The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV vs Sparta
#1
PSV speelt waarschijnlijk met dezelfde 11 als in de laatste 2 wedstrijden. De opstelling is dan als volgt: Gomes; Kromkamp - Marcellis - Salcido - Alcides; Simons - Bakkal; Farfan - Afellay - Dzsudszak; Lazovic.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#2
Sparta kampt met blessuregolf
Foeke Booy zal moeten improviseren om vanavond een fatsoenlijk elftal op de been te brengen. De trainer van Sparta mist tegen PSV maar liefst acht spelers, meldt het AD.

Sani Kaita, Cor Varkevisser, Olaf Lindenbergh, Joshua John, Jerold Promes, Nathan Rutjes, Yuri Rose en Charles Dissels (foto) zijn vanavond allen afwezig.

Bovendien kan Booy ook niet meer beschikken over Sepp de Roover, hij werd dinsdag verkocht aan FC Groningen. Erik Falkenburg is daarom van de beloftes naar het eerste overgeheveld.

-
Als dit geen 3 punten meer worden. :eeeek:
Reply
#3
... én de nul houden!
Reply
#4
Peter Wrote:Sparta kampt met blessuregolf
Foeke Booy zal moeten improviseren om vanavond een fatsoenlijk elftal op de been te brengen. De trainer van Sparta mist tegen PSV maar liefst acht spelers, meldt het AD.

Sani Kaita, Cor Varkevisser, Olaf Lindenbergh, Joshua John, Jerold Promes, Nathan Rutjes, Yuri Rose en Charles Dissels (foto) zijn vanavond allen afwezig.

Bovendien kan Booy ook niet meer beschikken over Sepp de Roover, hij werd dinsdag verkocht aan FC Groningen. Erik Falkenburg is daarom van de beloftes naar het eerste overgeheveld.

-
Als dit geen 3 punten meer worden. :eeeek:

Ik ben er niet zo zeker van, het blijft toch een lastige uitwedstrijd voor Sparta!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
inmiddels 2-0 door Lazofiets en Kontkramp en geel voor Fatima Oscar Moreiro de Melo Freire
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#6
Fijn die goal van kromkamp Icon_evil Heel de top heeft hem als cappie en ik hem helemaal niet.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
Ekslem Wrote:Fijn die goal van kromkamp Icon_evil Heel de top heeft hem als cappie en ik hem helemaal niet.

Ik heb hem ook als cappie en Marcellis ook nog.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#8
Godver nog een tegengoal met Kromkamp © en Marcellis
Reply
#9
v.v. Boom Wrote:Godver nog een tegengoal met Kromkamp © en Marcellis

Hoe durf je te janken met kromkamp als C! Hier Marcellis als C Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Ik heb Kromkamp en Marcellis ook. Gelukkig scoorde Jantje.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#11
Ekslem Wrote:
v.v. Boom Wrote:Godver nog een tegengoal met Kromkamp © en Marcellis

Hoe durf je te janken met kromkamp als C! Hier Marcellis als C Icon_evil
T scheelt anders genoeg punten, 19 ipv 31...

(Gelukkig nog wel Bradley, Lovre, Pocognoli, Everton en Poulsen over als doelpuntenmakers :wink: )
Reply
#12
Zet ik die Marcellis erin, houden ze tegen VVV en Sparta niet de 0 Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Sjakie in oranje whoohohoho! En Dzsudszak behoort nu al duidelijk tot de allerbeste PSV spelers, absoluut een grote vooruitgang tov Perez voor de winterstop. Verder een pot om snel te vergeten. Zaterdag nog zo één op de rol.. [Image: xtragaap4de.gif]
Reply
#14
Lazofiets heeft iig zelf door dat hij zoveel kansen mist, had ik niet van hem verwacht =D>

Maar het dan hebben over de laatste 4 a 5 wedstrijden :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Tsja.. uur lang schreeuwt iedereen om Koevermans, komt ie erin laat hij een half uur lang echt 0,0 niks zien. Tuurlijk is het een spits die altijd zo 20+ goals maakt als je hem altijd opstelt, maar voetballend ist echt heel beperkt allemaal.
Reply
#16
Ik geloof ook best wel dat Lazo een veel completere speler is, maar een spits moet toch ook goals maken. Farfan hoor je trouwens ook helemaal niks meer van...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ah Farfan.. dies tenminste echt slecht bezig, itt Danko. Als iemand uit de ploeg moet ist Farfan wel. Gauw Aissati of Mendez een keer de kans geven op die plek wat mij betreft.
Reply
#18
Peter Wrote:Tsja.. uur lang schreeuwt iedereen om Koevermans, komt ie erin laat hij een half uur lang echt 0,0 niks zien. Tuurlijk is het een spits die altijd zo 20+ goals maakt als je hem altijd opstelt, maar voetballend ist echt heel beperkt allemaal.
Als je alleen mag spelen als t team al geen zin meer heeft omdat het toch al 2-0 staat is er ook weinig eer aan te behalen.
Reply
#19
Maar de keren dat de Koef mocht starten was het vaak juist drama. Gewoon ideale pinchhitter, maar voorlopig ook niet meer dan dat wat mij betreft.
Reply
#20
Peter Wrote:Maar de keren dat de Koef mocht starten was het vaak juist drama. Gewoon ideale pinchhitter, maar voorlopig ook niet meer dan dat wat mij betreft.

ik zie hem niet wekelijks spelen, maar wat je zegt klopt wel met het beeld dat ik van hem gevormd heb en ook het beeld dat az van hem had als ik het goed begreep. als hij al naar feyenoord was gekomen had hij ook geen basisplaats gehad denk ik. ik kan me goed voorstellen en vind het ook wijs dat bosz niet de gevraagde 6 mio betaald heeft.

wel lijkt het me een fantastische gozer, en niet alleen omdat hij uit rotterdam komt.
Reply


Forum Jump: