The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




oude team
#31
gittermaster Wrote:das wel netjes van je, maar heb je zelf niets aan t geld? Is t geen idee om de eventuele blijvers, of de gasten die jong zijn en blijven in het nieuwe team een dik salaris te geven van het geld dat je vangt.
In ieder geval relaxed dat dit het achterliggende idee is.
Anyway, als we aan t einde vh seizoen opnieuw beginnen, denk ik toch wel dat iki gewoon weer aansluit hoor, maar weet t nog niet helemaal zeker Smile

Alleen Box moet ik volgende week aantrekken, de rest mag weg voor een appel en een ei. Jeugd heeft niets aan FC CT, daar er alleen keepers worden getraind.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#32
Adder, ook ik wil het nog even aankijken.. kan je voor mij zo'n zelfde regeling treffen als Devlin en gitter?
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#33
El Parasito Wrote:Adder, ook ik wil het nog even aankijken.. kan je voor mij zo'n zelfde regeling treffen als Devlin en gitter?

Als iedereen dat nou gaat doen, blijft er weinig over zo....
Maar goed, ook jij staat er op.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#34
Ik niet hor! :wink: Begin gewoon met een nieuw spelertje aan het begin van het nieuwe seizoen!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#35
Forever Wrote:
Adder Wrote:
Forever Wrote:Ik vind het goed om Cas die week te gunnen. En hij mag van mij voor niks weg. 10 weken lang alleen keeperskills in de teamtraining, klink als een paradijs. Dus ja ik ben wel enthousiast. Maar wil dit alleen als er voor Cas en bijvoorbeeld Meerte ook duidelijk wat extra's gedaan wordt. Hebben ze net zo veel recht op.

Wat gaan eigenlijk de jongere spelers van ons team doen? Die bijvoorbeeld nu ook voor de U18 in aanmerking komen. Wat vinden zij van deze teamtraining?

Jongere spelers stuur ik zo en bericht( die krijgt iedereen trouwens van het team).
Ik vertel niet de hele waarheid, dus je hoeft geen bericht terug te sturen over hoe en wat.

Ik ben komende week vanaf dinsdag tot zondag in Leeds. Een paar dagen op excursie. Dus kan dan niet mijn training aanpassen. En niet aan mijn relaties werken. Dus komende week snelheid past wel mooi.
Voor daarna wil ik wel de discussie met Farmersmother en misschien Box aangaan voor wat in de teamtraining. Ik heb vooral een sterke voorkeur voor agility. Heb deze skill onderschat en wil me graag hiermee onderscheiden van de andere keepers in NL. Dus vol daar voor gaan met een klein beetje handling er naast.

Ik ben bezig om allround keeper te worden, aangezien ik nu handling en reflexes al op 10 heb staan wil ik eerst de andere naar 10 brengen. Ben van mening dat Agility in principe prima is om te trainen echter zou ik ook graag out of area ertussen willen zien wellicht ipv handling ? Misschien dat ik vandaag nog een opzetje maak in het keeperstopic...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#36
Ik moet nog op alles trainen, dus ik zie iig het liefst Reflexes, daarna Handling, dan Uitkomen of Lenigheid.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#37
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Adder Wrote:
Forever Wrote:Ik vind het goed om Cas die week te gunnen. En hij mag van mij voor niks weg. 10 weken lang alleen keeperskills in de teamtraining, klink als een paradijs. Dus ja ik ben wel enthousiast. Maar wil dit alleen als er voor Cas en bijvoorbeeld Meerte ook duidelijk wat extra's gedaan wordt. Hebben ze net zo veel recht op.

Wat gaan eigenlijk de jongere spelers van ons team doen? Die bijvoorbeeld nu ook voor de U18 in aanmerking komen. Wat vinden zij van deze teamtraining?

Jongere spelers stuur ik zo en bericht( die krijgt iedereen trouwens van het team).
Ik vertel niet de hele waarheid, dus je hoeft geen bericht terug te sturen over hoe en wat.

Ik ben komende week vanaf dinsdag tot zondag in Leeds. Een paar dagen op excursie. Dus kan dan niet mijn training aanpassen. En niet aan mijn relaties werken. Dus komende week snelheid past wel mooi.
Voor daarna wil ik wel de discussie met Farmersmother en misschien Box aangaan voor wat in de teamtraining. Ik heb vooral een sterke voorkeur voor agility. Heb deze skill onderschat en wil me graag hiermee onderscheiden van de andere keepers in NL. Dus vol daar voor gaan met een klein beetje handling er naast.

Ik ben bezig om allround keeper te worden, aangezien ik nu handling en reflexes al op 10 heb staan wil ik eerst de andere naar 10 brengen. Ben van mening dat Agility in principe prima is om te trainen echter zou ik ook graag out of area ertussen willen zien wellicht ipv handling ? Misschien dat ik vandaag nog een opzetje maak in het keeperstopic...

Hier komen wat botsende belangen. Wink
Want Levi wil out of area en throwing helemaal negeren. Omdat ik mijn io's heb ingesteld om op de lijn te blijven staan en geen effecten zie van een hoge throwing voor het percentage geslaagde uitworpen. Daarnaast ff de visie van de huidige U20 coach gevraagd. En hij zet handling op 1, daarna reflexes of agility op 2. Met iets meer vorkeur voor agility. Dan out of area en dan throwing. Maar ze hechten vooral veel nadruk aan het verhaaltje van 2 goede keepers bij 1 club, zodat ze de wedstrijden verdelen.
Voorstel is om eerst maar agility in de tematraining te gooien, dan wil ik daarna wel op zoek gaan naar een goed compromi.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#38
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Adder Wrote:
Forever Wrote:Ik vind het goed om Cas die week te gunnen. En hij mag van mij voor niks weg. 10 weken lang alleen keeperskills in de teamtraining, klink als een paradijs. Dus ja ik ben wel enthousiast. Maar wil dit alleen als er voor Cas en bijvoorbeeld Meerte ook duidelijk wat extra's gedaan wordt. Hebben ze net zo veel recht op.

Wat gaan eigenlijk de jongere spelers van ons team doen? Die bijvoorbeeld nu ook voor de U18 in aanmerking komen. Wat vinden zij van deze teamtraining?

Jongere spelers stuur ik zo en bericht( die krijgt iedereen trouwens van het team).
Ik vertel niet de hele waarheid, dus je hoeft geen bericht terug te sturen over hoe en wat.

Ik ben komende week vanaf dinsdag tot zondag in Leeds. Een paar dagen op excursie. Dus kan dan niet mijn training aanpassen. En niet aan mijn relaties werken. Dus komende week snelheid past wel mooi.
Voor daarna wil ik wel de discussie met Farmersmother en misschien Box aangaan voor wat in de teamtraining. Ik heb vooral een sterke voorkeur voor agility. Heb deze skill onderschat en wil me graag hiermee onderscheiden van de andere keepers in NL. Dus vol daar voor gaan met een klein beetje handling er naast.

Ik ben bezig om allround keeper te worden, aangezien ik nu handling en reflexes al op 10 heb staan wil ik eerst de andere naar 10 brengen. Ben van mening dat Agility in principe prima is om te trainen echter zou ik ook graag out of area ertussen willen zien wellicht ipv handling ? Misschien dat ik vandaag nog een opzetje maak in het keeperstopic...

Hier komen wat botsende belangen. Wink
Want Levi wil out of area en throwing helemaal negeren. Omdat ik mijn io's heb ingesteld om op de lijn te blijven staan en geen effecten zie van een hoge throwing voor het percentage geslaagde uitworpen. Daarnaast ff de visie van de huidige U20 coach gevraagd. En hij zet handling op 1, daarna reflexes of agility op 2. Met iets meer vorkeur voor agility. Dan out of area en dan throwing. Maar ze hechten vooral veel nadruk aan het verhaaltje van 2 goede keepers bij 1 club, zodat ze de wedstrijden verdelen.
Voorstel is om eerst maar agility in de tematraining te gooien, dan wil ik daarna wel op zoek gaan naar een goed compromi.

Om jouw kansen op de U20 te vergroten mag jij het schema bepalen Wink

Sjaak gaat de concurrentie wel met je aan.. heb je iig die 2 goede keepers (als ik mijzelf daartoe mag rekenen) en maak je dus meer kans op de U20 Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#39
Voorstel mijnerzijds:

3 dagen mag Forever kiezen, 2 dagen voor Box en 2 dagen voor Farmer.
Ik gun Levi het allerbeste, maar wij moeten straks verder met Box en Farmer. En ik wil door deze geste gewoon 2 kanjers in ons team en niet alleen maar dat Farmer agility heeft.

Zo. 0.00 uur gaat het beginnen voor de keepers.
Cas Oosterhuis speelt Za. zijn laatste pot voor ons. Vlak daarna zal hij bij een nieuwe club tekenen.
Alvast heel veel plezier toegewenst bij je nieuwe club en.............
We meet again, don't know when, don't know wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :wink:



Btw. VVL denkt dat we helemaal stoppen, dus dat zal wel als een lopend vuurtje gaan door de FS wereld.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#40
ik kreeg deze inderdaad

Hey Eddie,

ik zie dat er bij jullie 2 goeie spelers op de TL staan. Is daar een reden voor?

Ik vroeg me af of je misschien interesse hebt om naar VVL te komen, wij (de TS van VVL) denken dat jij met jouw kwaliteiten veel aan onze huidige selectie kan toevoegen! Zou weleens de laatste stap naar een kampioenschap kunnen zijn!!

Ons doel dit seizoen is dan ook kampioen te worden! Ook in de beker wilolen we verder komen dan vorig jaar (al blijft de competitie zoals het nu gaat uiteraard prioriteit).

Laat ff weten of je interesse hebt!
Reply
#41
Ik vind het prima om de training bij handling agility en reflexen te houden. De anderen kan ik later evt zelf nog optrainen dan.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#42
Adder Wrote:Voorstel mijnerzijds:

3 dagen mag Forever kiezen, 2 dagen voor Box en 2 dagen voor Farmer.
Ik gun Levi het allerbeste, maar wij moeten straks verder met Box en Farmer. En ik wil door deze geste gewoon 2 kanjers in ons team en niet alleen maar dat Farmer agility heeft.

Zo. 0.00 uur gaat het beginnen voor de keepers.
Cas Oosterhuis speelt Za. zijn laatste pot voor ons. Vlak daarna zal hij bij een nieuwe club tekenen.
Alvast heel veel plezier toegewenst bij je nieuwe club en.............
We meet again, don't know when, don't know wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :wink:



Btw. VVL denkt dat we helemaal stoppen, dus dat zal wel als een lopend vuurtje gaan door de FS wereld.

Dan ga ik in ieder geval drie dagen voor agility.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#43
Voor mij zal dat dan sowiezo een dag handling en een dag reflexes worden, afhankelijk van wat Box kiest.
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#44
Om beide dan maar tot hun dienst te zijn (ik ga de U20 toch niet halen en all-round kan ook later weer rechtgetrokken worden).

1 dag Agility (speciaal voor levi Wink) en 1 dag handling...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#45
Ga ik voorlopig voor 2 dagen reflexen. Zal later waarschijnlijk wel wijzigen
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#46
Box Brother Wrote:Om beide dan maar tot hun dienst te zijn (ik ga de U20 toch niet halen en all-round kan ook later weer rechtgetrokken worden).

1 dag Agility (speciaal voor levi Wink) en 1 dag handling...

Joehoe. :razz: Niet dat ik echt verwacht om de U20 nog te halen. Moet daarvoor nog een skillpunt of 2 inlopen. Maar als ze consequent zijn in wat ze belangrijk vinden en bereid zijn om ook nog nieuwe spelers te selecteren dan moet ik nog wel een kans maken.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#47
Vietjes is er bij jou nog interesse om Eddy weer terug over te nemen? anders zal hij verdwijnen als ik een nieuwe speler aanmaak...
Reply
#48
tt is aangepast voor de keepers.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#49
Adder Wrote:tt is aangepast voor de keepers.

Wat is ie zondag ? Dan stel ik dat alvast in zodat ik het niet vergeet Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#50
Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag
00:00 Reflexen (GK) Lenigheid (GK) Handling (GK) Lenigheid (GK)
08:00 Reflexen (GK) Lenigheid (GK) Handling (GK) Lenigheid (GK)
16:00 Reflexen (GK) Lenigheid (GK) Handling (GK) Lenigheid (GK)


Vrijdag Zaterdag Zondag
00:00 Lenigheid (GK) Handling (GK) Lenigheid (GK)
08:00 Lenigheid (GK) Handling (GK) Lenigheid (GK)
16:00 Lenigheid (GK) Handling (GK) Lenigheid (GK)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#51
Ik neem aan dat de TT van zaterdag wel op de duur reflexen worden maar nu nog zo staat ivm vandaag?
Hattrick: De Bank (1229107)
Footstar: Jimmy van Loon (21652)
Reply
#52
Farmersmother Wrote:Ik neem aan dat de TT van zaterdag wel op de duur reflexen worden maar nu nog zo staat ivm vandaag?

foutje van mij, ik had niet verder gelezen.( gebeurt wel eens vaker met me...)

nieuwe schema:

Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag
00:00 Reflexen (GK) Lenigheid (GK) Reflexen (GK) Lenigheid (GK)
08:00 Reflexen (GK) Lenigheid (GK) Reflexen (GK) Lenigheid (GK)
16:00 Reflexen (GK) Lenigheid (GK) Reflexen (GK) Lenigheid (GK)


Vrijdag Zaterdag Zondag
00:00 Lenigheid (GK) Handling (GK) Lenigheid (GK)
08:00 Lenigheid (GK) Handling (GK) Lenigheid (GK)
16:00 Lenigheid (GK) Handling (GK) Lenigheid (GK)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#53
Quote:02/02/08 15:53:00

The transfer to FC CT is now completed. Good luck on this new club!

Goeiemiddag mensen Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#54
- Complimenteer hem met zijn gedrag in het team (Lib)
- Complimenteer hem met zijn laatste wedstrijd (Lib)
- Gewoon praten (Lib)
- Geef steun (Lib)
- Vertel een mop (Lib)
- Vraag zijn handtekening (Lib)

Welkom terug :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#55
Ik heb me ook aangemeld voor dit spel. Ik snap er werkelijk geen hout van (ik vrees dat een 38 jaar lange absolute desinteresse in voetbal me wat hindert) en ben me aan het inlezen. Wel moet ik toegeven dat het realiteitsgehalte gewoon eng hoog is. Even een paar voorbeeldjes:

"Ik communiceer iedere dag met mijn vriendinnen maar de relatie wordt er maar niet beter op?!"
Been there....

"De verjaardagen van de meiden. Wat heeft het voor nut?
Jouw vriendinnen zullen het zeer op prijs stellen als je ze een cadeau heeft op hun verjaardag. Aan de andere kant probeer ten alle tijden niet hun verjaardagen te vergeten.. je weet wat je te wachten staat als je dat wel doet!"
Done that...
:8: :-"
Amicis Inimicis Promptus

Voor vriend en vijand paraat
Reply
#56
:lol: :lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#57
Visio Wrote:realiteitsgehalte gewoon eng hoog is.


Vrouwen zijn net als in dit spel, alleen maar voor de fun.... :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
#58
Ben weer terug. Nog een vraagje voor de ervaren teamtrainers. Staat mijn fitness op 90% en ik wil nog graag de laatste teamtraining op een dag meenemen en zal zo naar de 88% zakken. Is dit vanuit het oogpunt van efficient trainen aan- of af te raden? Ben nu gewend om als hij op 90% staat bijna altijd fitness te trainen. Soms een keertje lager ivm de fitnessverlies tijdens een wedstrijd.
Wil dit graag nu checken, omdat ik natuurlijk maximaal de komende weken wil profiteren.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#59
dat kan...je training begint nog altijd boven de 90% dus volgens mij train je nog gewoon optimaal. 89-87 krijg je wel een penalty maar ik ben er nog altijd niet uit of die penalty groter is dan de bonus die je krijgt van teamtraining + 3x op een dag
Reply
#60
keepers rouleren:

Jimmy begint Wo. met 61 minuten, Za.29, en dan weer Wo. 0 enz.
Levi begint met 0, dan 61, dan 29 enz.
Sjaak begint met 29, 0 en dan 61. enz.

Hoop dat dit duidelijk is, anders leg ik het vanavond wel uitgebreider uit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: