van de pc weg hebben. Gezien mijn geringe tijd zal souer zijn schoenen aan de wilgen hangen en zal ik opnieuw beginnen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Visio Wrote:En jawel.... Visio staat op het veld!!!
Details Speler met vreselijke ervaring (ze bedoelen vreselijk veel ervaring, denk ik)

Ik denk dat er gedoeld wordt op de eerste keer gezamenlijk douchen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Bumme Wrote:Mijn vrouw speelt dus ook spoedig mee......

Wanneer kan de nieuwe Jonas gemaakt worden?

Begin volgend seizoen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: