The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vit - Ajax
#1
1-0 Junker (Takak)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Inmiddels 2-2
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Kan het helaas niet zien, maar ik hoor van vrienden dat Ajax wel beter is. Iemand aan het kijken?
Hup, sleep hem eruit net als PSV!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
zit te kijken op sopcast ja. het is nu wel gelijk opgaand

1-1 assist perez
1-2 assist huntelaar
2-2 assist junker
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#5
Vitesse wankelde volgens langs de Lijn toen straks wel
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
Ekslem Wrote:Vitesse wankelde volgens langs de Lijn toen straks wel


klopt, maar na de 2-2 niet meer
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#7
davids geraakt met iets vanaf de tribune

BOETE dus
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#8
Perez verloor stom de bal bij de 2-2. Hij is niet alleen nog niet bepalend, hij kost misschien nou ook nog eens punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Jezus, wat is het toch frustrerend om via LDL te volgen. Bal van de lijn en daarna ook bijna via de kluts een goal. Normaal is Hunetlaar wel cool genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Wéér een bal van de lijn, waarom zijn wij nou niet zo koelbloedig dan PSV?! :x
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Jammer dat Ajax er wederom in is geslaagd een punt te pakken
Mijn gras is groener
Reply
#12
Ad Wim Wrote:Wéér een bal van de lijn, waarom zijn wij nou niet zo koelbloedig dan PSV?! :x
Tussendoor had Vitesse twee net zo grote kansen. 2-2 is wel een terechte uitslag.
Reply
#13
Ad Wim Wrote:Wéér een bal van de lijn, waarom zijn wij nou niet zo koelbloedig dan PSV?! :x

Taalergernis :!:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#14
De frustratie over het dreigende puntverlies kwam ook tot uiting bij Huntelaar. De Ajax-spits reageerde ten opzichte van Gill Swerts, en ontsnapte aan een gele kaart die hem de topper met PSV zou hebben gekost. Dat was een aderlating geweest, omdat Ajax door het resultaat in Arnhem woensdag zich niet nog een zeperd kan veroorloven.

-
Lucky Ajax weer.. puntje erbij en geen schorsingen voor woensdag.
Reply
#15
Ad Wim Wrote:Perez verloor stom de bal bij de 2-2. Hij is niet alleen nog niet bepalend, hij kost misschien nou ook nog eens punten.

Das ook weer wat overdreven want hij jast er heus nog wel wat ballen in dit jaar, maar duidelijk is wel dat PSV beduidend sterker is geworden door het inruilen van Perez voor Dzsudzsak. Voor de winter moest alles over de zwakke rechterkant omdat er op links niks uitging van Perez (topwedstrijden uitgezonderd, dan stond hij er altijd opeens), nu zie je dat de linkerkant eigenlijk te vaak gezocht worden en volgens mij was dat Vergoossen ook opgevallen, want gisteren na de rust werden Kromkamp en Farfan eindelijk wat meer in het (dramatische) spel betrokken.
Reply
#16
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1517.php">http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1517.php</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1519.php">http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1519.php</a><!-- m -->

-
Jantje huilt, Jantje lacht. Als ze PSV en/of Feyenoord verslaan zullen ze wel weer gewoon kampioen worden. Undecided
Reply
#17
Ajax veel sterker, zeker de eerste 60 minuten.
Ze beginnen wat slapjes, na 4 minuten al 1-0, eerste kans vitesse. Hierna heeft vitesse geen 1 kans meer gehad in de eerste helft, en Ajax 5 opgelegde kansen! Niets benut, hoezo ligt het aan de verdediging ????

Na rust 2 kansen, 2 goals, lekker begin, ook wat feller als voor rust.
Vervolgens staat harrie rete-vrij voor de 2-2, stond die kut urby weer te slapen ? Perez verliest de bal, speelt zwaar matig vandaag, als Davids niet op geel stond, was hij op zeker gewisseld.

Ajax krijgt nog 5 kansen hierna, vitesse nog 2.
Onverdiend gelijkspel derhalve, Ajax verdiende, zowaar, de overwinning wel een keertje.

Overigens domme gasten die vitesse supporters. De Ajacieden hadden een parkeer-combi-bus-combi-combi. We moesten bij Heteren parkeren en vanaf daar met de bus verder. Kom je bij Heteren aan met een busje of 20/25, staan daar 3 gasten bij de Mac met middelvingertjes en uit te dagen, draaien zich om en lopen de mac in.
Iedereen stuift de bussen uit, naar de Mac, waar ook de politie was.
Gevolg, 5 deuken in hun wagen en een bloedneus verder, 1 kerel moest z'n ajaxkaart afgeven.
Wij zijn maar naar de volgende snacktent gereden om te eten.... :wink:
Reply
#18
Fabian Wrote:Overigens domme gasten die vitesse supporters. De Ajacieden hadden een parkeer-combi-bus-combi-combi. We moesten bij Heteren parkeren en vanaf daar met de bus verder. Kom je bij Heteren aan met een busje of 20/25, staan daar 3 gasten bij de Mac met middelvingertjes en uit te dagen, draaien zich om en lopen de mac in.
Iedereen stuift de bussen uit, naar de Mac, waar ook de politie was.
Gevolg, 5 deuken in hun wagen en een bloedneus verder, 1 kerel moest z'n ajaxkaart afgeven.
Wij zijn maar naar de volgende snacktent gereden om te eten.... :wink:

Treurig!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Tsja...welke lul gaat er dan ook ajax bussen uitdagen das vragen om problemen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#20
Tsja.... das heel dom idd.

Maar ik heb een hekel aan combi's, aan belastinggeld dat uitgegeven wordt aan politie/ME bij voetbal en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik vind het gewoon allemaal treurig, maar ik zal er niet weer over uitwijden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:Overigens domme gasten die vitesse supporters. De Ajacieden hadden een parkeer-combi-bus-combi-combi. We moesten bij Heteren parkeren en vanaf daar met de bus verder. Kom je bij Heteren aan met een busje of 20/25, staan daar 3 gasten bij de Mac met middelvingertjes en uit te dagen, draaien zich om en lopen de mac in.
Iedereen stuift de bussen uit, naar de Mac, waar ook de politie was.
Gevolg, 5 deuken in hun wagen en een bloedneus verder, 1 kerel moest z'n ajaxkaart afgeven.
Wij zijn maar naar de volgende snacktent gereden om te eten.... :wink:

Treurig!

Met z'n allen de Mac instormen voor drie kereltjes is nog treuriger imo...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#22
Peter Wrote:http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1517.php

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1519.php">http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1519.php</a><!-- m -->

-
Jantje huilt, Jantje lacht. Als ze PSV en/of Feyenoord verslaan zullen ze wel weer gewoon kampioen worden. Undecided

Peter wil je dat niet meer doen? Tegen mijn principes in klikte ik op die 2e link en las wat reacties. Maar van deze opmerking van een ajax-fan hikte ik me bijna een stuip.

Quote:Ajax fan zijn doet pijn heeeeel veel pijn

Undecided Undecided Undecided

Undecided
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#23
Zo, die Junker praat beter Nederlands dan de gemiddelde brabander.. :8:
Reply
#24
Was dat nou buitenspel van Suarez? Ja toch? Volgens commentator niet, maar zijn voorste been staat voor de bal en dat is dan toch bepalend?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#25
Voyou Wrote:
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:Overigens domme gasten die vitesse supporters. De Ajacieden hadden een parkeer-combi-bus-combi-combi. We moesten bij Heteren parkeren en vanaf daar met de bus verder. Kom je bij Heteren aan met een busje of 20/25, staan daar 3 gasten bij de Mac met middelvingertjes en uit te dagen, draaien zich om en lopen de mac in.
Iedereen stuift de bussen uit, naar de Mac, waar ook de politie was.
Gevolg, 5 deuken in hun wagen en een bloedneus verder, 1 kerel moest z'n ajaxkaart afgeven.
Wij zijn maar naar de volgende snacktent gereden om te eten.... :wink:

Treurig!

Met z'n allen de Mac instormen voor drie kereltjes is nog treuriger imo...

Treurig is uitdagen en als er 5 man aankomen snel je auto invluchten, wees dan ook een vent.
Maar deze reacties schaar ik onder 'brabantse gemoedelijkheid' :wink:
Reply
#26
Ekslem Wrote:Was dat nou buitenspel van Suarez? Ja toch? Volgens commentator niet, maar zijn voorste been staat voor de bal en dat is dan toch bepalend?

als het om een speler gaat moet er toch ruimte zijn tussen de aanvaller en de verdediger? Neem aan dat dat bij voor/achter de bal ook zo is.

Mooie slaande beweging trouwens van takak bij het eerste doelpunt, had ie geluk dat huntelaar op de grond lag.

ow ja en het is allemaal treurig natuurlijk.
Reply
#27
@Fabian: het is zoals Mac ook aangeeft allemaal enorm treurig!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#28
Ekslem Wrote:Het spel van psv, zoals mac ook aangeeft is enorm treurig!


Klopt !
Reply
#29
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Het spel van psv, zoals mac ook aangeeft is enorm treurig!


Klopt !

Klopt inderdaad, maar waarom moet dat nog eens vermeld worden? [Image: calimero.gif]
Reply
#30
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Het spel van psv, zoals mac ook aangeeft is enorm treurig!


Klopt !

Confused .... de meeste clubs spelen om te janken :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: