The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
sphera Wrote:
gittermaster Wrote:
sphera Wrote:
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:Er is daar een jongere aangekomen met de prachtige naam Joop Durkut.
En de looks van B.A.

Dank voor de introductie, Adder! Milad Acda is helaas niet meer. Hij is gerincarneerd in Joop Durkut.
Ben tijdens de reset ook de naam Eddy Kloppenberg tegengekomen, heb even getwijfeld, maar die legende moet een legende blijven. OSmile

Wil je niet voor het U18 of U21 spelen?
jazeker... van canada...
maar goed, wellicht beter nog wat daagjes kunnen wachten daarvoor

Idd, het is nu een geboortedatum waarmee je hoogstwaarschijnlijk nooit een WK zal spelen en überhaupt weinig kans maakt op interlands Sad


ja idd muk, waarom niet 3 dagen gewacht?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Eigenlijk helemaal niet bij stilgestaan. Motivatie was tot een dieptepunt gedaald en ik was eigenlijk van plan om helemaal te stoppen. Vrijdag toch besloten om te resetten, zonder bij die consequenties stil te staan.

Dan dit jaar maar een beetje aanklooien en resetten we na dit seizoen maar weer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Omdat H.B.O.K. inderdaad ter ziele is gegaan is het voor mij (en voor Jimmy) FC Huntelaar geworden. Die waren meteen het meest concreet qua aanbiedingen en qua toekomstperspectief/uitleen-constructie. De bedoeling is dat ik 1 seizoen klaargestoomd ga worden bij een buitenlandse CL-club waarna we de voor titel in Nederland kunnen gaan. Er zullen volgend seizoen weer veel resetters zijn, dus dat schept ruimte in de teams.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik ben inmiddels op huurbasis naar de Filip(p)ijnen om snel mijn ervaring op te krikken. In een team met Italiaantjes (he, lekker) ben ik verreweg de beste speler, maar we spelen wel UEFA-cup Azië, dus goed voor de eventuele kansen op een NT.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik denk dat het voor de vleugelaanvallers wel relaxt is dat de bondscoach weg is, want hij gebruikte wel heel weinig vleugelaanvallers. Somers voor de basis en Broekhuizen voor de toekomst. Dus het kan niet minder worden. :wink: Misschien wel handig om FRL te worden.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:Ik denk dat het voor de vleugelaanvallers wel relaxt is dat de bondscoach weg is, want hij gebruikte wel heel weinig vleugelaanvallers. Somers voor de basis en Broekhuizen voor de toekomst. Dus het kan niet minder worden. :wink: Misschien wel handig om FRL te worden.

Hmmm... daar zeg je zo wat. Ik zal eens aan mijn teamleider vragen wat hij daar van denkt. De ervaring tikt wel door dan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Forever Wrote:Ik denk dat het voor de vleugelaanvallers wel relaxt is dat de bondscoach weg is, want hij gebruikte wel heel weinig vleugelaanvallers. Somers voor de basis en Broekhuizen voor de toekomst. Dus het kan niet minder worden. :wink: Misschien wel handig om FRL te worden.

Hmmm... daar zeg je zo wat. Ik zal eens aan mijn teamleider vragen wat hij daar van denkt. De ervaring tikt wel door dan.

Ik heb begrepen dat Jules samen met Milan van plan is om een gooi te doen naar het leiden van het NT.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ergens nog wat ervaring nodig?
Ik ben vrij en wil naar ander team.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
heb je nooit overwogen om je speler te resetten?
Als je reset kun je proberen optimaal te trainen en er een nieuwe Jonas van te maken. En als je reset dan kun je ook prima binnen de jeugd academie van Allstars komen te spelen...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:heb je nooit overwogen om je speler te resetten?
Als je reset kun je proberen optimaal te trainen en er een nieuwe Jonas van te maken. En als je reset dan kun je ook prima binnen de jeugd academie van Allstars komen te spelen...

Reset is geen optie. Ik speel dit spel door tot het einde en dan is het schluss.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Tis stil.......
Jimmy en ik zitten nog steeds op de Filipinos en we gaan als een trein. Bovenaan in de competitie en vanmiddag de 2e wedstrijd in de Aziatische Champions League en ook daar zie ik goede mogelijkheden voor succes. Ons team bestaat uit louter jonge, hysterische Italianen en wij dus en dat is communicatief soms lastig, maar gelukkig spreek ik wat Italiaans en onze coach redelijk Engels. Het gaat erom dat we alles spelen voor de ervaring en ik ben me aan het verbreden naar FR, om op beide vleugels inzetbaar te zijn.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik zit 4 weekjes (nu nog 2) bij één van de opleidingsteams van PI. PI speelt in die weken tegen laagvliegers. Dus ik kan daardoor gebruik maken van een gunstige TT en maximale speelminuten bij Fluid. En ook nog een beetje ervaring op rechts meepikken.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
In Canada is alles fantastisch!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
beaam, actief team, leuk forum, goeie rechtlijnige coach en mooie resultaten Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Iedereen in zomerslaap? Wij zitten nog op de Filipinos en kachelen vrolijk door, vooral qua ervaring. We spelen (bijna) alles en ook de TT is nog regelmatig te volgen.
We zitten in de 2e pouleronde van de Aziatische CL en staan 1e (op doelsaldo), dus alles nog in eigen hand voor de 8e finales. We staan 2e in de competitie en ik vrees dat dat zo blijft, maar dan pakken we nog weer UEFA-cup.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik speel nagenoeg alles, en we staan eerste in B-1

En afgelopen week kwam Dré Sandino ineens binnenwandelen op huurbasis.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Er spelen nog steeds een heel aantal forummers in Canada. We staan nu 2e in de hoogste league, na wat adaptability-problemen gaat het steeds beter. Leuke en spannende competitie, met een verschil van 2 punten tussen nummer 1 en nummer 4.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ronnie D. Wrote:Ik speel nagenoeg alles, en we staan eerste in B-1

En afgelopen week kwam Dré Sandino ineens binnenwandelen op huurbasis.


Klopt ben dit seizoen terug naar Nederland gegaan naar club FCH die in de eredevisie speelt was Japan zat. Dit seizoen wordt ik even uitgeleend zodat ik nog even wat TT kan meepikken.
Insane life.
Reply
Dre Wrote:
Ronnie D. Wrote:Ik speel nagenoeg alles, en we staan eerste in B-1

En afgelopen week kwam Dré Sandino ineens binnenwandelen op huurbasis.


Klopt ben dit seizoen terug naar Nederland gegaan naar club FCH die in de eredevisie speelt was Japan zat. Dit seizoen wordt ik even uitgeleend zodat ik nog even wat TT kan meepikken.

Nou, wat gezellig! Dan zien Jimmy en ik je, vermoedelijk, volgend seizoen daar wel. :cheers:
Ik wil alleen graag ook de Filipijnse nationaliteit erbij pakken, zodat ik wellicht daar International kan worden. Daar zitten voornamelijk halve gare Italianen en ik ben nu al veel beter dan mijn concurrenten voor de FL-positie. (behalve de extra ervaring).
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:Dan dit jaar maar een beetje aanklooien en resetten we na dit seizoen maar weer.

En gedaan. Nu wel op het juiste momoent; Aangenaam, Bram de Melker. Dikke week aan het trainen en inmiddels 16 skillpops op Game Vision met een gemiddelde van boven de 11 skillpops per week. Bram zal zich vormen tot een aanvallende middenvelder.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Dan dit jaar maar een beetje aanklooien en resetten we na dit seizoen maar weer.

En gedaan. Nu wel op het juiste momoent; Aangenaam, Bram de Melker. Dikke week aan het trainen en inmiddels 16 skillpops op Game Vision met een gemiddelde van boven de 11 skillpops per week. Bram zal zich vormen tot een aanvallende middenvelder.

En bij welke farm zit je?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Leuke voorlopige selectie Sphera :8:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Dan dit jaar maar een beetje aanklooien en resetten we na dit seizoen maar weer.

En gedaan. Nu wel op het juiste momoent; Aangenaam, Bram de Melker. Dikke week aan het trainen en inmiddels 16 skillpops op Game Vision met een gemiddelde van boven de 11 skillpops per week. Bram zal zich vormen tot een aanvallende middenvelder.

En bij welke farm zit je?

FS Allstars......geen farm, overigens. Nog geen schaap gezien!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Dan dit jaar maar een beetje aanklooien en resetten we na dit seizoen maar weer.

En gedaan. Nu wel op het juiste momoent; Aangenaam, Bram de Melker. Dikke week aan het trainen en inmiddels 16 skillpops op Game Vision met een gemiddelde van boven de 11 skillpops per week. Bram zal zich vormen tot een aanvallende middenvelder.

En bij welke farm zit je?

FS Allstars......geen farm, overigens. Nog geen schaap gezien!

Moet je even achter al die koeien kijken, misschien... :Big Grin
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:
Mukkus Wrote:Dan dit jaar maar een beetje aanklooien en resetten we na dit seizoen maar weer.

En gedaan. Nu wel op het juiste momoent; Aangenaam, Bram de Melker. Dikke week aan het trainen en inmiddels 16 skillpops op Game Vision met een gemiddelde van boven de 11 skillpops per week. Bram zal zich vormen tot een aanvallende middenvelder.

En bij welke farm zit je?

FS Allstars......geen farm, overigens. Nog geen schaap gezien!

Moet je even achter al die koeien kijken, misschien... :Big Grin

Koeien doe ik later. Ik melk nu vooral de duiven. Klotewerk, komt niks uit.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
zijn het vast mannetjes duiven.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:zijn het vast mannetjes duiven.

Eentje wel. Die heet Ronnie Duif. Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ronnie D. Wrote:Leuke voorlopige selectie Sphera :8:

Haha, dankje! Smile
Reply
Een nieuwe speler is vandaag bij de club gekomen: Carlos Salcido. Je kunt nu met hem communiceren door de link in dit bericht aan te klikken en vervolgens de optie "Communiceer met speler" te kiezen. Onthoud dat communiceren met je teamgenoten essentieel is om de moraal hoog te houden.

:eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mag ik t al zeggen? Mag ik t al zeggen?
Wie komt er de Allstars binnenkort versterken? Wie? Wie? Smile
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: