The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
Kan niet vinden waar ik mij aan moet melden voor dit team. Aangezien ik al ontslag had genomen ben ik toch maar weer lid geworden van een bot-team, anders mis ik de training van 8 uur. Dus om 8 uur heb ik een fitheid training en om 16 uur wil ik graag lid zijn van FC CT. Hoe moet dat?????
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Kan niet vinden waar ik mij aan moet melden voor dit team. Aangezien ik al ontslag had genomen ben ik toch maar weer lid geworden van een bot-team, anders mis ik de training van 8 uur. Dus om 8 uur heb ik een fitheid training en om 16 uur wil ik graag lid zijn van FC CT. Hoe moet dat?????


Je moet een bericht sturen naar de manger van CT( andriolo). Dan kan ze een contract aanbieden.
Ik heb net zelf gereset, dus Franny moet ff wachten met inloggen. Straks logt Franny in, dan rond 1400 ik weer.
Misschien dat Franny om 1445( of zo) inlogt( weet niet of ze thuis is) en anders wordt het pas vanavond.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Heb bericht gestuurd.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
Ben nu ook van de party, en gelijk opgewaardeerd naar PT3.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
degenen die er zijn/bij komen, geef ff 3 rugnummers aan, waar je voorkeur naar uit gaat.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:degenen die er zijn/bij komen, geef ff 3 rugnummers aan, waar je voorkeur naar uit gaat.


Ik heb een bericht gestuurd naar Andriolo en mijn voorkeur gaat uit naar rugnummer 13 (ik vermoed dat die niet populair is, maar anders nummer 8 of 74 (als dat mag)).
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
13 staat bij emanuel brocks
Reply
kooltje Wrote:13 staat bij emanuel brocks

Die kan toch gedist, dan wel van zijn nummer ontdaan worden? Tis een botspeler, toch?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Dag Simon,

Graag wil ik bij FC CT komen spelen. PT5 heeft een aardig salaris dus ik verdien ook wat. PT6 heeft een salaris van €3.800 ofzoiets volgens mij. Heb nog zo'n 35K nodig om PT6 te kopen.

Graag zou ik rugnr. 1 tegemoet zien. Tevens hoop ik de training van 16.00 mee te kunnen pakken.

SjaakDag Simon,

Graag wil ik bij FC CT komen spelen. PT5 heeft een aardig salaris dus ik verdien ook wat. PT6 heeft een salaris van €3.800 ofzoiets volgens mij. Heb nog zo'n 35K nodig om PT6 te kopen.

Graag zou ik rugnr. 1 tegemoet zien. Tevens hoop ik de training van 16.00 mee te kunnen pakken.

Sjaak

Zou lekker zijn als ik de training van 16.00 nog mee kan pakken. Weet niet de exacte bedragen van de PT aangezien ik dat nu niet kan zien. Hoe zit dat met 10x max het minimum salaris ? Dan zou ik maar maximaal 3K kunnen krijgen en niet eens mijn PT6 kunnen betalen ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
kooltje Wrote:13 staat bij emanuel brocks

Die kan toch gedist, dan wel van zijn nummer ontdaan worden? Tis een botspeler, toch?
klopt inderdaad
Reply
Ik heb een PT3 die 612 kost, als die 75% klopt dan kost:
PT4: 53594, wekelijks 1071,88
PT5: 93789.5, wekelijks 1875.79
PT6: 164131.625 wekelijks 3282.63

Denk dan ook aan huisvestingskosten bij wedstrijden buiten de regio.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
de naam die jullie voortaan boven aan de topscorerslijstjes gaan zien staan is Gerko Jaspers
Reply
Sjaak heeft al een aanbieding op zak om 2 jaar in Hong Kong te gaan spelen en daarna voor het Hong Kongnees elftal.

Eenzelfde aanbieding geldt voor het nationale elftal van Litouwen (of Letland)...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Als het mogelijk is wil ik graag nr. 82, zoniet nr. 8

edit: Sjonnie in de basis ole ole!! :razz:

Quote:De speler Sjonnie Renirie is gestegen naar 1 op Snelheid.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
ook meteen weer tegen YBA...voor de beker
Reply
In hoeverre wordt Franny pissig als ik zeg dat ik mijn PT6 in Polen ga ophalen (10K salaris in de week, contract voor 'maar' 1 seizoen) om dus seizoen 2 te komen ? Dan kan Sjimmie wat meer ervaring opdoen, eerste seizoen zal je toch veel ballen om de oren krijgen...

Het is maar een ideetje, hiermee spaar je toch zo'n 50K uit omdat je mij nog niet hoeft te betalen....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Adder Wrote:
Lib Wrote:Kan niet vinden waar ik mij aan moet melden voor dit team. Aangezien ik al ontslag had genomen ben ik toch maar weer lid geworden van een bot-team, anders mis ik de training van 8 uur. Dus om 8 uur heb ik een fitheid training en om 16 uur wil ik graag lid zijn van FC CT. Hoe moet dat?????


Je moet een bericht sturen naar de manger van CT( andriolo). Dan kan ze een contract aanbieden.
Ik heb net zelf gereset, dus Franny moet ff wachten met inloggen. Straks logt Franny in, dan rond 1400 ik weer.
Misschien dat Franny om 1445( of zo) inlogt( weet niet of ze thuis is) en anders wordt het pas vanavond.

Vannacht al gedaan. Ik hoop de training van 16 uur wel mee te pakken. Want heb vanmorgen mijn fitheid weer omhoog gebracht.

Mijn nummers: 2, 12, 21
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Als we dan toch nummers gaan reserveren

1, 12, 14, 23.

Wink
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
Farmersmother Wrote:Als we dan toch nummers gaan reserveren

1, 12, 14, 23.

Wink

Wel nummers noemen, maar niet kunnen tellen. Das toch jammer... :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ook hier contact gezocht me de manager.

Shirt: 10,13,26
Insane life.
Reply
Box Brother Wrote:In hoeverre wordt Franny pissig als ik zeg dat ik mijn PT6 in Polen ga ophalen (10K salaris in de week, contract voor 'maar' 1 seizoen) om dus seizoen 2 te komen ? Dan kan Sjimmie wat meer ervaring opdoen, eerste seizoen zal je toch veel ballen om de oren krijgen...

Het is maar een ideetje, hiermee spaar je toch zo'n 50K uit omdat je mij nog niet hoeft te betalen....

Zij wordt dan niet boos, vind het zelfs een goed idee.
1 seizoen in Polen en dan kom je naar huis!
Veel plezier.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Farmersmother Wrote:Als we dan toch nummers gaan reserveren

1, 12, 14, 23.

Wink

Wel nummers noemen, maar niet kunnen tellen. Das toch jammer... :8:

Het is een "maak de reeks af" raadseltje Wink
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
Quote:FC CT:
Farmersmother - Jimmy van Loon (21652)
Voyou - Sjonnie Renirie (21235)
Mac - Gerko Jaspers (37763)
Antidote - Kay Bleeker (5937)
Kooltje - Emil Adriaanse (20777)
Ronnie D - Ronald van Leeuwaarde (21888)
Aragorn - Ruud Rijs (11496)

Gerrit Dikkerboom (21832)
Andy Korte (22184)
Simon Andriolo (37909)

Niet FC CT:
Box - Sjaak Born
Forever - Levi de Wit (5607)
Fred Naaigaren - Cas Oosterhuis (5773)
Legion - Emile Bostoen (5909)
Mukkus - Milad Acda
Nr 12 - Giel van de Poel
Lamme Lennie - Hemmo Beukman
Gittermaster - Henk Lips
Birger - Ben Van Wijmeersch
Parasito - Wiebe van IJperen

Als iedereen zichzelf even aan het lijstje toevoegd. Dan weten we snel wie wie is.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
zal voor mij pas vrijdag worden dat ik een nieuwe speler kan aanmaken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
en gelijk klikken he jongens! in t begin zeker belangrijk om even snel richting die 100 te gaan
Reply
zie ruud rijs niet
Reply
Adder Wrote:degenen die er zijn/bij komen, geef ff 3 rugnummers aan, waar je voorkeur naar uit gaat.

6, 7, of 8
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Antidote Wrote:
Quote:FC CT:
Farmersmother - Jimmy van Loon (21652)
Voyou - Sjonnie Renirie (21235)
Mac - Gerko Jaspers (37763)
Antidote - Kay Bleeker (5937)
Kooltje - Emil Adriaanse (20777)
Ronnie D - Ronald van Leeuwaarde (21888)
Aragorn - Ruud Rijs (11496)

Gerrit Dikkerboom (21832)
Andy Korte (22184)
Simon Andriolo (37909)
Lib - Martin Cleton (21028)

Niet FC CT:
Box - Sjaak Born
Forever - Levi de Wit (5607)
Fred Naaigaren - Cas Oosterhuis (5773)
Legion - Emile Bostoen (5909)
Mukkus - Milad Acda
Nr 12 - Giel van de Poel
Lamme Lennie - Hemmo Beukman
Gittermaster - Henk Lips
Birger - Ben Van Wijmeersch
Parasito - Wiebe van IJperen

Als iedereen zichzelf even aan het lijstje toevoegd. Dan weten we snel wie wie is.

Maar ik zou wel graag een uitnodiging willen voor FC CT :roll:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Name Kelvin van Doesselaar (22120)

een van de computerplayers heeft gewoon mijn achternaam! jammer dat ik die niet kon kiezen Sad
Reply
Quote:H.K.P. €6000 2 years
Türk Yıldızları €7500 3 years
CPHC €8000 1 years :lol:
Rossoblu Veroia €3400 1 years
"os Indumaveis" €5000 4 years
A.C. Perugia €6500 3 years
Romanian Alliance €5500 3 years
Parna mastiona €5333 2 years
Wunchas €5500 3 years
SZCZĘKOCZUŁKI €6000 3 years
Mid Exp €3000 1 years
Pokemon €10000 1 years :lol:
PAPAZ SK €6000 2 years
Hapoel Kiryat Shmona €3200 3 years
Geneva €6000 5 years
Liverpool FC €4000 3 years
Grobnik €7333 3 years
THE MONSTERS €5000 2 years
Girondins €6500 3 years
Giants €6000 1 years
Ekranas €7250 3 years
Meadela €5500 3 years
Friki €5000 2 years
Deportivo Las Toscas €6000 2 years
Big iguana €5000 3 years
Sanjoanense €3000 3 years
TURKIYEMSPOR €4000 2 years
Leoløperne €5333 1 years
Odessa €4000 2 years

Undecided Undecided

Footstar Wrote:Hoi Sjaak

ik heb een misschien wat vreemde vraag:
zou je €100.000 - €200.000 willen verdienen in een half seizoen?

Ons team is min of meer al gestopt en eind volgend seizoen kap ik er definitief mee. Alleen willen we eerst de 3 miljoen die we gespaard hebben opmaken. Omdat onze beide keepers al zijn vertrokken, verliezen we waarschijnlijk veel wedstrijden, dus krijgen we geen winstpremies, dus duurt het opmaken van die 3 miljoen veel te lang.

Mijn vraag is dus of je een half seizoen tot een seizoen bij ons wil komen keepen (8-16 weken). Ik kan je het volgende bieden:

- 10.000 vast salaris per week
- 5.000 wedstrijdpremie (en je speelt 2x per week, dus 10.000 per week extra)
- Bij winst of gelijkspel in de competitie of beker krijg je 1% premie van ons totale kapitaal (dat betekent momenteel 25.000).

Bij winst of gelijkspel zou je in je eerste competitieweek dus al 45.000 verdienen. En als na een aantal weken het geld min of meer op is, ben je transfervrij (clubs voor het uitkiezen) EN heb je minimaal € 100.000 (maar waarschijnlijk het dubbele) verdiend. Lijkt het je wat, mail dan even terug.

Eduard de Boer.

Komt van Sealand, jongen heeft tot 0.00 vanavond om mij een bod te doen, dan accepteer ik dat bod. Anders ga ik spelen bij Pokemon ( #-o ](*,) ) in Polen
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: