The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax vs Utrecht
#1
Ik hoorde weer iets over politiestakingen die in verband werden gebracht met deze wedstrijd?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
Klopt, maar de wedstrijd gaat gewoon door. En Vermaelen is weer fit! Maar nog geen basis voor hem.
Kan Silva al spelen, of is dat te snel?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Ad Wim, wedstrijd begint om 19:30 ipv 20:00. Denk je erom dat je Teletekst dus een half uurtje eerder aanzet?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Ad Wim Wrote:Klopt, maar de wedstrijd gaat gewoon door. En Vermaelen is weer fit! Maar nog geen basis voor hem.
Kan Silva al spelen, of is dat te snel?

Silva is niet speelgerechtigd, overschrijving nog niet gereed.
Reply
#5
Mukkus Wrote:Ad Wim, wedstrijd begint om 19:30 ipv 20:00. Denk je erom dat je Teletekst dus een half uurtje eerder aanzet?
heb jij ff geluk...mag je nu de wedstrijd afkijken van je mama?
Reply
#6
Mukkus Wrote:Ad Wim, wedstrijd begint om 19:30 ipv 20:00. Denk je erom dat je Teletekst dus een half uurtje eerder aanzet?

over teletekst-supporteren gesproken...ik zit weer eens in t stadion vanavond. Tijdje geleden, heb er zin an!

edit: dacht trouwens dat aw een scc had?
Reply
#7
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:Ad Wim, wedstrijd begint om 19:30 ipv 20:00. Denk je erom dat je Teletekst dus een half uurtje eerder aanzet?
heb jij ff geluk...mag je nu de wedstrijd afkijken van je mama?

Nee, en ik baal er echt van. Helaas zit ik in het stadion naar Heerenveen - VVV te kijken!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Mukkus Wrote:Ad Wim, wedstrijd begint om 19:30 ipv 20:00. Denk je erom dat je Teletekst dus een half uurtje eerder aanzet?
De wedstrijd begon altijd al om 1930 uur :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
2-0
hunt en heit
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#10
Afgeloopt
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
Die Huntelaar blijft scoren, wanneer zal hij naar een topclub gaan?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#12
Goh, wat lekker dit zeg! Goede overwinning en ook nog echt goed spel, vooral de tweede helft.

Eerste helft was Ajax wel beter, maar totaal niet gevaarlijk. Vanaf de aftrap in de tweede heflt klapten ze erop en creëerden genoeg. Helaas stond Luis "ik kap nog maar een keer ipv te schieten" Suarez elke keer aan het eind.
Maar gelukkig hebben we Huntelaar, wat een koning is dat toch ook. 2 kansen, 1 goal en hoe! En ook nog een prima assist op de 2-0.
Iedereen haalde zijn niveau en dan zie je dat het best kan lopen. Steek hoefde maar 1x te duiken, dat zegt wel genoeg. Utrecht totaal kansloos. Urby speelde zowaar goed, Colin weer prima en Heitinga heerste als vanouds. Alleen Perez en Rommedahl vond ik matig. Maar Perez staat er vrijwel altijd in de topwedstrijden (die vind ie leuk), dus daar hoop ik dan maar op.

Huntelaar had trouwens even geel moeten pakken. Nu moet hij tegen Fietstas of PSV echt geen kaart pakken anders missen we hem in een van die topwedstrijden en dat kan echt niet...

Nu nog maar even genieten van deze prima overwinning.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Vret Mien Gras Wrote:Die Huntelaar blijft scoren, wanneer zal hij naar een topclub gaan?

als z'n handelingssnelheid en pure snelheid verdubbelen dan komt ie er wel.

[size=85]p.s. hij scoort natuurlijk wel makkelijk.[/size]
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
Ad Wim Wrote:Huntelaar had trouwens even geel moeten pakken. Nu moet hij tegen Fietstas of PSV echt geen kaart pakken anders missen we hem in een van die topwedstrijden en dat kan echt niet...

[Waf]Anders vergeet de KNJB wel een kaartje[/Waf]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#15
centre court Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Die Huntelaar blijft scoren, wanneer zal hij naar een topclub gaan?

als z'n handelingssnelheid en pure snelheid verdubbelen dan komt ie er wel.

[size=85]p.s. hij scoort natuurlijk wel makkelijk.[/size]
Echt snel zal hij nooit worden. Vind zijn actie steeds beter worden en aan de bal is ie nog steeds onwijs sterk.

Zoals ik al eerder zei, hij moet lekker in Italie gaan voetballen waar ie niet al te veel mee hoeft te voetballen en lekker kan scoren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ad Wim Wrote:Huntelaar had trouwens even geel moeten pakken. Nu moet hij tegen Fietstas of PSV echt geen kaart pakken anders missen we hem in een van die topwedstrijden en dat kan echt niet...

Alsof Vitesse uit zoveel makkelijker is dan PSV of Feyenoord thuis. :roll:
Reply
#17
programma ajax: vitesse uit, psv thuis, feyenoord thuis, roda uit.
programma feyenoord: twente thuis, groningen thuis, az thuis, ajax uit.

Grote kans dat psv hier een grote slag slaat, al hebben ze zelf ook ajax en az uit volgende week. Laat Feyenoord aub weer ongenaakbaar zijn in de kuip de komende 7 dagen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
centre court Wrote:programma ajax: vitesse uit, psv thuis, feyenoord thuis, roda uit.
programma feyenoord: twente thuis, groningen thuis, az thuis, ajax uit.

Grote kans dat psv hier een grote slag slaat, al hebben ze zelf ook ajax en az uit volgende week. Laat Feyenoord aub weer ongenaakbaar zijn in de kuip de komende 7 dagen.

Grote kans dat PSV een behoorlijke slag slaat met Ajax en AZ uit en Heerenveen thuis op de rol.. :-k Ik denk dat Twente de ploeg is die een mooie slag gaat slaan, zeker omdat Feyenoord morgen haar hele verdeding mist. Er komen iig nog 11 mooie voetbaldagen aan.
Reply
#19
En o ja, dat was dus weer een 100% strafschop die Huntelaar ontnomen werd. Echt al de 5e of 6e dit seizoen #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ad Wim Wrote:En o ja, dat was dus weer een 100% strafschop die Huntelaar ontnomen werd. Echt al de 5e of 6e dit seizoen #-o

Die heeft Lazovic ook. En Makaay vast ook. Zzzzzz...
Reply
#21
Dan is dat ook belachelijk, maar dat zie ik nooit zo duidelijk. En Lazovic is natuurlijk een duikelaar.

Niveau van de scheidsrechters is echt tergend, al floot Vink verder prima, misschien wel beste scheids tot nu toe in de Arena. Gelukkig is het niet beslissend gebleken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
lekker dat die gabri een keer geschorst was. Zat meteen voetbal in ipv heel veel lopen en stuiter ballen.
Davids liet even zien ook erg goed oog voor de ruimte te hebben...knap afgemaakt door hunt.
Rommedahl duidelijk gevaarlijker dan Kennedy.
Colin deed het ook niet slecht....maar verwacht wel wat van Silva. Vermaelen net op tijd terug met oog op de blessure van urby, of zal Colin nu weer naar links gaan? hoop op Thomas.
Ogararu lijkt klaar bij AJAX. Kan alleen rechtsback en heeft voorlopig silva en Colin voor zich. Is van der Wiel ook nog fit dan kan Heitinga ook nog rechtsback en Silva eentje naar voren.

Zware reeks nu maar iig een goed begin...zeker een voordeel dat Feijenoord morgen nog speelt.
Reply
#23
Balbezit 90 / 10 ofzo... Jezus, kwam dat Utrecht dan echt alleen om die bal naar voren te rossen ? Dacht dat Willem zo van het spelletje hield.....
Reply
#24
centre court Wrote:programma ajax: vitesse uit, psv thuis, feyenoord thuis, roda uit.
programma feyenoord: twente thuis, groningen thuis, az thuis, ajax uit.

Grote kans dat psv hier een grote slag slaat, al hebben ze zelf ook ajax en az uit volgende week. Laat Feyenoord aub weer ongenaakbaar zijn in de kuip de komende 7 dagen.

Zet er voor de volledigheid dan ook even het rijtje van psv bij. Die hebben toch ook az & ajax uit?!?
Make tea, not war
Reply
#25
en heerenveen thuis. dat is ook zwaar natuurlijk. die had ik over 't hoofd gezien. neemt niet weg dat ik verwacht dat psv deze maand haar slag gaat slaan. az uit winnen ze en ook heerenveen thuis winnen ze. hebben die friezen uberhaupt als eens gewonnen bij een top 3 club? Icon_twisted
En in de arena zijn ze ook altijd goed op dreef. ze beginnen weer iets van die klinische ploeg van 2 jaar terug te krijgen. 1-0 of 2-0 voor en dan die pot dood maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Fabian Wrote:Balbezit 90 / 10 ofzo... Jezus, kwam dat Utrecht dan echt alleen om die bal naar voren te rossen ? Dacht dat Willem zo van het spelletje hield.....

volgens de statistieken van de wedstrijden was het 'maar' 58 / 42.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#27
Leek veel meer....!

Redelijk tot goede pot, maar het is met Ajax altijd maar afwachten hoe nu weer verder.
Waarschijnlijk winnen we de komende tijd al die lastige potten, om dan de eerstvolgende pot tegen een VVV, Heracles of Sparta weer te verliezen....
Reply
#28
centre court Wrote:hebben die friezen uberhaupt als eens gewonnen bij een top 3 club? Icon_twisted

18/12/1999 PSV SC Heerenveen 0-1
29/08/1998 PSV SC Heerenveen 1-2
04/10/1997 PSV SC Heerenveen 3-1
22/03/1997 PSV SC Heerenveen 0-1

Wink

Deze eeuw overigs elke keer een makkelijke PSV-zege. Maar stellen dat PSV in Alkmaar wel even wint vind ik wat overdreven, spelen tegen AZ is voor niemand bij voorbaat 3 punten. Ze voetballen gewoon best aardig, alleen maken ze niks af.
Reply
#29
Fabian Wrote:Leek veel meer....!

Dat had ik zowel zaterdag als gisteren ook. Bij Heerenveen komen na de wedstrijd die statistieken op het scherm te staan. ik geloof dat het tegen AZ 48% was voor Heerenveen en gisteren tegen VVV iets boven de 50%. Qua spelbeeld leken imo die percentages niet juist te zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: