The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
Willen de nieuwe mensen even een paar keer hun relaties omhoog klikken? Ik klik niet meer elke dag en de relatie gaat bijna net zo hard naar beneden als ik in 3 dagen omhoog klik.
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
ZAl mijn training aanpassen naar TT, heb verdorie eindelijk eens die fitheid goed, nou moet de moraal were omhoog. Hoe doe ik dat?
Reply
Aragorn Wrote:ZAl mijn training aanpassen naar TT, heb verdorie eindelijk eens die fitheid goed, nou moet de moraal were omhoog. Hoe doe ik dat?

als je nog gen relatie heb met spelers, team en dan 1 van je teamgenoten aanklikken. Dan Communiceer met speler en de relatie is geboren.
Heb je wel al een relatie, dan speler- relaties en ballonnetje aanklikken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Wanneer vindt precies de reset plaats? Dan weet ik of ik al stennis moet gaan lopen trappen over het gebrek aan speeltijd in mijn huidige team Icon_twisted
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Wanneer vindt precies de reset plaats? Dan weet ik of ik al stennis moet gaan lopen trappen over het gebrek aan speeltijd in mijn huidige team Icon_twisted

Ik vermoed Ma.13 April, maar weet het niet zeker.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ok mooi, dan ga ik nog even een maandje braaf blijven zitten, heb het hele training/fitness-verhaal wel door inmiddels.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Welke serieuze spelers blijven er over bij FC CT?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bedoel je bestaande spelers die bij FC CT blijven?

Volgens mij alleen de keepers....
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Sjaak en Jimmy gaan naar het nieuwe team.
De rest staat in de 1e post van dit topic. En ik wil nog iets proberen om een aantal spelers er bij te halen, maar daar kan ik pas over een paar weken wat meer over zeggen.
Ik wil iig proberen om 22 man te hebben.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik speel met Joep en een nieuwe. Heb nu wat meer tijd aangezien ik mobiel internet heb.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
He Adder,
Ik hou voorlopig Lips nog aan en blijf nog in Canada, voro zover dat nog neit helemaal duidelijk was. Ik wil wel zeke rterugkomen naar CT, maar over een paar seizoenen. Als ik dan ngo welkom ben zou dat fijn zijn Smile
The great old Ludwig von...
Reply
He Adder,
Ik hou voorlopig Boer nog aan en blijf nog in Alkmaar, voor zover dat nog niet helemaal duidelijk was. Ik wil wel zeker terugkomen naar CT, maar over een paar seizoenen. Als ik dan nog welkom ben zou dat fijn zijn Smile
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:He Adder,
Ik hou voorlopig Boer nog aan en blijf nog in Alkmaar, voor zover dat nog niet helemaal duidelijk was. Ik wil wel zeker terugkomen naar CT, maar over een paar seizoenen. Als ik dan nog welkom ben zou dat fijn zijn Smile

Bummelien zou toch een speler starten?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ooit kom ik natuurlijk terug als Gieles, maar ik ben nu opzoek naar een andere club. Begin nu langzaam het spelletje minder leuk te vinden i.v.m. een idiote coach in Finland. Maar ja, ik ken ook geen geniale finse trainert. Wel in het IJshockey.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Ik wil ook opnieuw beginnen bij jullie.
Reply
Ik zit er ook nog steeds aan te denken om, naast Wiebe, een nieuwe speler aan te maken...
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
EB Sports Wrote:Ik wil ook opnieuw beginnen bij jullie.

Welkom,ik zet je bij het rijtje. Kijk jij dan ff bij de 1e post op welke positie jij je wilt gaan richten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Bumme Wrote:He Adder,
Ik hou voorlopig Boer nog aan en blijf nog in Alkmaar, voor zover dat nog niet helemaal duidelijk was. Ik wil wel zeker terugkomen naar CT, maar over een paar seizoenen. Als ik dan nog welkom ben zou dat fijn zijn Smile

Bummelien zou toch een speler starten?

Zie daar toch maar van af. Ik speel gewoon lekker door met Jonas. Misschien kan ik in mijn nadagen nog van waarde zijn voor jullie nieuwe team.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Hehe mijn huidige team wordt opgeheven, manager (Rico Lekkerkerker) vindt dat het niet gaat zoals hij wil en gaat eind van seizoen naar Zutphen.. Stuur ik hem een 'boos' berichtje hierover en dat ik maar ga resetten, smijt hij me gelijk op de transferlijst en nou wil FC Barca (B-2) me hebben :razz:

Ik ben dus klaar voor de reset, training/fitness enzo heb ik allemaal wel door maar met IO's nog weinig gedaan helaas.. Nu ben ik maar een beetje aan het kloten met uitgaan, gadgets kopen etc, misschien leer ik nog iets nieuws! Hopelijk vindt mijn toekomstige manager bij FC CT zichzelf niet zo goed en belangrijk als die Rico Wink
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Hehe mijn huidige team wordt opgeheven, manager (Rico Lekkerkerker) vindt dat het niet gaat zoals hij wil en gaat eind van seizoen naar Zutphen.. Stuur ik hem een 'boos' berichtje hierover en dat ik maar ga resetten, smijt hij me gelijk op de transferlijst en nou wil FC Barca (B-2) me hebben :razz:

Ik ben dus klaar voor de reset, training/fitness enzo heb ik allemaal wel door maar met IO's nog weinig gedaan helaas.. Nu ben ik maar een beetje aan het kloten met uitgaan, gadgets kopen etc, misschien leer ik nog iets nieuws! Hopelijk vindt mijn toekomstige manager bij FC CT zichzelf niet zo goed en belangrijk als die Rico Wink

ik wil je ook wel halen voor die week?

Wie en welk nummer was je ook al weer?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Voyou Wrote:Hehe mijn huidige team wordt opgeheven, manager (Rico Lekkerkerker) vindt dat het niet gaat zoals hij wil en gaat eind van seizoen naar Zutphen.. Stuur ik hem een 'boos' berichtje hierover en dat ik maar ga resetten, smijt hij me gelijk op de transferlijst en nou wil FC Barca (B-2) me hebben :razz:

Ik ben dus klaar voor de reset, training/fitness enzo heb ik allemaal wel door maar met IO's nog weinig gedaan helaas.. Nu ben ik maar een beetje aan het kloten met uitgaan, gadgets kopen etc, misschien leer ik nog iets nieuws! Hopelijk vindt mijn toekomstige manager bij FC CT zichzelf niet zo goed en belangrijk als die Rico Wink

ik wil je ook wel halen voor die week?

Wie en welk nummer was je ook al weer?

Thomas Simpson (21211)

Sta voor 5k op de transferlijst, deadline vanavond 19.00 uur. Is misschien wel handig, kunnen we allemaal tegelijk gaan resetten.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Ik ben dus klaar voor de reset, training/fitness enzo heb ik allemaal wel door maar met IO's nog weinig gedaan helaas.. Nu ben ik maar een beetje aan het kloten met uitgaan, gadgets kopen etc, misschien leer ik nog iets nieuws! Hopelijk vindt mijn toekomstige manager bij FC CT zichzelf niet zo goed en belangrijk als die Rico Wink

Steek al je geld in je PT, de rest is toch niet echt van belang....
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Ok, ik ben binnen en mijn speler heet Koen van Groningen. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
watr posities toegewezen, dus 1e post aangepast. Dit weekend ga ik nog wat mensen benaderen( buiten ons forum) om te kijken of ze interesse hebben.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Elke competitieronde wordt gespeeld in de weekends, terwijl vriendschappelijke wedstrijden en bekerwedstrijden op woensdagen en donderdagen worden gespeeld. Samen met 2 weken buitenseizoen maakt dit alles samen dat één seizoen 16 weken duurt.




Dus niet de 14e maar naar alle waarschijnlijkheid de 21e dat het nieuwe seizoen begint.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
nog langer wachten :x
Reply
Ik heb een grootheid uit de Managerzone wereld benaderd om ook een speler aan te maken en dat heeft hij vanmorgen gedaan.
Hij heeft zich al aangemeld op ons forum( methos).
Speler heeft hij nog niet, zal wel morgen of overmorgen zijn. Ik verwacht en hoop dat hij wel actief komt forummen.
Ronnie D. kent hem inmiddels ook al wat jaartjes ( waarschijnlijk heeft hij meer contact gehad met hem dan ik).

Methos is een paar jaar absolute top geweest bij MZ, door een goed analyticus en toch ook goede tactieken te hanteren.
Zweden hadden de beste spelers, maar hij wist zich daar tussen te spelen met ( een stuk) mindere spelers uit België.
Nu is hij weer terug na een jaar( of iets meer) afwezigheid. En in no time is hij weer terug van div.4 naar 1.
Ik heb hem ook gevraagd of hij nog 4 anderen weet, want dan komen we op 22 uit.
Volgend weekend gooi ik een ft topic op het MZ forum, want die is er ( verbazend genoeg)niet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Voyou Wrote:Hehe mijn huidige team wordt opgeheven, manager (Rico Lekkerkerker) vindt dat het niet gaat zoals hij wil en gaat eind van seizoen naar Zutphen.. Stuur ik hem een 'boos' berichtje hierover en dat ik maar ga resetten, smijt hij me gelijk op de transferlijst en nou wil FC Barca (B-2) me hebben :razz:

Ik ben dus klaar voor de reset, training/fitness enzo heb ik allemaal wel door maar met IO's nog weinig gedaan helaas.. Nu ben ik maar een beetje aan het kloten met uitgaan, gadgets kopen etc, misschien leer ik nog iets nieuws! Hopelijk vindt mijn toekomstige manager bij FC CT zichzelf niet zo goed en belangrijk als die Rico Wink

Zo ik ben met een knal vertrokken bij mijn oude team, ik zou over 5 minuten in de basis starten maar heb het aanbod van FC CT snel geaccepteerd! Icon_twisted :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Hoe zit het met de actieve spelers... worden deze ontslagen of kunnen die gratis weg nadat de coach zijn speler reset ? Heb namelijk nog een contract voor 3 jaar :-k (Box hier)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Hoe zit het met de actieve spelers... worden deze ontslagen of kunnen die gratis weg nadat de coach zijn speler reset ? Heb namelijk nog een contract voor 3 jaar :-k (Box hier)

de keepers ga ik ontslaan zodat ze een zakcentje krijgen.
De rest niet, want die hebben het niet nodig.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: