The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
Emil Adriaanse:

Waarom heb jij dat gehalveerde contract niet getekend zoals de rest van de mids?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Meteen gedaan...dacht dat het al gebeurd was
Reply
klasse!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Het maakt mij niet uit. Ik blijf de tt volgen, tenzij er een skill op staat wat ik echt niet nodig heb, zoals meer dan 10 GV.
Reply
Zolang ik voorlopig nog geen gebruik hoef te maken van mijn PT kan mijn loon naar beneden.
Ik heb een PT1 (ja, foutje aan het begin) en als ik die kan blijven betalen en een klein beetje sparen, vind ik het best. Zolang we straks maar ass-kicken!!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
no problem, ik blijf gewoon tt volgen zolang als noodzakelijk voor het team.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
ok, heren.
Niet heel veel reacties gehad, maar iig geen reacties gehad die tegen waren.
De verdedigers heb ik een verlaagde aanbieding gedaan en de FL/FR verhoogd naar 5000( kon niet 6 aanbieden).Alleen Dover laat ik op 3, want die gaf aan gewoon de tt te gaan volgen. Een verdedigende FR kan ook buitengewoon nuttig zijn ( denk ik)
De tt zal dus van 2-11-08 eerst 7x korte pass en daarna 7x tackle worden.
Wat daarna komt moeten we maar ff overleggen, maar het zal iig afgestemd worden op de verdedigers en mids.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Zouden we niet eerst doorgaan met koppen??
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Zouden we niet eerst doorgaan met koppen??

idd, foutje mijnerzijds.... :oops:

Vanaf 2-11-08 7x koppen tot dat de meesten op 10 staan. Daarna 7 korte pass en daarna 7 tackle. Ik weet dat de verdedigers tot 20 moeten met tackle en de mids met korte pass ook wat hoger dan de rest, dus daar moet ik nog een oplossing voor gaan verzinnen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:ok, heren.
Niet heel veel reacties gehad, maar iig geen reacties gehad die tegen waren.
De verdedigers heb ik een verlaagde aanbieding gedaan en de FL/FR verhoogd naar 5000( kon niet 6 aanbieden).Alleen Dover laat ik op 3, want die gaf aan gewoon de tt te gaan volgen. Een verdedigende FR kan ook buitengewoon nuttig zijn ( denk ik)
De tt zal dus van 2-11-08 eerst 7x korte pass en daarna 7x tackle worden.
Wat daarna komt moeten we maar ff overleggen, maar het zal iig afgestemd worden op de verdedigers en mids.

Ook leuk dat dat in overleg gaat..
"Footballidentity.com" - Creer je eigen voetbal identiteit als voetballer, manager of journalist in een wereld volledig opgebouwd door andere gebruikers.
Reply
Royalty Wrote:
Adder Wrote:ok, heren.
Niet heel veel reacties gehad, maar iig geen reacties gehad die tegen waren.
De verdedigers heb ik een verlaagde aanbieding gedaan en de FL/FR verhoogd naar 5000( kon niet 6 aanbieden).Alleen Dover laat ik op 3, want die gaf aan gewoon de tt te gaan volgen. Een verdedigende FR kan ook buitengewoon nuttig zijn ( denk ik)
De tt zal dus van 2-11-08 eerst 7x korte pass en daarna 7x tackle worden.
Wat daarna komt moeten we maar ff overleggen, maar het zal iig afgestemd worden op de verdedigers en mids.

Ook leuk dat dat in overleg gaat..

Ik weet niet precies waar je op doelt?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Heading is ok voor mij maar is dat dan zo belangrijk? Of denk ik nu teveel in MZ-termen?
Reply
Methos Wrote:Heading is ok voor mij maar is dat dan zo belangrijk? Of denk ik nu teveel in MZ-termen?

Beetje wel, want heading is hier vooral hoge balaanname.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ben even nieuwsgierig... Wat voor PT hebben de spitsen inmiddels?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
niet aangezien we nog tt volgen
Reply
Maar na het koppen moet hij aangeschaft worden toch? Al een idee tot welke PT je kan komen met het geld dat je nu hebt?!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
level 3 en dan binnen een paar weken level 4 moet wel mogelijk zijn denk...weet de precieze prijzen niet uit mn hoofd
Reply
Ik zit eens even op het U-18 forum rond te neuzen (zie pas net dat ik daarop kan kijken; nog IO's nodig? Wink) en zie daarop dat de geselecteerde middenvelders ook aanvallende skills hebben, zoals scoren, dribbelen en voorzetten (vooral de MR/ML). Is het misschien daarom een idee om na de 7x koppen en korte pass toch 1 of 2 dagen iets voor de aanvallers in de tt te zetten? Kunnen de mids zelf kiezen wat ze precies willen trainen. Als we op den duur allemaal in het U21 of NT willen komen is dit wellicht wel handig.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Ik zit eens even op het U-18 forum rond te neuzen (zie pas net dat ik daarop kan kijken; nog IO's nodig? Wink) en zie daarop dat de geselecteerde middenvelders ook aanvallende skills hebben, zoals scoren, dribbelen en voorzetten (vooral de MR/ML). Is het misschien daarom een idee om na de 7x koppen en korte pass toch 1 of 2 dagen iets voor de aanvallers in de tt te zetten? Kunnen de mids zelf kiezen wat ze precies willen trainen. Als we op den duur allemaal in het U21 of NT willen komen is dit wellicht wel handig.


In principe is mijn idee dat de M's dienende spelers zijn voor de F's, maar het kan ook gebeuren dat we wel eens zonder FC ( waardoor de MC's aanvallende dingen nodig hebt) of dat we zonder FL/FR's spelen( waardoor dus de ML/MR's aanvallende dingen nodig hebben).
Maar ik kan niet iedereen op een hoog salaris zetten, want dan gaat de club failliet.
Dus moest ik een keuze maken en heb dus gekozen dat de ik probeer om zo veel mogelijk in de tt te stoppen voor de mids en verdedigers.
Scoren komt zo goed als niet in de tt.
Dribbel waarschijnlijk wel, omdat de verdedigers daar ook wel een klein beetje van mee mogen hebbben.
Voorzet weet ik nog niet.
De rest van de skills, misschien dat die nog terug komt als er veel vraag naar is.

Zit dus een beetje met het scoren, want de mids hebben als 1e ingeleverd qua salaris, maar ze hebben dus wel scoren nodig.
Het is dus lastig......
Ik wil dus eerst de verdedigers zoveel mogelijk de tt laten volgen( en daardoor ook de mids) zodat die "klaar"zijn.
Als er dan nog tijd is( wat ik wel denk want we kunnen zeker nog 2 volle seizoenen trainen), wil ik op het laatst nog wat aan voorzet en scoren doen.


Nogmaals, als er andere suggesties zijn, spui ze, want ik weet ook niet of dit de juiste strategie is.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Lib Wrote:Maar na het koppen moet hij aangeschaft worden toch? Al een idee tot welke PT je kan komen met het geld dat je nu hebt?!


ik heb nu 69k( wel lvl 1 pt) en heb ook geen idee hoe het oploopt. ALs ik van het weekend tijd heb zal ik het FS forum eens afstruinen daarop.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik ben het volledig met je eens Adder...De gekozen route niet verlaten...Gaat prima.
Reply
Adder Wrote:
Voyou Wrote:Ik zit eens even op het U-18 forum rond te neuzen (zie pas net dat ik daarop kan kijken; nog IO's nodig? Wink) en zie daarop dat de geselecteerde middenvelders ook aanvallende skills hebben, zoals scoren, dribbelen en voorzetten (vooral de MR/ML). Is het misschien daarom een idee om na de 7x koppen en korte pass toch 1 of 2 dagen iets voor de aanvallers in de tt te zetten? Kunnen de mids zelf kiezen wat ze precies willen trainen. Als we op den duur allemaal in het U21 of NT willen komen is dit wellicht wel handig.


In principe is mijn idee dat de M's dienende spelers zijn voor de F's, maar het kan ook gebeuren dat we wel eens zonder FC ( waardoor de MC's aanvallende dingen nodig hebt) of dat we zonder FL/FR's spelen( waardoor dus de ML/MR's aanvallende dingen nodig hebben).
Maar ik kan niet iedereen op een hoog salaris zetten, want dan gaat de club failliet.
Dus moest ik een keuze maken en heb dus gekozen dat de ik probeer om zo veel mogelijk in de tt te stoppen voor de mids en verdedigers.
Scoren komt zo goed als niet in de tt.
Dribbel waarschijnlijk wel, omdat de verdedigers daar ook wel een klein beetje van mee mogen hebbben.
Voorzet weet ik nog niet.
De rest van de skills, misschien dat die nog terug komt als er veel vraag naar is.

Zit dus een beetje met het scoren, want de mids hebben als 1e ingeleverd qua salaris, maar ze hebben dus wel scoren nodig.
Het is dus lastig......
Ik wil dus eerst de verdedigers zoveel mogelijk de tt laten volgen( en daardoor ook de mids) zodat die "klaar"zijn.
Als er dan nog tijd is( wat ik wel denk want we kunnen zeker nog 2 volle seizoenen trainen), wil ik op het laatst nog wat aan voorzet en scoren doen.


Nogmaals, als er andere suggesties zijn, spui ze, want ik weet ook niet of dit de juiste strategie is.

Er is in de U18-selectie een mix van aanvallende mids (hoger afstandsschoten, scoren, dribbel) en verdedigende mids (hoger tackle). Scoren bij de mids is op dit moment nog nergens hoger dan 10. Qua techniek, spelinzicht en pos spel en zelfs koppen lopen wij (ver) voor. Het enige dat wij bij FC CT echt missen is korte passes dus dat gaan we binnenkort gigantisch inlopen. De 'basisskills' zijn dan gewoon goed en we zijn sneller dan de rest. Dribbel is idd voor iedereen wel van belang, de verdedigers bij U18 hebben het ook een beetje. Zitten we dus vooral 'in de problemen' met scoren en evt voorzetten, maar als we echt nog 2 seizoenen volle bak kunnen trainen moet het uiteindelijk wel goed komen.

Dit is verder geen kritiek ofzo, meer gebruik maken van de situatie/informatie Wink (ondanks dat ik niet bij de selectie zit kan ik wel op het forum enzo; blijkbaar worden we wel gevolgd bij FC CT)
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Even een opmerking in het algemeen: In de toekomst zou ik wel ook een plek inruimen voor zogenomende AMC's. Je ziet tegenwoordig dat deze heel belangrijk zijn in een team, en ook steeds vaker scoren. Met name de skills Finishing en Long Shots zijn dan van belang.

In het NT zitten de volgende AMC'S:

Harm-Jan Kicken: AMC met Finishing
Finishing 20
Technique 20
Long Shots 20
Positioning 15
Game Vision 15
Heading 14
Short Passes 12
Tackling 9
Dribbling 5
Long Passes 0
Crosses 0
Speed 15
Stamina 13

Quote:Games Min. Played Average Rating Goals Assist MoM
77 4934 5,90 62 18 8

Vincent Biesheuvel: AMC met Finishing
Finishing 20
Game Vision 20
Technique 20
Dribbling 20
Short Passes 19
Heading 10
Positioning 10
Tackling 5
Long Passes 0
Crosses 0
Long Shots 0

Speed 15
Stamina 20

Quote:Games Min. Played Average Rating Goals Assist MoM
78 5261 6,06 60 21 9


Joris Lohuis: AMC met Finishing en Long Shots
Finishing 20
Game Vision 20
Technique 20
Long Shots 20
Dribbling 20
Short Passes 8
Positioning 8
Heading 4
Crosses 2
Tackling 1
Long Passes 0

Speed 15
Stamina 10

Quote:Games Min. Played Average Rating Goals Assist MoM
115 8581 6,39 115 58 14


Zoals je kunt zien scoren deze AMC heel veel (Vincent Biesheuvel is zelfs all-time topscorer in NT) en geven ze bovendien ook nog eens veel assists. Naar mijn mening dus erg belangrijke posities in een team.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Als het een beetje meezit, kunnen we in Nederland na 7 November spelers huren en verhuren. Vooral voor onze FC's kan dat de 1e weken interessant worden. De FR/FL gaan eerst nog aan de korte pass dus die kunnen nog wel wat weken voort, maar als er een ander team wat aan scoren en zo doet is het misschien een optie om voor 4 weken te verkassen.
Kan zijn dat de FC's genaaid worden door het andere team, maar dan kunnen we alsnog met de pt aan de gang en we zitten dan vast voor 4 weken.
Als daarentegen die club wel veel voor de aanvallers doet, kan ik het loon weer naar beneden brengen.
Ik ga dus, als het doorgaat en als jullie het willen, proberen om met een andere club een samenwerking aan te gaan.
Ik lees het wel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
yep lijkt me zeker een win-win situatie.
Reply
Lijkt mij een hele een hele goede...zoek maar een leuke club die serieus te werk gaat!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lijkt me prima, kunnen we allemaal aan onze belangrijke skills werken!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Hoe komt onze club eigenlijk aan inkomsten?
Komt dat van de bezoekers?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Hoe komt onze club eigenlijk aan inkomsten?

Een oud-speler, Eddy Kloppenburg, tippelt wat inkomsten bij elkaar voor jullie. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Lib Wrote:Hoe komt onze club eigenlijk aan inkomsten?

Een oud-speler, Eddy Kloppenburg, tippelt wat inkomsten bij elkaar voor jullie. :wink:

:lol:


We krijgen recette en een vast bedrag sponsorinkomsten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: