The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




VVV - Heracles Almelo
#1
VI weet te melden dat Heracles ook deze uitwedstrijd niet in winst gaat omzetten:

Quote:Acht feiten over Eredivisie-speelronde 22
25/01/2008 08:35

In de aanloop naar een nieuwe speelronde in de Eredivisie neemt VI.nl wekelijks een duik in de statistieken van dit seizoen. Dat levert voor de 22ste speelronde de volgende feiten op.

• Van alle stadions in de Eredivisie vallen in het Gelredome dit seizoen de minste doelpunten. Tien duels in de thuishaven van Vitesse leverden tot dusverre slechts twintig goals op: twaalf van de thuisploeg en acht van de bezoekers.

• NEC heeft in competitieverband al tien duels op rij niet meer gewonnen. De Nijmegenaren naderen langzaam maar zeker hun negatieve clubrecord van zestien opeenvolgende wedstrijden zonder overwinning.

• Heracles Almelo en Excelsior doen dit weekeinde een nieuwe poging een einde te maken aan een beroerde reeks uitwedstrijden. Heracles heeft op vreemde bodem al 27 keer op rij niet meer gewonnen. Voor Excelsior staat die teller inmiddels al op twaalf duels.

• FC Groningen reist zondag met een goed gevoel naar Rotterdam voor de uitwedstrijd tegen Feyenoord. De noorderlingen wonnen drie van hun laatste vier duels in De Kuip: in de jaargangen 2004/05 en 2005/06 werd het 1-2, vorig seizoen won FC Groningen met 4-0.

Het langst zonder...


Categorie Club(s) Duels
Zege NEC 10
Thuiszege NEC 5
Uitzege Heracles Almelo 28
Nederlaag FC Twente 12
Thuisnederlaag FC Groningen 9
Uitnederlaag FC Twente 6
Gelijkspel FC Groningen 11
0-0 Excelsior, FC Utrecht 27
Doelpunt tegen Ajax, Heracles, Willem II 1
Doelpunt vóór Excelsior, FC Utrecht, Vitesse 1
De nul FC Utrecht 17

• FC Twente mag op basis van het recente verleden geen problemen hebben met Sparta. De Tukkers wonnen hun laatste zeven thuisduels met de Rotterdammers. De laatste drie keer stond FC Twente zelfs geen enkel Spartaans doelpunt toe.

• Roda JC is al bijna dertien jaar ongeslagen in thuiswedstrijden tegen NAC Breda. De laatste Brabantse competitiezege in Kerkrade dateert van 2 februari 1994: 1-2. Daarna bleef Roda JC telkens ongeslagen (7-5-0).

• De defensie van PSV heeft in het Philips Stadion sinds 1984 niets meer te vrezen van Excelsior. De Eindhovenaren hielden in hun laatste zes thuisoptredens tegen de Kralingers hun doel schoon. PSV produceerde in die reeks liefst 23 doelpunten.

• FC Utrecht heeft al 371 minuten niet meer gescoord in een uitwedstrijd tegen NEC, de tegenstander van zondag. De laatste Utrechtse competitietreffer in Nijmegen dateert van 27 april 2003, toen Stefaan Tanghe zijn ploeg in de 79ste minuut de zege schonk (1-2).

Vond het altijd interessant om dit soort statistiekjes te lezen, maar om nu te zeggen dat FC Twente al 6 wedstrijden zonder uitnederlaag is......
En dat terwijl dit bericht toch echt vandaag om half 9 op de VI-site te lezen valt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#2
Scheelt de VI maandagmorgen weer wat administratie werk.
Reply
#3
0-1 Looms (Michalke)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
0-2 Garcia Garcia (Lakic).... Zou het dan eindelijk eens gaan gebeuren!?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
D'ran is zeker een keer thuisgebleven? :razz:
Reply
#6
0-3 Lakic (boakye) :eeeek:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
0-4 lakic
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#8
0-5 Igor
:cheers: d'ran
Mijn gras is groener
Reply
#9
Peter Wrote:D'ran is zeker een keer thuisgebleven? :razz:

Hahaaa, je zou het bijna denken maar nee, ik was er godzijdank bij :Big Grin
Eén van de beste Heracles momenten die ik in mijn leven heb mee mogen maken, wat geweldig. En niet een laffe 0-1 nee gewoon 0-5. 0-5!!!!
Ik snap d'r geen biet van maar dat maakt niet uit. Ennuh, wie was nou die Amrabat? :8:

Amor Fati Wrote:0-5 Igor
:cheers: d'ran

Cheers! :cheers:
In de bus al een paar flesjes gehad maar dat worden er met een avondje stappen nog veel meer :Big Grin

Wat is dit mooi wat is dit mooi...
Reply
#10
D'r an met de lippe Wrote:
Peter Wrote:D'ran is zeker een keer thuisgebleven? :razz:

Hahaaa, je zou het bijna denken maar nee, ik was er godzijdank bij :Big Grin
Eén van de beste Heracles momenten die ik in mijn leven heb mee mogen maken, wat geweldig. En niet een laffe 0-1 nee gewoon 0-5. 0-5!!!!
Ik snap d'r geen biet van maar dat maakt niet uit. Ennuh, wie was nou die Ambrabat? :8:

Amor Fati Wrote:0-5 Igor
:cheers: d'ran

Cheers! :cheers:
In de bus al een paar flesjes gehad maar dat worden er met een avondje stappen nog veel meer :Big Grin

Wat is dit mooi wat is dit mooi...

Ohhhhh was jij 1 van die pubers die daar meteen in de hekken gingen hangen?!? :wink:

Moet zeggen dat er op de overwinning helemaal niets af te dingen was en 5-0 was ook nog niet eens geflatteerd. VVV kwam totaal niet in haar eigen spel. Zeker de verdienste van heracles die alles kort dekte en 2x zo fel het duel aangingen als vvv.

Ik denk dat het puur een mentale kwestie is. Tegen de topploegen kunnen ze onbevangen spelen, totaal niks te verliezen en op dit soort wedstrijden zit voldoende druk. Zeker omdat voor vvv een cruciale periode is aangebroken met eerst heracles dan sparta en willem II. De meeste kunnen nog niet met die druk om gaan....stuk voor stuk zakte ze door het ijs!!!

Op naar sparta..........het zal me benieuwen!!! Spannend genoeg met alle degredatiekandidaten die ineens punten pakken!!
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
#11
Di Marci Wrote:Ohhhhh was jij 1 van die pubers die daar meteen in de hekken gingen hangen?!? :wink:

Haha, nee ik heb niet in het hek gehangen. Maar 'meteen' is een verkeerde woordkeuze, we hebben d'r bijna 2 jaar op moeten wachten dus dan mag dat :razz:
Jij was toch niet diegene die het uitvak nog enigzins jaloers probeerde te maken door het biertje te showen (die in het uitvak niet getapt werd)? Kreeg meteen 'hij heeft wel bier maar het staat 0-4' om zijn oren :lol:

Di Marci Wrote:Ik denk dat het puur een mentale kwestie is.

Zou kunnen, maar wij zijn\waren in uitwedstrijden mentaal ook bijzonder kwetsbaar. Het begin was ook twijfelachtig wat meteen resulteerde in een kans voor VVV. Na de 0-1, zoals je zelf ook zegt maar 1 ploeg die aanspraak mocht maken op de overwinning.

Di Marci Wrote:Spannend genoeg met alle degredatiekandidaten die ineens punten pakken!!

Inderdaad. Van je 'vrienden' uit Enschede moet je het maar hebben!
Maar mijn dag kan desondanks niet meer stuk.
Reply
#12
D'r an met de lippe Wrote:Eén van de beste Heracles momenten die ik in mijn leven heb mee mogen maken, wat geweldig.
De aanhouder wint ! Feli en :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#13
de nieuwe Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Eén van de beste Heracles momenten die ik in mijn leven heb mee mogen maken, wat geweldig.
De aanhouder wint ! Feli en :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

Zo is dat! Alle ellende in voorgaande uitwedstrijden hebben er wel voor gezorgd dat deze overwinning meer was dan een gewone overwinning. Jammer dat het voorbij is, maar nog vele foto's en videofilmpjes als herinnering. Een heerlijke voetbalmiddag in een eveneens heerlijk stadion.

Jan Smit is vanavond te gast in studio voetbal, videorecorder ook maar ingesteld.
Wordt het nu tijd om voetbal te gaan kijken bij een maat, en vervolgens een gezellige avondje Bruins (de watte? denken jullie nu :wink: ) :cheers:
Reply
#14
Knappe prestatie en ook nog tegen een directe concurrent! Geniet ervan d'r an! Nu weer 27 wedstrijden wachten..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
Zelfs een positieve reactie van Mukkus :wink: Blijkt dat ik gisteren getuige ben geweest van de grootste uitoverwinning ooit van Heracles op eredivisie niveau, de vorige dateerde uit 1962. De grootste uitoverwinning dateert uit het kampioensjaar, toen werd Fc Eindhoven met 0-6 aan de kant geschoven. Geen woorden voor de dag van gisteren. Voetballes voor VVV. Voetballes voor Amrabat door Garcia-Garcia.

Zaterdag staat er weer een thriller op het programma, Harry Bierdop zijn club komt dan naar Almelo. Als we die pot winnen hebben we een uitstekende maand achter de rug waarin we alle concurrenten een pak slaag hebben gegeven. En daarna de uitwedstrijd naar Enschede, een bijzondere wedstrijd voor een Heraclied.
Reply
#16
D'r an met de lippe Wrote:Zelfs een positieve reactie van Mukkus :wink:

Tuurlijk. Knappe prestatie van Heracles, dan kun je alleen maar positief reageren.

Opvallend seizoen dan voor je.....in 1 seizoen getuige zijn van 1 van de grootste uitoverwinningen van Heracles en de grootste uitnederlaag van Heracles (waarbij je ook nog eens getuige bent geweest van het record van meeste doelpunten van 1 speler in 1 wedstrijd in het betaalde voetbal). Als we nu afspreken dat je ook getuige bent van de grootste thuisnederlaag van Heracles, lijkt het me voor ons beide een prima seizoen. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#17
Toevoeging: bij winst op Haarlem plaatst Heracles zich voor het eerst in haar 104 jarige historie voor de halve finales van de beker!
Reply
#18
Ja, maar da's weer een uitwedstrijd....ik zie Heracles niet 2x winnen in 30 uitwedstrijden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Mukkus Wrote:Ja, maar da's weer een uitwedstrijd....ik zie Heracles niet 2x winnen in 30 uitwedstrijden.

Dan zit je er naast, want eerder dit seizoen werd ook al gewonnen bij Telstar. Dat maakt zelfs 2 overwinningen in 9 uitwedstrijden.
Reply
#20
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Ja, maar da's weer een uitwedstrijd....ik zie Heracles niet 2x winnen in 30 uitwedstrijden.

Dan zit je er naast, want eerder dit seizoen werd ook al gewonnen bij Telstar. Dat maakt zelfs 2 overwinningen in 9 uitwedstrijden.

Dan zou het 3 uit 10 worden dit seizoen? :eeeek: Onmogelijk!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
Oleee D'r an, feli.
Knappe zege, ik zag Garcia-Garcia goed voetballen (samenvatting). En die Lakic heeft natuurlijk niet voor niks bij Hertha gevoetbald, hij komt helemaal los nu nadat hij het vertrouwen heeft gekregen. Mooi mooi, handhaving lijkt steeds minder een droom.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#22
Garcia-Garcia speelde inderdaad een goede partij, en Lakic is voor mij de grote verrassing van de laatste weken. Op deze manier is Gluscevic kansloos voor een basisplaats en mag zelfs Everton toekijken vanaf de bank, tenzij onze Braziliaan op rechts of linksbuiten gaat spelen. Hoewel hij daar vd Bergh of Christensen voor zich heeft. We hebben veel mogelijkheden voorin en er worden op creatieve wijze kansen gecreërd. Ik zie gewoon een eredivisionist aan het werk en dat was in de eerste seizoenshelft wel anders met dat lange ballen voetbal waarbij amper 1 kans per wedstrijd werd gecreërd. Een verademing is het. Maar de weg naar handhaving is nog ver, de concurrentie pakt ook veel punten. Maar ik heb er alle vertrouwen in, terwijl ik aan het einde van 2007 nog het meest negatieve punt van de 3 jaar eredivisie had bereikt. Het kan verkeren! Zelfs de superboeren zijn weer binnen het vizier, er breken intressante weken aan in de kelder van de eredivisie. Zaterdag Heracles - NEC...
Reply
#23
D'r an met de lippe Wrote:Zaterdag Heracles - NEC...

Geef dan even een grondige analyse van die Lens. Harry roept hier wel van alles over hem, maar ik wil het ook een keer van een onpartijdig iemand horen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: