The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




heerenveen - fietstas
#1
inmiddels 7-0!!!
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Jaaaaaaaalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jalalalalalallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#3
Lens in oranjeeeeeeeeee (past ie wel thuus)

'zaterdagavond zijn we weer vrijjjj, de hele avond voor jou en mij.... jaaaaalalalaaaaaaaaaaallalalaaaaaaa!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#4
harry_bierdop Wrote:Lens in oranjeeeeeeeeee (past ie wel thuus)

En of hij daar thuis past met zijn ballerina gedrag. Harry, gefeliciteerd met de overwinning maar ik heb me zelden zo bestolen gevoeld als vanavond.
Negatieve kut ploeg dat NEC. En ja, dat zijn wij ook wel eens maar dan alleen tegen een Feyenoord, Ajax of een Heerenveen die tig keer meer geld te besteden hebben. Jullie hebben verdomme een keer zo hoge begroting maar werden wel helemaal van de mat geveegd door Heracles vanavond. Maar het geluk was aan jullie kant en countert blijken jullie dodelijk, well done. Het is je oprecht gegund Harry, maar mijn respect voor NEC is vanavond tot het dieptepunt gedaald. En natuurlijk ben ik gefrustreerd, gvd we veegden de mat aan met NEC maar ipv de beloning van een gat van 7 punten is het verdomme 1 schamel punt. Toen het 0-1 stond heeft NEC werkelijk waar onze corners verdedigd met 11 man in het strafschopgebied!!!! Dat heb ik nog nooit in mijn leven gezien, zeker niet als tegenstander van mijn bescheiden club Heracles. Maar geniet er van kerel, mijn frustrie is zeker niet tegen jou gericht.
Reply
#5
hehe, dit is t heerenveen - fietstas topic.... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#6
gittermaster Wrote:hehe, dit is t heerenveen - fietstas topic.... Wink

Wij zijn gewoon sociaal, wij willen niet speciaal een topic aanmaken voor een wedstrijd die geen hond interesseert (copyright Flixieluv) terwijl de wedstrijd al gespeeld is.

@ D'r an..

Tsja.. Ik ben juist trotser dan ooit tevoren dit seizoen. EINDELIJK eens een wedstrijd waarbij NEC niet 9 x een 100% kans verprutst om vervolgens aan de andere kant 2 goals uit 2,5 kans om de oren te krijgen, eindelijk eens. Zoals jullie vandaag verloren, zo hebben wij dit seizoen al minstens 10 x verloren, maar dan ook echt minstens 10 x. Dus als we zo gaan rekenen zouden we nu minimaal een punt of 7 boven jullie hebben gestaan..

Ik zat gewoon naar Ajax - PSV te kijken :waf:. 1e helft vrijwel geen problemen gehad, 2e helft meer als genoeg maar babos en falende spitsen zorgden dat we op de been bleven. Waar die 1e goal gewoon nog vrij gelukkig was (ondanks het verdedigende gestuntel), was die 2e natuurlijk een hele fraaie. Hij neemt de bal aan een meter of 7 voor middellijn en loopt zo door..

Eindelijk ook eens echte strijd gezien, niet van die ik-weet-dat-ik-er-voor-moet-gaan-maar-wil-het-eigelijk-niet-strijd maar echt teamstrijd. Ik heb Lens wel meer als 10 x zien meeverdedigen, das meer als in het hele jaar. Die Bobson bleef maar achter die backs aan rennen en er aan hangen, vasthouden, pootje haken. Sibum heerste weer (nou ok, alleen op het gebied van coaching, felheid en ballen afpakken dan want voetballend heeft ie niet veel kunnen doen). Van Beuk werkte zich ook het schompes. Dat is wat we hier willen zien.. en dat we dan een keer winnen zonder dat we beter waren... haha.. daar drink ik er over een uurtje minimaal 5 extra voor.

Sorry D'r an, maar dat je respect voor NEC na 1 zo'n wedstrijd tot een dieptepunt is gedaald vind ik niet helemaal reeel. NEC is samen met VVV absoluut de best voetballende ploeg van de onderste 6 ploegen. Dat we nu 1 x winnen zonder dat we 10 dotten van kansen hebben laten liggen is frustrerend voor jullie maar niet meer dan gerechtigheid. Daarnaast... nu we zo laag staan komt bij NEC die ouwe mentaliteit weer naar boven, van vroeger toen we Kampioen van de Nacompetitie waren (6 jaar op rij winnen) :8: :8: Notworthy

Ik zeg voor nu: Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en Schrobbelersssssssssssssssss bij het fruhsjoppen!!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#7
Dat zou kunnen maar gisteren kwam NEC geen moment met de intentie om te voetballen in ieder geval. Net als vorig jaar en dat jaar ervoor. Hoewel het 2 jaar geleden enigzins begrijpelijk was want toen stond NEC binnen 5 minuten al op 0-2. Ik heb delen van NEC - Ajax gezien en daar speelden jullie inderdaad veel aanvallender moet ik toegeven. Ach en dat het respect voor NEC tot het dieptepunt gedaald is moet je niet al te letterlijk nemen, was nogal gefrustreerd gisterenavond. Denk maar niet dat ik meer respect hebt voor het eeuwige wanbeleid in Arnhem, dan toch liever het gezonde NEC. En uiteindelijk pakken jullie de punten en dat is waar het om draait. Garcia-Garcia trouwens weer een paar heerlijke acties, geweldig om zo'n speler in het zwart-wit te zien spelen. Op naar Enschede...
Reply
#8
D'r an met de lippe Wrote:Dat zou kunnen maar gisteren kwam NEC geen moment met de intentie om te voetballen in ieder geval.

nou en? wat moeten ze dan? als ze wel de intentie hebben om te voetballen halen ze geen punten is nu wel genoeg gebleken. als ze het zo doen wel. heracles kennelijk het spel laten maken en dan met 0-2 naar huis gaan. 3 punten in de tas. en omdat ze 2x vaker scoren is het per definitie verdiend.
Reply
#9
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Dat zou kunnen maar gisteren kwam NEC geen moment met de intentie om te voetballen in ieder geval.

nou en? wat moeten ze dan? als ze wel de intentie hebben om te voetballen halen ze geen punten is nu wel genoeg gebleken. als ze het zo doen wel. heracles kennelijk het spel laten maken en dan met 0-2 naar huis gaan. 3 punten in de tas. en omdat ze 2x vaker scoren is het per definitie verdiend.

Klopt, ik schreef ook 'uiteindelijk pakken jullie de punten en dat is waar het om draait'. En als je vaker scoort dan de tegenpartij is het inderdaad per definitie verdiend want regels zijn regels. Maar ik reageer als supporter met een zwart-witte bril en het is verdomd zuur als je het betere spel hebt maar toch verliest, in de ranglijst maakt het een verschil van 1 punt of 7 punten.
Reply
#10
D'r an met de lippe Wrote:Toen het 0-1 stond heeft NEC werkelijk waar onze corners verdedigd met 11 man in het strafschopgebied!!!! Dat heb ik nog nooit in mijn leven gezien, zeker niet als tegenstander van mijn bescheiden club Heracles.

Ach, dat heeft helemaal niets met de tegenstander te maken, Lippe. Ze staan bij NEC, bij een corner, altijd met z'n allen in de eigen doelmond om een hoekschop van de tegenstander te ontvangen. Waarom? Geen flauw idee, maar het zal wel een tactisch foefje zijn van Been. Dus bovenstaande is geen nieuw verschijnsel, het is gewoon NEC eigen. :-"
Reply


Forum Jump: