The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
oke, ik gooi in een coach federatie wel even een balletje op.
The great old Ludwig von...
Reply
ben benieuwd of je wat reacties gaat krijgen.
Staat op een managersforum, zullen nu ook wel stilletjes aanbiedingen voor spelers gaan komen, want dat gaat vaak als een lopend vuurtje...
The great old Ludwig von...
Reply
Voyou Wrote:
sphera Wrote:
Voyou Wrote:Idd begrijpelijk adder! Ik ga het niet overnemen, ook geen tijd voor. Als CT uit elkaar valt ga ik alsnog in op dat aanbod van CWH dat ik deze week kreeg.

Dat is doodzonde van de jaren dat je goed getraind hebt, bij CWH is dat namelijk absoluut niet het geval.

Ter vergelijking:

CWH: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://footsteps.ath.cx/team.php?id=1233&sort=eff">http://footsteps.ath.cx/team.php?id=1233&sort=eff</a><!-- m -->
FC CT: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://footsteps.ath.cx/team.php?id=303&sort=eff">http://footsteps.ath.cx/team.php?id=303&sort=eff</a><!-- m -->
Houten/Jeu en Bois: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://footsteps.ath.cx/team.php?id=63&sort=eff">http://footsteps.ath.cx/team.php?id=63&sort=eff</a><!-- m --> / <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://footsteps.ath.cx/team.php?id=1308&sort=eff">http://footsteps.ath.cx/team.php?id=1308&sort=eff</a><!-- m -->
F.S.: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://footsteps.ath.cx/team.php?id=1243&sort=eff">http://footsteps.ath.cx/team.php?id=1243&sort=eff</a><!-- m -->

CWH is volgens footsteps het 3e team in Nederland qua efficiency, dus zo slecht is die training niet daar. En trouwens, gezien onze leeftijd is training niet alles meer, en ik train nu bij CT al alles buiten de TT en heb nog een efficiency van 74%.

Wat je wil Smile

Overigens geeft footsteps natuurlijk een vertekend beeld, omdat oudere spelers en botjes er ook in mee worden genomen.

@ Gerben: nee, in Noord-Brabant. Hoezo? Smile
Reply
sphera Wrote:Wat je wil Smile

Overigens geeft footsteps natuurlijk een vertekend beeld, omdat oudere spelers en botjes er ook in mee worden genomen.

Jij komt zelf met footsteps aanzetten, dus daar baseer ik me dan ook op. Smile Maar hoezo is de training dan weggegooid, ik raak mijn skills toch niet meer kwijt oid?

Maar zoals mac ook zegt, vanaf nu is het een kwestie van wedstrijden spelen en ervaring opdoen, training is op onze leeftijd niet meer zo belangrijk.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
sphera Wrote:Wat je wil Smile

Overigens geeft footsteps natuurlijk een vertekend beeld, omdat oudere spelers en botjes er ook in mee worden genomen.

Jij komt zelf met footsteps aanzetten, dus daar baseer ik me dan ook op. Smile Maar hoezo is de training dan weggegooid, ik raak mijn skills toch niet meer kwijt oid?

Maar zoals mac ook zegt, vanaf nu is het een kwestie van wedstrijden spelen en ervaring opdoen, training is op onze leeftijd niet meer zo belangrijk.

De efficiency zelf klopt wel, maar een team met een heel goede jeugdopleiding en een groot aantal 26-27 jarige spelers zal gemiddeld een stuk lager uitkomen dan een team met alleen maar spelers met 20-21 jarigen met een gemiddelde efficiency van 72%. De ranglijst van footsteps is dus vertekend Wink

Nee je raakt je skills niet kwijt, maar als je net zo effectief blijft trainen als je altijd gedaan hebt zijn jullie van FC CT potentiële NT spelers, maar als je nu je training gaat verpesten zal je uiteindelijk toch niet verder komen dan de subtop. Dat vind ik persoonlijk zonde. Overigens ben ik het met je eens dat ervaring ontzettend belangrijk is Smile
Reply
Daarom moet je juist gaan concentreren op ervaring nu. Qua skills lopen we voor op de rest van NT van onze leeftijd. Dat kunnen we 'inleveren' voor extra ervaring. Natuurlijk moet je geen training onnodig gaan weggooien maar wedstrijden met avoid getting tired aan spelen heeft nu totaal geen nut meer. Er gaat namelijk steeds meer gelet worden op ervaring.
Reply
Mac Wrote:Daarom moet je juist gaan concentreren op ervaring nu. Qua skills lopen we voor op de rest van NT van onze leeftijd. Dat kunnen we 'inleveren' voor extra ervaring. Natuurlijk moet je geen training onnodig gaan weggooien maar wedstrijden met avoid getting tired aan spelen heeft nu totaal geen nut meer. Er gaat namelijk steeds meer gelet worden op ervaring.

Hebben jullie qua ervaring ook geen streepje voor? Jullie hebben toch vrijwel alle competitiedueles gespeeld, jullie concurrenten bij lange na niet.

Was er niet al iemand die bij de NT van Nederland zat?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
nopes bij u-21 hadden veel van ons iets minder ervaring dan anderen. Je moet niet vergeten dat we de eerste 2 seizoenen (ik wel tenminste) met AGT aan hebben gespeeld en dus nauwelijks ervaring hebben gepakt.
Reply
Doe ons een plezier en speel allen tegen Heerenveen zonder AGT en met match items... Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
Ik heb een bericht op het team-forum gezet. Ik zou het erg op prijs stellen dat iedereen even laat weten wat zijn bedoeling is. Ik heb een handjevol aanbiedingen en ook wel een voorkeur voor een bepaald team, maar als er een groepje naar een bepaalde club gaat ben ik uiteraard bereid om daarover na te denken.

Edit: ik ben inmiddels 'los' en ga een aanbod accepteren van het team waar Bumme (Jonas Boer) ook speelt. De manager garandeert mij een basisplaats en ook dat de TT, in overleg met andere spelers, aangepast kan worden, mocht daar behoefte aan zijn. Hij zei ook dat er meer spelers van FC CT een aanbod van hem hebben gehad, dus wellicht ben ik het eerste schaap dat anderen stimuleert om ook over te stappen. Wie waar ook naartoe gaat; ik wens jullie veel succes bij jullie nieuwe club.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik heb ook een bod van Martin en heb mondeling toegezegd over te stappen.
Bod is gedaan, kan het enkel nog niet zien op FS.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
jammer dat jullie niet nog even partij kunnen geven tegen Heerenveen Sad
The great old Ludwig von...
Reply
Dat betekent dat Heerenveen een makkie heeft, veel meer zal scoren dan dat wij deden tegen FC CT en het dus in ieder geval op doelsaldo zal winnen van ons :| Over competitievervalsing gesproken........ (waar ik overigens FC CT niet de schuld van geef, maar de regels)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
nee, dat klopt in dit geval niet helemaal. Wij krijgen CT namelijk ook nog een keer, maar het is wel minder kans dat ze nog een punt worden afgesnoept
The great old Ludwig von...
Reply
Inmiddels is Ronnie D. mij gevolgd naar Tha Goalgetta's en zijn Koot en Dover naar de swingersclub. :lol:
Waar gaat de rest heeft of zijn die al in een winterslaap gevallen en wachten ze tot het contract afloopt?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik sta op het punt naar FC NCL te vertrekken, had ook een berichtje van Ajax uit de Eredivisie maar daar weiger ik heen te gaan als PSV'er :razz: . Die swingersclub wilde mij ook hebben maar heb ik al een aantal dagen niets meer van gehoord.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Ik sta op het punt naar FC NCL te vertrekken, had ook een berichtje van Ajax uit de Eredivisie maar daar weiger ik heen te gaan als PSV'er :razz: . Die swingersclub wilde mij ook hebben maar heb ik al een aantal dagen niets meer van gehoord.

Daar had ik ook een aanbieding van. Maar de potentie van GG sloeg ik wat hoger aan.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
Voyou Wrote:Ik sta op het punt naar FC NCL te vertrekken, had ook een berichtje van Ajax uit de Eredivisie maar daar weiger ik heen te gaan als PSV'er :razz: . Die swingersclub wilde mij ook hebben maar heb ik al een aantal dagen niets meer van gehoord.

Daar had ik ook een aanbieding van. Maar de potentie van GG sloeg ik wat hoger aan.

Klopt maar daar kreeg ik weer geen aanbieding van.. :cry: Ach, volgend jaar komen we elkaar allemaal weer tegen in Divisie B! :8:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Ik sta op het punt naar FC NCL te vertrekken, had ook een berichtje van Ajax uit de Eredivisie maar daar weiger ik heen te gaan als PSV'er :razz: . Die swingersclub wilde mij ook hebben maar heb ik al een aantal dagen niets meer van gehoord.

Ik kon ook naar dat Ajax, maar dan zou ik mezelf ook niet meer aan durven kijken in de spiegel. Icon_twisted
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik ga naar bosnie. Land in zijn eerste seizoen. Koploper in de hoogste divisie. Wat ervaring opdoen en de volgende contract voorstel.

Wage: 7500E
Bonuses: 1500E
Clauses: All
Year: 1-2
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Renirie en Bleeker staan op de tl.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik ben nu even een 'vrije' speler en krijg gelijk aanbiedingen van over de hele wereld, misschien vertrek ik nog wel naar het buitenland voor een hoog salaris :oops:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Ik ben nu even een 'vrije' speler en krijg gelijk aanbiedingen van over de hele wereld, misschien vertrek ik nog wel naar het buitenland voor een hoog salaris :oops:

Hehe, schrikbarend is dat he? Ik had ook allerlei vage types uit de meest obscure landen, maar ik wil voorlopig nog bij een Nederlands team spelen al was een aanbod van een Nederlandse kerel uit HongKong die daar met een handjevol andere Nederlanders bij een team zit nog wel aardig.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Heb nu 15 aanbiedingen uit oa Brazilië, Nieuw-Zeeland, VAE, Australië, Indonesië en wat Oost-Europese landen. Undecided

Ik blijf voorlopig ook in Nederland, zo'n buitenlands 'zakkenvul' avontuur doe ik wellicht over een paar jaar, maar dan moet er wel een fatsoenlijk, correct Engels bericht komen van één van die clubs.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Met het oog op een dubbele nationaliteit, zou het buitenlands wel eens aantrekkelijk kunnen zijn indien je uit zicht bent voor nederlandse NT's. Pak je toch veel ervaring als je in het VAE U-21 speelt bijvoorbeeld.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Met het oog op een dubbele nationaliteit, zou het buitenlands wel eens aantrekkelijk kunnen zijn indien je uit zicht bent voor nederlandse NT's. Pak je toch veel ervaring als je in het VAE U-21 speelt bijvoorbeeld.

Volgens mij zijn die jongens al allemaal de 21 gepasseerd? Ik heb dit inderdaad ook gedaan en speel voor Hong Kong, ben overigens wel 2e keepert volgens mij... Maar de nieuwe bondscoach van HK is helemaal niet te volgen in zijn opstellingen. Communicatie naar spelers is ook ronduit slecht.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Het NT van VAE dan. Milad Acda is inmiddels 27, dus alles jonger dan hem valt in de categorie U-21..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat is ook een reden waarom ik naar het buitenland ga. Met een dubbele nationaliteit zou ik voor de NT van in dit geval bosnie kunnen uitkomen. Land bestaat pas sinds dit seizoen. Dus ik ga naar a.c. milan. Nog teamgenoten die meegaan? Geen Huntelaar praktijken.
Adder volgens mij moet jij de bod op mijn speler accepteren, toch? Gaarne van bovwnstaande team.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik heb hem gisteren al geaccepteerd/
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
En Jimmy is ook naar Tha Goalgetta's! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: